Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

[A4 B6 1,9TDI 96KW] Włącza sie wskaźnik ESP i zaczyna telepać silnikiem.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam Szanownych Klubowiczów!

Mam taki problem, że po odpaleniu silnika włącza się kontrolka/czujnik ESP i zaczyna telepać silnikiem na tyle mocno, że jest to bardzo odczuwalne w samochodzie. Czy ktoś z Was miał takie doświadczenia? Gdzieś w necie widziałem informację, że problem może dotyczyć czujnika ESP...

Dodatkowe pytanie, czy polecacie jakiś warsztat w okolicach Katowice/Mysłowice/Sosnowiec?

Pozdrawiam

Przemo

Opublikowano

Podepnij Vaga :) i sprawdz bledy

ja obstawiam na czujnik hamulca

Opublikowano

Podepnij Vaga :) i sprawdz bledy

ja obstawiam na czujnik hamulca

Właśnie czekam na VAG'a, jak tylko przyjdzie to sprawdzę. Martwi mnie to telepotanie silnika, coby mogło wskazywać na coś poważniejszego niż tylko czujnik hamulca ;([br]Dopisany: 23 Czerwiec 2010, 21:35_________________________________________________

Pewnie któryś pompowtrysk na wykończeniu, sprawdź korekcje na vagu

Właśnie czytałem, że takie objawy mogą mieć związek z pompowtryskami.... mam nadzieję, że nie bedzie mnie czekała wymiana pompowtrysków. Bo chyba od razu wymienia się wszystkie pompowtryski?

Jak tylko przyjdzie zamówiony VAG to się podepnę.

Opublikowano

Jak będziesz miał już Vaga to koniecznie zrób logi silnika i wrzuć na forum,eksperci od tego powiedzą Ci prawdę.

Opublikowano

Zapnij VAGa i zobacz w jakiej kondycji są PD. Jeśli nie telepie cały czas, to może to być związane z połączeniem elektrycznym PD (wtyczki na PD) z listwą albo listwa jest uwalona. Ja miałem tak, że zaczynało telepać przy temp. 70. Przestawało przy 80.

Opublikowano

tydzien temu to samo okazało się ze przy wymianie rozrządu rozpieli kabel zasilający pierwszego pompowtryskiwacza , sprawdz kable za silnikiem które idą do pompowtryskiwaczy (dekiel na samej górze silnika kabel wchodzi od tyłu)

Opublikowano

Miałem podobny objaw w B-6, AVF.

Szarpanie silnikiem( przerywanie,praca na trzech cylindrach), zapalała się kontrolka ESP, potem Check Engine.

W kompie błąd połączenia elektrycznego pierwszego pompowtrysku.

Przyczyna- poluzowane złącze elektryczne sterujące pierwszym pompowtryskiem,zwalenie pokrywy główicy, rozpięcie złącza ,wyjęcie konektorów z kostki i ich dogięcie kombinerkami , potem montaż w odwrotnej kolejności załatwiło sprawę :tongue4:

Dodam tylko że na początku było lekkie poszarpywanie w czasie jazdy i zero błędów w kompie.

Złącze pierwszej pompki jest najbardziej narażone na tą usterkę , ponieważ listwa zasilająca pierwszą pompkę jest podparta w głowicy tylko w jednym miejscu, swobodny koniec wpada w drgania szarpiąc przewodami i powoduję w.w. usterkę.

Należy zachować ostrożność przy odpinaniu kostki od pompki, odpinaniu klapki w kostce zabezpieczającej końcówki przewodów jak i odginaniu pazurków na końcówkach przewodów w celu ich wyjęcia z kostki.

Opublikowano

Witam,

Wracam po przerwie wakacyjnej.

Co do usterki opisanej w temacie - to miałem uszkodzony pierwszy pompowtrysk. Badanie VAG'iem zostało przeprowadzone w warsztacie, gdzie zdiagnozowali uszkodzenie elektryczne pompowtrysku :wallbash:. Z racji tego, że miałem w planach wyjazd wakacyjny, to niestety od razy zleciłem wymianę.

Planowałem problem zdiagnozować osobiście, ale zamówiony przeze mnie VAG dotarł uszkodzony i musiałem go odesłać w celu wymiany, a urlopowy wyjazd zbliżał się nieubłaganie. Tak więc żona zażądała abym skorzystał z warsztatu....

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...