mismlx1 Opublikowano 1 Czerwca 2007 Opublikowano 1 Czerwca 2007 dokladnie zgadzaM SIE[br]Dopisany: 01 Czerwiec 2007, 13:50 _________________________________________________POZA TYM PANOWIE Z CAŁYM SZACUNKIEM ,w b6 przynajmniej w mojej odkrecanie wentylatora to totalne nieporozumienie,ponieważ po odkreceniu schowka po lewej stronie jak sie dobrze przyjrzymy ,to jest taki koreczek gumowy srednicy 3-4 cm i po jego wyciągniciu mamy dostęp do parownika, ps.może wiecie chłopaki gdzie w b6 jest przewod odprowadzający wode z parownika,nie mogę namierzyć?? uzupełnij profil
chudineze Opublikowano 1 Czerwca 2007 Opublikowano 1 Czerwca 2007 ulti Po odkręceniu schowka odkręcamy obudowę skraplacza (wentylator zostawiamy w spokoju!!!!po odkręceniu tej osłony mamy cały skraplacz jak na dłoni! nakładamu na nia pianę poczym przykładamy pokrywę i włączamy wentylator na 5 sekund! Jakbyś jeszcze zdjęcia wrzucił gdzie się znajduje to by było git, bo kto wie i rozkręcał to może sobie pogadać a dla laików którzy nie robili tego nigdy było by to ułatwienie i nie musieliby odkręcać czegoś co nie potrzeba.
Gość Iceman Opublikowano 1 Czerwca 2007 Opublikowano 1 Czerwca 2007 No ja tak oglądam to fotostory i sie troszkę zdziwiłem. Ja znam o wiele wydajniejszą metodę. Wszystko zgadza się do momentu odkręcenia wentylatora. Nie mogę pojąc dlaczego oni go wykręcili????? to jest totalna pomyłka. Dla sprostowania napiszę moja wersję, która praktykowałem przez wiele lat, jesli ktoś skożysta to proszę a jesłi nie to wasza wola! Po odkręceniu schowka odkręcamy obudowę skraplacza (wentylator zostawiamy w spokoju!!!! po odkręceniu tej osłony mamy cały skraplacz jak na dłoni! nakładamu na nia pianę poczym przykładamy pokrywę i włączamy wentylator na 5 sekund! To wystarczy aby nie było po pianie sladu. Czynnośc powtarzamy az zuzyjemy cały środek ( ja osobiscie polecam kent) skręcamy wszystko i możemy jechać dalej. Nie robi się takiej głupoty jak wpuszczanie środka do kanałów wentylacyjnych. Przez to tylko okleicie całe kanały gdzie będzie sie wszystko kleiło! a tam grzyby nie rosna wiec tym bardziej bezsens! Pozdrawiam po pierwsze to nie jest skraplacz tylko parownik po drugie wpuszczanie we wloty srodka nie kończy sie zaklejaniem bo środki do odgrzybiania nie sa kleiste a przewody są zakurzone i środek zmywa cały kurz i wloty są czyste po trzecie opis i fotostory jest do modelu B5 a nie B6 i ma być pomocne dla Audimaniaków pozdrawiam Iceman
marewel Opublikowano 1 Czerwca 2007 Opublikowano 1 Czerwca 2007 Rozwiązać można to tak kopić w Tesco zapach taki co wkłada sie to jakiegoś urządzenia i podłącza do gniazdka,następnie położyć na filtr pyłkowy.Mamy wtedy zapach w aucie.
mismlx1 Opublikowano 2 Czerwca 2007 Opublikowano 2 Czerwca 2007 skoro srodek do odgrzybiania nie jest kleisty wiec srodek zmywa caly kurz,wiec gdizes to musi wylecec,i tu pytanie za sto punktów byc moze sie myle teraz tematy ale srtikte chodzi mi w którym miejscu znajduje sie przewód odprowadzający wode z parownika w audi b6 2002r 1.9 tdi. było to już kiedyś ale nie sprecyzowane i chyba nie dotyczyło b6. jutro postaram sie zrobic zdjecia w którym miejscu u mnie w b6 znajduje sie ten korek gumowy za ktorym jest parownik ,,zdjecia nie problem tylko troszke nie wiem jak to umiescic na stronce....[br]Dopisany: 02 Czerwiec 2007, 05:02 _________________________________________________prosba do moderatorów mam zdjecia z b6 pokazujace gdzie jest ten gumowy korek i dojscie do parownika zdjecia przerobilem w paincie maja po około 500 kb.tylko nie umiem umiescic ich na forum.,jak to zrobic?
