Polko_V Opublikowano 24 Października 2011 Opublikowano 24 Października 2011 hmm...na 10tkm ze 4mm na bagnecie wiecej napewno nie, ale tez lubie dosc dlugo posmigac 200+ [br]Dopisany: 24 Październik 2011, 22:33_________________________________________________a na turbie brak jakich kolwiek luzow :gwizdanie: odpukac oczywiscie :gwizdanie:
danielom Opublikowano 24 Października 2011 Opublikowano 24 Października 2011 Robert, co Ty pijesz Pytalem skad tam oliwa skoro sklada sie to z kawalka rurki laczacej dolot z wydechem i baczka podcisnieniowego a Ty mi tu o ciśnieniu :gwizdanie: A jesli tyle wali z EGR-a i to sie wiaze z iloscia oliwy w dolocie to chyba by juz kopcil palac olej ? Dobrze myśle ?
ROBERT Opublikowano 24 Października 2011 Opublikowano 24 Października 2011 hmm...na 10tkm ze 4mm na bagnecie wiecej napewno nie, ale tez lubie dosc dlugo posmigac 200+ [br]Dopisany: 24 Październik 2011, 22:33_________________________________________________a na turbie brak jakich kolwiek luzow :gwizdanie: odpukac oczywiscie :gwizdanie: No to masz olej w dolocie z odmy
Polko_V Opublikowano 24 Października 2011 Opublikowano 24 Października 2011 i co w zwiazku z tym...wy**bac egr i wyczyscic wszystko :?:
ROBERT Opublikowano 24 Października 2011 Opublikowano 24 Października 2011 Robert, co Ty pijesz Pytalem skad tam oliwa skoro sklada sie to z kawalka rurki laczacej dolot z wydechem i baczka podcisnieniowego a Ty mi tu o ciśnieniu :gwizdanie: A jesli tyle wali z EGR-a i to sie wiaze z iloscia oliwy w dolocie to chyba by juz kopcil palac olej ? Dobrze myśle ? Kiedy na spocie Ci to wytłumaczę "łopatologicznie" Ten bączek podciśnieniowy to sterowanie EGR'a ( podciśnieniem ) stąd na pewno nie cieknie olej ( chyba , że membrana w tym "grzybku" jest nieszczelna i tamtędy wyciska troszkę oleju ) Z tej rurki między dolotem a wydechem też na pewno nie cieknie ( chyba że spod uszczelki ) Na 10000% cieknie z samego zaworu EGR ( a dokładniej w miejscu trzpienia klapki wew. tegoż zaworu ) w którym masz ciśnienie ( które wytworzyła przede wszystkim turbina )
Polko_V Opublikowano 24 Października 2011 Opublikowano 24 Października 2011 ooo...widze, dziedzina łopatologia wkracza
ROBERT Opublikowano 24 Października 2011 Opublikowano 24 Października 2011 i co w zwiazku z tym...wy**bac egr i wyczyscic wszystko :?: Najlepsze rozwiązanie wg. mnie to rozebrać cały dolot ( od T. do kolektora ssącego ) wszystko wyczyścić i ew. kupić nowy EGR [br]Dopisany: 24 Październik 2011, 22:47_________________________________________________ ooo...widze, dziedzina łopatologia wkracza No a jak , najlepsza dziedzina
Polko_V Opublikowano 24 Października 2011 Opublikowano 24 Października 2011 a dlugo posmigam na tym nowym,bo to 4stoffki jak dobrze pamietam
danielom Opublikowano 24 Października 2011 Opublikowano 24 Października 2011 Miałem to dzis w rekach wiec wiem jak to działa, chodzi mi o to, że jesli tam wali oliwa i jest to z dolotu to jak to jeździ bez kopcenia ?
ROBERT Opublikowano 24 Października 2011 Opublikowano 24 Października 2011 a dlugo posmigam na tym nowym,bo to 4stoffki jak dobrze pamietam Nie wiem , najprawdopodobniej troszkę krócej niż tyle ile auto zrobiło zanim zaczęło z niego cieknąć Zaraz poszukam fajny wątek to se poczytasz [br]Dopisany: 24 Październik 2011, 22:50_________________________________________________ Miałem to dzis w rekach wiec wiem jak to działa, chodzi mi o to, że jesli tam wali oliwa i jest to z dolotu to jak to jeździ bez kopcenia ? Ale tam idą minimalne ilości oleju , nie litry na 1000 km , tylko mililitry , a to że EGR jest obrzygany to tylko takie złudzenie , że jest tego dużo PS. Zajrzy sobie kiedyś do wnętrza kolektora ssącego , zobaczysz na czym Twój silnik jeździ
Polko_V Opublikowano 24 Października 2011 Opublikowano 24 Października 2011 bo jesli mozna na flanszy jezdzic to...
