Buba Opublikowano 24 Lipca 2010 Opublikowano 24 Lipca 2010 yhm tak zrobie przynajmniej bede pewny bo nie kumam tego wogole:/[br]Dopisany: 24 Lipiec 2010, 14:19_________________________________________________a może być tak ze zmierzył mi moc na kołach? raczej malo prawdopodobne
nynek16 Opublikowano 24 Lipca 2010 Opublikowano 24 Lipca 2010 dłaczego? [br]Dopisany: 24 Lipiec 2010, 15:53_________________________________________________może opisze jak mi zhamował auto- oczywiście wjechał na rolki wszedł pod spód przypioł ja tak do gleby ze koła schowały sie w błotniki zapytał do ilu ma ją kręcić ja mowie ze no nie wiem ty tu hamujesz podszedł do kompa wp[isał nr rej moje dane i jakie auto coś z listy wybierał ale nie mam pewności czy była tam jakaś masa pojazdu czy cokolwiek w kazdym razie wsiadł i i tak jeden byt 2 but 3 but i 5 i but doszedł do 61 tys i puscił koła sie toczyły dopuki nie staneły same i wsio wyszło jak wyszło moje pytanie czy on powiniem tak mocno do gleby przypiąć auto bo mi sie wydaje ze powinien tył spiąć zeby nie wyskoczył z rolek
domjenick Opublikowano 24 Lipca 2010 Opublikowano 24 Lipca 2010 zapytał do ilu ma ją kręcić po tym-nie wiem,czy chciałbym,aby ten pan mi powiedział cokolwiek o mocy auta...hamuje sie auto na 3,lub 4 biegu do odcinki, ale komp i tak skończy pomiar ,kiedy moc i moment osiągną szczyt
Buba Opublikowano 24 Lipca 2010 Opublikowano 24 Lipca 2010 jakby ci sam tyl wpial to auto by wystrzelilo z procy w sciane. 5 bieg do konca niezle... kto ci hamowal auto? wrzuc wykres
szogun0 Opublikowano 24 Lipca 2010 Opublikowano 24 Lipca 2010 1. Dobrze jest hamować na 5 biegu, bo sa mniejsze wahania i większe obciążenie dla silnika. 2. Jeśli nie ustawiał obrotów dla hamowni tylko wybrał z listy przy niestandardowych kołach, to wynik jest przekłamany. Do wykonania jeszcze raz pomiar na hamowni.
nynek16 Opublikowano 25 Lipca 2010 Opublikowano 25 Lipca 2010 jak znajde troche czasu to wrzuce ten wykres umuwiłem sie do poznania na hamownie zobaczymy co z tego wyjdzie. myslicie ze dynometrem bedzie ok?
moskal Opublikowano 25 Lipca 2010 Opublikowano 25 Lipca 2010 dla mnie ten wykres z pierwszej strony śmierdzi paintem
Buba Opublikowano 25 Lipca 2010 Opublikowano 25 Lipca 2010 dla mnie ten wykres z pierwszej strony śmierdzi paintem no co ty, nie gadaj :gwizdanie:
moskal Opublikowano 25 Lipca 2010 Opublikowano 25 Lipca 2010 dla mnie ten wykres z pierwszej strony śmierdzi paintem no co ty, nie gadaj :gwizdanie: na momencie moge lepsze nasmarować :gwizdanie: ile chcesz ??? 230 ??? :naughty: :naughty:
nynek16 Opublikowano 25 Lipca 2010 Opublikowano 25 Lipca 2010 dobra jak tu sie wrzuca obrazki? [br]Dopisany: 25 Lipiec 2010, 12:12_________________________________________________
moskal Opublikowano 25 Lipca 2010 Opublikowano 25 Lipca 2010 dobra jak tu sie wrzuca obrazki? [br]Dopisany: 25 Lipiec 2010, 12:12_________________________________________________ wyjasniłem ci tutaj http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=138183.new#new
nynek16 Opublikowano 25 Lipca 2010 Opublikowano 25 Lipca 2010 Uploaded with ImageShack.us[br]Dopisany: 25 Lipiec 2010, 12:45_________________________________________________to już mój wykres[br]Dopisany: 25 Lipiec 2010, 12:45_________________________________________________http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=138183.new#new przenosze sie na ten dział jak coś to prosze o odpowiedzi tu.
CORNEK Opublikowano 26 Lipca 2010 Autor Opublikowano 26 Lipca 2010 Sprawdziłem VAGiem, że nie ma błędów po przejechaniu około 400 kilometrów od wrzócenia programu. Podczas jazdy zerknęliśmy też na odczyt z sondy lambda, były w normie. Na koniec cisnienie doładowania - na początku ładuje 1,2 bara, potem przechodzi w 1,1 - do 1,0 i przy końcówce obrotów ma 0,8 bara.
moskal Opublikowano 26 Lipca 2010 Opublikowano 26 Lipca 2010 ładuje 1,2 bara nie za duzo jak na K03 ????
Buba Opublikowano 26 Lipca 2010 Opublikowano 26 Lipca 2010 ładuje 1,2 bara nie za duzo jak na K03 ???? duzo za duzo
variocustoms Opublikowano 26 Lipca 2010 Opublikowano 26 Lipca 2010 jak się wirnik urwie to będzie niezły czad, kolega zgubi olej rurą wydechową
Buba Opublikowano 26 Lipca 2010 Opublikowano 26 Lipca 2010 jak się wirnik urwie to będzie niezły czad, kolega zgubi olej rurą wydechową wpadnie do kabiny i obetnie pasazerowi noge
moskal Opublikowano 27 Lipca 2010 Opublikowano 27 Lipca 2010 jak się wirnik urwie to będzie niezły czad, kolega zgubi olej rurą wydechową wpadnie do kabiny i obetnie pasazerowi noge co jak co , ale auto jebnięcie teraz pewnie ma nieziemskie :kox: ciekawe jak AFR :naughty: :naughty: :naughty:
Buba Opublikowano 27 Lipca 2010 Opublikowano 27 Lipca 2010 jak się wirnik urwie to będzie niezły czad, kolega zgubi olej rurą wydechową wpadnie do kabiny i obetnie pasazerowi noge co jak co , ale auto jebnięcie teraz pewnie ma nieziemskie :kox: ciekawe jak AFR :naughty: :naughty: :naughty: odlacz N75 i tez bedziesz mial 1.2 w peaku, za***ista sprawa
domjenick Opublikowano 27 Lipca 2010 Opublikowano 27 Lipca 2010 odlacz N75 i tez bedziesz mial 1.2 w peaku, za***ista sprawa szczególnie przy wyprzedzaniu,a tak powracająć-co z tą Octavią?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się