michu93 Opublikowano 29 Sierpnia 2010 Opublikowano 29 Sierpnia 2010 hehe, no tak bywa. następnym razem napewno kupisz 330d ładnego polifcika, albo ew. 5 :gwizdanie:[br]Dopisany: 30 Sierpień 2010, 00:05_________________________________________________i, że pozwolę sobie dodać, bo akurat miałem na zakładce: http://moto.allegro.pl/320d-190km-xenon-klima-tempo-sport-18-serwis-i1194755397.html
pet3r Opublikowano 29 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 29 Sierpnia 2010 nie będę bawił się w swapy, chociaż temat przemknął mi przez głowę ale nie kalkuluje mi się to. o, multifunkcji mi jeszcze brakuje
michu93 Opublikowano 29 Sierpnia 2010 Opublikowano 29 Sierpnia 2010 a mi się kiera z multifunkcją nie podoba, ogólnie wolę kiery 4-ramienne, więc w bmw tylko zwykła, ew. trójramienna ze sterowaniem wtedy.
pet3r Opublikowano 29 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 29 Sierpnia 2010 dla mnie kiera tylko 3-ramienna. 4-ramienne od razu przypominają mi taksówkę (mietki W124 )
variocustoms Opublikowano 29 Sierpnia 2010 Opublikowano 29 Sierpnia 2010 bezramienne lepsze jak w cytrynie , kiera ma dobrze leżeć w dłoniach, ile ma ramion to chyba mniej ważne
michu93 Opublikowano 29 Sierpnia 2010 Opublikowano 29 Sierpnia 2010 zależy jak kto na to patrzy i do czego mu auto służy jak ktoś się lansuje 40km/h cały czas to mu bez różnicy, czy kiera dobrze leży w dłoni czy nie, co innego jak ktoś zapierdziela na granicach przyczepności na zakrętach
variocustoms Opublikowano 29 Sierpnia 2010 Opublikowano 29 Sierpnia 2010 dokładnie to miałem na myśli michu
michu93 Opublikowano 29 Sierpnia 2010 Opublikowano 29 Sierpnia 2010 ja wolę tą pierwszą opcję + dobre audio Piotrek - rozumiem, że jesteś zarejestrowany na jakimś forum 3er.. czy coś tam. Jakby ci się rzucił temacik jak zrobić postojówki w halogenach to mógłbyś mi podesłać
pet3r Opublikowano 29 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 29 Sierpnia 2010 puścić prąd z postojówek do halogenów? tylko czy nie będzie wywalało błędu? a propo postojówek - w trasie zapaliła mi się kontrolka żarówki, akurat miałem odpocząć to myślę sobie - wymienię. wysiadam - mijania są, drogowe są, włączam postojówki a zamiast lewej świeci mi kierunkowskaz gdy palą się mijania/drogowe - świeci postojówka w lampie, gdy same postojówki - kierunkowskaz. mam wersję pół-USA
michu93 Opublikowano 5 Września 2010 Opublikowano 5 Września 2010 choinka puścić prąd z postojówek - tak, ale nie może świecić światłem halogenowym.. chyba jakaś żarówka dwuwłóknowa czy coś?[br]Dopisany: 30 Sierpień 2010, 10:19_________________________________________________wczoraj się zarejestrowałem w klubie bmw - wyczajam galerię użytkowników oraz Pet3r i zonk - nie mozna komentować
Tas2die4 Opublikowano 5 Września 2010 Opublikowano 5 Września 2010 puścić prąd z postojówek do halogenów? tylko czy nie będzie wywalało błędu? a propo postojówek - w trasie zapaliła mi się kontrolka żarówki, akurat miałem odpocząć to myślę sobie - wymienię. wysiadam - mijania są, drogowe są, włączam postojówki a zamiast lewej świeci mi kierunkowskaz gdy palą się mijania/drogowe - świeci postojówka w lampie, gdy same postojówki - kierunkowskaz. mam wersję pół-USA to normalne jest jesli pada postojowka, to na samych postojowych w lampie w ktorej poszla zarowka zapala sie kierunek jako "zapasowa" postojowka,gasnie gdy zapalasz mijania/drogowe- mam tak samo tylko,ze u Ciebie cos nie tak z pradem jest, skoro raz postojowka swieci,a raz nie i wywala blad
michu93 Opublikowano 11 Września 2010 Opublikowano 11 Września 2010 Nie zawitałeś wczoraj czasami do Ostrowa? Bo tak mi się wydawało, że "spotkaliśmy się" za krzyżówce 60 pułku piechoty oraz królowej jadwigi
pet3r Opublikowano 13 Września 2010 Autor Opublikowano 13 Września 2010 oj nie ale jeździ podobna po Kaliszu, tylko wzór koła inny i gleba delikatniejsza
miodzio Opublikowano 18 Listopada 2010 Opublikowano 18 Listopada 2010 autko fajne i jak na 136 km to nawet jeździ :gwizdanie: sam miałem taka tylko zamieniłem na A8 a u ciebie odwrotnie :gwizdanie:
pet3r Opublikowano 18 Listopada 2010 Autor Opublikowano 18 Listopada 2010 no dokładnie, odwrotnie mi bardziej pasuje charakterystyka VAGowskich diesli ale za to Bawarski klekot pracuje duuuuużo kulturalniej długo nią nie pojeżdżę, już wiem, że w przyszłym roku zmiana na 330d
miodzio Opublikowano 18 Listopada 2010 Opublikowano 18 Listopada 2010 no dokładnie, odwrotnie mi bardziej pasuje charakterystyka VAGowskich diesli ale za to Bawarski klekot pracuje duuuuużo kulturalniej długo nią nie pojeżdżę, już wiem, że w przyszłym roku zmiana na 330d No to jak na całego szaleć to pomyśl o 330xd :gwizdanie: a tak w nawiasie mówiąc to 330d duzoooo bardziej dynamiczny ale niestety już paliwożerny w porównaniu do 320d no a do tego koszty eksploatacyjne tez dobre parę % w górę niestety No ale ...
