Armi Opublikowano 29 Czerwca 2010 Opublikowano 29 Czerwca 2010 I wcale nie ma tragedii!!!Troche sie bałem jak kupowałem o ten komfort,ale cena mnie skusiła(1400 z oponami z grudnia 2007).Szczerze powiem ,że nie ma tragediii.Troche na dużych koleinach rzuca i.........tyle.Dobrze mi się jeździ tylko za wysoka jest jak dla mnie,dlatego chciałbym lekko ją posadzic tylko nie wiem jak.Przepraszam sprawdziłem mam 235/45 i jest jak wyżej Mi też na seryjnym zawieszeniu i 17 jeździło się super ale dopiero jak obniżyłem i utwardziłem, zaczęła się trakcja A komfort? Jeśli chodzi o odczucia z jazdy jest dużo lepiej bo nie buja (a4 ma to do siebie, że na seryjnym zawieszeniu prowadzi się jak tapczan na kółkach) ale trochę tłucze na dziurach.
grubcio1980 Opublikowano 29 Czerwca 2010 Opublikowano 29 Czerwca 2010 No to doradź ile zjechac na serii.Na razie nie mam kasy na wymianę amorów,poza tym są jeszcze dobre i troszkę szkoda.W późniejszym czasie może zjadę niżej
Armi Opublikowano 29 Czerwca 2010 Opublikowano 29 Czerwca 2010 No to doradź ile zjechac na serii.Na razie nie mam kasy na wymianę amorów,poza tym są jeszcze dobre i troszkę szkoda.W późniejszym czasie może zjadę niżej Głupoty i narażania życia/zdrowia doradzać nie będę :gwizdanie: Nie masz kasy - nie obniżaj ~ nie masz kasy na prawdziwy tuning, nie baw się w agro.
Kowi87 Opublikowano 29 Czerwca 2010 Opublikowano 29 Czerwca 2010 No to doradź ile zjechac na serii.Na razie nie mam kasy na wymianę amorów,poza tym są jeszcze dobre i troszkę szkoda.W późniejszym czasie może zjadę niżej Musisz to przemyśleć pare razy, jeśli masz je w na prawde dobrym stanie, to gleba -30 szybko im nie zaszkodzi(rok obstawiam ze pojezdzisz) i wcale nie bedzie bujania wychyłów czy tym podobnych :gwizdanie: jedyne co szybciej sie zużyją niz dedykowane do takich spręzyn :gwizdanie: ja ujezdżam seryjne(używane) i jeszcze nie przytarłem z winy amortyzatorów(od kwietnia - przód) ze bujneło czy cos w ten deseń :gwizdanie: a jeżdzę dosć agresywnie po dosc nierównych trasach Jeśłi nie masz kasy na amory to bierz spręzyny -30 nizej nie schódx bo jednak ten amor nie wyrobi, albo odkładaj złotówki i kup kompletne sportowe albo gwint
KOval81 Opublikowano 30 Czerwca 2010 Opublikowano 30 Czerwca 2010 Koszt zakupu dobrych sprężyn, to około 600-800pln - za tą cenę możesz już kupić zestaw MTS, FK, czy coś takiego i będziesz miał wszystko nowe i zestrojone ze sobą Jeśli nie chcesz takiego rozwiązania, to kup sprężyny -20, max -30 mm.
Kowi87 Opublikowano 30 Czerwca 2010 Opublikowano 30 Czerwca 2010 Do ośki ma bardzo duzy wybór tanich spręzyn gdzie za same spręzyny zapłaci 300-400zł nowe począwszy od MTSów, ta-technix, FK po jakies Jamexy :gwizdanie: http://www.allegro.pl/item1085626676_zawieszenie_sportowe_audi_a4_b5_40_40mm_od_mts.html
dawkol-d1 Opublikowano 1 Lipca 2010 Opublikowano 1 Lipca 2010 My mamy -65/-40 sprężyny i amorki od FK i jest przyzwoicie Trzeba się nauczyć takim czymś jeździć, bo fałdy/koleiny na które normalnie nie zwraca się uwagi są teraz twoim wrogiem. Krawężniki czy niektóre progi spowalniające też odpadają Co do komfortu to napiszę tak: do taczki też idzie się przyzwyczaić, pojeździsz miesiąc i będziesz czuł się komfortowo Nawet mój tato uważa, że takie zawieszenie ma więcej plusów niż minusów w porównaniu do seryjnego zawieszenia oraz że na seryjnie go nie zamieni O tych MTS'ach czytałem kiepskie opinie (o gwincie), że szybko się wyrabia i jest zbyt miękki- ale to tylko opinie z neta P.s. My tam tylko przód chcemy podnieść o jakieś 1,5cm, trzeba tylko sprężynki znaleźć, bo na miasto to jednak ciut za nisko z przodu jest.
Armi Opublikowano 1 Lipca 2010 Opublikowano 1 Lipca 2010 My mamy -65/-40 sprężyny i amorki od FK i jest przyzwoicie Trzeba się nauczyć takim czymś jeździć, bo fałdy/koleiny na które normalnie nie zwraca się uwagi są teraz twoim wrogiem. Krawężniki czy niektóre progi spowalniające też odpadają Co do komfortu to napiszę tak: do taczki też idzie się przyzwyczaić, pojeździsz miesiąc i będziesz czuł się komfortowo Nawet mój tato uważa, że takie zawieszenie ma więcej plusów niż minusów w porównaniu do seryjnego zawieszenia oraz że na seryjnie go nie zamieni O tych MTS'ach czytałem kiepskie opinie (o gwincie), że szybko się wyrabia i jest zbyt miękki- ale to tylko opinie z neta P.s. My tam tylko przód chcemy podnieść o jakieś 1,5cm, trzeba tylko sprężynki znaleźć, bo na miasto to jednak ciut za nisko z przodu jest. Ja też mam takie obniżenie ale amortki MTS (komplet nowych kosztował 500zł z gwarancją na 2 lata bez limitu kilometrów ). Jeździ się super. Nie jest jakoś tam specjalnie twardo więc pewnie też potwierdzę opinię, że zawias mts-a jest zbyt miękki. Teraz chciałbym coś jeszcze bardziej sztywnego. A najlepsze są akcje na trasie jak widzisz jak inne samochody w czasie wyprzedzania z większą prędkością tak się przechylają, że masz wrażenie że zaraz się przewrócą. A ty wyprzedzasz bez przechyłów nadwozia
Reniu Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Dylemat w sumie rozwiązany, bo założyciel tematu kupił już springi (-35 Weitec) :gwizdanie:
Gość -makaveli- Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Dylemat w sumie rozwiązany, bo założyciel tematu kupił już springi (-35 Weitec) :gwizdanie: dokładnie :gwizdanie:i jeżdzi mi się elegancko mimo że amory zostały seryjne tak czy inaczej jak padną seryjne to wymieniam na gwinty (raczej mts technik) ogólnie nie ma tragedii z dziurami czy wybojami...ale faktem jest że troche za bardzo buja budą
clinque Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Opublikowano 25 Sierpnia 2010 a zakladal ktos amorki 1be i sprezyny -40? Bo mnie ten wysoki ryj na 17 i 225/45 juz irytuje hehehe
Kowi87 Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Opublikowano 26 Sierpnia 2010 a zakladal ktos amorki 1be i sprezyny -40? Bo mnie ten wysoki ryj na 17 i 225/45 juz irytuje hehehe będzie w sam raz
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się