Hincó Opublikowano 2 Czerwca 2007 Opublikowano 2 Czerwca 2007 [br]Dopisany: 02 Czerwiec 2007, 05:02 _________________________________________________prosba do moderatorów mam zdjecia z b6 pokazujace gdzie jest ten gumowy korek i dojscie do parownika zdjecia przerobilem w paincie maja po około 500 kb.tylko nie umiem umiescic ich na forum.,jak to zrobic? wejdź na imageshack.us tam wybierasz plik, klkasz upload, i jest zestaw linków, wybierasz np 2 od góry i wklejasz na forum, lub ostatni i tez wklejasz na forum Alebo, w okienku odpowiedzi w tym temacie masz pod polem pisania "wybierz" klikasz, wybierasz plik "host it" i po sprawie ; ]
mismlx1 Opublikowano 2 Czerwca 2007 Opublikowano 2 Czerwca 2007 zaznaczam ze posiadam audi a4 b6 1.9 tdi (130) awx ,wersja angielska (kiera z prawej) ,ale w europejskiej jest analogicznie odwrotnie.robie to po raz pierwszy prosze o cierpliwosc. zdjecia od 1 d0 5 to srubki które trzeba odkrecic zeby sciągnąć schowek,jak cos jest nie tak to mnie poprawcie, zdjecie nr 1, 2, 3 zdjecia 4 5 nie wiem czy nie pomieszałem ale znalezienie tych srobek to nie jest duzy problem. zdjecie nr 6 odpialem schowek od reszty mozna go wtedy calkiem wyciagnąć zdjeice 6 i 7 to miejsce gdzie u mnie jest ten gumowy korek po prostu go wyciagnolem i pokazał mi sie parownik tak mi sie przynajmniej wydaje mechanikiem nie jestem ale to jest chyba to zdjecia 9 i 10 pokazuje sie parownik a to sprawca zamieszania....koreczek po wyciagnieciu.... troszke kiepsko mi to wyszło nie mam zbyt duzo czasu .. walcze juz z 2 miechy z ta klima byłem w serwisie wolswagena i tam metoda ultradzwiekowa za przeproszenie g wno pomogla nawet mialem wrazenie ze jest gorzej dzis w koncu sciagnolem z polski srodek o nzawie acat 30 spryskalem wsio i narazie czekam narazie jest tylko zapach po srodku zaobacze co za pare dni bedzie sie dziac,,meczy mnie jeszcze jedna sprawa mianowicie odpływ wody z parownika wydaje mi sie ze znalazłem i jest to chyba po stroniew pasazera blisko skraplacza jest taki gumowy wezyk ale idzie on w dół i na tym,koniec od dolu jest wszystko mocno zabudowane i kurcze nie jak sie do tego dobrac zeby sprawdzic droznosć i zdezynfekowac. pozdrawiam. a to mój pomocnik,bez niego nic by nie wyszło,, poprawiłem Twój post, bo nawklejałeś za dużo
Gość Iceman Opublikowano 3 Czerwca 2007 Opublikowano 3 Czerwca 2007 WSZYSTKO OK ALE CAŁY SYF JEST Z DRUGIEJ STRONY TEGO PAROWNIKA A NIE Z TEJ ZA KORKIEM
mismlx1 Opublikowano 3 Czerwca 2007 Opublikowano 3 Czerwca 2007 ok tylko wiatrak w b6 jest około 40 do 50 cm od tego miejsca wiec generalnie nie mam mozliwosci wzrokowej i dokladnie nalozenie pianki jest nie mozliwe, pozostaje odkrecic wiatrak dzysze wsunac na maxa i to wszystko, z drugiej strony patrzac ten caly parownik ma wsobie male dziurki wiec wpuszczając srodek od strony korka nie wydaje mi sie zeyby tam nic nie doszło i nie rozpuscilo przeciez te srodki ropuszczaja dezynfekuja itp , w sumie z mozna na dwa sposoby z tej i tej strony nie zaszkodzi,ale odkrecenie srobki w b6 od witraka tej trzeciej w moim przypadku 30 % siwych włosów plus, walczylem z nia ze 2 godziny ale udalo sie, chyba ze kots zna lepszy sposob,jak tam sie dostać???? w b5 to inna bajka i wele prostsza, pozdrwaiam .
