POWER-KRIS 8 Opublikowano 2 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2015 Co masz na myśli mówiąc wyższa specyfikacja? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tajfun211 2 Opublikowano 2 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2015 Co masz na myśli mówiąc wyższa specyfikacja? To że do mojego silnika producent zaleca min 505.01 ale można też wlać z wyższą czyli 506.00, 506.01, 507.00 tylko czy jakościowo ma to wpływ na plus na pracę silnika itd, są one droższe ale 20 PLN jeśli warto to żadne pieniądze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endriuu 2 Opublikowano 2 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2015 Im wyzsza norma tym olej lepszy ale dla dpfu a nie dla silnika. Paradoksalnie 507.00 chroni gorzej silnik niz 505.00. Wiec stosuj min jaka nalezy sie Twojemu silnikowi czyli 505.01 Wysłane z prodiża Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
POWER-KRIS 8 Opublikowano 2 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2015 Właśnie próbujemy Ci wytłumaczyć że 507 to nie jest lepszy tylko ekologiczny olej i go OLEJ. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabanmat 6 Opublikowano 2 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2015 (edytowane) Kolego ja powiem tak... im "wyższa" norma, tym bardziej dba się o środowisko "ekologię" niż o silnik... Proste przykłady.. zakazało się produkcji zwykłych żarówek i zastąpienie ich na energooszczędne LEDy, czy takie lepsze to nie wiem. Zakazało się stosowania ołowiu w benzynie czy cynie... na dobre to też nie wyszło. Zakazano plazm na LEDy które nie mają kątów i barwy, zakazano odkurzaczy wysokiej mocy, zaczęto stosować DPFy... Wszystko to kolego ekologia.. Dla mnie największe debilizmy to jak ktoś ma silnik np. 1.9TDI na pompie który wymaga normy 505, a leje do niego 5W30 z 504/507 pod CR z DPF... Dobranoc Edytowane 2 Marca 2015 przez cabanmat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
POWER-KRIS 8 Opublikowano 2 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2015 Kuźwa czym endriuu piszesz? Bo nie nadążam. [emoji12] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tajfun211 2 Opublikowano 2 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2015 Im wyzsza norma tym olej lepszy ale dla dpfu a nie dla silnika. Paradoksalnie 507.00 chroni gorzej silnik niz 505.00. Wiec stosuj min jaka nalezy sie Twojemu silnikowi czyli 505.01 Wysłane z prodiża I o to mi chodziło dzięki teraz wszystko jasne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endriuu 2 Opublikowano 2 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2015 Kuźwa czym endriuu piszesz? Bo nie nadążam. [emoji12]Prodiżem [emoji41] Wysłane z prodiża Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slajerrr 0 Opublikowano 3 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2015 (edytowane) Nie ma sensu. Stosuj dobry olej 5w-40 z norma 505.01 do PD. Wysłane z prodiża Dlaczego nie ma sensu? Proszę o konkretne i naukowe argumenty... Edytowane 3 Marca 2015 przez slajerrr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endriuu 2 Opublikowano 3 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2015 Juz pędzę z argumentami prowokatorze.... Wysłane z prodiża Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hezen 23 Opublikowano 3 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2015 Z resztą kilka postów wyżej jest wszystko ładnie wyjasnione. Wysłane z mojego GT-I9100 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slajerrr 0 Opublikowano 3 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2015 Nie no, chętnie się dowiem, dlaczego norma 505.01 jest lepsza niż 507 do autka bez DPF. Bo wszyscy piszą, że tak jest, ale nikt nie powie konkretnie dlaczego. Wiec może Ty wiesz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endriuu 2 Opublikowano 3 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2015 Poczytaj wątek a dowiesz sie wszystkiego. Wysłane z prodiża Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slajerrr 0 Opublikowano 3 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2015 Poczytałem i nie ma.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
POWER-KRIS 8 Opublikowano 3 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2015 W takim razie powiedz nam czemu 507 lepsza?[emoji12] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slajerrr 0 Opublikowano 3 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2015 Ale ja nie mówię, że lepsza! Tylko pytam, czemu akurat 505.01 a nie 507 (lub odwrotnie). [emoji14] Kilka podstron wcześniej zamieściłem link, tu wklejam go jeszcze raz http://www.oilspecifications.org/articles/vw_motor_oil_specifications_explained.php - na tej stronie (i nie tylko) oleje 504/507 mają lepsze własności niż 505.01 (więcej plusów). Zastanawiam się dlaczego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endriuu 2 Opublikowano 3 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2015 Bo napedzaja koniunkture producentoow aut i olejoow... Wysłane z prodiża Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 3 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2015 nic innego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slajerrr 0 Opublikowano 3 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2015 A jakieś fakty poza skrótami myślowymi? Oleje 505.01 są testowane chyba przez 250h, a 507 przez 650 h. Tylko jak się to ma do ochrony silnika? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 3 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2015 nijak, nikt sie tym nie martwi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się