Hardjack Opublikowano 21 Lipca 2010 Opublikowano 21 Lipca 2010 Planuję usunąć spuchniętą farbę od kamyków na błotnikach i mam problem ponieważ byłem u lakiernika i powiedział mi że jak chcę to zrobić tanio to wystarczy przygotować i pomalować samą farbą, facet nie chcę się podejmować lakierowania w jednym miejscu bo powiedział że będzie widać bardzo malowanie lakierem. Jeżeli pomaluje mi samą farbą to ona nie zejdzie po jakimś czasie? Mówił, że jak już to może polakierować cały element, ale tu już wiadomo koszty dużo większe. Chcę się was poradzić co mam zrobić?
Artur82 Opublikowano 21 Lipca 2010 Opublikowano 21 Lipca 2010 Kolego nie mowie, ze lakiernik ma zawsze racje...ale malowanie sama farba to chyba jest cukiernik a nie lakiernik... no i tak... 1. Zmien lakiernika 2. jesli chcesz to zrobic taniej to pomaluj tylko ta uszkodzone i lakierem na zakurz...pozniej sie odpoleruje...ale slad troszke bedzie 3. Moja propozycja: niech lakiernik pomaluje caly element i bedzie
KANAL Opublikowano 22 Lipca 2010 Opublikowano 22 Lipca 2010 Planuję usunąć spuchniętą farbę od kamyków na błotnikach i mam problem ponieważ byłem u lakiernika i powiedział mi że jak chcę to zrobić tanio to wystarczy przygotować i pomalować samą farbą, facet nie chcę się podejmować lakierowania w jednym miejscu bo powiedział że będzie widać bardzo malowanie lakierem. Jeżeli pomaluje mi samą farbą to ona nie zejdzie po jakimś czasie? Mówił, że jak już to może polakierować cały element, ale tu już wiadomo koszty dużo większe. Chcę się was poradzić co mam zrobić? Kolego nie mowie, ze lakiernik ma zawsze racje...ale malowanie sama farba to chyba jest cukiernik a nie lakiernik... no i tak... 1. Zmien lakiernika 2. jesli chcesz to zrobic taniej to pomaluj tylko ta uszkodzone i lakierem na zakurz...pozniej sie odpoleruje...ale slad troszke bedzie 3. Moja propozycja: niech lakiernik pomaluje caly element i bedzie A ja zrozumialem to tak ze lakiernik powiedzial klientowi ze na odpryski od kamieni najlepiej zrobic zapraweczke a nie malowac caly element dla kilku kropek odprysnietych.
Artur82 Opublikowano 22 Lipca 2010 Opublikowano 22 Lipca 2010 Kanal to przeczuyaj jeszcze raz koncowke pierwszej i cala druga linie co kolega napisal... ...moje zdabnie ch...j nie lakiernik z goscia u ktorego byl Hardjack
pawlik1325 Opublikowano 22 Lipca 2010 Opublikowano 22 Lipca 2010 kolego pomaluj cały element, po co krasic, chcesz żeby błotnik był w łatki? jednak pomalowany jeden element i tak będzie się odzwierciedlał na całej malowanej srtonie
domjenick Opublikowano 22 Lipca 2010 Opublikowano 22 Lipca 2010 a ja powiem jeszcze inaczej-nikt nie widział w jakim stanie jest lakier na aucie Hardjack'a :gwizdanie: jeśli jest ostro zmatowiały-to lakierowanie elementu nie ma sensu,bo będzie widac różnicę,w takim przypadku-tylko malowanie punktowe,bo jeśli auto jest ciemne i ma poważne uszkodzenia lakieru-widać bazę i/lub podkład,odpryski i pęknięcia-efekt będzie mizerny ,a klient niezadowolony...więc jaki sens malowanie całego elementu,kiedy lakier jest w nienajlepszym stanie...co innego na lakierze jasnym i/lub w dobrej kondycji-nie będzie śladu poprawki nawet całego elementu...jak by wyglądał tylny błotnik po malowaniu? Całego elementu się nie da-więc w grę wchodzi "wpyłka" lub "wstrzelenie" sie w kolor,potem przymusowa polerka i tu będą schody nie do przejścia Panowie nie palcie mostów lakiernikowi
Inkognito Opublikowano 22 Lipca 2010 Opublikowano 22 Lipca 2010 jak już wyżej było napisane nikt nie wie po pierwsze jak wyglada w/w błotnik i w/w auto i lakier na nim ale ja proponuje malować element i polerka całego auta jeśli już w ogolę coś robić... takie moje zdanie
slepy Opublikowano 23 Lipca 2010 Opublikowano 23 Lipca 2010 jak już wyżej było napisane nikt nie wie po pierwsze jak wyglada w/w błotnik i w/w auto i lakier na nim ale ja proponuje malować element i polerka całego auta jeśli już w ogolę coś robić... takie moje zdanie jeśli zdecydujesz sie na malowanie całych błotników, to wywiń sobie odrazu nadkola, bo z przodu masz 1cm w poziomie i dopiero plastikowe nadkole, ja żałuje że nie zrobiłem sobie przodów przed malowaniem tak jak sa w orginale tyły, teraz przy gwincie i dużym, kole czasami idzie to nieźle przyorać
aju Opublikowano 23 Lipca 2010 Opublikowano 23 Lipca 2010 czasami idzie to nieźle przyorać masakra to jest, szykuję się żeby to ogarnąć też
slepy Opublikowano 24 Lipca 2010 Opublikowano 24 Lipca 2010 czasami idzie to nieźle przyorać masakra to jest, szykuję się żeby to ogarnąć też no ja właśnie zaje****m że nie zrobiłem tego przed malowaniem , i będę musiał to ogarnąć na wiosnę, bo przymierzam się do szerszej felgi
Hardjack Opublikowano 24 Lipca 2010 Autor Opublikowano 24 Lipca 2010 OK, powiem żeby mi w tym miejscu tzn. na rancie błotnika prysnął lakierem, a później spróbuję to wypolerować. Lakier jak na swój wiek, to mam w bardzo dobrym stanie, podejrzewam że była robiona polerka całego samochodu, gdy samochód szedł na sprzedaż. Mój kolor:
domjenick Opublikowano 24 Lipca 2010 Opublikowano 24 Lipca 2010 wrzuć zdjęcie elementu,który chcesz zrobic i fotkę odprysków
Pawlo 2004 Opublikowano 24 Lipca 2010 Opublikowano 24 Lipca 2010 Na moje hardjack kiepsko zrozumiał lakiernika albo źle nam to wytłumaczył Zapodaj fotke tego elementu i powiemy ci co z tym najlepiej zrobić
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się