Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wszystko o pielęgnacji auta - kosmetyki samochodowe


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

a ta dostawa to kwestia dni czy tygodni?

Kwestia kilku/kilkunastu dni - takie otrzymałem informacje.

  • Odpowiedzi 4.7 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Mam na nim trochę rys i ślady smoły ale nie chce ingerować za bardzo w lakier. Myślę raczej o wyczyszczeniu i zabezpieczeniu lakieru (ręcznie).

Chciałem użyć kolejno Bug 'n Tar Remover, Quick Clay, DC1, DC2, NXT Wax 2 - dobry wybór?

Patrząc na nowe produkty meguiars'a co musiałbym zastosować żeby uzyskać podobny efekt?

Myślę, że taki zestaw będzie dobry :good:

Oczywiście możesz sobie dokupić inne rzeczy do pielęgnacji opon, wnętrza, szyb itp.

Opublikowano

wczoraj spedzilem caly dzien na dopieszczaniu swojej a czworki :)

jak zwykle duzo przyjemnosci, kosmetyki tez sie sprawdzily woskowalem co prawda nxt generation wax 2.0 (efekt super) ale na koniec nie mogłem sie powstrzymac zeby sprobowac quick wax i poprawilem jeszcze maske. szybkosc nakladania mnie powalila po tym jak meczylem sie troche z nxt wax i szczerze mowiac to reka mnie troche nawalala. to chyba bedzie moj ulubiony wax :). jedyne czego zalowalem to ze nie nie kupilem czegos do usuwania robali i smoly. nxt shampon dawal rade w wiekszosci przypadkow ale ze trzy miejsca wypackane smola nie poddaly sie. i jescze jeden wniosek jasne lakiery sa o niebo lepsze do u trzymania w czystosci zawsza mialem ciemne i w wszystko bylo znac jak na dloni a teraz moj szary metalik (grafit) wygladal jua doskonale po samym nxt shampon.

pozdrowienia i zycze sukcesow dla wszystkich czyszczacych hehe

Opublikowano

szybkosc nakladania mnie powalila po tym jak meczylem sie troche z nxt wax i szczerze mowiac to reka mnie troche nawalala.

Nie wiem czemu się męczyłeś z NXT 2.0 - wg mnie nakłada się dość łatwo, ale pod jednym warunkiem - powierzchnia, na którą

nakładasz musi być dobrze wyczyszczona, a jeżeli szamponem nie domyłeś auta i pozostały jakieś niewidoczne gołym okiem naleciałości drogowe, opady z drzew i tym podobny brud to niestety jak nakładasz wosk to widać jak one się rozmazują i wosk się gorzej nakłada. Stąd zaleca się odpowiednie przygotowanie powierzchni, a Ty tego nie zrobiłeś. Oczywiście jak raz przygotujesz powierzchnię to wystarczy na dłuższy czas, ale że niestety nakładałeś wosk na powierzchnię nie czyszczoną dlatego miałeś problem z aplikowaniem.

to chyba bedzie moj ulubiony wax :)

Quik Wax powinien być stosowany jako uzupełnienie woskowej ochrony - najlepiej wcześniej nałożyć DC Step 3 (o ile mówimy o wosku naturalnym). Niestety woski naturalne utrzymują się na lakierze krócej niż syntetyczne.

jedyne czego zalowalem to ze nie nie kupilem czegos do usuwania robali i smoly.

A mówiłeś, że to na próbę wystarczy :tongue4:

Mieliśmy z Malikiem odmienne zdanie i jednak okazało się prawdą - gdybyś zrobił glinkowanie auta byłoby zupełnie inaczej :wink4:

Ale jak to się mówi - co się odwlecze to ... :kox:

Opublikowano

tak jak mowisz pewnie dlatego ze to pierwszy raz a nie wiem czy kiedys to auto bylo woskowane, a poza tym juz pod koniec chcialem jak najszybciej skonczyc i osiagnalem obroty polerki mechanicznej :) co bylo pewnie przyczyna lekkiego zmeczenia

Opublikowano

Mam auto najbardziej wrednego koloru czyli czerwonego. Moja babka miała golfa 4 także czerwonego koloru. Kolor był tak intensywny że ta czerwień aż ściekała z tego samochodu. U siebie także chciałbym uzyskać taki sam efekt. Czyli głębie czerwonego koloru, i żeby auto błyszczało. Jakimi środkami to uzyskać (pomijam warsztaty pielęgnacyjne), Słyszałem o środkach firmy "Turtle Wax" a także "Diamondbrite". Czy ktoś może się wypowiedzieć na ten temat coś więcej. Zwłaszcza na temat tego drugiego środka, czy ktoś go stosował??

