Gość mike_a4 Opublikowano 24 Lipca 2010 Opublikowano 24 Lipca 2010 Witam, Nie chcę wychodzić na amatora, ale w tej sprawie trochę tak jest. Od miesiąca ma multitronica z przekładnią S i mam pytanko. Czy w czasie jazdy 5- 80 km/h mogę zmienić przekładnie z D na S, albo z D na N ? Dzięki za pomoc!
ghost1717 Opublikowano 24 Lipca 2010 Opublikowano 24 Lipca 2010 z D na N i odwrotnie tylko na postoju! jesli chodzi o D i S mozesz zmieniac w dowolnym momencie to samo tiptronic
Thom4s Opublikowano 24 Lipca 2010 Opublikowano 24 Lipca 2010 Z "D" na "N" też można zmieniać w czasie jazdy, ale nie jest to zalecane.
ghost1717 Opublikowano 25 Lipca 2010 Opublikowano 25 Lipca 2010 Z "D" na "N" też można zmieniać w czasie jazdy, ale nie jest to zalecane. chyba ,ze extreeme sytuacja jakaś ? Kolego niby skrzyni nie powinno sie nic stać ( sprawdzałem w BMW e-39 i nic sie nie stało ) jednak aby wrócic na D najlepiej sie zatrzymac , nacisnac hamulec i dopiero włączyc D. Włączenie D podczas jazdy może spowodować mega szarpniecie i być może nic sie nie stanie ale trzeba miec na uwadze ,ze to nie jest normalne włączenie biegu. Jeśli zależy Wam na swoich skrzyniach to D tylko na POSTOJU!!pozdro
hubi22 Opublikowano 25 Lipca 2010 Opublikowano 25 Lipca 2010 Ja się zastanawiam czy przełączenie z D na S przy wyprzedzaniu da większego kopa nie próbowałem jeszcze .
Thom4s Opublikowano 25 Lipca 2010 Opublikowano 25 Lipca 2010 Ja się zastanawiam czy przełączenie z D na S przy wyprzedzaniu da większego kopa nie próbowałem jeszcze . No jasne, że da. Gdy wrzucasz S od razu jest redukcja biegu i trzymanie wyższych obrotów, co na pewno pomaga przy wyprzedzaniu, tylko raczej stosuj to zanim zaczniesz wyprzedzać.
mystic.pl Opublikowano 26 Lipca 2010 Opublikowano 26 Lipca 2010 W czasie jazdy nie powinno się wrzucać na N-eutral.
majkel_majki Opublikowano 26 Lipca 2010 Opublikowano 26 Lipca 2010 czyli z D na S bez problemu? Bez żadnego problemu.
Bart-S Opublikowano 27 Lipca 2010 Opublikowano 27 Lipca 2010 Potwierdzam z D na S i odwrotnie - dowolnie. Absolutnie nie przełączać na N w trakcie jazdy.
GRYFI Opublikowano 27 Lipca 2010 Opublikowano 27 Lipca 2010 jak wyżej ...... zgodnie z instrukcją obsługi i zaleceniami producenta podczas jazdy nie wolno wrzucać luzu (N) nie powinno się nawet auta holować( max chyba 40km/h) a co dopiero wrzucać N przy większych prędkościach
majkel_majki Opublikowano 28 Lipca 2010 Opublikowano 28 Lipca 2010 A propos instrukcji, warto czasami do niej sięgnąć przed zadaniem pytania :gwizdanie: no chyba, że ktoś nie posiada lub nie zna języka tejże instrukcji.
hubi22 Opublikowano 28 Lipca 2010 Opublikowano 28 Lipca 2010 Jak to jest z tym holowaniem na multi lekkiej przyczepki z qładem lub łódeczką ,wskazane czy nie .
Bart-S Opublikowano 28 Lipca 2010 Opublikowano 28 Lipca 2010 Producent nie zabrania - ale wszelkie dodatkowe obciążenia nie są wskazane dla tej skrzyni. Łódkę to bym sobie odpuścił ...z ciekawości, jaka waga?
hubi22 Opublikowano 28 Lipca 2010 Opublikowano 28 Lipca 2010 łódka do 200 kg kurcze to przyczepy kampingowej niema mowy nie praktyczne .
Thom4s Opublikowano 28 Lipca 2010 Opublikowano 28 Lipca 2010 łódka do 200 kg kurcze to przyczepy kampingowej niema mowy nie praktyczne . Chyba, że waży do 200kg
Bart-S Opublikowano 28 Lipca 2010 Opublikowano 28 Lipca 2010 łódka do 200 kg kurcze to przyczepy kampingowej niema mowy nie praktyczne . Obawiam się, że łańcuch po jakimś czasie mógłby tego nie wytrzymać... Wskazówka, chociażby brak kompatybilności CVT z Q.
czaki22 Opublikowano 29 Lipca 2010 Opublikowano 29 Lipca 2010 a z D na R mozna wzucać podczas szaleńczej jazdy ?
Thom4s Opublikowano 29 Lipca 2010 Opublikowano 29 Lipca 2010 a z D na R mozna wzucać podczas szaleńczej jazdy ? Szaleńczej....:> BTW pewnie, że nie można. Nawet gdybyś chciał blokada Ci nie pozwoli.
Bart-S Opublikowano 29 Lipca 2010 Opublikowano 29 Lipca 2010 Szaleńczej....:> BTW pewnie, że nie można. Nawet gdybyś chciał blokada Ci nie pozwoli. Zawsze można odłączyć N110
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się