Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AJM] Chip w AJM


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

założe FMIC i zmienie pompki to potem pomyśle o BRD narazie polatam AWX na programie latem wyrezam FMIC a dalej bede myślał :cool1:

0n ma 1,6 TDI w gazie decayed

na 2 parownikach..

Jozek jak wybrałes AWX to bedziesz bardziej zadowolony do jazdy po miescie... szybsza reakcja na gaz ale góry juz takie jak w BRD nie bedzie :naughty:

co masz na myśli mówiąc góry?

BRD dłużej pompuje - większa wydajność..

myślę, że jeżeli nie ma zamiaru wkładać większych wtrysków + FMIC itp to nie warto wkładać BRD :wink4:

Opublikowano

jeśli chcesz mieć to ładnie zrobione to ja widzę to tak ja i ja zrobiłem (ale nie zamontowałem) ;(

BRD

PD ARL

kolektor awx wraz EGR przerobionym zostawiając klape gasząca

FMIC z pełnym orurowaniem

Mapsensor od AWX

Obudowa filtra powietrza od AWX z Paska FL

przepływka od AWX

głowna rura od turbiny z AWX

rura od odmy z AWX

chłodniczka oleju z AWX

sprzęgło Radzik

może oczymś jeszcze zapomniałem :gwizdanie:

wtedy robisz spokojnie na 190KM :evil:

Opublikowano
Obudowa filtra powietrza od AWX z Paska FL

:mysli: coś więcej po co na co i czym się rózni

Opublikowano

obudowa oo passata AWX FL po lifcie jest na zapinki tak samo jak AJM

obudowa od ab6 AWX jest na wkręty i ma inne mocowania do budy i nie zamontujesz górnej osłony na filtr

jesli sprzedam audi to bede miał przepływkę i całą obudowę filtra i główną rure od turbiny wraz rurą od odmy w stanie BDB i idealnie pasujące do AJM na większe moce :evil:

Opublikowano

ale co ona da?

Opublikowano

ale co ona da?

no po zastosowaniu przepływki awx musisz zastosować filtr i obudowę z paska , ale raczej nic to nie daje :thumbdown:
Opublikowano
:decayed: aaa, myślałem że ma to jakiś dodatkowy cel
Opublikowano

:decayed: aaa, myślałem że ma to jakiś dodatkowy cel

tak ma , kolejne -200zł na koncie :decayed:
Opublikowano

do samej obudowy zamontujesz większą przepływkę a tego nie muszę tłumaczyć :decayed:

aha i kanała dolotowy do tej obudowy jest taki sam jak w AJM [br]Dopisany: 25 Listopad 2010, 21:16_________________________________________________pogadajcie z jaro4444 jak robił swojego AJM na ponad 200KM i zapytajcie dlaczego dał przepływkę od AWX do AJM

i zobaczcie wykres to zrozumiecie :cool1:

Opublikowano

Cris tam z seryjnego ajm to mało co zostało :cool1:

Opublikowano

IVE AJM idzie na sprzedaz więc już jest prawie seriia :decayed:

Opublikowano
sprzęgło Radzik

nie koniecznie... zalezy w jakiej kondycji masz swoje Ori... 410 Nm wytrzymuje seria :hi:

Opublikowano

410NN chyba płaskie bardzo i delikatnie bardzo

Opublikowano

420 wytrzymuje :gwizdanie:

Opublikowano

zależy jeszcze kto i jak jeździ :wink4:

Opublikowano

tak jak jeździ ta osoba to z całą odpowiedzialnością stwierdzam że nowe sprzęgło trzyma dobrze 420Nm :wink4:

Opublikowano

ja mam seryjne sprzeglo i 410nm przy 3tys i daje rade :wink4:

imo te filtry/przeplywki awx o kant pupy tak jest to potrzebne,jak ktos nie ma co z pieniedzmi robic to niech zainwestuje w dobre gumy po modach

Opublikowano

A czasem przepływka od AWX to nie to samo co w AVG, rok temu jak swoją sprawdzałem to P&P przekładałem od passata AWX do siebie, lepiej sie skupić na map sensorze np od ARL tylko jak ktoś bedzie chciał cos wiecej niz turbo AWX, bo przepływka nic nie zmieni

Opublikowano

Panowie nie chce ktoś przygarnąc turbinki z mojego AJMa ?? sprzedam w dobrej cenie ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...