CORNEK Opublikowano 20 Lipca 2010 Opublikowano 20 Lipca 2010 Witka, mam 1,8T 150 KM & 210 Nm silnik AUM z 2001r, przebieg 116 000 km. Ponieważ seryjne konie mi się już znudziły postanowiłem wgrać program. Znajomy wysłał mnie do firmy czipującej. Tak wygląda wykres serii, dość dziwne, że tyle miała: 172 KM i 210 Nm Potem, pan wgrał mapę i wypluło 219 KM i 342 Nm. Zastanawiam się jak to możliwe na seryjnych bebechach. Moim zdaniem osłabł dół i coś było nie halo ogólnie. Pomarudziłem, że za dużo tych koni i stanowczo za dużo Nm i chce mniej, czekaliśmy aż ktoś dośle inną mapę i jest teraz 214 KM i 302 Nm. Zastanawiam się bo to i tak jest za dużo jak na 150tke seryjną, w silniku na bank nie było nic dłubane. Teraz nurtuje mnie czy można z takim programem jeździć czy nie wyrządzi on jakichś szkód w silniku? Jeżeli chodzi o wrażenia z jazdy to dół obrotów wrócił, przy wyższych biegach powyżej 100 km/h słychać jak turbo mocno zasysa i auto rwie do przodu. Czy tłoki nie stopią się od takiej ilości koni i momentu? czy seryjne sprzęgło jest wogóle w stanie to przenieść na asfalt? Przeanalizujcie te wykresy i napiszcie swoje opinie proszę
aju Opublikowano 20 Lipca 2010 Opublikowano 20 Lipca 2010 nie ma szans osiągnąć takich wartości jeśli nic nie było dłubane Znajomy wysłał mnie do Chip Tuning Koszalin podziękuj koledze za wywalenie kasy w błoto a teraz jedź na program do kogoś kto się na tym zna i ma dobrą hamownię a nie "rysuje sobie w paincie"
Tomson Opublikowano 20 Lipca 2010 Opublikowano 20 Lipca 2010 ...czekaliśmy aż ktoś dośle inną mapę... w tym momencie przestałem czytać
Thom4s Opublikowano 20 Lipca 2010 Opublikowano 20 Lipca 2010 Ludzie K04 wkładają z FMIC żeby mieć taki wynik. :gwizdanie:
Buba Opublikowano 20 Lipca 2010 Opublikowano 20 Lipca 2010 G R A T U L A C J E wlasnie zrobiles blow engine w swojej furze
Thom4s Opublikowano 20 Lipca 2010 Opublikowano 20 Lipca 2010 G R A T U L A C J E wlasnie zrobiles blow engine w swojej furze Dokładnie, jedź zmienić program do kogoś kto ogarnia temat, bo inaczej czeka Cię zmiana silnika.
Pucek Opublikowano 20 Lipca 2010 Opublikowano 20 Lipca 2010 wystarczy zajrzeć do mojego wątku może i maksymalnie te 200 z hakiem by miał, ale nie aż tyle napisz jeszcze Kolego ile kosztowała Cie ta zabawa w wgranie gotowca
Buba Opublikowano 20 Lipca 2010 Opublikowano 20 Lipca 2010 wystarczy zajrzeć do mojego wątku może i maksymalnie te 200 z hakiem by miał, ale nie aż tyle napisz jeszcze Kolego ile kosztowała Cie ta zabawa w wgranie gotowca tylko Ty byles w firmie w ktorej nie robia takich numerow i maja jakas renome na wsrod tjunerow
aju Opublikowano 20 Lipca 2010 Opublikowano 20 Lipca 2010 ja tam raczej stawiam na ubajerowane wykresy
Ogi Opublikowano 20 Lipca 2010 Opublikowano 20 Lipca 2010 Z opisu wnioskuje ze to V-techowy diler, onie bawia sie wlasnie w wysylanie programow - masakra. Jedz z tym ostroznie zaraz do kogos naprawde ogarnietego w temacie bo f*ck up jak najbardziej mozliwy.
