Skocz do zawartości
IGNOROWANY

SPOTY w RYBNIKU - wiecej info w 1 poście


A-rek

Rekomendowane odpowiedzi

hmm...na 10tkm

ze 4mm na bagnecie wiecej napewno nie, ale tez lubie dosc dlugo posmigac 200+ :evil:[br]Dopisany: 24 Październik 2011, 22:33_________________________________________________a na turbie brak jakich kolwiek luzow :gwizdanie: :decayed:

odpukac oczywiscie :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 42.7 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • ROBERT

    6979

  • wiesiek3d

    5963

  • Arturoo

    4714

  • H4mm3R

    3240

Top użytkownicy w tym temacie

Robert, co Ty pijesz :mysli:

Pytalem skad tam oliwa skoro sklada sie to z kawalka rurki laczacej dolot z wydechem i baczka podcisnieniowego a Ty mi tu o ciśnieniu :gwizdanie:

A jesli tyle wali z EGR-a i to sie wiaze z iloscia oliwy w dolocie to chyba by juz kopcil palac olej ? Dobrze myśle ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm...na 10tkm

ze 4mm na bagnecie wiecej napewno nie, ale tez lubie dosc dlugo posmigac 200+ :evil:[br]Dopisany: 24 Październik 2011, 22:33_________________________________________________a na turbie brak jakich kolwiek luzow :gwizdanie: :decayed:

odpukac oczywiscie :gwizdanie:

:good:

No to masz olej w dolocie z odmy :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Robert, co Ty pijesz :mysli:

Pytalem skad tam oliwa skoro sklada sie to z kawalka rurki laczacej dolot z wydechem i baczka podcisnieniowego a Ty mi tu o ciśnieniu :gwizdanie:

A jesli tyle wali z EGR-a i to sie wiaze z iloscia oliwy w dolocie to chyba by juz kopcil palac olej ? Dobrze myśle ?

Kiedy na spocie Ci to wytłumaczę "łopatologicznie" :cool1:

Ten bączek podciśnieniowy to sterowanie EGR'a ( podciśnieniem ) stąd na pewno nie cieknie olej ( chyba , że membrana w tym "grzybku" jest nieszczelna i tamtędy wyciska troszkę oleju ) :cool1:

Z tej rurki między dolotem a wydechem też na pewno nie cieknie ( chyba że spod uszczelki ) :cool1:

Na 10000% cieknie z samego zaworu EGR ( a dokładniej w miejscu trzpienia klapki wew. tegoż zaworu ) w którym masz ciśnienie ( które wytworzyła przede wszystkim turbina ) :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i co w zwiazku z tym...wy**bac egr i wyczyscic wszystko :mysli:

:?:

Najlepsze rozwiązanie wg. mnie to rozebrać cały dolot ( od T. do kolektora ssącego ) wszystko wyczyścić i ew. kupić nowy EGR

[br]Dopisany: 24 Październik 2011, 22:47_________________________________________________

ooo...widze, dziedzina łopatologia wkracza :polew:

No a jak , najlepsza dziedzina :naughty:

:tongue4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem to dzis w rekach wiec wiem jak to działa, chodzi mi o to, że jesli tam wali oliwa i jest to z dolotu to jak to jeździ bez kopcenia ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a dlugo posmigam na tym nowym,bo to 4stoffki jak dobrze pamietam :mysli:

Nie wiem , najprawdopodobniej troszkę krócej niż tyle ile auto zrobiło zanim zaczęło z niego cieknąć :wink4:

Zaraz poszukam fajny wątek to se poczytasz :wink4:[br]Dopisany: 24 Październik 2011, 22:50_________________________________________________

Miałem to dzis w rekach wiec wiem jak to działa, chodzi mi o to, że jesli tam wali oliwa i jest to z dolotu to jak to jeździ bez kopcenia ?

