Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

[B6 BKE] Proszę o analizę logów turbo BRD + FMIC


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam Proszę o analizę logów w samochodzie jest wymienione turbo od BRD 170ps i wstawiony FMIC, wycięty kat jak na razie jest standardowy soft czekam na wtryski.

Problem jest taki ze turbo późno wstaje

Dynamiczne

001

8db50422bc357262m.png

003

630b4874fa80fecbm.png

004

039e820425f915f4m.png

008

819d272ecde0e04cm.png

010

775d70e2c81e209dm.png

011

d6d61d4f2294fe2fm.png

Normalne

001

44006a34bffd98bbm.png

003

7731be5022cb7182m.png

004

b4a3a57ac0870b84m.png

007

2e29d038a85d6632m.png

008

6ade09c922b5d4b8m.png

013

99d3499c8ddbd1adm.png

001

b5bdc874f96c4736m.png

003

ad44a120f5d19f06m.png

013

a17850c4d64a270dm.png

Opublikowano

Ta sprezarka juz tak ma - zeby sie napełnic potrzebuje troche czasu.

Mysle, ze ten kto bedzie robil program uwzgledni to i odpowiednio ustawi mape zaworka N75.

Niech Ci przed zrobieniem softu ustawią kąt synchronizacji i wywalą kata.

Pozdrawiam

Opublikowano

Kat już wycięty Rogalotti powiedział mi ze może się da zrobić żeby wstawała trochę wcześniej ale o max 200-300obr

Opublikowano

Jak duży jest ten FMIC ?

Przyczyną wolnego wstawania turba bardzo często są duże wymiary FMICa. Wielki "schładzać" powietrza (o dużej komorze) zawszę będzie potrzebował więcej czasu aby się napełnić aniżeli ten o mniejszej i stąd będzie powodował znacznego laga.

Pozdr.

Opublikowano

Jak duży jest ten FMIC ?

Przyczyną wolnego wstawania turba bardzo często są duże wymiary FMICa. Wielki "schładzać" powietrza (o dużej komorze) zawszę będzie potrzebował więcej czasu aby się napełnić aniżeli ten o mniejszej i stąd będzie powodował znacznego laga.

Pozdr.

FMIC

Wymiary intercoolera: 700mm x 140mm x 65mm

Wymiary rdzenia: 550mm x 140mm x 65mm

[br]Dopisany: 26 Lipiec 2010, 09:39_________________________________________________Jeszcze mam takie pytanie czy gruszka turbiny jest ok bo nie chciała się zmieścić bo przeszkadzał egr i trochę jest podcięta elektronika ale jest szczelna i sztanga idzie do samej góry może przez to trochę późno wstaje bo widać ze nie przeładowuje i trzyma ciśnienie

Opublikowano

Ale jak to sie gruszka nie chciala zmiescic... przeciez napisales ze turbo seryjne...

Opublikowano

Ale jak to sie gruszka nie chciala zmiescic... przeciez napisales ze turbo seryjne...

Turbo w BKE jest małe a turbina z BRD jest większa i ma inna gruszkę z elektronika na górze wiec albo trzeba było wywalić chłodnice spalin albo przyciąć gruche wiec została wywalona elektronika z gruszki i turbo weszło. Gruszka nie była przestawiana i chodzi w pełnym zakresie

Tylko jak patrze po tych wszystkich logach jak było założone turbo BRD na oryginalnych mapach to widać ze to turbo tak wstaje od 2200-2300obr

Opublikowano

to spoko bo chyba gruchy nie uszkodziliśmy :kox: bo co nie potrzebne to trzeba wywalić :kox:

Opublikowano

Korekta softu i auto bedzie smigac jak trzeba...

Opublikowano

to spoko jeszcze pompki BQ od Adamoo i jadę na program :kox:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...