ROBERT Opublikowano 24 Października 2011 Opublikowano 24 Października 2011 bo jesli mozna na flanszy jezdzic to... Można , masa ludzi tak jeździ W [b6] od 2003/2004 ECU wyłapie już błąd
danielom Opublikowano 24 Października 2011 Opublikowano 24 Października 2011 a dlugo posmigam na tym nowym,bo to 4stoffki jak dobrze pamietam Nie wiem , najprawdopodobniej troszkę krócej niż tyle ile auto zrobiło zanim zaczęło z niego cieknąć Zaraz poszukam fajny wątek to se poczytasz [br]Dopisany: 24 Październik 2011, 22:50_________________________________________________ Miałem to dzis w rekach wiec wiem jak to działa, chodzi mi o to, że jesli tam wali oliwa i jest to z dolotu to jak to jeździ bez kopcenia ? Ale tam idą minimalne ilości oleju , nie litry na 1000 km , tylko mililitry , a to że EGR jest obrzygany to tylko takie złudzenie , że jest tego dużo PS. Zajrzy sobie kiedyś do wnętrza kolektora ssącego , zobaczysz na czym Twój silnik jeździ Moze dla jasności, te glowice robilem sam z pomoca szwagra wiec i dolot i wydech sam czyscilem i skladałem W kolektorze mialem syf ale suchy, nie bylo nic wilgotnego od oliwy
Polko_V Opublikowano 24 Października 2011 Opublikowano 24 Października 2011 czyli wracajac...lepiej silnik na stol i umyc go od srodka i nowy egr :?: ale jesli piszesz ze mozna to wole flansze wytoczyc i bedzie niby troche twardziej chodzil jak gdzies tam wyczytalem :gwizdanie: chyba ze sie myle
ROBERT Opublikowano 24 Października 2011 Opublikowano 24 Października 2011 http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=180815.0 ale widzę , że Grzegorz już tam zajrzałeś
Polko_V Opublikowano 24 Października 2011 Opublikowano 24 Października 2011 Moze dla jasności, te glowice robilem sam z pomoca szwagra wiec i dolot i wydech sam czyscilem i skladałem W kolektorze mialem syf ale suchy, nie bylo nic wilgotnego od oliwy coraz bardziej mnie to korci aby gada rozkrecic
ROBERT Opublikowano 24 Października 2011 Opublikowano 24 Października 2011 czyli wracajac...lepiej silnik na stol i umyc go od srodka i nowy egr :?: Silnika nie myj od wew. tylko dolot zaczynając od węża przy T. do samego kolektora ssącego [br]Dopisany: 24 Październik 2011, 22:57_________________________________________________ Moze dla jasności, te glowice robilem sam z pomoca szwagra wiec i dolot i wydech sam czyscilem i skladałem W kolektorze mialem syf ale suchy, nie bylo nic wilgotnego od oliwy A ile syfu ( nagaru ) było w kolektorze ssącym ? Nie był tłusty od oleju ? [br]Dopisany: 24 Październik 2011, 22:58_________________________________________________ ... Jednak gdy włożyłem paluch do kolektora to się przeraziłem http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/41bfc90deb922309.html i po jego zdjęciu ukazał mi się taki widok :shocked: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/fe8b6586d6cfdd4a.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c740ecc1d7fb5027.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7a5cde3907b425dc.html A tyle udało mi się wydłubać http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/62f4a2fbe3170c75.html normalnie przez chwilę nie mogłem uwierzyć - tak jakby ktoś na mazucie jeździł ... Rąk wciąż nie mogę domyć. Pooglądajcie sobie zdjęcia jak wyglądają kolektory ssące wew.
Polko_V Opublikowano 24 Października 2011 Opublikowano 24 Października 2011 ale robercie mam wrazienie wlasnie jakby ten egr mulił mi auto tzn puszczal lub cos w tym rodzaju
ROBERT Opublikowano 24 Października 2011 Opublikowano 24 Października 2011 ale robercie mam wrazienie wlasnie jakby ten egr mulił mi auto tzn puszczal lub cos w tym rodzaju No możliwe , że masz tą membranę nieszczelną i EGR nie działa tak jak powinien Wywal go , w jego miejsce wstaw flanszę i będzie Aha i kiedyś jeszcze sobie dolot wyczyść [br]Dopisany: 24 Październik 2011, 23:04_________________________________________________A teraz idę spać Nara
Polko_V Opublikowano 24 Października 2011 Opublikowano 24 Października 2011 no to musze zagadac do Qzynka, aby mi takie cosik zrobil [br]Dopisany: 24 Październik 2011, 23:05_________________________________________________nara
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się