Dev 1476 Opublikowano 11 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2015 Przestancie pisac głupoty Olej w silniku to raz a olej w podstawie filtra oleju to dwa a jest go tam ponad 0.5litra. Dobrze wiem co pisze bo robie to kilka razy w tygodniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PITERC 0 Opublikowano 11 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2015 No ale filtr oleju tez był wymieniany i z tego tez było wyssane,tzn producent i inni kłamią Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 11 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2015 Wyssane to bylo ale tylko z miski. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PITERC 0 Opublikowano 11 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2015 (edytowane) Wyssane to bylo ale tylko z miski. i jak wyciagnał wkład filtra to tez z wyssał to gdzie to dno filtra? Jedyne skąd nie wyciągnął to z chłodniczki:) rozumiem ze 0,5l mogło zostac w obiegu gdzies ale jezeli wchodzilo by tyle co mowisz to musiałoby zostać go az 1,3L Dobra wymienie szybciej olej,na drugi raz wszystko zrobie sam:) Dzieki za odp. A co sadzicie o tym oleju co zalałem Motul Specyfic 5w30 Edytowane 11 Listopada 2015 przez PITERC Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endriuu 2 Opublikowano 11 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2015 najlepszy z mozliwych c3 5w30 wysłane z prodiża Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 11 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2015 (edytowane) Wlasnie w chlodniczce jest tyle oleju. jest tam kanal ktorym dociera sie do dna podstawy. Edytowane 11 Listopada 2015 przez Dev Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PITERC 0 Opublikowano 11 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2015 Ok,dzieki koledzy nastepnym razem zrobie tak jak napisałeś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafałwol 1 Opublikowano 11 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2015 Różnica w jakosci pomiedzy Motul Specyfik 5W30 a Motul 8100 X-cleant+ 5W30 to jest jakaś??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endriuu 2 Opublikowano 11 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2015 (edytowane) www.motul.com tam sa karty charakterystyk i mozna porownac parametry wysłane z prodiża Edytowane 11 Listopada 2015 przez endriuu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bryleks 0 Opublikowano 14 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2015 Panowie... co sądzicie o olej Penrite? Słyszałem, że całkiem całkiem... prawda to? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endriuu 2 Opublikowano 14 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2015 wynalazek z australii. parametrowo nic szczegolnego. rownie dobrze mozesz zalac Petronas z Malezji. wysłane z prodiża Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid_92 0 Opublikowano 18 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2015 Wszedłem na stronkę motul.com i dobrałem olej do siebie. 1.9 tdi 110km 98r i wyskoczyło mi : Wymiana 15000 km / 12 miesiące Produkty : 8100 X-CLEAN FE 5W-30 (cały rok) : 8100 X-CLEAN+ 5W-30 (cały rok) : 8100 X-CLEAN 5W-40 (cały rok) : 8100 X-CESS 5W-40 (Niżej 15°C) : SPECIFIC 504 00 507 00 5W-30 (cały rok) : SPECIFIC 505 01 502 00 5W-40 (cały rok) : 6100 SYNERGIE+ 10W-40 (Wyżej -15°C) : 4100 TURBOLIGHT 10W-40 (Wyżej -15°C) obcnie stosuję x-cess 5w40 Może warto zmienić na 5w30 ? może będzie lepiej chodził ? hmm ? jakie wasze opinie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endriuu 2 Opublikowano 18 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2015 (edytowane) zauwaz ze dzisiaj wszystkie dobierarki olejoow polacaja do wszystkiego - benzyna czy diesel - 5w30. taka polityka. masz jeden olej do wszystkiego, masowa produkcja, wiecej oszczednosci dla producentoow olejow. producentom aut tez sie to oplaca - mniejsza kasa wydana na standaryzacje, normy itp. a prawda jest taka, ze jak cos jest do wszystkiego to jest do d*py. x-cess to najlepszy wybór dla Ciebie. wysłane z prodiża Edytowane 18 Listopada 2015 przez endriuu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzik 22 Opublikowano 18 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2015 Różnica w jakosci pomiedzy Motul Specyfik 5W30 a Motul 8100 X-cleant+ 5W30 to jest jakaś??? w klekotach z dpfem tylko specific. Na x-clean+ zdecydowanie częściej wypala się dpf. Aprobaty te same ale różnica w użytkowaniu ogromna na plus specifica. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafałwol 1 Opublikowano 22 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2015 Różnica w jakosci pomiedzy Motul Specyfik 5W30 a Motul 8100 X-cleant+ 5W30 to jest jakaś??? w klekotach z dpfem tylko specific. Na x-clean+ zdecydowanie częściej wypala się dpf. Aprobaty te same ale różnica w użytkowaniu ogromna na plus specifica. To mam rozumieć że się zapierdzieliłem z tym zalaniem , bo mogłem lepiej zalać SPECYFIC 5W30 a nawet SPECUFIC 5W40 bo mam usuniętego już Dpf-a ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endriuu 2 Opublikowano 22 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2015 dokladnie. mogles zalac specific 505.01 5w40. nic sie oczywiscie nie stalo. nastepnym razem będziesz mądrzejszy wysłane z prodiża Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid_92 0 Opublikowano 3 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2015 A co myślicie o olejach Penrite?? Podobno ma dużą zawartość cynku w porównaniu do Motula, lepszą płynność w niższe temperatury Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endriuu 2 Opublikowano 3 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2015 a co mają mowic? jak ktos chce za wszelką cenę zdobyc rynek to wysuwa argument cynku na 1 front. co Ci po tym cynku? miast lac wynalazek z australii mozesz rownie dobrze lac Petronas z Malezji. na to samo wyjdzie. wysłane z prodiża Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 3 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2015 Endriuu, lałem ori oleje fiata (petronas) do firmowych aut i powiem Ci ze jestem szczerze zaskoczony jakoscia, sprawowaly sie bardzo dobrze. Byl to 5w30 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid_92 0 Opublikowano 3 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2015 No mi Gościu poleca Penrite HPR 5W40 i mówił że dobrze przed wymianą zrobić płukankę bo diesel tworzy za dużo nagaru, dlatego olej czarnieje szybko w porównaniu do benzyniaków Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się