cobradd Opublikowano 10 Sierpnia 2007 Opublikowano 10 Sierpnia 2007 Witam, założyłem dwa dni temu instalke, sekwencja - STAG 300, ale nie odbija zawór, gazownik twierdzi, że to jakiś nowy typ zaworów który nie ma tego charakterystycznego "tyrkotania" przy odbijaniu i że na początku nie bedzie odbijał ale potem się wyrobi po kilku tankowaniach. Wie ktoś coś na ten temat, nie robi mnie ten gazownik w butelke? I jeszce drugie pytanko, wróciłem dzisiaj z trasy i usłyszałem z silnika dosyc głośne klekotanie,javascript:void(0); pierwsza moja myśl - zawór, ale tak teraz siedze i mysle, czy to nie może te wtryskiwacze od gazu, mogą one tak hałasować?
mateogda Opublikowano 10 Sierpnia 2007 Opublikowano 10 Sierpnia 2007 Ile razy tankowałeś przez te dwa dni, że już zdążyłeś stwierdzić wadę wielozaworu? To czy terkota czy nie o niczym nie świadczy. Sprawdź ile wchodzi od pustego do pełnego to będziesz wiedział czy działa poprawnie czy nie. Co do listwy wtryskowej, czasami hałasują...
cobradd Opublikowano 11 Sierpnia 2007 Autor Opublikowano 11 Sierpnia 2007 dwa dni - dwa razy do pełna i za każdym razem dystrybutor nie zatrzymywał się, jeździłem już wcześniej na gazie innym samochodem więc wiem jak to działa mniej więcej
mateogda Opublikowano 11 Sierpnia 2007 Opublikowano 11 Sierpnia 2007 Jeżeli weszło więcej niż powinno to sprawa jasna
7JK8 Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Opublikowano 22 Sierpnia 2007 witam mam sekwencje w swoim i wtryskiwacze od gazu klekocza, jak załączy się gaz to prawie slychać ja dizelka . Jeżeli chodzi o zawór to też często nie odbija ale to zależy na jakiej stacji tankuję (są różne ciśnienia z jakimi pompują gaz), ale akurat tym się nie przejmuję
Nordyz Opublikowano 26 Sierpnia 2007 Opublikowano 26 Sierpnia 2007 moze nie klekotanie ale takie bardziej cykane slychac podobno w drozszych instalacjach tego nie ma co do wielozaworu to u mnie tez nie odbija...
adamq Opublikowano 26 Sierpnia 2007 Opublikowano 26 Sierpnia 2007 podobno w drozszych instalacjach tego nie ma Mam Landirenzo Omegas i klekocze jak cholera
cypek80 Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Witam 31.08.07 zagazowałem swoją niunię sekwencją BRC sequent 56. Od razu pojechalem zatankować do pełna i pod koniec zamiast zawór odbijać z charakterystycznym terkotaniem bardzo powoli licznik "szedł" i pracownik powiedział że to już koniec i wyłączył. Więc może faktycznie to normalne, przy okazji zapytam gazownika. Na gazie coś słabo mi idzie auto ale narazie tak pojerzdze i zobacze ile bedzie palić. Moje wtryskiwacze też terkoczą przy podniesionej masce natomiast po zamknięciu praktycznie ich nie slychac. Postaram sie w niedlugim czasie zrobic zdjecia mojej niuni...i instalki Pozdrawiam
Nordyz Opublikowano 1 Września 2007 Opublikowano 1 Września 2007 " bardzo powoli licznik "szedł" i pracownik powiedział że to już koniec i wyłączył." takie cos pojawia sie wlasnie jak zawor jest uszkodzony i nie odbija poprostu cisnienie w butli jest duze i dystrybutor nie moze wpompowac wiecej gazu przez co zaczyna zwalniac. Mam ten sam motor i na gazie nie czuje zadnej roznicy. jak juz sprawdzisz ile pali to napisz na forum
cypek80 Opublikowano 2 Września 2007 Opublikowano 2 Września 2007 OK Gazownik mi dzisiaj powiedział że mam ustawioną instalacje na ECO. Komp sie jeszcze ustawia. I narazie mam "docierać" wtryski. I nie "przeciążać ich". Potem po 1000 km regulacja. I mam powiedzieć w którym zakresie obrotów auto ma lepiej przyspieszać. Powiedzmy że im wierze, narazie testuje...