Opublikowano

Mam auto najbardziej wrednego koloru czyli czerwonego. Moja babka miała golfa 4 także czerwonego koloru. Kolor był tak intensywny że ta czerwień aż ściekała z tego samochodu. U siebie także chciałbym uzyskać taki sam efekt. Czyli głębie czerwonego koloru, i żeby auto błyszczało. Jakimi środkami to uzyskać (pomijam warsztaty pielęgnacyjne),

A jakie pieniądze możesz na to przeznaczyć ?

Słyszałem o środkach firmy "Turtle Wax" a także "Diamondbrite". Czy ktoś może się wypowiedzieć na ten temat coś więcej. Zwłaszcza na temat tego drugiego środka, czy ktoś go stosował??

Środki bez rewelacji - również ten drugi mimo, że jest dość drogi, ale gdyby był czegoś wart to by na zagranicznych forach o nim pisali.

Znam 2 osoby, które to stosowały, jedno auto widziałem na żywo - nic ciekawego.

Opublikowano

Z Ciekawości byłem w warsztacie kosmetycznym i za taką usługę zawołali 300zł jednak nie wiem czy będzie miała ona zadowalający i żadany przezemnie efekt. Co do kosztów to nie wiem jaki mogłbym przeznaczyć, napewno mniejsze niż te ktore bym wydal w warsztacie chociażby z racji tego że zrobił bym to sam.

Opublikowano

Z Ciekawości byłem w warsztacie kosmetycznym i za taką usługę zawołali 300zł jednak nie wiem czy będzie miała ona zadowalający i żadany przezemnie efekt.

A co to konkretnie za usługa i co w jej ramach jest wykonywane ? Czy to same spolerowanie, czy cały proces z nałożeniem wosku.

Co do kosztów to nie wiem jaki mogłbym przeznaczyć, napewno mniejsze niż te ktore bym wydal w warsztacie chociażby z racji tego że zrobił bym to sam.

Bardzo źle do tego podchodzisz. Przecież to co napisałeś nie ma żadnego sensu.

Prawda ... w takim zakładzie zrobią to mniej lub bardziej profesjonalnie (pewnie jakimiś polerkami, albo niekoniecznie - stąd moje pytanie co się wlicza w koszt tej usługi), ale pamiętaj, że oni za te 300 zł zrobią coś raz i Tobie nic nie pozostaje poza tym, co masz nałożone na aucie - pytanie co dalej ? Przecież nałożony wosk czy inne preparaty nie są wieczne.

Jeżeli kupisz sobie kosmetyki to pamiętaj, że nie zużyjesz wszystkiego na raz, a wystarczy to Tobie pewnie na 1-2 lata więc nijak się ma takie porównanie, które napisałeś. Dlatego też uważam, że możesz wydać tą kwotę lub nawet wyższą, a w przełożeniu na czas, w jakim będziesz z tego co kupiłeś korzystał skurczy się ta kwota diametralnie.

Patrząc na kwestie finansowe do takiego czerwonego lakieru polecam:

Gold Class Wash 'n Wax Kit - 110 zł

Smooth Surface Clay Kit - 160 zł

SwirlX - 65 zł

Soft Foam Applicator Pad (2-pack bulk) - 20 zł

Suma: 355 zł - 10% rabatu czyli około 320 zł.

Przydało by się jeszcze coś chociaż do opon, ale to już wszystko zależy od Ciebie.

Opublikowano

Generalnie to teoretycznie kazda ale im niej tym lepiej :gwizdanie: CZyli co wchodzi w gre?

1. Mycie:

- NXT Generation Car Wash - około 50 zł

- Hot Rims All Wheel Cleaner (50 zł) (felgi)

2. Przygotowanie powierzchni

- Smooth Surface Clay Kit - 160 zł

- Deep Crystal System Paint Cleaner (60 zł) lub Ultimate Compound (będzie chyba po Świętach w ofercie - nie znam ceny).

