zibsonik Opublikowano 17 Lipca 2010 Opublikowano 17 Lipca 2010 witam,mam mały problem mianowicie po wymianie rozrządu w mojej 2,5 litrowej v6 dość znacznie wzrosło zużycie paliwa(z 7,2 do ok.10 l) silnik startuje bez problemu.co może być przyczyną? ;(
kaju Opublikowano 17 Lipca 2010 Opublikowano 17 Lipca 2010 Nie wiem, czy to ma jakiś związek ze sobą (mam na myśli silniki 2,5 oraz 1,9). Kolega w golfie po wymianie rozrządu miał ten sam problem, mianowicie większe spalanie. Pojechał na hamownie w celu zchipsowania golfiny i zaczerpnąć właśnie wiedzy w tym kierunku. Tam panowie powiedzieli mu, że ma ustawiony zły kąt wtrysku. Po kilku minutach zabawy wszystko wróciło do normy. Jednak było to w silniku 1,9 i nie wiem, jak miałoby się to do silnika AKN.
kris_lpgcars Opublikowano 17 Lipca 2010 Opublikowano 17 Lipca 2010 ja kolega wyzej wzmienil tam tez sie pompe ustawia i nie jest to takie pracochlonne z tego co pamietam to widzialem to juz gdzies na forum tylko nie pamietam na ktorym
kubson Opublikowano 17 Lipca 2010 Opublikowano 17 Lipca 2010 No trzeba zwalać przedni zderzak troche roboty jest
?awa Opublikowano 17 Lipca 2010 Opublikowano 17 Lipca 2010 zadnego przodu nie trzeba zwalać. Sciągasz prawą osłonę paska rozrządu i tyle... Tu jest opis ust. kąta wtrysku: http://meszrum.neostrada.pl/2.5TDI.pdf Na forum zalecają ustawienie go na 1* ATDC... Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się