Kosa-00 Opublikowano 3 Września 2007 Opublikowano 3 Września 2007 u mnie na początku też zawór nie odbijał ale po paru tankowanich zawór odbija i jest wszystko wporządku podobno pierwszy raz tankując wchodzi najwięcej gazu potem się samo to normuje i jest o.k.
zegarmistrz Opublikowano 3 Września 2007 Opublikowano 3 Września 2007 OK Gazownik mi dzisiaj powiedział że mam ustawioną instalacje na ECO. Komp sie jeszcze ustawia. I narazie mam "docierać" wtryski. I nie "przeciążać ich". Potem po 1000 km regulacja. I mam powiedzieć w którym zakresie obrotów auto ma lepiej przyspieszać. Powiedzmy że im wierze, narazie testuje... Mi się wydaje że CEIBIE robią. Tak jak mówiełem to podczas naszej rozmowy na gg.. Ja mam instalacje elpigazu (i próbowałem też słuchać wtryskiwaczy, ale za nic nie mogę ich usłyszeć - a słuch mam dobry :> chyba ), i od razu chodziła jak należy. NIe było mowy o żadnym docieraniu wtryskiwaczy (bo co tam ma się docierać?? elektrozaworki?? tylko po co). Po montażu mojej instalcji, przy odbiorze, gazownik wsiadł ze mna do auta z laptopem na kolanach i kazał jechać w trase (jakieś 15 km zrobiliśmy) i w tym czasie ustawiał mape wtrysku (prosząc co chwile albo o większe obroty albo o mniejsze). Zaraz po instalacji gazu zrobiłem 6 tyś.km (bo taką trase miałem do zrobienia) i pierwszy przegląd miałem po 6 tyś a nie jak to zalecane po tysiącu. I u mnie nie czuć różnic pomiędzy LPG a benzyną. Chodzi tak samo.
cobradd Opublikowano 6 Września 2007 Autor Opublikowano 6 Września 2007 Po kilku tankowaniach zawór rzeczywiście zaczął odbijać tak jak mówił gazownik. Autko przez pierwsze 1000 km takie jakby troszkę słabsze było wyczuwalne to zwłaszcza było pod górki, ale na dzień przed tym jak wybrałem się do gazownika na przegląd i żeby się przy okazji poskarżyc na utrate mocy auto dostało nagłego kopa i jeżdziło jak na benzynce, przypadkowo zacząłem wtedy tankować na shellu i narazie się tego trzymam,gazownik sprawdził charakterystyke, powiedział że jest idealna i nie ma co poprawiać, ja tam nie zaglądałem bo sie na tym akurat nie znam, ustaliliśmy że jeszce troche pojezdze i wtedy zobaczymy. Średnie spalanie, zanotowane jak już zawór zaczął odbijać mogłem w końcu dokładnie sprawdzić, 10,8 ale sądze że można zejść niżej. Zastanawia mnie jeszce temperatura przełączania na gaz, mam ustawione na bodajże 40, nie sądzicie, że to troche za dużo juz teraz przy tych lekkich ochłodzeniach widze zę na przełączenie się na gaz auto potrzebuje ok 2 km w mieście (połowa mojej drogi do pracy), jak było ciepło wystarczył 1 km
cypek80 Opublikowano 7 Września 2007 Opublikowano 7 Września 2007 Witam U mnie też już zawór zaczął odbijać normalnie. Po prostu zatankowałem na innej stacji.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się