badboy Opublikowano 18 Listopada 2010 Opublikowano 18 Listopada 2010 no dokładnie, odwrotnie mi bardziej pasuje charakterystyka VAGowskich diesli ale za to Bawarski klekot pracuje duuuuużo kulturalniej długo nią nie pojeżdżę, już wiem, że w przyszłym roku zmiana na 330d No to jak na całego szaleć to pomyśl o 330xd :gwizdanie: a tak w nawiasie mówiąc to 330d duzoooo bardziej dynamiczny ale niestety już paliwożerny w porównaniu do 320d no a do tego koszty eksploatacyjne tez dobre parę % w górę niestety No ale ... jeśli porównać w różnicy odpychania się pomiędzy silniekiem 320d i 330d to napewno tego drugiego nie można nazwać jakoś wielce paliwożernym
miodzio Opublikowano 18 Listopada 2010 Opublikowano 18 Listopada 2010 no dokładnie, odwrotnie mi bardziej pasuje charakterystyka VAGowskich diesli ale za to Bawarski klekot pracuje duuuuużo kulturalniej długo nią nie pojeżdżę, już wiem, że w przyszłym roku zmiana na 330d No to jak na całego szaleć to pomyśl o 330xd :gwizdanie: a tak w nawiasie mówiąc to 330d duzoooo bardziej dynamiczny ale niestety już paliwożerny w porównaniu do 320d no a do tego koszty eksploatacyjne tez dobre parę % w górę niestety No ale ... jeśli porównać w różnicy odpychania się pomiędzy silniekiem 320d i 330d to napewno tego drugiego nie można nazwać jakoś wielce paliwożernym no dokładnie, odwrotnie mi bardziej pasuje charakterystyka VAGowskich diesli ale za to Bawarski klekot pracuje duuuuużo kulturalniej długo nią nie pojeżdżę, już wiem, że w przyszłym roku zmiana na 330d No to jak na całego szaleć to pomyśl o 330xd :gwizdanie: a tak w nawiasie mówiąc to 330d duzoooo bardziej dynamiczny ale niestety już paliwożerny w porównaniu do 320d no a do tego koszty eksploatacyjne tez dobre parę % w górę niestety No ale ... jeśli porównać w różnicy odpychania się pomiędzy silniekiem 320d i 330d to napewno tego drugiego nie można nazwać jakoś wielce paliwożernym tiaa na pewno się odpycha nie porównywalnie lepiej 330 ale niestety pojemności się nie da oszukać ja tylko raz dałem się nabrać na dieselka co to miał być w miarę oszczędny jak na swoje osiągi i pojemność
badboy Opublikowano 18 Listopada 2010 Opublikowano 18 Listopada 2010 no dokładnie, odwrotnie mi bardziej pasuje charakterystyka VAGowskich diesli ale za to Bawarski klekot pracuje duuuuużo kulturalniej długo nią nie pojeżdżę, już wiem, że w przyszłym roku zmiana na 330d No to jak na całego szaleć to pomyśl o 330xd :gwizdanie: a tak w nawiasie mówiąc to 330d duzoooo bardziej dynamiczny ale niestety już paliwożerny w porównaniu do 320d no a do tego koszty eksploatacyjne tez dobre parę % w górę niestety No ale ... jeśli porównać w różnicy odpychania się pomiędzy silniekiem 320d i 330d to napewno tego drugiego nie można nazwać jakoś wielce paliwożernym no dokładnie, odwrotnie mi bardziej pasuje charakterystyka VAGowskich diesli ale za to Bawarski klekot pracuje duuuuużo kulturalniej długo nią nie pojeżdżę, już wiem, że w przyszłym roku zmiana na 330d No to jak na całego szaleć to pomyśl o 330xd :gwizdanie: a tak w nawiasie mówiąc to 330d duzoooo bardziej dynamiczny ale niestety już paliwożerny w porównaniu do 320d no a do tego koszty eksploatacyjne tez dobre parę % w górę niestety No ale ... jeśli porównać w różnicy odpychania się pomiędzy silniekiem 320d i 330d to napewno tego drugiego nie można nazwać jakoś wielce paliwożernym tiaa na pewno się odpycha nie porównywalnie lepiej 330 ale niestety pojemności się nie da oszukać ja tylko raz dałem się nabrać na dieselka co to miał być w miarę oszczędny jak na swoje osiągi i pojemność mianowicie na jakiego? niech zgadnę A6 3.0TDI Q aut. ??? jeśli tylko będziesz miał okazję do przejechania się 330d koniecznie to zrób i luknij sobie na spalanie inaczej nie uwierzysz iż naprawdę taki silnik może stosunkowo palić oczywiście każde auto jeśli się korzysta z pełnych możliwości swoje spali... nawet 1.9 TDI po chipsie przy wykorzystywaniu możliwości połknie sobie spokojnie 8/100. Jedno wiem napewno iż 330d to bardzo udany silnik i jeden z lepszych kompromisów jeśli chodzi o osiągi/spalanie jeśli chodzi o diesla;)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się