krokodylak Opublikowano 23 Czerwca 2010 Opublikowano 23 Czerwca 2010 Witam Panowie, Od kilku dni moje A4 trochę dziwnie się zachowuje. Główny objaw który zauważyłem to to że jak wcisnę pedał gazu, zaskoczy turbina a potem puszcze gaz to czuję że silnik jeszcze przez około dwie sekundy trzyma obroty a można nawet powiedzieć że przyspiesza. Do tej pory miałem tak że jak puszczałem pedał gazu to automatycznie czułem spowolnienie samochodu. Pojawia się to od czasu do czasu, ale coraz częściej. Z dodatkowych objawów które występują tylko czasem to: - po odpaleniu zimnego silnika obroty wskoczyły na prawie 2000 rpm po czym spadły, - na wolnych obrotach do tej pory zawsze miałem około 900 rpm a teraz potrafi samo z siebie wskoczyć na około 1100 rpm, nie nazwał bym tego falowanie bo wskakuje na te 1100 rpm popracuje z 1 minutę po czym wraca do 900 rpm, - mam wrażenie że silnik ma więcej mocy! Generalnie zrobił się bardzie zrywny - wydaj mi się że wentylator przy chłodnicy ostatnio częściej się załącza, Wszystkie powyższe objawy występują od czasu do czasu. Czyli np jadę do pracy, przez pierwsze 5 km samochód chodzi tak jak chodził do tej pory. Obroty na luzie stabilne, jak puszczam gaz to od razu czuje spadek mocy. Po czym przez następne 3 kilometry czuje że przybyło mu mocy, jak wcisnę i puszcze gaz to od momentu puszczenia gazu samochód sam przyspiesza jeszcze przez około dwie sekundy. Oczywiście jak pojechałem do mechanika aby rzucił okiem co jest nie tak, to samochód chodził idealnie. Oczywiście przeszukałem forum i nic nie znalazłem aby ktoś miał podobne objawy. Jakby co to mogę podłączyć VAG'a. Tzn. już podłączałem i żadnych błędów nie było. Za wszelkie sugestię z góry dzięki.
xprzemo Opublikowano 24 Czerwca 2010 Opublikowano 24 Czerwca 2010 Potwierdzam to może być czujnik temperatury ten z tylu ale powinien wyskoczyć mu bład sporadyczny zwarcie masy czujnika temperatury. Więc trzeba by to jeszcze sprawdzić.
blejk83 Opublikowano 24 Czerwca 2010 Opublikowano 24 Czerwca 2010 Tez bym obstawiał czujnik miałem to samo tylko w AVB i wymiana czujnika pomogła
Sztomel Opublikowano 24 Czerwca 2010 Opublikowano 24 Czerwca 2010 Najlepiej przejechać się z laptopem i podpiętym Vagiem w dwie osoby i obserwować cały czas wskazania temperatur : paliwa, powietrza i płynu chłodzącego w grupie 007 w 01 Engine i zwrócić uwagę, które wskazania się zmienią na niższe lub niedorzeczne przy wystąpieniu objawów, dziwi mnie fakt, iż sterownik nie zapisał sporadycznego błędu dot. któregoś z tych czujników.
darcun 007 Opublikowano 24 Czerwca 2010 Opublikowano 24 Czerwca 2010 Mam podobne objawy,ale zaobserwowałem że występują one w zakresie pracy silnika około 70 stopni ,jak nazywa się dokładnie ten czujnik temperatury
Sztomel Opublikowano 24 Czerwca 2010 Opublikowano 24 Czerwca 2010 czujnik temperatury płynu chłodzącego (podwójny) to G62/G2, czujnik temperatury paliwa to G81 i czujnik temperatury powietrza doładowanego to G72.
krokodylak Opublikowano 25 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 25 Czerwca 2010 Panowie, Dzięki za wszystkie uwagi. Rzeczywiście jak podłączyłem kompa to miałem zgłoszony błąd czujnika temperatury. Tylko że jakieś pół roku temu wymieniałem termostat i ten właśnie czujnik (tylko że na używany) więc pomyślałem że to stary błąd. Wyzerowałem błąd i już się nie pojawia, ale sprawdzę jeszcze dokładnie. Dam znać co wyszło z analizy. Pozdrawiam,[br]Dopisany: 25 Czerwiec 2010, 17:10_________________________________________________Panowie, Jesteście bezbłędni! oczywiście chodziło o czujnik G62. Rzeczywiście komputer wciąż zwraca ten błąd. 1 Fault Found: 17664 - Engine Coolant Temp Sensor (G62): Open or Short to Plus P1256 - 35-10 - - - Intermittent Zaraz poszukam na forum ja to coś się wymienia. Mam nadzieję że to tylko czujnik a nie przełamany kabel. Jeszcze raz dzięki i pozdrawiam!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się