aborygen Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Opublikowano 15 Kwietnia 2012 zawsze najlepiej iść na łatwiznę tak mi się wydaje ?? chyba że chcesz się urobić to nie ma problemu - już poszukałem - dzięki za odpowiedz czyli jak piszesz H4mm3R środki są normalne bez spektakularnej poprawy co do turtle ??
slo Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Opublikowano 15 Kwietnia 2012 zmienilem troszkę moj zestaw.. IPA 500ml - 9,99zł Nielsen APC Cyclone - 29zł Duragloss 901 - 34,99zł VALETpro clay bar 100g - 32,99zł Megs Ultimate Compound - 54,99zł Dodo Juice Purble Haze tester - 32zł Valetpro Citrus Tar & Glue Remover 500ml - 36,99zł Nielsen Brillance 1L - 31,00zł Menzerna IP2500 lub FG500 - 39,90zł Fluffy Dryer - 32,90zł Eurow Shag Weave - 14,50zł 2x Megs Soft Foam Applicator - 15zł Tri Kolor Applicator - 19,90zł Monster Shine Applicator - 5,50zł pędzelki, mikrofibry, gąbka itp. - lidl/biedronka - 20zł szampon i APC to w sumie obojętne jakie kupie ? jak teraz wygląda ?
variocustoms Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Opublikowano 15 Kwietnia 2012 FG500 to mocno ścierna pasta a IP2500 to praktycznie do wykończenia a to dosyć duża różnica, to podobnie jak z papierem ściernym 500 a 2500
H4mm3R Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Opublikowano 15 Kwietnia 2012 czyli jak piszesz H4mm3R środki są normalne bez spektakularnej poprawy co do turtle ?? Może trochę źle się wyraziłem, megs ma dobre produkty, niektóre są naprawdę dobre a znowu inne lepsze znajdziesz u konkurencji a czasem i tańsze np. chemical guys, nielsen, itd. są sklepy internetowe jak showcarshine.pl all4auto.pl mrcleaner.pl itd. wchodzisz do takiego sklepu i przeglądasz co Cię interesuje, a jak masz dylemat co wybrać np. do opon to pytasz nas i wtedy staramy się pomóc w wyborze
slo Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Opublikowano 15 Kwietnia 2012 aaa. a coś pomiędzy ? Moze Megs Clear Coat safe polishing ? czy polerka mechaniczna menzerna fg500 a potem megsem UC ręcznie ? będę tacie robił lakier na vectrze, jest dość zniszczony. vario, u mnie myślisz, że starczy samo megs UC ?
aborygen Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Opublikowano 15 Kwietnia 2012 jasne, dzięki za odpowiedz mam jeszcze jeden pojemnik turtle waxa jak go wyrobię do końca i nie będę zdecydowany na konkretny typ to wtedy zapytam - jak mogę ale normalnie się już boję pytać haha pozdro wielkie
variocustoms Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Opublikowano 15 Kwietnia 2012 slo, zamiast kupować UC to kup zestaw np. Menzerna 500, 2000, 4000 i będzie OK, 4000 to super finish do wykónczenia na gładko
H4mm3R Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Opublikowano 15 Kwietnia 2012 jasne, dzięki za odpowiedzmam jeszcze jeden pojemnik turtle waxa jak go wyrobię do końca i nie będę zdecydowany na konkretny typ to wtedy zapytam - jak mogę ale normalnie się już boję pytać haha pozdro wielkie Wszystko zależy jaki masz kolor auta, czy chcesz coś z lakierem zrobić, czy coś na gumy albo plasiki, jaki efekt chcesz osiągnąć (połysk, weet look), jak często chcesz tego używać, ile chcesz na to $$ przeznaczyć, itd. Nie zniechęcaj się, coś na pewno doradzimy
slo Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Opublikowano 15 Kwietnia 2012 to juz poza mój budżet raczej.. a menzerna 500 i potem UC ? daloby rade ?
H4mm3R Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Opublikowano 15 Kwietnia 2012 slo, vario dobrze mówi, lepiej taki zestaw menzerny, trochę drożej a więcej nim zrobisz i lepszy efekt osiągniejsz. ---------- Post dopisany at 19:47 ---------- Poprzedni post napisany at 19:46 ---------- http://www.all4auto.pl/menzerna-3-pak-fg-500-ip2000-ff3000-p390.html
slo Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Opublikowano 15 Kwietnia 2012 na początku miałem 200zł przeznaczone, teraz juz prawie 400 pytanie: czy w all4auto moge jechac i normalnie na żywo zrobić zakupy ?
