Nosb Opublikowano 6 Sierpnia 2007 Opublikowano 6 Sierpnia 2007 Panowie... Mam kilka problemów z niunią Oczywiscie na AKP nikt nic nie wie albo nie chcą powiedziec Załącze link do tematu tam : http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=62276&start=0&postdays=0&postorder=asc&highlight= Gdyby ktos cos mógł podpowiedziec byłbym wdzieczny ... Pozdrawiam.
pre_pl Opublikowano 6 Sierpnia 2007 Opublikowano 6 Sierpnia 2007 no to co nam pokazałeś, to nie jest IC tylko skraplacz, cooler od doładowanego powietrza masz w nadkolu..... Wymieniłeś sondę już ? Na oryginalną ? Bo te uniwersalne to różne mogą być, a nie napisałeś co wkładałes. W ogóle trochę takie chaotyczne pytania, więc może dlatego ludziom się nie chce odpowiadać... Piszesz na przykład "Doładowanie prz wcisnietym gazie do oporu to ponad 1 bar n " Co to ma niby znaczyć ? Na postoju ? Czy z logów tak wyszło, jeśli to drugie to mogłeś wkleić.
Nosb Opublikowano 6 Sierpnia 2007 Autor Opublikowano 6 Sierpnia 2007 Pierwsze to IC (w zderzaku) drugie to skraplacz od klimy a trzecie chłodnica :> 1 bar tzn z odczytu na wskazniku doładowania podczas jazdy... Sondy wkładalem juz z 3 uzywane ale dobre i na kazdej to samo :( Fakt ze troche chaotycznie Ale to wszystko mnie zastanawia... Pytałem o głowice bo na mojej jest nabite ADR a wydaje mi sie ze powinno byc AEB ? Pozatym nie prosiłem odpowiadac na wszytsko od razu ... Tylko czy ktokolwiek cos wie.. A widac nikt nic
Gość spedyt Opublikowano 6 Sierpnia 2007 Opublikowano 6 Sierpnia 2007 Pytałem o głowice bo na mojej jest nabite ADR a wydaje mi sie ze powinno byc AEB ? O głowicę to raczej bym się nie martwił, były zakładane takie same do tych silników
pre_pl Opublikowano 6 Sierpnia 2007 Opublikowano 6 Sierpnia 2007 Pierwsze to IC (w zderzaku) drugie to skraplacz od klimy a trzecie chłodnica :> a fakt, teraz widzę tam coś. Wydaje mi się, że AEB miał tylko w nadkolu... Ale nie jestem pewien, mają ludzie na forum AEB - niech napiszą. 1 bar tzn z odczytu na wskazniku doładowania podczas jazdy... Sondy wkładalem juz z 3 uzywane ale dobre i na kazdej to samo :( no tak... ale co to za czujnik. Niektóre to są zabawki, a nie czujniki. Jest na forum temat, jak kolega zbadał ile przekłamują te tańsze.
Nosb Opublikowano 6 Sierpnia 2007 Autor Opublikowano 6 Sierpnia 2007 No panowie to mi sie podoba Jakies konkrety spedyt dzieki : troszke sie uspokoiłem Głowica z głowy ... Intercooler tez Wiadomo ze to zamiennik jakis Czujnik nie mam pojecia jutro sprawdze firme ... Autko przyjechało tak zrobione z niemcowni... Jezdziła nim kobita po polsce dwa miesiace i sprzedała mi bo było niewygodne :> (18" i niski zawias) Takze wiekszosc tych przeróbek była w germanii wie pewnie było to zrobione dobrze, posypało sie to jednak troche a ja chce to ogarnąc Koło jutra dobiore sie do turbo zobacze co to za wynalazek (bo tez tam cos grzebane przy nim i wydech tez przerobiony) Co do doładowania to wydaje sie ono prawidłowe (za kazdym razem jest takie samo , zaworek upustowy działa ok) Idąc dalej... Ten zaworek czym powinien sterowac ? http://images25.fotosik.pl/43/c59b612876f9f60a.jpg Przejmowac sie tym czy olac ? I bardzo zastanawia mnie ten kwarc ... http://images24.fotosik.pl/43/6b3cc62d7b6efc67.jpg Wpiety tam gdzie opisałem... Dzieki za odzew Chociaz sie czegokolwiek dowiedziałem ...
Waters Opublikowano 7 Sierpnia 2007 Opublikowano 7 Sierpnia 2007 I bardzo zastanawia mnie ten kwarc ... http://images24.fotosik.pl/43/6b3cc62d7b6efc67.jpg Wpiety tam gdzie opisałem... Ten "kwarc" to wg mnie czujnik kontaktronowy poziomu płynu w zbiorniczku chłodzącego silnik, powinien być włożony pod zbiorniczkiem. Ten zielony kontaktron powienien zwierać swoje styki w momencie kiedy przyłoży sie do niego magnes, taki magnes w postaci pływaka jest na dnie zbiorniczka.
Nosb Opublikowano 7 Sierpnia 2007 Autor Opublikowano 7 Sierpnia 2007 Waters byc moze Zaraz to sprawdze Dzieki za info Miałes racej Kolejna pierdoła z tych zawracającyh mi głowe odpadła
Kunio Opublikowano 7 Sierpnia 2007 Opublikowano 7 Sierpnia 2007 Ten zaworek czym powinien sterowac ? http://images25.fotosik.pl/43/c59b612876f9f60a.jpg to jest zawor N75 ktory steruje westegatem. Stary ja widze ze masz tam niezla rzezbe w tym silniku
Nosb Opublikowano 7 Sierpnia 2007 Autor Opublikowano 7 Sierpnia 2007 Dziwic sie za autko niedomaga Własnie tez tak przypuszczaałem ze to moze byc on bo szukałem dzisiaj zaworka N75 wpietego w turbo (zeby go wyczyscic) i za cholere nie mogłem znalesc :/ Ma ktos moze schemat połączen tego zaworka ? Jutro postaram sie go wyczyscic i zamontowac jak nalezy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się