Armi Opublikowano 16 Lipca 2010 Opublikowano 16 Lipca 2010 Zaraz znajdę zdjęcie środka nastawnika to zaznaczę o którą wajchę chodzi. _________________________________________________ Na czerwono zaznaczyłem:
vauxhall95 Opublikowano 16 Lipca 2010 Opublikowano 16 Lipca 2010 To czujnik przesuwu rsw , na zolto czujnik temp.paliwa
ciahciah Opublikowano 16 Lipca 2010 Opublikowano 16 Lipca 2010 banshee - przy Early sterownik daje impuls maksymalny 96,4% i pomimo tego nie osiągana jest wartość BTDC 8, w dobrej pompie 8 jest osiągana przy mniejszej wartości. Pomimo wysterowania przez sterownik na maksa zawór jest nie otwarty na maksa. Mało z masła... W 011bs opóźnienie wzrostu ciśnienia według mnie jest normalne. przemek88 - do wymiany termostat, kup ori w aso - nastawnika nie ruszaj, no chyba że dymi na biało lub szarpie przy przyspieszaniu - a z pompą zrób jak uważasz, za rok może nic się nie pogorszy a może się całkiem rozsypie w środku coś. Ja bym nie ruszał, tylko co jakiś czas robił loga 004bs i porównywał jaką wartość ma Early. Zajął bym się pompą jak całkiem n108 przestanie dygać, lub przy okazji wymiany rozrządu. - z przepływką podobnie jak z pompą, wypadało by wyczyścić bo mierzy na granicy no ale nie ma dramatu. - układ doładowania szczelny, kierownice w turbo w porządku, ciśnienie stabilne ale do 2300obr za wolno rośnie, przejrzyj układ podciśnieniowy, podmień N75 i zrób loga 011dynamicznego - sprawdź czy w gruszce nie ma cieczy - możesz też zrobić korektę sztangą, tak żeby przy 3500obr było 65% a nie 60% - wspomaganie hamulców zawsze działa ok? - czy do ECU wchodzi plastikowy cienki wężyk? - a teraz najważniejsze pytanie - masz katalizator? ..niebieski dymek przy zapalaniu, kat+olej=co może być? :gwizdanie: Jeżeli napisałem jakieś herezje proszę mnie poprawić, tylko tak się można nauczyć czego kolwiek...
Armi Opublikowano 16 Lipca 2010 Opublikowano 16 Lipca 2010 banshee - przy Early sterownik daje impuls maksymalny 96,4% i pomimo tego nie osiągana jest wartość BTDC 8, w dobrej pompie 8 jest osiągana przy mniejszej wartości. Pomimo wysterowania przez sterownik na maksa zawór jest nie otwarty na maksa. Mało z masła... Właśnie o to mi chodziło, tylko nie umiałem tego powiedzieć fachowym językiem. Ale potwierdzam u mnie były takie same logi i okazało się, że w nastawniku uszkodzony jest czujnik przesuwu rsw. Ciahciah, uważam że jednak warto do tej pompy zajrzeć :gwizdanie: U mnie rok przed posypaniem się pompy na logach wychodziły nieznaczne problemy z pompą. A po roku była regeneracja
przemek88 Opublikowano 16 Lipca 2010 Autor Opublikowano 16 Lipca 2010 a z pompą zrób jak uważasz, za rok może nic się nie pogorszy a może się całkiem rozsypie w środku coś. Ja bym nie ruszał, tylko co jakiś czas robił loga 004bs i porównywał jaką wartość ma Early. Zajął bym się pompą jak całkiem n108 przestanie dygać, lub przy okazji wymiany rozrządu. Czyli jak wartość BTDC przy EARLY będzie stopniowo malała tzn że pompa powoli będzie się wykańczać?? będę to od czasu do czasu sprawdzał. Ale chyba na razie spokojnie można jeździć nawet w dłuższe trasy bez obawy że audiczka stanie na drodze???? czy są jakieś obawy??? - wspomaganie hamulców zawsze działa ok? Nie zdarzyło mi się żeby hamulce zawiodły także raczej wszystko ok(dodam że servo było wymieniane- jak miałem problemy z notlaufem to, to okazalo się przyczyną, dlatego zmieniłem - włożona używka) tego nie wiem, jutro sprawdzę i napisze - a teraz najważniejsze pytanie - masz katalizator? Katalizator kolego ciahciah wycięty jak już pisałem na początku topicu także nie wiem skąd ten dymek. Dziś zatankowałem do pełna i włałem dodatek STP w czarnej buteleczce na przeczyszczenie układu to może coś pomoże Na razie przez kilka dni błąd 00550 nie wraca.. mam nadzieję że już nie wróci :> Jeśli ktoś z Was zauważy coś jeszcze w moich logach to proszę pisać. Dziękuję Wszystkim za opinie na temat mojej
Armi Opublikowano 16 Lipca 2010 Opublikowano 16 Lipca 2010 Przemek, podjedź do jakiegoś pompiarza. Zapłacisz 300zł za nowy nastawnik a nie odczekasz rok i zapłacisz minimum 5 razy tyle. Pompa wtryskowa to jeden z najdroższych z elementów w aucie. Na drodze sam z siebie się nie zatrzyma ale któregoś dnia możesz go po prostu nie odpalić. A nie masz wrażenia że jest przymulony albo z opóźnieniem reaguje na wciśnięcie pedału w podłogę?
