michrak 0 Opublikowano 4 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2015 A filtr też powinienem wybrać jakiś specjalny? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endriuu 2 Opublikowano 4 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2015 knecht lub mann. dzik Ci dobierze optymalny. zastosuj tez plukanke. wysłane z prodiża Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michrak 0 Opublikowano 4 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2015 Stosowanie płukanki jest konieczne? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endriuu 2 Opublikowano 4 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2015 jesli przechodzisz z dziadowskiego oleju to jak najbardziej wskazane wysłane z prodiża Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hezen 23 Opublikowano 4 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2015 (edytowane) Michrak, pisałeś że nie wiesz na jakim Twój silnik pracował więc przed zmianą oleju wlej płukanke przez bagnet. Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka Edytowane 4 Grudnia 2015 przez Hezen Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michrak 0 Opublikowano 4 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2015 Rozumiem, że mam wlać całą przez bagnet przed wymianą oleju? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endriuu 2 Opublikowano 4 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2015 (edytowane) tak. 15 min pracy na biegu jalowym i zlewasz ze starym olej3m wysłane z prodiża Edytowane 4 Grudnia 2015 przez endriuu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michrak 0 Opublikowano 4 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2015 15 minut ma chodzić na tej płukance i starym oleju? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endriuu 2 Opublikowano 4 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2015 tak wysłane z prodiża Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michrak 0 Opublikowano 4 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2015 Już wiem to co chciałem w takim razie. A mam jeszcze jedno pytanie odnośnie filtra powietrza, ponieważ w swoim V6 mam stożek i teraz pytanie czy tam się coś wymienia, czyści? Pytam bo pierwszy raz mam styczność z takim filtrem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endriuu 2 Opublikowano 4 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2015 (edytowane) myjesz i natluszczasz spec olejem a dokladnie.jesli to typ K&N: 1. Najpierw delikatnie stukamy filtrem o podłoże, aby usunąć wszelkie stałe zanieczyszczenia. 2. Gdy już wszystkie insekty i piach wypadną spryskujemy filtr z obu stron preparatem do czyszczenia i pozostawiamy na ok. 10 minut. 3. Płuczemy filtr słabym strumieniem bieżącej wody. UWAGA: woda powinna padać na filtr z czystej strony, tak aby zanieczyszczenia nie wnikały do wnętrza. Suszymy filtr na wolnym powietrzu. 4. Wypłukany filtr jest biały. Kiedy wyschnie natryskujemy na filtr z obu stron specjalny olej i teraz już wiemy dlaczego filtry K&N są czerwone. Ten etap jest najważniejszy ponieważ bez oleju filtr nie działa. 5. Pozostawiamy filtr na 10 minut poczym natryskujemy olej na wszystkie pozostałe białe miejsca. Potem najlepiej pozostawić filtr na kilka godzin aby wyciekł z niego nadmiar oleju. 6. W ten sposób sportowy filtr powietrza jest jak nowy i silnik się cieszy wysłane z prodiża Edytowane 4 Grudnia 2015 przez endriuu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michrak 0 Opublikowano 5 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2015 Dzięki serdeczne! Tylko jeszcze nie wiem jaki to jest typ. Ale myślę, że procedura podobna. Panowie, jeszcze jedno pytanie byłem dzisiaj w sklepie i kolega powiedział, że może mi zrobić dobrą cenę na Motula 8100 X- CLEAN + 5W-30 co Wy na to? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endriuu 2 Opublikowano 5 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2015 lepszy 5w40 do ciebie wysłane z prodiża Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hezen 23 Opublikowano 5 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2015 (edytowane) Endriu, pytanie troszke z innej beczki ale nawiązujące z tym tematem. Dzisiaj mój sprzedawca zaoferował mi filtr oleju polskiej produkcji - UFI, mówił że montowane na pierwszy montaż we fordach, seatach. Masz jakieś info o tym filtrze tej marki? Jakieś porównanie do manna, knechta? Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka Edytowane 5 Grudnia 2015 przez Hezen Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michrak 0 Opublikowano 5 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2015 lepszy 5w40 do ciebie Kupiłem jednak Motul xcess 5w40 choć pan w sklepie usilnie i nieudolnie mnie przekonywał, że do mojego silnika najlepszy będzie właśnie Motul 8100 X- CLEAN + 5W-30 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endriuu 2 Opublikowano 5 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2015 dyletant. jak nie wiesz co polecic - wcisnij 5w30 wysłane z prodiża Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 5 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2015 Tacy sa najlepsi do mnie dzwonia chlopaki z ICarsu jak maja jakis problematyczne auto w temacie doboru oleju i pytaja co dac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endriuu 2 Opublikowano 5 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2015 Endriu, pytanie troszke z innej beczki ale nawiązujące z tym tematem. Dzisiaj mój sprzedawca zaoferował mi filtr oleju polskiej produkcji - UFI, mówił że montowane na pierwszy montaż we fordach, seatach. Masz jakieś info o tym filtrze tej marki? Jakieś porównanie do manna, knechta? Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka UFI to bardzo dobra firma. podobnie jak Hengst. z tego co wiem to UFI dostarcza przede wszystkim filtry paliwa do grupy VAG na 1 montaz. zarowno diesel jak i otto.wysłane z prodiża Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabanmat 6 Opublikowano 6 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2015 UFI to bardzo dobra firma. podobnie jak Hengst. z tego co wiem to UFI dostarcza przede wszystkim filtry paliwa do grupy VAG na 1 montaz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hezen 23 Opublikowano 7 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2015 To że filtry paliwa UFI są montowane na pierwszy montaż do aut z grupy VAG to wiedziałem. Natomiast z filtrem oleju tej firmy nie miałem doczynienia, dlatego pytałem. Dzięki za odpowiedź Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się