variocustoms Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Opublikowano 15 Kwietnia 2012 możesz, tu masz tel do Wojtka, 510182989, Mogileńska 50 przy Bemo Motors, możemy się jakoś umówić i razem podjechać to rabat będzie
_Makki_ Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Opublikowano 15 Kwietnia 2012 slo: Co to za vectra, tzn rok? Kod lub nazwa lakieru. Ostrzegam ze niektore kolory Opla, w tym czarne to cholerstwo do roboty. Tzn tak, zrobic zeby sie "blyszczal" to nie problem.. Albo nie usuniesz rys tylko je wypelnisz, albo usuniesz trochu a z hologramami bedziesz walczyl az z Toba wygraja ---------- Post dopisany at 23:13 ---------- Poprzedni post napisany at 23:11 ---------- Wojtek, 510182989, Mogileńska 50 przy Bemo Motors, możemy się jakoś umówić i razem podjechać to rabat będzie Przekazcie mu jak cos pozdrowienia z Norwegii
variocustoms Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Opublikowano 15 Kwietnia 2012 _Makki_ osobiście pozdrowię Wojtka będę u niego po Finish Kare więc będzie okazja
slo Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Opublikowano 15 Kwietnia 2012 @_Makki_, nie wiem.. czarna:) 2005r chyba jakis metallic..
variocustoms Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Opublikowano 15 Kwietnia 2012 jak slo sobie sam nie poradzi to podleci do mnie to jakoś może wspólnie sobie damy radę
ZuKeRs Opublikowano 16 Kwietnia 2012 Opublikowano 16 Kwietnia 2012 moge poprosic specow o jakis zestawik jak dopracowac taki fotel - kiepskie zdjecie co prawda, ale widac jak od wsiadania ladnie zalamuje sie skora znam cuda z lederzentrum - tam wszystko ladnie wyglada na zdjeciach i filmikach tylko moze od strony praktycznej a nie reklamowej czegos sie dowiem z gory
pocas Opublikowano 16 Kwietnia 2012 Opublikowano 16 Kwietnia 2012 Panowie, mam cały zestaw manzerny, pady i polerkę. Podstawowe pytanie. Jak się za to zabrać. Troszkę poczytałem na kosmetyce aut, ale wiadomo. Więcej informacji = lepiej. Zacznę od maski. A co?! ;] Mam polerkę FERM z regulacją obrotów. Dziele sobie maskę na parę mniejszych kawałków. Wale trzy kropy pasty 500 na pada, potem troszkę mazam po masce i zaczynam polerowanie. Zaczynać np. poz 1 na regulacji obrotów i dociskać? Potem po ilu minutach napitalania przejść na mniej ścierną pastę? Aż będzie widać jak się cała pasta poprzednia rozrobi?
skovroon Opublikowano 16 Kwietnia 2012 Opublikowano 16 Kwietnia 2012 ZuKeRs tych załamań kosmetykami nie dopracujesz. Możesz jedynie dobrze wyczyścić ten brud który jest w załamaniach i wtedy będą się one troszkę mniej rzucać w oczy. Jeśłi tak Ci przeszkadzają to trzeba by ten element naprawić. Czyli wypełnić te wszystkie załamania i na nowo polakierować, ale to chyba gra nie warta świeczki. Pocas nikt Ci nie powie dokładnie ile czasu należy pracować na jednej kombinacji pad + pasta bo to przy każdym lakierze i jego stanie wygląda inaczej. Sam będziesz widział ile przejazdów z jakim naciskiem wymaga Twój lakier. W między czasie przecierasz lakier IPĄ i widzisz, czy zcięło ryski czy nie. Jak nie to jedziesz dalej. Co do prędkości to rozprowadzasz pastę na najmniejszych obrotach na danym panelu i potem stopniowo zwiększasz prękość przechodząc do największych obrotów. Aby pod koniec zwolnić, przetrzeć IPĄ i zobaczyć pod światłem czy udało Ci się wszystko usunąc i czy już możesz przejść do wykańczającej pasty typu np FF3000 lub SF4000 czy jeszcze ciachać cuttingiem-FG500. Co do padów to być może na B6 jeśli masz konkretnie zjechany lakier będziesz potrzebował nawet wełniaka, bo jakiś twardy cutting może nie dawać rady nawet na dobrym docisku i wysokich obrotach. Oczywiście musisz też kontrolować temp. panelu, aby go nie przypalić. Potem na wykończenie razem z finishującymi pastami używasz miękkich padów finish. Mam nadzieje że w skrócie Ci to opisałem, ale pamiętaj że ja dopiero raczkuje w temacie korekty i się tak naprawdę nie znam:wink:
Rekomendowane odpowiedzi