3. Polerowanie

- Deep Crystal Step 2 Polish - 60 zł

4. Woskowanie

- NXT Generation Tech Wax 2.0 - około 100 zł

4a. Czyszczenie dodatkowe

- NXT Generation Insane Shine Tire Spray - 50 zł - bardzo wydajny do nadania połysk oponom

- NXT Generation Tech Protect (60 zł) lub Quik Detailer Interior (50 zł) - czyszczenie deski rozdzielczej, plastików itp

- NXT Generation Glass Cleaner (50 zł) - płyn do mycia szyb

- Gold Class Leather Cleaner & Conditioner (50 zł) - środek do pielęgnacji skóry

5. Uzupełnienie woskowej ochrony i utrzymanie stworzonego efektu po następnym umyciu

- Quik Wax (40 zł) lub Ultimate Quik Wax (pojawi się w ofercie).

AKCESORIA:

- Microfiber Wash Mitt - 50 zł

- Water Magnet Microfiber Drying Towel - 90 zł

- Soft Foam Applicator Pad (2-pack bulk) x3 - 23x3=69 zł

- Supreme Shine Microfiber (34 zł) - jedną masz w zestawie CLAY, ale najlepiej mieć zawsze 2 sztuki.

Mam takie pytanie odnośnie tego zestawu. Czy będzie on również dobry do koloru srebrny metalik? Tak jak na zdjęciu: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a49eeb18f13c75cc.html

Mam drobne zarysowania widoczne pod kątem pod światło które najczęściej robią się od złego mycia samochodu, mam nadzieję że wiecie o co chodzi - nie ma efektu lustra tylko takie półkola w postaci mikrorys.

Druga sprawa, czy takie coś http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d4f3f7843827a8df.html da się też tymi środkami usunąć? Albo chociaż zrobić tak, żeby było mniej widoczne :kox:

Dzięki!

Opublikowano

Ja również posiadam srebrne wozidełko.

Byłem tu u przedstawiciela Meguiar'sa, ale to jakaś porażka. Gość sprzedaje produkty o których wogóle nie ma pojęcia. Nie potrafi polecić nic do auta na podstawie stanu lakieru, koloru itp. :wallbash:

lukaszr. Polecisz mi jakiś ciekawy zestawik? Cenowo, no cóż. Zdaję sobię sprawę, że dobre rzeczy dobrze kosztują ;)

Możliwa jest wysyłka zamówionego towaru za granicę??

Opublikowano

Mam takie pytanie odnośnie tego zestawu. Czy będzie on również dobry do koloru srebrny metalik?

Kolor auta jest z serii jasnych więc nie jest na dobrą sprawę potrzebny Deep Crystal Step 2 Polish, ale oczywiście możesz i tego użyć.

Druga rzecz to taka, że jeszcze nie ma w sprzedaży w PL Ultimate Compound (duże właściwości "ścierne").

Za to pojawił się SwirlX i właśnie tego możesz użyć zamiast Deep Crystal System Paint Cleaner / Ultimate Compound.

Fajną sprawą jest też wosk Gold Class idealnie nadający się do jasnych aut.

Mam drobne zarysowania widoczne pod kątem pod światło które najczęściej robią się od złego mycia samochodu, mam nadzieję że wiecie o co chodzi - nie ma efektu lustra tylko takie półkola w postaci mikrorys.

Jeżeli nie są to mikroryski mocno wyczuwalne przy przeciągnięciu po nich paznokciem to SwirlX powinien dać sobie z tym radę.

Druga sprawa, czy takie coś http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d4f3f7843827a8df.html da się też tymi środkami usunąć? Albo chociaż zrobić tak, żeby było mniej widoczne :kox:

Ciężko ocenić ze zdjęcia stopień zarysowania. Myślę, że można by pokusić się o usunięcie lub przynajmniej częściowe usunięcie właśnie za pomocą SwirlX lub mocniejszego Ultimate Compound - jeżeli nie zejdzie to raczej pozostanie albo polerka mechaniczna albo lakiernik. Naprawdę nie chce tutaj wydawać osądów, bo na zdjęciu nic nie widać ani też nie jestem lakiernikiem.

Ja również posiadam srebrne wozidełko.

To możesz zastosować to samo co Andrzej88.