Ale tam idą minimalne ilości oleju , nie litry na 1000 km , tylko mililitry , a to że EGR jest obrzygany to tylko takie złudzenie , że jest tego dużo

PS. Zajrzy sobie kiedyś do wnętrza kolektora ssącego , zobaczysz na czym Twój silnik jeździ :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bo jesli mozna na flanszy jezdzic to... :decayed:

Można , masa ludzi tak jeździ :wink4:

W [b6] od 2003/2004 ECU wyłapie już błąd

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a dlugo posmigam na tym nowym,bo to 4stoffki jak dobrze pamietam :mysli:

Nie wiem , najprawdopodobniej troszkę krócej niż tyle ile auto zrobiło zanim zaczęło z niego cieknąć :wink4:

Zaraz poszukam fajny wątek to se poczytasz :wink4:[br]Dopisany: 24 Październik 2011, 22:50_________________________________________________

Miałem to dzis w rekach wiec wiem jak to działa, chodzi mi o to, że jesli tam wali oliwa i jest to z dolotu to jak to jeździ bez kopcenia ?

Ale tam idą minimalne ilości oleju , nie litry na 1000 km , tylko mililitry , a to że EGR jest obrzygany to tylko takie złudzenie , że jest tego dużo

PS. Zajrzy sobie kiedyś do wnętrza kolektora ssącego , zobaczysz na czym Twój silnik jeździ :cool1:

Moze dla jasności, te glowice robilem sam z pomoca szwagra wiec i dolot i wydech sam czyscilem i skladałem :wink4: W kolektorze mialem syf ale suchy, nie bylo nic wilgotnego od oliwy :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli wracajac...lepiej silnik na stol i umyc go od srodka i nowy egr :?:

ale jesli piszesz ze mozna to wole flansze wytoczyc i bedzie niby troche twardziej chodzil jak gdzies tam wyczytalem :gwizdanie: chyba ze sie myle

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moze dla jasności, te glowice robilem sam z pomoca szwagra wiec i dolot i wydech sam czyscilem i skladałem :wink4: W kolektorze mialem syf ale suchy, nie bylo nic wilgotnego od oliwy :mysli:

coraz bardziej mnie to korci aby gada rozkrecic :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli wracajac...lepiej silnik na stol i umyc go od srodka i nowy egr :?:

Silnika nie myj od wew. :cool1: tylko dolot :cool1: zaczynając od węża przy T. do samego kolektora ssącego

[br]Dopisany: 24 Październik 2011, 22:57_________________________________________________

Moze dla jasności, te glowice robilem sam z pomoca szwagra wiec i dolot i wydech sam czyscilem i skladałem :wink4: W kolektorze mialem syf ale suchy, nie bylo nic wilgotnego od oliwy :mysli:

A ile syfu ( nagaru ) było w kolektorze ssącym ? :naughty: Nie był tłusty od oleju ?

[br]Dopisany: 24 Październik 2011, 22:58_________________________________________________

...

Jednak gdy włożyłem paluch do kolektora to się przeraziłem :shocked:

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/41bfc90deb922309.html

i po jego zdjęciu ukazał mi się taki widok :shocked: :shocked:

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/fe8b6586d6cfdd4a.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c740ecc1d7fb5027.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7a5cde3907b425dc.html

A tyle udało mi się wydłubać :shocked:

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/62f4a2fbe3170c75.html

normalnie przez chwilę nie mogłem uwierzyć - tak jakby ktoś na mazucie jeździł :wallbash:

... Rąk wciąż nie mogę domyć.

Pooglądajcie sobie zdjęcia jak wyglądają kolektory ssące wew. :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale robercie mam wrazienie wlasnie jakby ten egr mulił mi auto tzn puszczal lub cos w tym rodzaju :mysli:

No możliwe , że masz tą membranę nieszczelną i EGR nie działa tak jak powinien :wink4:

Wywal go , w jego miejsce wstaw flanszę i będzie :good:

Aha i kiedyś jeszcze sobie dolot wyczyść

[br]Dopisany: 24 Październik 2011, 23:04_________________________________________________A teraz idę spać

Nara :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to musze zagadac do Qzynka, aby mi takie cosik zrobil :)[br]Dopisany: 24 Październik 2011, 23:05_________________________________________________nara :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...