wieczor15 Opublikowano 7 Lipca 2010 Opublikowano 7 Lipca 2010 Witam, troche szukałem na ten temat, ale nie znalazłem odpowiedzi. przy wymianie klocków musiałem odciagnac troche płynu, a potem dolać do stanu, co w awx-ie jest dziwne bo po odlaniu ciezka jest dolać do odpowiedniego poziomu,ale jakos poszło.po wymianie tych klocków mam twardy pedał hamulca po dłuzszym postoju, co wydaje mi sie dziwne bo na 100% przed wymiana tego nie było, (z przyzwyczajenia zawsze naciskam raz na hamulec przy odpalaniu)oczywiscie po odpaleniu auta jest ok, co moze byc przyczyna?? mogłem cos zapowietrzyć tym dolewaniem płynu??
lama Opublikowano 8 Lipca 2010 Opublikowano 8 Lipca 2010 Sprawdz weżyk od serva do pompy czy na łączniku gumowym masz nieszczelność
wieczor15 Opublikowano 8 Lipca 2010 Autor Opublikowano 8 Lipca 2010 wszystko masz ok czemu tak twierdzisz skoro wczesniej tego nie było, a teraz zauwazyłem ze jak wyłacze silnik to nawet 5 min nie minie i juz jest twardy pedał. da rade wrzucic jakas fotke, gdzie znajduje sie ten łacznik??
turdzi Opublikowano 8 Lipca 2010 Opublikowano 8 Lipca 2010 w poprzeniej B7 BLB tak mialem , i obecnie czasem tez tak twardnieje mi w BRD , wiec raczej masz wszystko OK.
janSerce Opublikowano 8 Lipca 2010 Opublikowano 8 Lipca 2010 To jest nie szczelnośc na wężyku servo-silnik, pościągaj pokrywy od silnika i grodzi tam gdzie jest servo, aku itp. od serva idzie wąż do pompy próżniowej (diesel?) i gdzieś na tym wężyku.
spiidy Opublikowano 21 Września 2011 Opublikowano 21 Września 2011 Podepnę się pod temat ponieważ tez mam ten problem.. do dziś było tak, że pierwsze nawet leciutkie dotknięcie pedału hamulca powodowało dzwięk taki jak by ktoś pompował powietrze przez ok 1-2s po czym pedał hamulca stawał się twardy i jego wcisniecie tak by zachamować było bardzo cięzkie ale dało się jakoś hamować , dzisiaj zmienione zostały hamulce na 320/288 i z nowymi tarczami i trochę układ był odpowietrzany ale nie byl wymieniany cały płyn i teraz jest nadal twardy pedał hamulca lecz nie tak bardzo twardy jak wczesniej i jego skok po wcisnieciu jest wiekszy, wczesniej pedał wciskał się ok 3 - 5 cm a teraz moze z 10 cm. Najbardziej zastanawia mnie ten dzwięk jak by pompowanego powietrza, po dotknięciu pedału ale nasuwa się też druga mysl ze moze w układzie jest powietrze ale skąd..? Są też jakies inne możliwe powody takiego czegoś ? mogę nagrać krótki filmik jak to wygląda
przepychacz Opublikowano 30 Września 2011 Opublikowano 30 Września 2011 ...miałem podobnie..łącznik na ścianie grodziowej...
doa-krzysiek Opublikowano 2 Października 2011 Opublikowano 2 Października 2011 też mam twardy ale przy nagłym hamowaniu a przy wolnym ok, na warsztacie powiedzieli mi że serwo pada i że te modele tak mają. Prawda to?
pieciajek Opublikowano 2 Października 2011 Opublikowano 2 Października 2011 Panowie tak jest problem tego typu że jest za krótki przewód elastyczny i jest niestety za sztywny. Mówię o tym czarnym wywinętym z wakum do ściany. Efektem jest wyrwany bądź bardzo obluzowany element na który jest zakładany przewód a wyrywa się z obudowy wakum
spiidy Opublikowano 2 Października 2011 Opublikowano 2 Października 2011 mogł bym poprosic o jakas fotke tego przewodu ? chyba wiem o którym mowisz i wydaje się ze jest on u mnie jak by troche luźny..