Byłem tu u przedstawiciela Meguiar'sa, ale to jakaś porażka. Gość sprzedaje produkty o których wogóle nie ma pojęcia. Nie potrafi polecić nic do auta na podstawie stanu lakieru, koloru itp. :wallbash:

To musiałeś słabo trafić - podejrzewam, że był to sklep, który tylko sprzedaje produkty i nic więcej czyli jak ktoś przychodzi to coś tam mają na stanie, a jak nie ma to zamawiają u dystrybutora i po prostu sprzedają. Najprawdopodobniej wychodzą z założenia, że skoro kupujesz tej klasy produkty to masz jakąś wiedzę i wiesz co dobrać. Powiem szczerze, że miałem to samo jak pierwszy raz zacząłem przeglądać produkty Meguiarsa - przeżyłem szok od ilości i rozpiętości oferty :wink4:

Możliwa jest wysyłka zamówionego towaru za granicę??

To już musisz dzwonić do Konina do chłopaków i zapytać czy zrobią wysyłkę do Ciebie za granicę.

Opublikowano

jedyne czego zalowalem to ze nie nie kupilem czegos do usuwania robali i smoly.

A mówiłeś, że to na próbę wystarczy :tongue4:

Mieliśmy z Malikiem odmienne zdanie i jednak okazało się prawdą - gdybyś zrobił glinkowanie auta byłoby zupełnie inaczej :wink4:

Ale jak to się mówi - co się odwlecze to ... :kox:

Kup glinkę koniecznie! Nawet nie wyobrażasz sobie jaka będzie różnica po tym!

Opublikowano

Dzięki łukaszr za odpowiedź, powrzucałem co nieco do koszyka i chciałbym to podsumować i ewentualnie jeszcze jakieś drobne zmiany wprowadzić.

Step 1 - Mycie

- NXT Generation Car Wash

- Bug 'n Tar Wipes 25 ściereczek - tutaj od razu pytanie, używa się tego bezpośredniu po myciu i wysuszeniu?

Step 2 - Przygotowanie powierzchni

- SwirlX

- Smooth Surface Clay Kit - można użyć obu czy tylko jednego z nich? Jeżeli jeden to który? Kryterium jakość, cena drugorzędna.

Step 3 - Polerowanie

- Deep Crystal Step 2 Polish - warto czy nie dla jasnego koloru? Podobno poleruje niedoskonałości powierzchni a mi o to też chodzi.

Step 4 - Woskowanie

- NXT Generation Tech Wax 2.0 -

Step 5 - Konserwacja

- Quik Detailer - rozumiem, że używam go osobno w celu ochrony efektu który dały kroki 1-4? Kiedy dokładnie się go używa? Najpierw robię kroki 1-4, a później po kolejnym myciu tylko konserwuję quick detailerem? Jeżeli tak to po ilu myciach należałoby powtórzyć kroki 1-4?

Mam też takie pytanie, czy mycie karcherem niszczy tą powłokę? Można rozpylać z dalszej odległości i nic się chyba stać nie powinno a jest to wygodniejsze :tongue4:

Akcesoria które będę potrzebował:

Do mycia - Microfiber Wash Mitt

Osuszanie - Natural Chamois (2 Square Feet)

Czego będę potrzebował do kroków 2-5?

Aplikatorem nakładać a ścierką polerować? Do każdego kroku osobna ściereczka + osobny aplikator Np. Soft Foam Applicator Pad (2-pack bulk) + Supreme Shine Microfiber (3-pack)

Szykuje się spory zakup na ponad 600 zł, dlatego pytam o wszystko jak n00b, chcę mieć wszystko co potrzebne.

Aha... czy instrukcja jak używać tych produktów jest przy każdym z nich?

Dzieki jeszcze raz. :wink4:

Opublikowano

- Bug 'n Tar Wipes 25 ściereczek - tutaj od razu pytanie, używa się tego bezpośredniu po myciu i wysuszeniu?

Zamiast tych ściereczek kup sobie lepiej Bug 'n Tar Remover - ta sama cena, a będzie wydajniejszy.

- SwirlX

- Smooth Surface Clay Kit - można użyć obu czy tylko jednego z nich? Jeżeli jeden to który? Kryterium jakość, cena drugorzędna.