ciahciah Opublikowano 17 Lipca 2010 Opublikowano 17 Lipca 2010 STP nie zaszkodzi, trochę mocy przybędzie, a nuż się poprawi log 004bs, nie wcześniej niż 5tys km można użyć coś do czyszczenia całego układu a nie samych wtrysków. MOTUL FUEL SYSTEM CLEAN z opisu by wnikało że jest tylko do benzynowych... wiec lipa. Nie ma się co dziwić ze ktoś zalał taki do dizla i mu pompa padła :gwizdanie: Proponuje MOTUL DIESEL SYSTEM CLEAN później, a za 15tys km wymianę na sugerowany filtr paliwa. Co do nastawnika, jeżeli czaisz temat możesz pokusić się o wyczyszczenie nastawnika, jest na forum opis, ale jak 300zl nastawnik kosztuje to może nie ma co kombinować. Może się dogadasz z pompiarzem że najpierw niech założy tylko na próbę nowy, zrobisz loga 004bs i jak nie będzie poprawy nie będziesz kupował.
przemek88 Opublikowano 17 Lipca 2010 Autor Opublikowano 17 Lipca 2010 A może znacie kogoś w okolicach Łuków, Siedlce, Garwolin, Ryk kto by ogarnał temat z tym nastawnikiem?? kolego armistead widzę że Ty masz w opisie LRY to może Ty kogoś ogarniętego w temacie znasz??? Do pompiarza bym musiał jechać z samą pompą??? cztli jeszcze mechanik musiałby mi ją wyjąć najpierw
Armi Opublikowano 17 Lipca 2010 Opublikowano 17 Lipca 2010 A może znacie kogoś w okolicach Łuków, Siedlce, Garwolin, Ryk kto by ogarnał temat z tym nastawnikiem?? kolego armistead widzę że Ty masz w opisie LRY to może Ty kogoś ogarniętego w temacie znasz??? Do pompiarza bym musiał jechać z samą pompą??? cztli jeszcze mechanik musiałby mi ją wyjąć najpierw Wiem do kogo w okolicy nie jechać - omijaj zakład pana Pruchniaka w Żyrzynie. Jego "pomoc" rozsypała mi pompę. Pompiarz jest też w Kurowie, Puławach (Klikawie). Szukaj kogoś w okolicy bo nastawnik to nie jest wielka filozofia przeczyścić albo zamienić. Żebyś tylko miał paragon i gwarancję to nie trzeba daleko jechać. Ja jeździłem do Nadarzyna ale tyle kilometrów jechać dla samego nastawnika to trochę bez sensu. Pompy nie musisz wyjmować, trzeba pewnie będzie zostawić samochód na dzień - dwa i tyle.
ciahciah Opublikowano 17 Lipca 2010 Opublikowano 17 Lipca 2010 Najlepiej jak pompiarz zrobi wszystko sam, potem nie będzie miał na kogo zrzucić winy jak coś będzie nie tak.
przemek88 Opublikowano 17 Lipca 2010 Autor Opublikowano 17 Lipca 2010 Jestem tylko ciekaw czy to na 100% wina nastawnika... na allegro jest sporo ofert naprawy nastawnika ale w opisach jako typowe objawy piszą falujące obroty, szarpanie na biegach - u mnie takich objawów nie ma.
Armi Opublikowano 17 Lipca 2010 Opublikowano 17 Lipca 2010 Jestem tylko ciekaw czy to na 100% wina nastawnika... na allegro jest sporo ofert naprawy nastawnika ale w opisach jako typowe objawy piszą falujące obroty, szarpanie na biegach - u mnie takich objawów nie ma. U mnie też nie było falujących obrotów ani szarpania :gwizdanie: Była tylko opóźniona reakcja na pedał gazu. Myślałem, że to normalne w aucie z turbiną. Wciskałem gaz do oporu a samochód "szedł jak burza" dopiero po sekundzie.
przemek88 Opublikowano 17 Lipca 2010 Autor Opublikowano 17 Lipca 2010 U mnie opóźniona reakcja na pedał gazu też właśnie jest.. zaczyna ciągnąć po chwili zastanowienia. A jeśli zrobię nastawnik i będzie tak samo??? zawór n108 wykluczacie??? może to jego wina??
ciahciah Opublikowano 18 Lipca 2010 Opublikowano 18 Lipca 2010 za duszo gadania a za mało działania, przeczytaj watek od początku bo szkoda się powtarzać, poszukaj podobnych przypadków na forum, lepiej samemu znaleźć odpowiedz niż czekać na gotowa odpowiedz która często jest błędna...
przemek88 Opublikowano 19 Lipca 2010 Autor Opublikowano 19 Lipca 2010 Witam ponownie, zrobiłem dziś jeszcze raz loga 004BS dla porównania i proszę o opinie http://img842.imageshack.us/img842/6939/04bs.jpg Autem zrobiłem ok 300 km i błędu 00550 jak na razie nie ma
przemik Opublikowano 19 Lipca 2010 Opublikowano 19 Lipca 2010 Witam ponownie, zrobiłem dziś jeszcze raz loga 004BS dla porównania i proszę o opinie http://img842.imageshack.us/img842/6939/04bs.jpg Autem zrobiłem ok 300 km i błędu 00550 jak na razie nie ma Zrob jeszcze na swiezo - 001 i 004 stat, 004 dyn i 000 Basic Settings
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się