skovroon Opublikowano 24 Sierpnia 2011 Opublikowano 24 Sierpnia 2011 Wosk to właśnie SV Autobahn... czyli co? chemię dedykowaną do felg ( w tym przypadku typu WB) odpuścić ?
_Makki_ Opublikowano 25 Sierpnia 2011 Opublikowano 25 Sierpnia 2011 Wosk to właśnie SV Autobahn... czyli co? chemię dedykowaną do felg ( w tym przypadku typu WB) odpuścić ? A uzywales SV Cleaner Fluid Regular przed polozeniem Autobahn? Jezeli dobrze przygotowales felgi przed woskiem to wszystko powinno byc ok. Tak odpusc sobie tego typu chemie do felg bo nawet najdelikatniejsze jezeli nie usuna calkowicie wosku to go "oslabia". Po umyciu woda z szamponem mozesz uzyc jakiegos QD takze na felgi. Osobiscie polecam SV Nano Express.[br]Dopisany: 25 Sierpień 2011, 18:06_________________________________________________ Całą komorę spsikałem preparaten Tenzi SuperGreen - środek jest mega silny, niezdrowy itd... przy pryskaniu jak mgielka leci na twarz, to zaczyna po chwili palić... jakiś czas temu myłem nim felgi, bez rękawiczek - to doszło do tego, że przez tydzień musiałem ręce leczyć, bo mi tak wysuszło i popekały, że krew leciała po kilku minutach poszedł w ruch najtanszy karcher jaki tylko był, wiec moc nie była zbyt duża, aby spenetrować dobrze cały brud, ale i tak środek mega daje rade, wiec dużo zeszło! w dużej mierze słońce mi przeszkadzało swiecąc prosto na silnik, poniewaz nie widzialem brudu w roznych zakamarkach gdzies na dole, czy przy podłużnicach itd ,ale myśle, że jak bede mył silnik raz na 1-2 miesiące brud zejdzie w 99%. plastiki, gumy itd zostały zabezpieczone produktem 303 Areospace 303 Aerospace Tylko mala literowka u Ciebie sie wkradla. Jezeli chodzi o Tenzi SuperGreen to mam nadzieje ze go rozcienczyles to mycia silnika. Ten srodek jest hardcorowy i nie wiem czy sam bym go uzyl do mycia jakiegokolwiek silnika. Kolejny komentarz z mojej strony to kwestia myjki cisnieniowej. Do mycia silnika wedlug mnie nie potrzeba cisnienia, wode uzywasz tylko do splukiwania brudu i piany - najlepiej z daleka. Posiadajac inne srodki, duzo delikatniejsze dla np plastikow i gumy mozna spokojnie domyc komore silnika. Ale do tego potrzeba czasu, kilku pedzelkow, szczotek i rekawicy lub gabki.. No i za mycie w sloncu!
m1chal Opublikowano 25 Sierpnia 2011 Opublikowano 25 Sierpnia 2011 Oczywiście poszedł rozcieńczony Co do myjki, mi jest łatwiej i szybciej pracując w toyocie, codziennie myłem kilka silnikow nowszych aut, tym sposobem i nigdy nic sie nie działo. i od wielu lat tak samo robią. Uważam , że pędzelkiem trudniej jest wybawić stary brud gdzies na podłużnicach , czy gdzies tam głębiej jak np skrzynia w naszych Audikach a ta moja myjka to taka popierdóła najtańsza, że te ciśnienie to jak z węża, tylko bardziej skumulowane, wiec i tak nic nie narobi ale w toyocie cisnelismy z HDS'a normalnie, pełną parą i dalej kazdy działał, czy to benzyna czy diesel no niestety slonce akurat tak swiecilo i nie mialem co zrobic mysle ze co 3 miesieczna pielegnacja będzie ok
variocustoms Opublikowano 25 Sierpnia 2011 Opublikowano 25 Sierpnia 2011 HDS to lakier zdejmuje jak się źle operuje ale wersja z myciem parą pod ciśnieniem jest prze czasami żałuję, że mojego HDS'a puściłem do żyda ;(
lukaszr Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Jakby ktoś był zainteresowany to mam na sprzedaż 3 szt. aplikatorów "Chemical Guys Aplikator Tri-Color". Cena to 30 zł z przesyłką. Jak coś to proszę o PW.
Pucek Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Dobra, szybkie pytanie, aktualnie po korekcie lakieru nałożyłem DODO JUICE LIME PRIME LITE, a następnie wosk NXT, efekt jak najbardziej OK, ale tak się zastanawiam, czy nie zastosować czegoś innego przed nałożeniem wosku np. - MEGUIARS ULTIMATE POLISH - POORBOY'S WORLD BLACK HOLE - MEGUIARS DEEP CRYSTAL POLISH STEP 2 Jakieś propozycje?
