Gość spedyt Opublikowano 15 Sierpnia 2007 Opublikowano 15 Sierpnia 2007 Cena za te orginały powala, dziwi mnie tylko że na jednym jest data produkcji 2001 Czyżby jakieś stare zapasy magazynowe
Waters Opublikowano 15 Sierpnia 2007 Opublikowano 15 Sierpnia 2007 No właśnie zawsze mnie zastanawiało czy na Allego nie pojawią się oryginalne wahacze tylko te stare w których słabe były tuleje metalowo-gumowe i padały przed sforzniem.
yesfan Opublikowano 15 Sierpnia 2007 Opublikowano 15 Sierpnia 2007 To wygląda na oryginał, warto porówać zdjęcia, opakowania itd. http://www.allegro.pl/item225195409__wahacze_komplet_oryg_vw_audi_a4_a6_a8_b5_wahacz.html
spetsnaz Opublikowano 15 Sierpnia 2007 Opublikowano 15 Sierpnia 2007 No właśnie zawsze mnie zastanawiało czy na Allego nie pojawią się oryginalne wahacze tylko te stare w których słabe były tuleje metalowo-gumowe i padały przed sforzniem. Powiem Ci że stan elementów metalowo gumowych w moich wahaczach przed wymianą był zaskakująco dobry, posypały się końcówki sworzni... Z rozmów z użytkownikami i mechanikami wynika że elementy metalowo gumowe padają niezbyt często.. (jeżeli tylko są prawidłowo zamontowane!!!) najczęściej właśnie sypią się końcówki sworzni. [br]Dopisany: 15 Sierpień 2007, 22:33 _________________________________________________ Cena za te orginały powala, dziwi mnie tylko że na jednym jest data produkcji 2001 Czyżby jakieś stare zapasy magazynowe Stary ja przed wymianą miałem jeszcze wszystkie fabryczne 6 lat dla gum w elementach zawieszenia nie jest tragedią.. patrzy wyżej... i tak pierwsze się sypią końcówki sworzni.. a 6 lat dla nich to tyle co nic
janusz-audi Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Opublikowano 30 Sierpnia 2007 ale mieliście takie że tak wnioskujecie ? ewentualnie niewiecie który wahacz najczęście skrzypi ?? zlałem wszystkie gumki WD40 i dalej skrzypi przy skręcaniu kierownicą w trakcie wolnej jazdy [/quote janusz-audi napisal; ja tez to mialem skrzypialo jak diabli.Na 99% skrzypi wachacz nosny(ten na ktorym jest amortyzator).To ze zlales wd nic nie da bo ten wachacz jest gomka do dolu. A w praktyce to jest tak ja jak kupilem swoje :a4fan:wymienilem 3 wachacze ,2 z lewej i jeden z prawej(2 lata temu)miesiac temu bylem na szarpaczach i zero luzu, zrobilem 38000km przez te 2 lata i nic nie stuka.Jest chyba glupota wymieniac wszystkie 8 wachaczy naraz.POZDROu.
marewel Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Na szarpakach to sobie mozesz poszarpac starego poldka.Szarpapel juz 2 auta z takim zawasem i niby luzu nie bylo ale jak rozebralem wszystko w pyl to zawsze luzy znajdywałem.Ostatnio ryzykuje i inwestuje w Meyle.
janusz-audi Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Wiem jak walilo po dolach na poczadku a teraz jest cicho. Sam wymienialem te wachacze przy swoim A4 i kumpla vagu b5. To wydaje mi sie ze wiem jakie odglosy sa pozadane a jakie nie.
ravq Opublikowano 6 Września 2007 Opublikowano 6 Września 2007 a co powiecie o tych na allegro: http://allegro.pl/item240991310_wahacz_audi_a4_a6_passat_b5_lemforder_orginal_ss_.html podobno montują to fabrycznie, czy myslicie że to dokładnie to samo, może ktoś zalożył i się podzieli jak wygląda trwałość, ja jestem zdołowany po zakupie całego komletu dello z allegro, zrobiłem koło 15 tyś i stuka strasznie, byłem sprawdzać i okazuje się że 5 sztuk do wymiany więc teraz chcę kupić coś bardziej trwałego
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się