Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Sprężyny -55/-40mm na seryjne zawieszenie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

I wcale nie ma tragedii!!!Troche sie bałem jak kupowałem o ten komfort,ale cena mnie skusiła(1400 z oponami z grudnia 2007).Szczerze powiem ,że nie ma tragediii.Troche na dużych koleinach rzuca i.........tyle.Dobrze mi się jeździ tylko za wysoka jest jak dla mnie,dlatego chciałbym lekko ją posadzic tylko nie wiem jak.Przepraszam sprawdziłem mam 235/45 i jest jak wyżej :kox:

Mi też na seryjnym zawieszeniu i 17 jeździło się super ale dopiero jak obniżyłem i utwardziłem, zaczęła się trakcja :naughty:

A komfort? Jeśli chodzi o odczucia z jazdy jest dużo lepiej bo nie buja (a4 ma to do siebie, że na seryjnym zawieszeniu prowadzi się jak tapczan na kółkach) ale trochę tłucze na dziurach.

Opublikowano

No to doradź ile zjechac na serii.Na razie nie mam kasy na wymianę amorów,poza tym są jeszcze dobre i troszkę szkoda.W późniejszym czasie może zjadę niżej

Opublikowano

No to doradź ile zjechac na serii.Na razie nie mam kasy na wymianę amorów,poza tym są jeszcze dobre i troszkę szkoda.W późniejszym czasie może zjadę niżej

Głupoty i narażania życia/zdrowia doradzać nie będę :gwizdanie:

Nie masz kasy - nie obniżaj ~ nie masz kasy na prawdziwy tuning, nie baw się w agro.

Opublikowano

No to doradź ile zjechac na serii.Na razie nie mam kasy na wymianę amorów,poza tym są jeszcze dobre i troszkę szkoda.W późniejszym czasie może zjadę niżej

Musisz to przemyśleć pare razy, jeśli masz je w na prawde dobrym stanie, to gleba -30 szybko im nie zaszkodzi(rok obstawiam ze pojezdzisz) i wcale nie bedzie bujania wychyłów czy tym podobnych :gwizdanie: jedyne co szybciej sie zużyją niz dedykowane do takich spręzyn :gwizdanie: ja ujezdżam seryjne(używane) i jeszcze nie przytarłem z winy amortyzatorów(od kwietnia - przód) ze bujneło czy cos w ten deseń :gwizdanie: a jeżdzę dosć agresywnie po dosc nierównych trasach

Jeśłi nie masz kasy na amory to bierz spręzyny -30 nizej nie schódx bo jednak ten amor nie wyrobi, albo odkładaj złotówki i kup kompletne sportowe albo gwint :good:

Opublikowano

Koszt zakupu dobrych sprężyn, to około 600-800pln - za tą cenę możesz już kupić zestaw MTS, FK, czy coś takiego i będziesz miał wszystko nowe i zestrojone ze sobą :good: Jeśli nie chcesz takiego rozwiązania, to kup sprężyny -20, max -30 mm.

Opublikowano

Do ośki ma bardzo duzy wybór tanich spręzyn gdzie za same spręzyny zapłaci 300-400zł nowe począwszy od MTSów, ta-technix, FK po jakies Jamexy :gwizdanie:

http://www.allegro.pl/item1085626676_zawieszenie_sportowe_audi_a4_b5_40_40mm_od_mts.html :good:

Opublikowano

My mamy -65/-40 sprężyny i amorki od FK i jest przyzwoicie ;)

Trzeba się nauczyć takim czymś jeździć, bo fałdy/koleiny na które normalnie nie zwraca się uwagi są teraz twoim wrogiem. Krawężniki czy niektóre progi spowalniające też odpadają ;) Co do komfortu to napiszę tak: do taczki też idzie się przyzwyczaić, pojeździsz miesiąc i będziesz czuł się komfortowo ;)

Nawet mój tato uważa, że takie zawieszenie ma więcej plusów niż minusów w porównaniu do seryjnego zawieszenia oraz że na seryjnie go nie zamieni :)

O tych MTS'ach czytałem kiepskie opinie (o gwincie), że szybko się wyrabia i jest zbyt miękki- ale to tylko opinie z neta ;)

P.s.

My tam tylko przód chcemy podnieść o jakieś 1,5cm, trzeba tylko sprężynki znaleźć, bo na miasto to jednak ciut za nisko z przodu jest.

Opublikowano

My mamy -65/-40 sprężyny i amorki od FK i jest przyzwoicie ;)

Trzeba się nauczyć takim czymś jeździć, bo fałdy/koleiny na które normalnie nie zwraca się uwagi są teraz twoim wrogiem. Krawężniki czy niektóre progi spowalniające też odpadają ;) Co do komfortu to napiszę tak: do taczki też idzie się przyzwyczaić, pojeździsz miesiąc i będziesz czuł się komfortowo ;)

Nawet mój tato uważa, że takie zawieszenie ma więcej plusów niż minusów w porównaniu do seryjnego zawieszenia oraz że na seryjnie go nie zamieni :)

O tych MTS'ach czytałem kiepskie opinie (o gwincie), że szybko się wyrabia i jest zbyt miękki- ale to tylko opinie z neta ;)

P.s.

My tam tylko przód chcemy podnieść o jakieś 1,5cm, trzeba tylko sprężynki znaleźć, bo na miasto to jednak ciut za nisko z przodu jest.

Ja też mam takie obniżenie ale amortki MTS (komplet nowych kosztował 500zł z gwarancją na 2 lata bez limitu kilometrów :good:). Jeździ się super. Nie jest jakoś tam specjalnie twardo więc pewnie też potwierdzę opinię, że zawias mts-a jest zbyt miękki. Teraz chciałbym coś jeszcze bardziej sztywnego.

A najlepsze są akcje na trasie jak widzisz jak inne samochody w czasie wyprzedzania z większą prędkością tak się przechylają, że masz wrażenie że zaraz się przewrócą. A ty wyprzedzasz bez przechyłów nadwozia :kox:

Opublikowano

Na seryjnych amorach do -35

Opublikowano

Dylemat w sumie rozwiązany, bo założyciel tematu kupił już springi (-35 Weitec) :gwizdanie:

Gość -makaveli-
Opublikowano

Dylemat w sumie rozwiązany, bo założyciel tematu kupił już springi (-35 Weitec) :gwizdanie:

dokładnie :gwizdanie:

i jeżdzi mi się elegancko mimo że amory zostały seryjne :cool1:

tak czy inaczej jak padną seryjne to wymieniam na gwinty (raczej mts technik)

ogólnie nie ma tragedii z dziurami czy wybojami...ale faktem jest że troche za bardzo buja budą

Opublikowano

a zakladal ktos amorki 1be i sprezyny -40? Bo mnie ten wysoki ryj na 17 i 225/45 juz irytuje hehehe

Opublikowano

a zakladal ktos amorki 1be i sprezyny -40? Bo mnie ten wysoki ryj na 17 i 225/45 juz irytuje hehehe

będzie w sam raz

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...