Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

[INNE] [VW B5 3BG AWX] Prośba o analizę logów.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Prośba o analizę logów ... problemy: Bardzo częste notlaufy - pytanie turbina czy zawór. Zawór N75 co prawda podmieniony na N18 - bez zmian. (ale oba mogą nie być do końca sprawne- wyglądają na ori)

Druga sprawa to pompki - proszę o ocenę.

Niestety zdaje się że był włączony klimatronic w trybie ECO więc bez klimy - czy mogło to mieć wpływ na wyniki grupy 013 ??

Z błędów oczywiście klasyczny notlauf:

Control Module Part Number: 038 906 019 ER

Component and/or Version: 1,9l R4 EDC G000SG 1412

Software Coding: 00005

Work Shop Code: WSC 05314

Additional Info: WVWZZZ3BZ2E157981 VWZ7Z0A4077457

1 Fault Found:

17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation

P1557 - 35-10 - - - Intermittent

---------------------------------------------------------------------------

Statyczne

grupa 000

90046388fd564242.jpg

grupa 001

fa9fca5f9b918163.jpg

grupa 003

b44a6b64650d560c.jpg

grupa 004

5f2cf1850bf0b7c2.jpg

grupa 007

a2df20f7f78927e2.jpg

grupa 013

7862ef6a9c58e061.jpg

grupa 023

1825d20d14c6e4bamed.jpg

Dynamiczne

grupa 011 - na 4 biegu

850c09fad2e57bc1.jpg

grupa 011 - na 3 biegu

e015ae2532c20bc9.jpg

Basic settings

grupa 003

483bdc1d2e1723db.jpg

grupa 011

ff35ec08116d09da.jpg

Opublikowano

wyglada na syf w sprezarce ...

Opublikowano

im szybciej wyjmiesz i wyczyscisz turbo tym lepiej....

Opublikowano

Planuję w ten weekend bo jak zobaczyłem te przeładowania to się przestraszyłem :shocked: mniejsze ładowanie miałem w AJM po czipsie :kox:

Na szybko sprawdziłem luzy na turbice i jest sztywno więc jeszcze żyje chociaż gwiżdże jak karetka pogotowia ... boje się czy wirniki są w całości :kwasny:

a co z pompkami, myślicie że włączony nawiew itp mogą mieć wpływ na korekcje, bo przy zakupie sprawdzałem i na zimnym wszystkie były w okolicy zera a na ciepłym nie przekraczały 0,7, dolałem stp do czyszczenia wtrysków i po wyjechaniu całego baku takie wyniki ??

Opublikowano

Tragedi bym ze stanu pompek nie robil... :)

Opublikowano

Dziękuję wszystkim, turbo zasyfione okrutnie dźwigienka po zdjęciu turbiny ledwo się ruszała i zacinała się :disgust:

4,5h roboty turbo wyczyszczone - żadnych przeładowań, płynny przyrost mocy. Skończyłem o 2 w nocy więc dziś zrobię logi do porównania. A czemu twierdzisz że termostat szwankuje ?? Nie zauważyłem żadnych problemów z temperaturą może z wyjątkiem szybkiego nagrzewania się auta po 2 minutach jazdy mam już 90 stopni na budziku.

Opublikowano

Skończyłem o 2 w nocy więc dziś zrobię logi do porównania.

to sie nazywa powazne podejscie do tematu .... :wink4:

Opublikowano

f802f73ae2383606med.jpg

Olo logi po czyszczeniu .. jak widać pacjęt zdiagnozowany bez pudła :decayed: max doładowanie jest ok ale mam wrażenie że za wolno wstaje. Może za bardzo podciągnąłem sztangę po czyszczeniu - ustawiłem tak żeby dochodziła przy max wciągnięciu sztangi do ogranicznika ... może trochę ją jednak odkręcić :mysli:

Opublikowano

pozno panie pozno ... odkrec troche

Opublikowano

Wracam do tematu bo próbuję wyregulować tą sztangę i cały czas są problemy .. późno wstaje na niskich obrotach przy zmianie biegów widocznie czuć turbo dziurę. Czy są jakieś zasady czym kierować się przy ustawianiu sztangi, na co zwracać uwagę ?

Opublikowano

Czy kolega już wyregulował sztangę?

Opublikowano

Niestety czytałem różne wątki, ale nikt konkretnie mi jeszcze nie udzielił mi odpowiedzi.

Z tego co się zorientowałem to ustawienie sztangi nie ma dużego znaczenia, bo N75 reguluje ciśnienie na podstawie odczytów z czujników i jeśli nie jest ustawiona bardzo źle (poza efektywnym działaniem N75) to jest on w stanie regulować to prawidłowo. Ale to nie potwierdzona informacja więc jeśli któryś z naszych forumowych speców mógłby temat wyjaśnić to byłbym wdzięczny.

Opublikowano

Wyjmij gruszke,rozkrec sztange tak ze przy zakladaniu chowa sie od 1-2mm cala filozofia do ustawienia.

Cos nie tak z forum zmienia mi słowo p o l i t y k a w szambo.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...