Gość Iceman Opublikowano 3 Czerwca 2007 Opublikowano 3 Czerwca 2007 nie polemizuje dalej bo niema sensu ,nic na siłe ..............pozdrawiam nałozenie dokładnie srodka jest mozliwe ale to juz inna bajka (srodek wpuszczajac na parownik jest w stanie wypełnic cały szyb wentylacyjny ) , a tym sposobem to tak jakbys szybe w samochodzie mył od srodka
mismlx1 Opublikowano 3 Czerwca 2007 Opublikowano 3 Czerwca 2007 dokladnie zgadzam sie nic na silę,ale jak wiadomo to forum miedzy innymi jest po to by rozwiązywac takie i inne problemy z codziennym użytkowaniem naszych autek ,a jak wiadomo klima jest bardzooo.....ważnym elementem, dlaczego nasza polemika opiera sie na negowaniu ,moze lepiej opisać i pokazaćjak to naprawdę i konkretnie trzeba zrobić ,podejrzewam ze wiele osób na to czeka, ja jestem laikiem w takich sprawach i kompletnie nie znam sie na samochodach po prosu prubuje czytam i tak dalej,co innego u prawdziwych fachowcow którzy siedzą w tym już kilka lat i zajmują sie strikte klimatyzacją, naprawdę bez uszczypliwosci , rozumiem to tak.mam zakład zajmujacy sie klimatyzacjami czyli nie ulega watpliwosci jestem expertem w tej dziedzinie,to nie rozumiem jaki problem jest konkretnie opisać lub zobrazować jak to się robi, bo faktycznie to co ja zrobilem u siebie to pomyłka dokladnie mycie szyby od srodka , dlatego pytam experta jak to zrobic ,chyba taka jest intencja tego forum ,rozwiazywać problemy i ułatwiac sobie życie ,obniżająć koszty utrzymania naszych kochanych autek pozdrawiam.
Gość Iceman Opublikowano 3 Czerwca 2007 Opublikowano 3 Czerwca 2007 ja w B6 odgrzybiam przez wentylator, wiec co mam opisywac jak wy niechcecie go demontowac to wybacz i niezamierzam wiecej nikomu nic udowadniac czy tak jest lepiej czy gorzej, jak ktoś ma smykałke to sobie sam odgrzybi ,jak nie to niech leci do serwisu i tyle ...................... opis został zrobiony dla zaoszczędzenia kasy Audimaniaków i natym kończe temat odgrzybiania koniec OT jak sobie wyobrarzasz fotografowanie każdego modelu i opisywanie go na forum , ja i moich 6 ludzi pracuje 6 dni w tygodniu po 14 godzin i niejestesmy wstanie obrobic tematu tyle jest zlecen ,wiec sorry ale nastepne fotostory jak zrobie to po sezonie ........... pozdrawiam ICEMAN
SEB-A4 Opublikowano 4 Czerwca 2007 Opublikowano 4 Czerwca 2007 ...więc nie jestem sam! Teraz dopiero wychodzi ile osób ma problem z niby błachym ale za to zaje.... wkur..... nieprzyjemnym zapachem wydobywajacym sie po właczeniu klimy
mismlx1 Opublikowano 4 Czerwca 2007 Opublikowano 4 Czerwca 2007 sorki ale opis został zrobiony do b5 a b6 to nie to samo wiec obiektywnie opisu nie ma do demontazu w watraka i tak dalej w b6 , rozumiem ze czlowiek nie ma czasu i jest ok nie ma problemo. pozdrwiam. uzupełnij profil
ulti Opublikowano 4 Czerwca 2007 Opublikowano 4 Czerwca 2007 No ja tak oglądam to fotostory i sie troszkę zdziwiłem. Ja znam o wiele wydajniejszą metodę. Wszystko zgadza się do momentu odkręcenia wentylatora. Nie mogę pojąc dlaczego oni go wykręcili????? to jest totalna pomyłka. Dla sprostowania napiszę moja wersję, która praktykowałem przez wiele lat, jesli ktoś skożysta to proszę a jesłi nie to wasza wola! Po odkręceniu schowka odkręcamy obudowę skraplacza (wentylator zostawiamy w spokoju!!!! po odkręceniu tej osłony mamy cały skraplacz jak na dłoni! nakładamu na nia pianę poczym przykładamy pokrywę i włączamy wentylator na 5 sekund! To wystarczy aby nie było po pianie sladu. Czynnośc powtarzamy az zuzyjemy cały środek ( ja osobiscie polecam kent) skręcamy wszystko i możemy jechać dalej. Nie robi się takiej głupoty jak wpuszczanie środka do kanałów wentylacyjnych. Przez to tylko okleicie całe kanały gdzie będzie sie wszystko kleiło! a tam grzyby nie rosna