pieciajek Opublikowano 2 Października 2011 Opublikowano 2 Października 2011 jest po lewo z tyłu jak stoisz przed samochodem z otawrtą maską. Musisz zdemontować miękkie gumowe kolanko od rury turbo z tyłu silnika i wtedy zobaczysz prawie w pełni cały przewód od wacum do ściany grodziowej. Jak poruszasz przewodem to na 100% się okaże że rusza się ale nie na bumie tylko w aluminiowej obudowie pompy wacum. Ta wypustka co się na nią zakłada przewód jest zagniatana w pompie ale niestety z czasem się luzuje, delikatnie tępym punktakiem opukaj w koło i powinno się zagnieść na nowo i trzymac sztywno. Problem polega na tym że trzeba dorobić całkowicie inny przewód zamiast tej czarnej sztywnej rurki bo jak tego nie zrobisz to 2 raz będzie szybko i już wtedy trzeba będzie wyjąć całą pompę i dorabiać końcówkę i albo na klej albo na gwint a to już kupa roboty. Foty jak coś dam wkrótce.
spiidy Opublikowano 2 Października 2011 Opublikowano 2 Października 2011 czy chodzi o tą część ? jak jest ta rurka zmocowana ? mam wrazenie ze u mnie rusza się nie węzyk na tej jak by metalowej rurce ale cala rurka bo węzyk przyczepiony jest na opaske i mocno zacisniety tak jak na tej fotce znalezionej w necie... [br]Dopisany: 02 Październik 2011, 20:03_________________________________________________http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=106581.0;highlight=naprawa+vacum wygląda na to że znalazłem odpowiedź na moje pytanie
BIZZARE Opublikowano 20 Stycznia 2014 Opublikowano 20 Stycznia 2014 Podepnę się z moim przypadkiem. Okresowo zdarza się, że po przekręceniu zapłonu, pedał hamulca jest twardy, a skuteczność hamowania praktycznie zerowa. Wszystko wraca do normy po uruchomieniu silnika. Odpowietrzyłem układ już 3 raz, wymieniłem klocki z przodu, wymieniłem przewód od serwa do ściany (ten z wew. zaworkiem). Problem pozostał.
grzegorzmen Opublikowano 24 Stycznia 2014 Opublikowano 24 Stycznia 2014 Podepnę się z moim przypadkiem. Okresowo zdarza się, że po przekręceniu zapłonu, pedał hamulca jest twardy, a skuteczność hamowania praktycznie zerowa. Wszystko wraca do normy po uruchomieniu silnika. Odpowietrzyłem układ już 3 raz, wymieniłem klocki z przodu, wymieniłem przewód od serwa do ściany (ten z wew. zaworkiem). Problem pozostał. wszystko jest OK- tak ma być
krzysiekvtec Opublikowano 25 Stycznia 2014 Opublikowano 25 Stycznia 2014 Panowie co zawiniło ?. w nocy było -20 w południe -14 dwa dni nie odpalane auto, odpaliło jak zawsze, ale po wyjechano chce sie zatrzymać a auto leci pedał sztywny, tylko zwalniał nie było mowy o hamowaniu mocniejszym, po przejechaniu 30km wszystko wróciło do normy. Jak kupiłem auto płynu nie zmieniałam, to jego wina czy moze gdzieś coś sie blokuje ? ---------- Post dopisany 25-01-2014 at 17:09 ---------- Poprzedni post napisany 24-01-2014 at 17:48 ---------- ktoś da fotke ktore przewodu odkręcić aby sprawdzić czy jest woda ?, auto zwalnia ale nie hamuje ... płyn jest rzadki, pedał do polowy się wciska jelsi juz cos się zrobi to układ jest zapowietrzony ? Gdzie znajduje sie odpowierzenie serwa ? Z tego co czytam ludziom pomoglo wykrecenie i umycie w benzynce
SotoM Opublikowano 25 Stycznia 2014 Opublikowano 25 Stycznia 2014 płyn aby sp pod katem zawartości wody to musisz mieć miernik tak nie sprawdzisz... musiał byś zmierzyć jakie ciśnienie wytwarza Vacum pompa. 2 dni postoju mrozy i syf jaki jest na zaciskach klockach także zamarza może narobić wiele niespodzianek/usterek które po rozgrzaniu mijają...
krzysiekvtec Opublikowano 27 Stycznia 2014 Opublikowano 27 Stycznia 2014 Czy odessan:-) ie wody z serwa zalatwi sprawe, bo mechanik mówi ze to niewiele da i zaraz znowu bedzie to samo. Ciekawe tez ile nowe serwo kosztuje...
raczers86 Opublikowano 27 Stycznia 2014 Opublikowano 27 Stycznia 2014 Witam, mam problem z pedałem hamulca podczas niskich temperatur atmosferycznych,mianowicie przy ok -10* nie mogę naciś hamulca. Pedał jest twardy i nie poddaje się ani minimetra. Gdy samochód postoi z 2h w ciepłym garaży pedał staje się miększy hamulec jest OK ale widać że pomału wraca do pozycji pierwotnej.Proszę o pomoc.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się