Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wszystko o pielęgnacji auta - kosmetyki samochodowe


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

2 x Duragloss 111 + 2 x SV Shield rzadzi na zime..

  • Odpowiedzi 4.7 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Wiem :wink4:

... Sealant #111 :wink4:

nie myślałes nad wolfgang 3.0 sealant ??

Opublikowano

... Sealant #111 :wink4:

Literówka :wink4:

nie myślałes nad wolfgang 3.0 sealant ??

3 razy droższy ( poza tym trzeba doliczyć dosyć drogi dedykowany cleaner z Wolfganga ) a podobno nie jest tak trwały jak to producent reklamuje , ale i tak jest już na moim celowniku :rolleyes: ale myślę , że najpierw przyjdzie kolej "Track Claw"

Opublikowano

2 x Duragloss 111 + 2 x SV Shield rzadzi na zime..

wersja dla bogaczy :decayed:

Opublikowano

2 x Duragloss 111 + 2 x SV Shield rzadzi na zime..

Makki na przyszły sezon planuję zakup czegoś z SV lub Zymöl'a ( najbardziej chodzi mi po głowie Glasur ) , który ze SV poleciłbyś ( mam na myśli te woski w miarę "normalnej" cenie :rolleyes: ) , Zuffenhausen a może właśnie Shield :mysli:

Opublikowano

2 x Duragloss 111 + 2 x SV Shield rzadzi na zime..

Na shielda szkoda mi kasy. Myślałem raczej aby na 2x 111 dać jedną lub dwie warstwy Pet's53, który mam na stanie. Mam nadzieję że CG przetrwa jesień a 111 zostanie na zimę :mysli:[br]Dopisany: 21 Wrzesień 2011, 19:49_________________________________________________Jak długo musiał bym odczekać z nakładaniem Pet's53 na 111 ?

Opublikowano

Druga warstwa #111 może być nakładana nawet już po dwóch/trzech godzinach dzięki zastosowaniu #601 , z CG Pete's 53 musiałbyś poczekać aż druga warstwa sealanta się całkowicie utwardzi czyli ~ 24 godziny , warstwa wosku naturalnego położonego na sealant powinna dodać troszkę wet-look'a , ale nie wiem czy jednak nie skróci troszkę "życia" sealant'owi który będzie pod spodem

Opublikowano

Szkoda by mi było Pete'sa 53 w takiej kombinacji. Dobrze przygotować powierzchnię i na nią dwie warstwy 111 i powinno być git.

Ja na zimę robię kombinację Dodo Lime Prime + dwie warstwy Megsa #16. A na wiosnę planuję sobie kupić wspomnianego wyżej Pete'sa 53 chyba, że uda mi się dostać jakieś próbki SV i przekonają mnie do wydania 300-400zł za ich najtańsze woski... podobnie z Zymolem, ale tego sobie z USA ściągnę bo można pare złotych zaoszczędzić.

Opublikowano

Czemu ma być szkoda, przecież kupiłem po to by auto ładnie wyglądało :)

Pet's53 jest tak wydajny, że tej puszki chyba przez 5 lat nie zużyję. Dosłownie mgiełka idzie na jedną warstwę :wink4: latem kładłem 1x na NXT2.0 a wygląda :kox: tylko wytrzymał niecałe 1,5 m-ca.

Opublikowano

... latem kładłem 1x na NXT2.0 a wygląda :kox: tylko wytrzymał niecałe 1,5 m-ca.

Szkoda by mi było go kłaść na NXT :cool1: taki podkład z sealant'a mógł właśnie skrócić jego żywot , tym bardziej , że to był NXT ... z drugiej strony 1.5 miesiąca dla wosku naturalnego to i tak przyzwoity wynik

[br]Dopisany: 21 Wrzesień 2011, 21:51_________________________________________________Wnioskuję , że i NXT po tych ~ 6 tygodniach zniknął ?

Opublikowano

Ja NXT teraz stosuję tylko do felg... sprzedać szkoda bo za grosze pójdzie a tak to się chociaż przyda :)

A od wosku naturalnego wymagam jedynie aby był w stanie miesiąc wytrzymać bo mniej więcej co tyle woskuję autko w sezonie (ostatnio aplikuje sobie Dodo... dość wydajne bo tak na oko to jeden sampler 30ml powinien wystarczyć mi na minimum 4 razy).

Opublikowano

dziwne kombinacje, nie wiem jaka różnica w zastosowaniu alu vs. chrom ale ja w zeszłym roku przed zimą zastosowałem 2 x RimWax i 11to letnie felgi w chromie są w super stanie

w matki mietku zrobiłem 2 x RimWax na alu ale brud dziwnie szybko łapie na felgach, zmywanie łatwe ale u mnie na chromach nie mam osadu z klocków tylko zwykłe zabrudzenia jak na lakierze jak np. pada deszcz [br]Dopisany: 21 Wrzesień 2011, 22:54_________________________________________________Miałem dzisiaj chwilę i się pobawiłem w przygotowanie szyby i lusterek pod nowy nabytek Glass Science - Rain Clear.