To są dwie różne rzeczy - Clay Kit to zestaw do glinkowania, które robisz po mycia auta (tylko nie za każdym razem - wszystko w zależności od stanu lakieru). Po glinkowaniu dobrze jest umyć auto.

SwirlX jest to środek do usuwania mikrorysk, hologramów itp niedoskonałości lakieru. Używasz tego w razie potrzeby po glinkowaniu.

- Deep Crystal Step 2 Polish - warto czy nie dla jasnego koloru? Podobno poleruje niedoskonałości powierzchni a mi o to też chodzi.

Polerowanie niedoskonałości zapewnia SwirlX - DC Step 2 jest zwykłą polerką, która wydobywa głębię ciemnych kolorów, odżywia lakier, uzupełnia olejki więc nie jak masz jasny kolor nie ma takiego nacisku na jego stosowanie.

Step 5 - Konserwacja

- Quik Detailer - rozumiem, że używam go osobno w celu ochrony efektu który dały kroki 1-4? Kiedy dokładnie się go używa? Najpierw robię kroki 1-4, a później po kolejnym myciu tylko konserwuję quick detailerem? Jeżeli tak to po ilu myciach należałoby powtórzyć kroki 1-4?

QD jest środkiem, który stosujesz pomiędzy kolejnym myciem auta. Psikasz na auto, wycierasz, odwracasz szmatkę na drugą stronę i wycierasz raz jeszcze do sucha. QD poprawia połysk. Do uzupełnienia woskowej ochrony służy NXT Tech Wax Spray, ale ja bym wolał nałożyć jeszcze raz NXT 2.0, ale opinie są różne.

Kroki 1-4 powtarzasz w zależności od stanu lakieru - jak trzymasz auto w garażu to normalnym będzie, że będzie się mniej brudził, jak trzymasz auto na zewnątrz będzie szybciej się brudził, a jak trzymasz auto pod drzewem to w ogóle czyszczenie będzie częste. Po glinkowaniu i SwirlX zawsze musisz zabezpieczyć lakier woskiem.

Jest prosty test na sprawdzenie, czy na lakierze jest jeszcze wosk - nazywa się SQUEAK TEST:

Rozkładamy bawełniany ręczniczek na lakierze i składamy go w ten sposób:

26SqueakTest2.jpg

Chwytamy go w sposób pokazany na zdjęciu:

26SqueakTest3.jpg

Teraz mocno i stanowczo obracamy ręcznik ruchem okrężnym tam i z powrotem.

Jeżeli przy takich ruchach będzie słyszalne skrzypienie/piszczenie spod ręcznika to znaczy, że wosku już nie ma i trzeba powtórzyć woskowanie - jeżeli ręcznik będzie ładnie i cicho przesuwał się/ślizgał się po powierzchni to znaczy, że wosk jest i nie ma potrzebny woskowania - wystarczy QD lub najlepiej UQD żeby odświeżyć lakier.

Woski zawierają w sobie jakby "such smar", który powoduje poślizg i zmniejszenie tarcia dlatego też łatwo jest dzięki temu sprawdzić czy jest jeszcze na lakierze warstwa wosku czy jej nie ma i trzeba ponowić woskowanie.

Mam też takie pytanie, czy mycie karcherem niszczy tą powłokę? Można rozpylać z dalszej odległości i nic się chyba stać nie powinno a jest to wygodniejsze :tongue4:

Generalnie mycie chemicznymi środkami czy dodatkami do Karcherów (czyli myjnie bezdotykowe i te białe piany, proszki itp) powoduje bardzo szybkie niszczenie ochrony woskowej oraz wszelkich uszczelek i plastików. Jeżeli myłbyś auto raz w tygodniu tymi pianami i proszkami to po 2 latach lakier uległby oksydacji, a uszczelki pokryłyby się białym, nieusuwalnym nalotem. Dlatego też jak ja myję auto na myjni bezdotykowej to myję samą wodą demineralizowaną czyli przeważnie jest to ostatni program - raczej ciężko nazwać to myciem, a raczej przepłukaniem, bo przeważnie mi to wystarcza żeby zmyć najgorszy brud z auta i je odświeżyć. Także jak chcesz myć Karcherem w domu to nie ma problemu, z bezpiecznej odległości potem wycierając koniecznie dokładnie auto do sucha, ponieważ przeważnie w domach mamy wodę z dużą zawartością kamienia i szkoda, żeby zostawało to na lakierze, bo jak wyschnie to ciężko to ściągnąć.

