A-rek Opublikowano 22 Września 2011 Autor Opublikowano 22 Września 2011 Guru i jak tam z robotą, już w nowej czy jeszcze w starej :?:
Guregoru Opublikowano 22 Września 2011 Opublikowano 22 Września 2011 Guru i jak tam z robotą, już w nowej czy jeszcze w starej :?: Ani tak ani tak
wiesiek3d Opublikowano 22 Września 2011 Opublikowano 22 Września 2011 W pierwszej fazie fioletowy jest nos
A-rek Opublikowano 22 Września 2011 Autor Opublikowano 22 Września 2011 Guru i jak tam z robotą, już w nowej czy jeszcze w starej :?: Ani tak ani tak W pierwszej fazie fioletowy jest nos a skąd ty to wiesz
Guregoru Opublikowano 22 Września 2011 Opublikowano 22 Września 2011 W pierwszej fazie fioletowy jest nos a skąd ty to wiesz "Przerabia(ł)" to
ROBERT Opublikowano 22 Września 2011 Opublikowano 22 Września 2011 Na Volty - napicie stałe oznaczone jako AC lub- Wiesiek lepiej się nie przyznawaj , że elektrykiem jesteś :gwizdanie: AC ( Amplitude Current ) zmienny prąd ... DC ( Direct Current ) stały prąd [br]Dopisany: 22 Wrzesień 2011, 18:32_________________________________________________ ... ja ja po fabryce nie poprawiamy, ori to je ori Nie o to mi chodziło , po prostu takie były ORI na tych felgach , a że kupię na razie dwie to kupię w takim samym rozmiarze , z drugiej strony co za różnica czy będą 225 czy 235 i tak na koleinach będzie pływać ( nawet 205 pływa ) ... ale przynajmniej wszystkie cztery będą w takim samym rozmiarze [br]Dopisany: 22 Wrzesień 2011, 18:35_________________________________________________ na niemieckie autostrady, a nie polskie koleiny :gwizdanie: Nooo za to te Twoje 19" były na polskie drogi :gwizdanie:
wiesiek3d Opublikowano 22 Września 2011 Opublikowano 22 Września 2011 Wiesiek[/b] lepiej się nie przyznawaj , że elektrykiem jesteś :gwizdanie: AC ( Amplitude Current ) zmienny prąd :cool1 Osz k**wa ale się jebnołem
Pretor Opublikowano 22 Września 2011 Opublikowano 22 Września 2011 Czy w A4 B6 można sprawdzić oryginalność przebiegu VAGiem? Czy ktoś może tak zmienić przebieg żeby nie można było tego wykryć VAGiem? Pytam bo zastanawiam się nad B6.
ROBERT Opublikowano 22 Września 2011 Opublikowano 22 Września 2011 A niby takie dobre te 1.9TDI... silniki nie do zajechania... a głowice pękają tylko w 2.0TDI :gwizdanie: http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=6657&postdays=0&postorder=asc&start=60 Nie porównuj pojedynczego przypadku z całą falą takich "niedociągnięć" w silniku 2.0 TDI [br]Dopisany: 22 Wrzesień 2011, 18:41_________________________________________________ Czy w A4 B6 można sprawdzić oryginalność przebiegu VAGiem? Czy ktoś może tak zmienić przebieg żeby nie można było tego wykryć VAGiem? Pytam bo zastanawiam się nad B6. Można , VCDS od 704 w górę Odczyt EDC 15 w silniku 1.9 TDI W niektórych nie da się , niektórzy twierdzą , że po prostu niektóre ( początkowe wersje EDC 15 nie obsługiwały takiej funkcji ) , ja znowu gdzieś czytałem ( bodajże na "Masters Tuning" ) , że gdy nie można odczytać tam przebiegu ktoś tam już mieszał ( moim zdaniem to prawda )
ROBERT Opublikowano 22 Września 2011 Opublikowano 22 Września 2011 Osz ku*** ale się jebnołem Lepiej już idź na ta pynzyja :gwizdanie: :tongue4: Za chwila prawa Kirchhofa zapomnisz :gwizdanie: :tongue4: [br]Dopisany: 22 Wrzesień 2011, 18:53_________________________________________________ Dzięki Robert Spoko
Arturoo Opublikowano 22 Września 2011 Opublikowano 22 Września 2011 A niby takie dobre te 1.9TDI... silniki nie do zajechania... a głowice pękają tylko w 2.0TDI :gwizdanie: http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=6657&postdays=0&postorder=asc&start=60 Tomek czytałeś ile rzeczy było spartolonych w trakcie roboty? Dalej uważam ,że nie silniki i ich konstruktorzy są winni za ich stan po naprawach :gwizdanie: :!: W pierwszej fazie fioletowy jest nos a skąd ty to wiesz "Przerabia(ł)" to nie on jeden [br]Dopisany: 22 Wrzesień 2011, 19:33_________________________________________________A tak na marginesie ,dzisiaj umówiłem się na kontrolne rozbieranie mojego motorka ,ciekaw jestem co tam zastaną :gwizdanie: Po jego wyglądzie zewnętrznym(od spodu)-Wojtek (wojtekce) powiedział ,że takiego go jeszcze nie widział .
Pretor Opublikowano 22 Września 2011 Opublikowano 22 Września 2011 Po jego wyglądzie zewnętrznym(od spodu)-Wojtek (wojtekce) powiedział ,że takiego go jeszcze nie widział . To znaczy? Takiego suchego? Coś nie tak?
Pretor Opublikowano 22 Września 2011 Opublikowano 22 Września 2011 Przecież jeszcze rok temu czy dwa (już nie pamiętam) po uszczelnieniu miski i zrobieniu skrzyni był suchutki jak mało który 2.5 V6 TDI. Dziwne.
ROBERT Opublikowano 22 Września 2011 Opublikowano 22 Września 2011 obrzygany jak nigdy do tej pory Artur może czas powoli pomyśleć o zmianie na nowszy :gwizdanie: np. [AWX] , [AVF] ...
danielom Opublikowano 22 Września 2011 Opublikowano 22 Września 2011 obrzygany jak nigdy do tej pory remont ostatnio nic nie zmienil?
Pretor Opublikowano 22 Września 2011 Opublikowano 22 Września 2011 obrzygany jak nigdy do tej pory Artur może czas powoli pomyśleć o zmianie na nowszy :gwizdanie: np. [AWX] , [AVF] ... To samo chciałem zaproponować, ale przypomniałem sobie, że Artur nie bardzo chce słyszeć o R4.
Arturoo Opublikowano 22 Września 2011 Opublikowano 22 Września 2011 obrzygany jak nigdy do tej pory remont ostatnio nic nie zmienil? no właśnie od tego czasu jest syf pod autem Przecież jeszcze rok temu czy dwa (już nie pamiętam) po uszczelnieniu miski i zrobieniu skrzyni był suchutki jak mało który 2.5 V6 TDI. Dziwne. upieprzony jest od góry
Pretor Opublikowano 22 Września 2011 Opublikowano 22 Września 2011 Artur a może jednak? Chodz kupimy sobie po AVF-ie .
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się