czupurek Opublikowano 15 Lipca 2010 Opublikowano 15 Lipca 2010 Witam Samochodzik jest po wymianie turbiny na zregenerowaną. Po zrobieniu 4000 km zaczął przechodzić w tryb awaryjny. Po sprawdzeniu błędów wyskakuje coś takiego: 17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation P1556 - 35-10 - - - Intermittent Turbina zaczyna pracować przy około 3000 tyś obr - podczas testów nie włączył się tryb awaryjny. Logi robione były na 3 biegu (ledwo starczyło pasa startowego na starym lotnisku na Czyżynach w Krakowie) statyczne BS Log (0 - 000) Log (1 - 011) Log (2 - 003,003) dynamiczne Log (0 - 008,010,001) Log (1 - 004,007,013,004,007,013) Log (2 - 004,003,001) Log (3 - 000,011,010) Log (4 - 000,001,003)
Bugatti Opublikowano 15 Lipca 2010 Opublikowano 15 Lipca 2010 Niski odczyt przepływki i ciśn. turba można wskazywać na awarię tej pierwszej. Wpierw jednak sprawdź szczelność dolotu i wężyków. Pozdr.
czupurek Opublikowano 15 Lipca 2010 Autor Opublikowano 15 Lipca 2010 Kolega sprawdzał wszystkie węże i wężyki - wszystko jest szczelne. Przepływke niedawno zmienił na nową.
letallec Opublikowano 15 Lipca 2010 Opublikowano 15 Lipca 2010 Blad sugeruje niskie ciśnienie doładowania i tak jest rzeczywiście. Kopci na czarno? Zrob logi Basic Settings[br]Dopisany: 15 Lipiec 2010, 13:41_________________________________________________ Przepływke niedawno zmienił na nową. Niepotrzebnie.
czupurek Opublikowano 15 Lipca 2010 Autor Opublikowano 15 Lipca 2010 Wszyscy mówili mu, że to wina przepływki więc kupił nową. Jak się później okazało to turbina była do czyszczenia, więc kupił turbinke we Wrocławiu po regeneracji (a starej nie odesłał). Pojeździł trochę i znowu to samo. Nie kopci na czarno.
letallec Opublikowano 15 Lipca 2010 Opublikowano 15 Lipca 2010 Przeplywka mierzy dobrze. Zrob logi BS, w szczegolnosci 011. Wyglada jakby n75 wogole nie reagowal, ale to zweryfikuja logi BS.
czupurek Opublikowano 15 Lipca 2010 Autor Opublikowano 15 Lipca 2010 a ta 011 statyczna co zrobiłem to nie BS? N75 podobno podmieniał na nowy i było bez zmian.
letallec Opublikowano 15 Lipca 2010 Opublikowano 15 Lipca 2010 a ta 011 statyczna co zrobiłem to nie BS? N75 podobno podmieniał na nowy i było bez zmian. Tak, to jest TO Stwierdzam że N75 nie działa. Do sprawdzenia kabelkologia lub wężyki, lub sam N75
czupurek Opublikowano 15 Lipca 2010 Autor Opublikowano 15 Lipca 2010 a po czym poznajesz, że nie działa? - żebym wiedział na przyszłość znalazłem zasadą jest, że w chwili przełączenia się w tryb OFF N75 osiąga wartość 0.0%, a ciśnienie w poz. 2 spada i utrzymuje się na stałym poziomie. w trybie ON: N75 osiąga wartość 100%, ciśnienie w poz. 2 wzrasta i utrzymuje stałą wartość. a w tym przypadku jest na odwrót?! kabelki są na odwrót?
letallec Opublikowano 15 Lipca 2010 Opublikowano 15 Lipca 2010 kabelki są na odwrót? Nie sadze, aczkolwiek wezyki do sprawdzenia. Zauważ ze wysterowanie zmienia sie(99%>0%), ale ciśnienie się nie zmienia(minimalne odchylki). A powinno polecieć w gore do ~1160 przy 0%.
czupurek Opublikowano 15 Lipca 2010 Autor Opublikowano 15 Lipca 2010 dodam, że sztanga chodziła w pełnym zakresie.
letallec Opublikowano 15 Lipca 2010 Opublikowano 15 Lipca 2010 dodam, że sztanga chodziła w pełnym zakresie. czujnik raczej nie swiruje, bo cos tam wskazuje. Katalizator do wywalenia, jak jeszcze jest.
czupurek Opublikowano 15 Lipca 2010 Autor Opublikowano 15 Lipca 2010 katalizator rozwiercony :gwizdanie:
banshee Opublikowano 16 Lipca 2010 Opublikowano 16 Lipca 2010 Beznadziejne sterowanie turbiną - N75, kierownice, gruszka do sprawdzenia. 011BS - zbyt mała reakcja na zmiany położenia kierownic. Jak chcesz się pobawić to odepnij i zaślep wężyk od gruszki turbiny, ustaw kierownice na sztywno (zablokuj) aby turbina pompowała w dolnym zakresie obrotów ciśnienie i wówczas wykluczysz turbo, jeśli będzie dobrze.
czupurek Opublikowano 16 Lipca 2010 Autor Opublikowano 16 Lipca 2010 no ale turbo jest po regeneracji - chyba tak szybko się nie popsuło
spanky Opublikowano 16 Lipca 2010 Opublikowano 16 Lipca 2010 no ale turbo jest po regeneracji - chyba tak szybko się nie popsuło chyba ze chu*owa regeneracja byla ...
banshee Opublikowano 16 Lipca 2010 Opublikowano 16 Lipca 2010 Mi tu wygląda na kiepskie sterowanie, ale może być tak jak pisze Spanky! Może być też dobre sterowanie, a wirnik suszarki natomiast obracać się będzie z dużym oporem lub coś zostało źle zregenerowane/namieszane w geometrii.
czupurek Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Kolega zregenerował dzisiaj drugą turbinkę. Jak założy to dam znać jakie przyniosło efekty Po zmianie wróciło wszystko do normy :> Tamta turbina miała już spory luz osiowy, a od regeneracji zrobiła 9000 km. dzięki chłopaki [br]Dopisany: 16 Lipiec 2010, 21:56_________________________________________________Witam ponownie Z turbinką wszystko ok, żadnych błędów nie ma Zrobiłem przy okazji logi z grupy 13 i 23, możecie powiedzieć co można zrobić żeby się nie pogorszyło? http://vaglog.rtnet.pl/synioo_18836.html
letallec Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Opublikowano 1 Sierpnia 2010 13 i 23 nie zawiera danych o turbinie. Zrob 011 i 011BS
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się