wiec tym bardziej bezsens! Pozdrawiam po pierwsze to nie jest skraplacz tylko parownik po drugie wpuszczanie we wloty srodka nie kończy sie zaklejaniem bo środki do odgrzybiania nie sa kleiste a przewody są zakurzone i środek zmywa cały kurz i wloty są czyste po trzecie opis i fotostory jest do modelu B5 a nie B6 i ma być pomocne dla Audimaniaków pozdrawiam Iceman Pomyłka, jak najbardziej parownik! Nie raz czyściłem komuś przwodu wentylacujne bo jakims badziewie, nie mowie ze wszystkie zaklejają ale jest sporo tego taniego świństwa, które ludzie wpuszczają. Cały czas pisałem o B5 wiec nie wiem skad ta uwaga? A zdjęć nie musze robic bo w tym fotostory wszystkie są, a obudowa od parownika jest dokładnie po lewej stronie od wentylatora...[br]Dopisany: 04 Czerwiec 2007, 08:45 _________________________________________________ ja w B6 odgrzybiam przez wentylator, wiec co mam opisywac jak wy niechcecie go demontowac to wybacz i niezamierzam wiecej nikomu nic udowadniac czy tak jest lepiej czy gorzej, jak ktoś ma smykałke to sobie sam odgrzybi ,jak nie to niech leci do serwisu i tyle ...................... opis został zrobiony dla zaoszczędzenia kasy Audimaniaków i natym kończe temat odgrzybiania koniec OT jak sobie wyobrarzasz fotografowanie każdego modelu i opisywanie go na forum , ja i moich 6 ludzi pracuje 6 dni w tygodniu po 14 godzin i niejestesmy wstanie obrobic tematu tyle jest zlecen ,wiec sorry ale nastepne fotostory jak zrobie to po sezonie ........... pozdrawiam ICEMAN Wzajemnie! Nikt Ciebie nie zmusza abyś robił fotostory i w ogóle komuś pomagał. Nikt też nie ma ochoty czytac jak to jesteś zapracowany (tzn Twoi pracownicy) I na koniec, czepiać się możesz swoich pracowników a nie mnie! uzupełnij profil
Gość Szubek-line Opublikowano 9 Czerwca 2007 Opublikowano 9 Czerwca 2007 Witam ja mam inny patent na B6 bez zbędnego odkręcania jakichkolwiek śrubek, schowków itp. Poprostu loklizujemy w nogach pasażera głeboko po lewo u góry wąż spustowy od obudowy w której znajduję się parownik ( kolanko gumowe z opaską przy obudowie i dalej bez żadnej opaski zaciskowej jest wpięty plastikowy wężyk odprowadzający wodę), zdejmujemy i walimy na maksa wg. upodobań co kto chce ja stosuję CRC 22zł w Inter-Cars. Cała operacja trwa 15 min i 100% powodzenia.
mismlx1 Opublikowano 9 Czerwca 2007 Opublikowano 9 Czerwca 2007 wiesz co dobrze gadasz dokładnie o tym samym myslałem bo to samo widziałem ale jak go sciagnąc ,to samo widziałem ze jest taki wezyk i mialem wrazenie ze jest to odpły wody ale nie wiem jak go saciagnąć ??
Gość Iceman Opublikowano 11 Czerwca 2007 Opublikowano 11 Czerwca 2007 Witam ja mam inny patent na B6 bez zbędnego odkręcania jakichkolwiek śrubek, schowków itp. Poprostu loklizujemy w nogach pasażera głeboko po lewo u góry wąż spustowy od obudowy w której znajduję się parownik ( kolanko gumowe z opaską przy obudowie i dalej bez żadnej opaski zaciskowej jest wpięty plastikowy wężyk odprowadzający wodę), zdejmujemy i walimy na maksa wg. upodobań co kto chce ja stosuję CRC 22zł w Inter-Cars. Cała operacja trwa 15 min i 100% powodzenia. bardzo dobre rozwiązanie dla B6 popieram
mismlx1 Opublikowano 11 Czerwca 2007 Opublikowano 11 Czerwca 2007 dokładnie jest bardzo dobre i banalnie proste , i szybko sie z tym roprawia,postram sie zrobić fotki gdzies koło piatku zobacze kiedy mi srodek dojdzie pozdrawiam
_siwy_ Opublikowano 13 Czerwca 2007 Opublikowano 13 Czerwca 2007 A czy w B5 nie można się dostać do parownika przez tą rurkę odpływową?? Gdzie ona jest?? uzupełnij profil - czwarta prośba ! nie mozna wysłac priva?? nie zagladam do kazdego watku gdzie napisałem... Przy niekorzystnych wiatrach mógłbyś i 100 razy prosić!!!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się