leewang Opublikowano 22 Lipca 2010 Opublikowano 22 Lipca 2010 Witam Dziś pojawił się problem z moim Audi. Rano przyszedłem do garażu, odpalam samochód i niby zaskoczył i zaczął chodzić ale nagle się wyłączył, zgasł. Odpaliłem drugi raz i znowu to samo. Dopiero za trzecim razem odpalił i chodził. Gdy podjechałem na parking przed pracą, zgasiłem go i próbowałem zapalić i znowu to samo odpalił i zgasł. Teraz siedzę w pracy i boje się żę jak wyjdę nie będę miał jak wrócić do domu i będę musiał po kolege dzwonić i holować audi. Co może być przyczyną takiego gaśnięcia? Może za kilka dni porzyczę kabelek to sprawdzę czy nie ma jakichś błędów. Miesiąc temu miałem podobny problem ale okazał się nim kluczyk, gdyż bateria była słaba i źle przekazywałą sygnał do immobilajzera. Wymieniłem baterię i jak ręką odjął. Lecz teraz jets nowa bateryjka i silnik gaśnie... co to może być? Pozdrawiam
kubson Opublikowano 22 Lipca 2010 Opublikowano 22 Lipca 2010 A pali sie kontrolka od immo jak odpalisz ?
leewang Opublikowano 22 Lipca 2010 Autor Opublikowano 22 Lipca 2010 Nie pali się właśnie kontrolka od immo
Brysio Opublikowano 22 Lipca 2010 Opublikowano 22 Lipca 2010 Nie pali się właśnie kontrolka od immo moze ci alterantor nie laduje i akumulator ma za niskie napiecie o co moze sie burzyc immo
leewang Opublikowano 22 Lipca 2010 Autor Opublikowano 22 Lipca 2010 Jak uda mi się wrócić do domu to sprawdzę napięcie akumulatora.
Brysio Opublikowano 22 Lipca 2010 Opublikowano 22 Lipca 2010 Jak uda mi się wrócić do domu to sprawdzę napięcie akumulatora. kolego najprosciej zvagowac silnik i wtedy wiadomo co i jak i gdzie sie dzieje
leewang Opublikowano 25 Lipca 2010 Autor Opublikowano 25 Lipca 2010 Ok, zvaguję go jutro wieczorem i jak będą jakieś błędy to wkleje je tutaj. [br]Dopisany: 22 Lipiec 2010, 14:43_________________________________________________Jak na razie wszystko jest OK, ale w błędach był immo... dziwne bo tak jak pisałem wymieniłem już bateryjkę i wszystko powinno być OK. tutaj błąd: Control Module Part Number: 038 906 019 JQ 1 Fault Found: 17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer P1570 - 35-10 - - - Intermittent Może coś z kluczykiem jest nie tak ? Chyba zacznę jeździć na zapasowym kluczyku...
piotrsob1 Opublikowano 25 Lipca 2010 Opublikowano 25 Lipca 2010 Ok, zvaguję go jutro wieczorem i jak będą jakieś błędy to wkleje je tutaj. [br]Dopisany: 22 Lipiec 2010, 14:43_________________________________________________Jak na razie wszystko jest OK, ale w błędach był immo... dziwne bo tak jak pisałem wymieniłem już bateryjkę i wszystko powinno być OK. tutaj błąd: Control Module Part Number: 038 906 019 JQ 1 Fault Found: 17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer P1570 - 35-10 - - - Intermittent Może coś z kluczykiem jest nie tak ? Chyba zacznę jeździć na zapasowym kluczyku... Bateryjka ma się do immo jak piernik do wiatraka Transponder immo znajdujący się w kluczyku jest zasilany indukcyjnie przez cewkę umieszczoną na stacyjce. Cewka służy też jako odbiornik kodu immo.
leewang Opublikowano 26 Lipca 2010 Autor Opublikowano 26 Lipca 2010 No to nie wiedziałem, dzięki za info W takim razie od czego to może być ?
Brysio Opublikowano 26 Lipca 2010 Opublikowano 26 Lipca 2010 Ok, zvaguję go jutro wieczorem i jak będą jakieś błędy to wkleje je tutaj. [br]Dopisany: 22 Lipiec 2010, 14:43_________________________________________________Jak na razie wszystko jest OK, ale w błędach był immo... dziwne bo tak jak pisałem wymieniłem już bateryjkę i wszystko powinno być OK. tutaj błąd: Control Module Part Number: 038 906 019 JQ 1 Fault Found: 17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer P1570 - 35-10 - - - Intermittent Może coś z kluczykiem jest nie tak ? Chyba zacznę jeździć na zapasowym kluczyku... Bateryjka ma się do immo jak piernik do wiatraka Transponder immo znajdujący się w kluczyku jest zasilany indukcyjnie przez cewkę umieszczoną na stacyjce. Cewka służy też jako odbiornik kodu immo. bateryjka tak ale nie akumulator! jesli ma za male napiecie moga rozne urzadzenia nie byc wlasciwie zasilane (mialem taki przypadek w mercedesie) i kupa wywala bledy rozne rozniaste sprawdz jeszcze czy nie masz jakiejs przerwy mozezs tez wziac inny kluczyk i tym sprawdzic jesli bedzie chodzic to albo spiralka w kluczyku do wymiany albo caly kluczyk
Bugatti Opublikowano 26 Lipca 2010 Opublikowano 26 Lipca 2010 Może pomoże ponowna adaptacja immobilizera VCDSem ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się