krzych5 Opublikowano 30 Lipca 2010 Opublikowano 30 Lipca 2010 Witam Przeczyściłem jeden taki zawór tuż przy chłodnicy, lecz nie wiem gdzie znajduje się 2 taki zawór proszę o pomoc
spanky Opublikowano 30 Lipca 2010 Opublikowano 30 Lipca 2010 Witam Przeczyściłem jeden taki zawór tuż przy chłodnicy, lecz nie wiem gdzie znajduje się 2 taki zawór proszę o pomoc a kto powiedzial ze sa dwa ... ? pewnie chodzi Ci o ten od EGR ... znajduje sie pod plastikowa rura przy scianie grodziowej
spanky Opublikowano 30 Lipca 2010 Opublikowano 30 Lipca 2010 Sztomel skad Ty bierzesz te zdjecia ... ? masz kilka silnikow porozrzucanych na podworku ...
Sztomel Opublikowano 30 Lipca 2010 Opublikowano 30 Lipca 2010 z motoallegro.pl - gdyby tak wszystkim się chciało wejść m.in. na tę stronę to przynajmniej poznaliby jak wygląda ich silnik i osprzęt do niego
spanky Opublikowano 30 Lipca 2010 Opublikowano 30 Lipca 2010 z motoallegro.pl - gdyby tak wszystkim się chciało wejść m.in. na tę stronę to przynajmniej poznaliby jak wygląda ich silnik i osprzęt do niego
gucia Opublikowano 31 Lipca 2010 Opublikowano 31 Lipca 2010 W twoim silniku znajduje się taki sam w tym zdjęciu podanym przez Sztomela. Masz dwa takie, ponieważ twój silnik ma zmienną geometrię. Widać to po twoim zdjęciu. Zdjęcie Sztomela to inny typ silnika.
Lukasz_N Opublikowano 31 Lipca 2010 Opublikowano 31 Lipca 2010 W każdym są dwa. Jeden steruje EGR a drugi VGT albo WG zależnie od tego czy jest zmienna geometria czy jej nie ma.
AUDIANA Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Opublikowano 1 Sierpnia 2010 witam sztomel to dobry doradca szacun ja rowniez wyczysćiłem jeden n75 i tak rozmyslam czy zabrac się za ten drugi? co o tym myslicie mój silnik to afn
Sztomel Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Opublikowano 1 Sierpnia 2010 witam sztomel to dobry doradca szacun ja rowniez wyczysćiłem jeden n75 i tak rozmyslam czy zabrac się za ten drugi? co o tym myslicie mój silnik to afn dzięki Pawle; nie ma potrzeby robić sobie niepotrzebnej roboty z N18, nawet jeśli nie będzie on pracował prawidłowo to dla silnika nie będzie to miało niekorzystnego wpływu. Jedynie trzeba się za niego zabrać jeśli zostanie stwierdzone w logu statycznym grupy 003 w trybie BS, że wartość MAF actual jest stale niska (a nie będzie to wina przepływomierza bądź nieszczelności na odcinku filtr powietrza-turbosprężarka) - wtedy świadczy to albo o zwarciu w N18 lub jego zabrudzeniu (wykluczając zawieszenie się samego zaworu EGR), które powodują, że ma on ciągle otwarty przepływ podciśnienia pomiędzy kanałami VAC i OUT co skutkuje tym, że zawór EGR jest ciągle uchylony.
rafpia86 Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Z tego co wiem to tego zaworu nie warto czyścić łatwiej kopić nowy, bo czyszczony prędzej czy później znów będzie do kitu.
Admont Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Jak się czyści ten zawór? u mnie też tnie turbo posadzony N75 Czy czyszczenie w ogóle coś da ??
franc8 Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Opublikowano 3 Sierpnia 2010 warto czyścić jeśli jest coś nie tak (nic to nie kosztuje), potem należy tylko dobrze go poskładać i zamknąć (ścisnąć). Jest na forum http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=14419.0;highlight=n75 Ps. Uwaga przy ściąganiu wężyków bo można ukręcić - ja byłem taki zdolny - ale żywica załatwiła problem.
Shade Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Żywica ? spoko... Kolego sprawdź przy okazji wężyki... zanim zaczniesz czyścić zawór.
AudiB4 Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Opublikowano 3 Sierpnia 2010 A może ktoś objaśnić przez które króćce jest przelot w zaworku z WG,w pozycji ON i OFF,bo u mnie niby ten zaworek "działa" w tescie elementów wykonawczych,ale auto nie trzyma ciśnienia,wężyki posprawdzane i cały układ dolotowy wraz z IC,wszystko szczelne.
LORD DIABLO Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Opublikowano 3 Sierpnia 2010 franc8 co to za zywica bo tez mi sie to stalo co tobie ale na kropelke to zrobilem niestety nie zdalo egzaminu
franc8 Opublikowano 4 Sierpnia 2010 Opublikowano 4 Sierpnia 2010 Żadne kleje nie dadzą rady porządnie skleić plastiku jedynie spawanie lub klej który wydziela ciepło przy "zastyganiu". Ja kleiłem to żywicą z utwardzaczem + kawałek maty (cały proces trwał ok. 10h ale jak stwardniało to nie ma bata żeby się urwało) - zestaw do naprawy łodzi / zderzaków np. http://allegro.pl/item1162996870_zestaw_naprawczy_do_karoserii_zywica_utw_mata.html
krzych5 Opublikowano 4 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 4 Sierpnia 2010 Włąsnie mój szef powiedział że jak w golfie 4 przeczyszczał też 1.9 tdi, to są 2 zawory i mówił że są pewnie 2 tak jak u mnie w audi, to czyli rozumiem nie ma 2 zaworu ??
franc8 Opublikowano 4 Sierpnia 2010 Opublikowano 4 Sierpnia 2010 oczywiście że są 2 zaworki : jeden steruje turbiną a drugi egr ale to już było nawet w tym poście Tutaj masz link jak one podłączone: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=139632.0;highlight=schemat+w%EA%BFy+podci%B6nienia
Shade Opublikowano 5 Sierpnia 2010 Opublikowano 5 Sierpnia 2010 A właściwie po co chcesz czyścić oba zawory? Jakie masz objawy?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się