Osuszanie - Natural Chamois (2 Square Feet)

Zamiast tej irchy możesz wziąć sobie Water Magnet - bardzo duży ręcznik i naprawdę świetnie osusza auto.

Czego będę potrzebował do kroków 2-5?

Aplikatorem nakładać a ścierką polerować?

Tak.

Do każdego kroku osobna ściereczka + osobny aplikator Np. Soft Foam Applicator Pad (2-pack bulk) + Supreme Shine Microfiber (3-pack)

Najlepiej mieć zawsze przynajmniej 2-3 aplikatory oraz ręczniczki.

Zasada jest taka, że nie możesz jednym aplikatorem używać SwirlX oraz NXT 2.0 - oczywiście nie mówię o sytuacji kiedy myjesz aplikatory/ręczniczki po każdej pracy przy aucie, bo wtedy wiadomo, że aplikatory są czyste - chodzi mi o to, żeby nie użyć nasączonego Swirlx aplikatora i zacząć nakładać NXT 2.0.

Przy takim zestawie jak wymieniłeś na pewno musisz mieć oddzielny aplikator do SwirlX oraz NXT 2.0 i jeden w zapasie.

Natomiast ręczniczki raczej będą potrzebne 3 czyli do wycierania podczas glinkowania, do polerowania SwirlX oraz do wycierania po woskowaniu.

Aha... czy instrukcja jak używać tych produktów jest przy każdym z nich?

Tak, jeżeli czegoś nie będziesz wiedział to pisz.

Opublikowano

muszą Ci nieźle płacić :polew:

Wyobraź sobie, że absolutnie nic mnie nie łączy z Meguiars - chyba tylko mania na punkcie Auto detailingu, a że akurat trafiło na kosmetyki Meguiarsa to tylko zbieg okoliczności :tongue4::kox::wink4:

mając na uwadze opisy... trzeba im to zaproponować :wink4:

piękna robota Łukasz...

Opublikowano

mając na uwadze opisy... trzeba im to zaproponować :wink4:

piękna robota Łukasz...

Eeeee tam, bez przesady aczkolwiek przyznam szczerze, że chłopaki z Meguiarsa na pewno nie powinni narzekać :wink4:

lukaszr ty naprawde jestes inny kurde kawał dobrej roboty na tym forum :hi:

Inny ? Pod jakim względem :naughty:

Opublikowano

Okej, po poradach Łukasza kupiłem następujący zestawik:

1. Mycie:

- NXT Generation Car Wash - 34,99 zł

- Bug 'n Tar Remover - 44,99 zł

2. Przygotowanie powierzchni

- Smooth Surface Clay Kit - 159,99 zł

- SwirlX - 64,99 zł

3. Polerowanie

- Deep Crystal Step 2 Polish - 59,99 zł

4. Woskowanie

- NXT Generation Tech Wax 2.0 - 114,99 zł

4a. Czyszczenie dodatkowe

- Exterior Trim Detailer - do zderzaków - 49,99 zł

- Quik Detailer Interior - do wewnątrz - 49,99 zł

5. Uzupełnienie

- Quik Wax - 39,99 zł

AKCESORIA:

- Ultimate Wash Mitt - 69,99 zł - mikrofibra do mycia

- Water Magnet Microfiber Drying Towel - 89,99 zł - ręcznik do wycierania

- Ultimate Wipe (10-pack bulk) - 269,99 zł - mikrofibra do polerowania :blink:

- Soft Foam Applicator Pad (2-pack bulk) - 19,99 zł - aplikator do nakładania wosków itp. chciałem 2 komplety ale był ostatni.

Razem: 1069,87 zł :kox: :kox:

Mam nadzieję, że będę zadowolony z efektów tych środków :tongue4: Dołożyłbym 200-300 zł i miał chipa :naughty:

Aha... Jeszcze takie pytanie, na lewym przednim błotniku mam odprysk lakieru niewiele większy niż główka szpilki ale do samej blachy, czy w związku z tym omijać jakoś to miejsce żeby później zaprawkę zrobić? Czy normalnie mogę po tym maznąć?

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...