Skrzypek Opublikowano 13 Lipca 2010 Opublikowano 13 Lipca 2010 Witam! Szwagier ma problem ze swoją A8. Auto szarpie mu, przerywa na niskich obrotach tak jakby nie dostawał gazu ale nie gaśnie. Był u jakiegoś tam majstra który zalecił mu wymianę świec, zrobił przegląd instalacji oraz czyszczenie listwy gazowej - brak efektów. Szarpać zaczyna tak po osiągnięciu około 70 stopni. Na benzynie silnik pracuje bez zarzutów, komputer nie pokazuje błędów. Pochwaliłem się szwagrowi, że jak napiszę na naszym forum to na bank problem zostanie rozwiązany, więc nie zawiedźcie mnie :>
juby_p Opublikowano 13 Lipca 2010 Opublikowano 13 Lipca 2010 Napisz jaka ma instalkę dokładnie jakie komponenty czy przerywa mu na jałowym czy pod obciązeniem czy to falowanie obrotów i czy tak było zawsze czy stało sie nagle czy coś temu towarzyszyło?
wojtek26 Opublikowano 14 Lipca 2010 Opublikowano 14 Lipca 2010 Zeby cos poradzic to cały opis instalacji, do tego screeny z ustawieniami, podglad zachowania instalacji w czasie jazdy z oscyloskopu.
Skrzypek Opublikowano 14 Lipca 2010 Autor Opublikowano 14 Lipca 2010 Napisz jaka ma instalkę dokładnie jakie komponenty czy przerywa mu na jałowym czy pod obciązeniem czy to falowanie obrotów i czy tak było zawsze czy stało sie nagle czy coś temu towarzyszyło? Jutro dam znać jaka to dokłądnie instalacja. Silnik przerywa pod obciążenie i zaczeło się to nagle. Dodam jeszcze że ma skrzynie Tiptronik. Objawy te ma tak do około 1500 obrotów, gdy zredukuje bieg problem zanika.
juby_p Opublikowano 14 Lipca 2010 Opublikowano 14 Lipca 2010 na 99% rozjechana mapa - źle skalibrowana.
Skrzypek Opublikowano 15 Lipca 2010 Autor Opublikowano 15 Lipca 2010 Napisz jaka ma instalkę dokładnie jakie komponenty czy przerywa mu na jałowym czy pod obciązeniem czy to falowanie obrotów i czy tak było zawsze czy stało sie nagle czy coś temu towarzyszyło? instalacja Zenit
juby_p Opublikowano 16 Lipca 2010 Opublikowano 16 Lipca 2010 a cos wiecej jaki reduktor jakie wtryski?
michuNS Opublikowano 16 Lipca 2010 Opublikowano 16 Lipca 2010 jak to zenit to i tak nie do ogarnięcia, bynajmniej nie na więcej niż tydzień . Jak masz dobre graty to zmień komputer sterujący na inny zanim zrujnujesz się finansowo na regulacjach. Ten gazociąg jest nie reformowalny.
marqo27 Opublikowano 26 Lipca 2010 Opublikowano 26 Lipca 2010 zarpać zaczyna tak po osiągnięciu około 70 stopni. Na benzynie silnik pracuje bez zarzutów Mam podobny problem (silnik ACK), ale powiem Ci kolego ze tkwi zupelnie gdzie indziej --> zapewne "tracisz iskre". Rozgrzej auto powyzej 70 st. i jak zacznie przerywac przelacz na benzynke, a napewno uslyszysz jak wypada iskra. Rozwiazanie: wymiana swiec, przewodow WN , cewek. PS: jutro wymieniam swiece wraz z przewodami WN, napisze czy poskutkowalo. [br]Dopisany: 23 Lipiec 2010, 22:52_________________________________________________ 1. Wymiana świeczek + 2. Wymiana przewodów wysokiego napięcia = brak szarpania (przygasania) rozgrzanego silnika. PS: przewody WN należy wymieniac co 2 lata.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się