Przygotowanie, Auto Glym Car Glass Polish + pad do szkła 80 mm + Makita rotacyjna, powiem tak, że z taką szybą i maszyną to ręce odpadają po 5 minutach, no i na drabinie trzeba było to robić, efekt :kox: 98% odbarwienia od płynu do szyb zniknęło, połysk jak na fotkach, potem podwójna aplikacja żelu + polerowanie mikrofibrą. Mam nadzieję, że efekt będzie :kox:

Czarne plastiki przy lusterkach i obwódka tylnej szyby to ValetPro Dionysus Trim Glitz, efekt widać gołym okiem :>

a5b402eba9cba0c8.jpg

b05cdf41527c0bcc.jpg

85f5b920602a1cb7.jpg

697b4658a3dc32bf.jpg

e04c666c26692a8b.jpg

644d5022224a1f60.jpg

fab9b53b5b4f4700.jpg

a73ceff9f3d39909.jpg

53b30c78963c933f.jpg

0e618f9e8766095f.jpg

Opublikowano

czaję się na identyczny zestaw do szyb :gwizdanie:

Vario jak wygląda praca z tym Auto Glymem? Nie narobiłeś sobie śladów po polerce widocznych pod światło? Ręcznie pewnie nie ma co się za to zabierać :rolleyes: Na fotkach efekt jest mega :good:

BTW używam do plastików POORBOY'S WORLD TRIM RESTORER i nawet fajnie wygląda, z tym że nie jest zbyt trwały... ten Twój ValetPro nakładałeś pierwszy raz czy masz już jakieś doświadczenia?

dscn0450j.jpg

dscn0454k.jpg

dscn0457.jpg

Opublikowano

z AG działam już jakiś czas więc go wyczułem, nie ma żadnych śladów, na lusterkach mam ryski ale to od drapaczki i nie chciałem za mocno polerować bo nie zalecają do luster. Co do ValetPro to na tyle auta to był pierwszy raz a na lusterku od kierowcy drugi raz, na pasażera pierwszy raz kładłem, Valet jest bardzo trwały więc polecam :good:[br]Dopisany: 03 Październik 2011, 18:13_________________________________________________ręcznie dasz radę ale przy malutkich ryskach, narożniki i tak ręcznie robiłem ale z padem do szkła i przebarwienia schodziły dosyć łatwo

Opublikowano

ok, dzięki za info :good:

trzeba będzie sprawdzić co ten Rain Clear jest warty :przebiegly:

Opublikowano

Makki na przyszły sezon planuję zakup czegoś z SV lub Zymöl'a ( najbardziej chodzi mi po głowie Glasur ) , który ze SV poleciłbyś ( mam na myśli te woski w miarę "normalnej" cenie :rolleyes: ) , Zuffenhausen a może właśnie Shield :mysli:

Zymöla nie znam z wlasnego doswiadczenia wiec sie nie wypowiadam.

Ze SV probowalem jakis czas temu Concorso - praca z tym woskiem, z reszta jak wiekszosc z gamy SV to sama przyjemnosc. Wetlook jak na pokaz i wogole. Ale trwalosc taka sobie... Zapach wosku az chce sie sprobowac :) Zamowilem go niedawno do prywatnej kolekcji wiec bedzie mozliwosc na wiecej testow.

Shielda mam i uwazam ze jest naprawde bardzo dobry patrzac na jego cene i wydajnosc. Za to zabezpieczenie daje niesamowite dzieki duzej zawartosci PTFE. Dbajac odpowiednio o lakier zabezpieczony Shieldem powinien on wytrzymac 6 albo wiecej miesiecy.

SV Glacier stosuje takze na swoim aucie i efekty sa takie ze az ludzie sie pytaja dlaczego to auto jest caly czas TAKIE biale :P

Z bialego ibisa za duzo efektow wizualnych nie da sie osiagnac ale dzieki Glacier wydaje sie on poprostu caly czas czysty. A kropelki sa mega :) Tu wosk ma okolo 2 miesiecy:

e2920904612b716b.jpg

Duzo dobrego czytalem o Mirage i mam ochote go przetestowac wiec razem z Concorso jest w kolejnym zamowieniu SV.

Jezeli sprzedaz auta ktore teraz koncze pojdzie po mojej mysli i kolejny projekt 2 aut zostanie zaklepany to bede sie mogl takze wypowiedziec na temat SV Crystal Rock :)

BTW Autoglym HD Wax lezy na Passacie mojej zony juz ponad 4 miesiac i musze powiedziec ze trzyma sie calkiem dobrze.. :good:

[br]Dopisany: 04 Październik 2011, 04:36_________________________________________________Taka zabawka czeka w kolejce i bede musial wygospodarowac SPORO czasu na ten lakier. :mysli:

Auto jest bo strasznej fuszerce odwalonej przez kogos komu wydaje sie ze zna sie na polerowaniu. :wallbash::sick3: Pelno hologramow i swirlsow. Az szkoda takiego samochodu..