Tomasz Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Opublikowano 30 Sierpnia 2011 wątpię że zauważysz jakieś różnice po NXT, ale próbować zawsze można coś w temacie Meguiars WE ARE PLAYERS
ROBERT Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Na ciemnym lakierze glaze/politura ściemni lakier ale osłabi nieco trwałość wosku ... efekt wizualny na plus ale trwałość na minus , Twój wybór ... jeżeli zdecydowałeś się już na NXT ( niestety ) to myślę , że najodpowiedniejszym glaze'm pod niego będzie DC2
lukaszr Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Na ciemnym lakierze glaze/politura ściemni lakier ale osłabi nieco trwałość wosku ... efekt wizualny na plus ale trwałość na minus Nie wiem czemu, ale używałem nie raz politur i jakoś nie osłabiały efektu, a nawet jeżeli to było to zdecydowanie niezauważalne. jeżeli zdecydowałeś się już na NXT ( niestety ) Czemu niestety ? Już chyba było w tym wątku o tym więc nie będę się powtarzał.
ROBERT Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Czemu niestety ? Już chyba było w tym wątku o tym więc nie będę się powtarzał. No właśnie było już na ten temat Każdy ma swoje zdanie na temat jakości różnych wosków , szamponów i innej chemii samochodowej ... niektórzy ludzie ( m.in. ja ) nie mają klapek na oczach z napisem Meguiar's Pozdr. [br]Dopisany: 30 Sierpień 2011, 18:04_________________________________________________ Na ciemnym lakierze glaze/politura ściemni lakier ale osłabi nieco trwałość wosku ... efekt wizualny na plus ale trwałość na minus Nie wiem czemu, ale używałem nie raz politur i jakoś nie osłabiały efektu, a nawet jeżeli to było to zdecydowanie niezauważalne. Mówiłem o osłabieniu trwałości , efekty są na plus Z drugiej strony kolega zastosował DJLPLite czyli ten cleaner Dodo z dużą ilością olejków ( jest to cleaner + glaze ) ... DJLP jest lekko ścierny i tych olejków ma o wiele mniej
HaVoK Opublikowano 31 Sierpnia 2011 Opublikowano 31 Sierpnia 2011 Panowie, miał ktoś z was styczność z tym środkiem? WOLF'S CHEMICALS DECON GEL, BRAKE DUSTER. Dzisiaj próbowałem nim coś podziałać i nie wiem czy dobrze robię. Psikałem środek i czekałem aż zacznie "krwawić" czekałem ze 20-30 sek i nic. Mam to rozcieńczyć? Psikać na mokry czy suchy lakier? Pomóżcie [br]Dopisany: 31 Sierpień 2011, 20:54_________________________________________________Dobra już mam Jednak nawet 30 sekund to za mało żeby środek zaczął działać Znalazłem na kosmetykaaut instrukcję. Nanieść ze 2, 3 razy na panel (można pomóc sobie pędzelkiem- wszystko zależy od stanu powierzchni) i czekać nawet kilka minut. Dopiero wtedy zaczyna "krwawić". Pozdrawiam!
variocustoms Opublikowano 31 Sierpnia 2011 Opublikowano 31 Sierpnia 2011 w końcu na pokładzie 9227CB , łatwo nie było, jutro zakup Flexi Pads i testy, sam jestem ciekaw co ta maszyna potrafi, trochę waży, na max obrotów ucieka z ręki[br]Dopisany: 31 Sierpień 2011, 22:24_________________________________________________żona nie ma talentu do robienia fotek
variocustoms Opublikowano 31 Sierpnia 2011 Opublikowano 31 Sierpnia 2011 EOT daj babie Iphone'a to też będziesz brzydal
m1chal Opublikowano 31 Sierpnia 2011 Opublikowano 31 Sierpnia 2011 ale masz poduche do spania na makicie
lukaszr Opublikowano 1 Września 2011 Autor Opublikowano 1 Września 2011 żona nie ma talentu do robienia fotek To nie wina żony :naughty:
Aydaho Opublikowano 1 Września 2011 Opublikowano 1 Września 2011 żona nie ma talentu do robienia fotek To nie wina żony :naughty: też tak myślę ... mina seryjnego mordercy
variocustoms Opublikowano 1 Września 2011 Opublikowano 1 Września 2011 jakbyś zgadł Aydaho talerz 80mm kupiony i FlexiPads 125, 80 + do polerowania szkła :gwizdanie:
Aydaho Opublikowano 1 Września 2011 Opublikowano 1 Września 2011 szalejesz no to poleruj i obyś nie miał tak jak ja ostatnio - po 4 h pucowania zaczeło padać
Rekomendowane odpowiedzi