Buba Opublikowano 20 Lipca 2010 Opublikowano 20 Lipca 2010 ja tam raczej stawiam na ubajerowane wykresy zaryzykowalbys wymiane silnika?
Buba Opublikowano 20 Lipca 2010 Opublikowano 20 Lipca 2010 przynajmniej wywiazali sie z umowy bo na stronie pisza ze robia 210KM samym softem http://www.chiptuningkoszalin.pl/tabele
Pucek Opublikowano 20 Lipca 2010 Opublikowano 20 Lipca 2010 przed zmianą softu można sprawdzić jakie przy tej mocy kolega ma doładowanie :gwizdanie:
domjenick Opublikowano 20 Lipca 2010 Opublikowano 20 Lipca 2010 przestańcie straszyć chłopaka a odczuwasz jakies zmiany w aucie-oprócz tych na papierze,które nota bene są ciekawym przypadkiem... powiem tak-1,8t na tym Forum-jest dłubane nie od dzis i nie od wczoraj wiadomo,że samym programem zrobić 200 koni w tym silniku-to dobry rezultat-standardzik to 190+ ,co do niutków to standardzik 260+ w zależności od kondycji silnika i umiejętności tunera-zanim ktoś zacznie podważać moja teze -to ,co napisałem jest ogólnikowe i w poszczególnych przypadkach,może się skrajnie różnić,ale jeśli widzę wykres 219koni i 340 niuta po zmianie softu-to słabnę,a tunera dodałbym do DZIAŁU-"WARSZTATY NIEPOLECANE" no panowie-to jest jakaś farsa i żenada w jednym...a takiej zdrowej serii-jak żyję ,nie widziałem :wallbash:
Buba Opublikowano 20 Lipca 2010 Opublikowano 20 Lipca 2010 przed zmianą softu można sprawdzić jakie przy tej mocy kolega ma doładowanie :gwizdanie: ja tam bym ciagle z pedalem w podlodze jezdzil i cieszyl sie ze mam tyle kucykow pod maska
Pucek Opublikowano 20 Lipca 2010 Opublikowano 20 Lipca 2010 przed zmianą softu można sprawdzić jakie przy tej mocy kolega ma doładowanie :gwizdanie: ja tam bym ciagle z pedalem w podlodze jezdzil i cieszyl sie ze mam tyle kucykow pod maska niby tak, ale jeżeli teraz ma np. 1-1.2 bara to może być wtedy jeździć i butować i się cieszyć :>
Buba Opublikowano 20 Lipca 2010 Opublikowano 20 Lipca 2010 przed zmianą softu można sprawdzić jakie przy tej mocy kolega ma doładowanie :gwizdanie: ja tam bym ciagle z pedalem w podlodze jezdzil i cieszyl sie ze mam tyle kucykow pod maska niby tak, ale jeżeli teraz ma np. 1-1.2 bara to może być wtedy jeździć i butować i się cieszyć :> nie za duzo troszke tych barow? :gwizdanie:
Pucek Opublikowano 20 Lipca 2010 Opublikowano 20 Lipca 2010 przed zmianą softu można sprawdzić jakie przy tej mocy kolega ma doładowanie :gwizdanie: ja tam bym ciagle z pedalem w podlodze jezdzil i cieszyl sie ze mam tyle kucykow pod maska niby tak, ale jeżeli teraz ma np. 1-1.2 bara to może być wtedy jeździć i butować i się cieszyć :> nie za duzo troszke tych barow? :gwizdanie: 1 bar to normalność dla k03 a jak odrobinę przeładuje do 1.2 bara to też nic się nie stanie
domjenick Opublikowano 20 Lipca 2010 Opublikowano 20 Lipca 2010 niby tak, ale jeżeli teraz ma np. 1-1.2 bara z K03 ???? Mateusz-proszę Cię...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się