8f1fbc722799f089.jpg

681cc21793114efb.jpg

[br]Dopisany: 04 Październik 2011, 04:41_________________________________________________Wlasciciel tej Testarossy podprowadzil pod prace czarnego Peugota 206 w oplakanym stanie zeby mu pokazac co potrafie. Chcial to zobaczyc na wlasne oczy.. Zrobilem mu prostokat na masce w okolo 20min :)

1. Scholl S03 Gold na pom padzie Scholla. Szkoda ze nie mialem zoltego lub niebieskiego przy sobie.

2. Scholl S30+ na pom padzie Scholla

3. Scholl S40 na pom padzie

4. SV Shield

Maszyna Flex PE 14-2-150.

Teraz jego corka jezdzi z ladnym prostokatem na srodku maski :)

9f90ad6526a82234.jpg

24e8449a958027d8.jpg

d4c92c1ac6a2f458.jpg

6b803a720d271b31.jpg

c3daa5a4ca55b5b0.jpg

ac7c76390f424aa3.jpg

27bdf561f9fcf8d5.jpg[br]Dopisany: 04 Październik 2011, 04:57_________________________________________________

Miałem dzisiaj chwilę i się pobawiłem w przygotowanie szyby i lusterek pod nowy nabytek Glass Science - Rain Clear.

Przygotowanie, Auto Glym Car Glass Polish + pad do szkła 80 mm + Makita rotacyjna, powiem tak, że z taką szybą i maszyną to ręce odpadają po 5 minutach, no i na drabinie trzeba było to robić, efekt :kox: 98% odbarwienia od płynu do szyb zniknęło, połysk jak na fotkach, potem podwójna aplikacja żelu + polerowanie mikrofibrą. Mam nadzieję, że efekt będzie :kox:

Bardzo ladnie to wyglada.. Juz zaprzyjazniles sie z Makita na dobre? :)

Moj znajomy wymienil szczotki w swojej Makicie kilka dni temu. A zrobila nia okolo 90 samochodow :notworthy:

Autoglym CGP troche za bardzo "syfi" jak dla mnie. Sprobuj sobie Glass Scrub z Glass Science..

Wspolczuje trzymania Makity na wyciagnietych rekach na srodku szyby :P

Maszyna DA tez robi robote do oczyszczania szyb i mozna ja trzymac jedna reka..

Rain Clear jest dobry, moze nawet i lepszy od RainX ale zywotnosc tez taka sobie.

W tym tygodniu powinienem miec juz cala serie GTechniq do szyb i ciekawi mnie szczegolnie zywotnosc tego G1 na szybie czolowej.. Po tym co widzialem i czytalem to Rain Clear/RainX pozostanie u mnie juz tylko na szyby boczne i tylna :)

Opublikowano

Makki na przyszły sezon planuję zakup czegoś z SV lub Zymöl'a ( najbardziej chodzi mi po głowie Glasur ) , który ze SV poleciłbyś ( mam na myśli te woski w miarę "normalnej" cenie :rolleyes: ) , Zuffenhausen a może właśnie Shield :mysli:

Zymöla nie znam z wlasnego doswiadczenia wiec sie nie wypowiadam.

Ze SV probowalem jakis czas temu Concorso - praca z tym woskiem, z reszta jak wiekszosc z gamy SV to sama przyjemnosc. Wetlook jak na pokaz i wogole. Ale trwalosc taka sobie... Zapach wosku az chce sie sprobowac :) Zamowilem go niedawno do prywatnej kolekcji wiec bedzie mozliwosc na wiecej testow.

Shielda mam i uwazam ze jest naprawde bardzo dobry patrzac na jego cene i wydajnosc. Za to zabezpieczenie daje niesamowite dzieki duzej zawartosci PTFE. Dbajac odpowiednio o lakier zabezpieczony Shieldem powinien on wytrzymac 6 albo wiecej miesiecy.

SV Glacier stosuje takze na swoim aucie i efekty sa takie ze az ludzie sie pytaja dlaczego to auto jest caly czas TAKIE biale :P

Z bialego ibisa za duzo efektow wizualnych nie da sie osiagnac ale dzieki Glacier wydaje sie on poprostu caly czas czysty. A kropelki sa mega :) Tu wosk ma okolo 2 miesiecy:

e2920904612b716b.jpg

Duzo dobrego czytalem o Mirage i mam ochote go przetestowac wiec razem z Concorso jest w kolejnym zamowieniu SV.

Jezeli sprzedaz auta ktore teraz koncze pojdzie po mojej mysli i kolejny projekt 2 aut zostanie zaklepany to bede sie mogl takze wypowiedziec na temat SV Crystal Rock :)

BTW Autoglym HD Wax lezy na Passacie mojej zony juz ponad 4 miesiac i musze powiedziec ze trzyma sie calkiem dobrze.. :good:

THX za wyczerpującą odpowiedź :notworthy::good:

BTW większość produktów AG jest b.dobra i to w b. przystępnej cenie ... a niestety tak mało popularna u "Nas" :mysli: Powodem jest chyba brak reklam itp. jak np. u Megs'a :wink4:

Opublikowano

Ja czekam na paczkę z G4 + G1, zobaczymy ile powłoka wytrzyma w jesienno zimowych warunkach :przebiegly:

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...