ROBERT Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Opublikowano 7 Sierpnia 2011 szlifierka i cienki brzeszczot ... i już masz wyjmaki [br]Dopisany: 07 Sierpień 2011, 22:10_________________________________________________ ... czyli spac Nara Ja też spadam za chwilkę
wiesiek3d Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Wiechu coś ostatnio Twoje posty sa mało zrozumiałe, czytasz Ty cały wątek ? A o co Ci chodzi :?: a mam pytanie do Was... udalo mi sie wyszarpac z a8 tylnej polki dwa glosniki (bose) i kazdy z nich ma wbudowany wzmacniacz i sa dwie wtyczki jedna na 2 piny (szary ciemny i miebieski ida do tego wzmacha plytki +MHT-), druga na 5 (zielony i zolty do -EIN+ i szary jasny, czarny, czerwony kolejno SL -UB +UB) i jak to mam podlaczyc :?: do przodu pomozcie Tak jak oryginał z przodu nie ma wzmacniacza więc trza go wywalić z tyłem co innego.
danielom Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Wracając do wężyka wchodzącego w obudowę filtra powietrza chodziło mi oczywiście o nieszczelność, jeśli jest zagięty lub przytkany to będzie miał wpływ na pracę turbiny. byl przylamany wiec chyba to byla przyczyna To Grzesiek a potem Ty: To jedź Ja spadam na chatę narka
wiesiek3d Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Opublikowano 8 Sierpnia 2011 To jedź Ja spadam na chatę narka To było do Badboya, jednak nie czytałeś wątku :gwizdanie:
danielom Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Czytałem czytalem Tylko po to sie cytuje żeby było jasne Mało ważne
seves Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Opublikowano 8 Sierpnia 2011 hahaha :polew: :polew: no jaka wymiana zdan no normlanie chwile mnie nie bylo :gwizdanie: i Wieska sie tu poucza :decayed:
wiesiek3d Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Widzisz, ze starego jeszcze dziada chcą zrobić :gwizdanie:
seves Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Opublikowano 8 Sierpnia 2011 ee bez takich nikogo nie pouczam nie no porzadek musi byc :polew: :polew: :gwizdanie: Wiesiek a my kiedy kaj jadymy pogoda nie byla najgorszo i w sobota i niedziela cos posmigalem
kubson Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Hej, może ktoś pomoże http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=216566.0
wiesiek3d Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Wiesiek[/b] a my kiedy kaj jadymy pogoda nie byla najgorszo i w sobota i niedziela cos posmigalem :naughty W sobota w domu robota a w niedziela byłem w robocie na II zm, a teraz na wakacje jadę. Musimy się kiedy ugadać
Ploms Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Opublikowano 8 Sierpnia 2011 dziś ruszam na pomiar ciśnienia... zobaczymy co się dzieje osobiście myślę ze problem tkwi w cewce. jeszcze jedna sprawa została, dotyczy wspomagania spadają mi obroty jak kręcę... ale z tego co mi wiadomo to przez niski poziom oleju prawdopodobnie Miłego!
wiesiek3d Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Łu zaś padze [br]Dopisany: 08 Sierpień 2011, 15:50_________________________________________________Robert czy Vagiem 3.11 poczytam A6 z 2005 roku :?:
Ploms Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Opublikowano 8 Sierpnia 2011 125 kucy znów w stajni! Wymienione kable i świece kable jeszcze oryginalne były, a świece zs nie takie nowe.... niech moc będzie z Wami!
wiesiek3d Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Opublikowano 8 Sierpnia 2011 125 kucy znów w stajni! Wymienione kable i świece kable jeszcze oryginalne były, a świece zs nie takie nowe.... niech moc będzie z Wami! No to
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się