Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BRD] A4 S-line 2.0 TDi 170 by mgtan


mgtan

Rekomendowane odpowiedzi

ale coś konkretnego, w sensie co do wad, czy wkurza cie fakt jego pracy? coś ci sie sypie czy co? :)

Ja w zasadzie nie mogłem dotad nic zarzucic mojemu silnikowi, aż do piątku jak laweta hehe

Po za tym to wszystko mam cacy.

no poza PD to i czujnikiem cisnienia od DPF to nic sie nie dzialo.A no dwumas jeszcze wynienilem bo jz byl padniety ( kolejna czesc ktorej konstrukcja sama w sobie jest zj***na od samego poczatku :rolleyes: w tym konkretnym silniku 2.0 TDI)

Do tego w zimie ma drgawki na jalowym , czasem zabuja buda , po dlugim postoju pracowal jak by na 3 gary , o dziwo przeszlo nie wiem co to bylo :wallbash: i oglnie jazda z duszana ramieniu co kiedy padnie.[br]Dopisany: 23 Styczeń 2011, 17:48_________________________________________________

na tym forum bylo juz pare zgonow BLB, jakiegos zgonu 2.5TDI nie widzialem tutaj wsrod userow...

dalej mam w rodzinie sliczna BAU ma juz prawie 180K i dalej pracuje i jedzi aksamitnie , jak na samochod tej klasy przystalo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja swoje AKE sprzedalem z przebiegiem 285k km, gosc sie obawial ile pojezdzi... i jezdzi nadal bezawaryjnie.

kwestia zadbania.

zadbane 2.5 sie nie psuje...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no poza PD to i czujnikiem cisnienia od DPF to nic sie nie dzialo.A no dwumas jeszcze wynienilem bo jz byl padniety ( kolejna

:polew: turdzi... serio kup sobie mercedesa 123 i bedziesz mial spokoj.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chodzi o to że niestety kazdy z klekotów ma jakies wady, niestety niemałe i nietanie... czy to 2.0 140 czy 2.0 170 czy 3.0 204... zawsze ale... benzynowce tez maja choroby jak ostatnio Bajk pisał co do 2.0 200 km... poprostu każdy silnik ma jakies ale...

także czy sprzedam tego i ukupie inne B7 czy nie...to nie wiele zmienia.. chyba że ASB 3.0 232km...to chyba w miare dobre silniki...ale dostać go w sedanie to małoprawdopodobne z małym przebiegiem i bez przeszłości blacharksiej...

tak może troche uproszcze ale nie bardzo jest na co zmienić teraz w B7...bo jak nie urok to ... :kox:

Turdzi powiem ci że ja nie mam takich jajec... mam nadzieje że nie będe miał.

Narazie popsuł mi się tylko czujnik poziomowania świateł przez rok...no i teraz pierwsza większa robota...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sorry chlopaki, ale cała ta propaganda odnosnie BRD dla mnie jest smieszna. Turdzi pisze ze padły mu wtryski, czujnik i koło dwumaoswe...

u mnie w b5 1,9TDI AVG padły wtryski, pompa, przekładnia 3x, koło dwumaoswe, sprzegło, 3x turbo, katalizator, czujnik n75 i wiele innych... wiec do bolaczek BRD srednio to sie umywa... [br]Dopisany: 23 Styczeń 2011, 18:16_________________________________________________aaa i zapomaniałbym o wspaniałym wielowahaczowym zawieszeniu :gwizdanie: :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tym, że rzeczy które Ty wymieniłeś padają z powodu starości, zużycia, bądź złego użytkowania, a to co się dzieje np. w BLB to ewidentna wada konkstrukcyjna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dokładnie... u mnie auto miało 170tys ori przebiegu i tyle rzeczy padło. Z tym ze przekładnie też są wada konstrukcyjna w B5 :gwizdanie: i nie uwazam zeby zapychanie sie kierowniczek w tubinie co 5 mieisiecy bylo normalnym zjawiskiem.... tyczy to wieeelu userow forum.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

turdzi link=topic=146479.msg2136079#msg2136079 date=1295801439]

no poza PD to i czujnikiem cisnienia od DPF to nic sie nie dzialo.A no dwumas jeszcze wynienilem bo jz byl padniety ( kolejna

:polew: turdzi... serio kup sobie mercedesa 123 i bedziesz mial spokoj.

moze ty spisz na pieniadzach i ci to lata , ale osobiscie mnie to denerwuje ze cos co kosztuje tyle kasy sprawia wieksze problemy niz maluch ktorego mialem jak 15 lat temu :rolleyes: - moze inaczej, mial prawo bo byl stary , byl malucham i dalem za niego 1500 zl a nie 150 000 tys !

sorry chlopaki, ale cała ta propaganda odnosnie BRD dla mnie jest smieszna. Turdzi pisze ze padły mu wtryski, czujnik i koło dwumaoswe...

u mnie w b5 1,9TDI AVG padły wtryski, pompa, przekładnia 3x, koło dwumaoswe, sprzegło, 3x turbo, katalizator, czujnik n75 i wiele innych... wiec do bolaczek BRD srednio to sie umywa...

moze ty do tego podchodzisz inaczej , ja kupilem dwu letnie auto z przebegiem nie cale 50 tys. za kupe kasy renomowanej marki i wedle moich standardow oczekiwalem ze do 100 tys poza laniem paliwa i wymianie oleju bedzie spokoj a nie prowrot np: z wakacji na lawecie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie w b5 1,9TDI AVG padły wtryski, pompa, przekładnia 3x, koło dwumaoswe, sprzegło, 3x turbo, katalizator, czujnik n75 i wiele innych... wiec do bolaczek BRD srednio to sie umywa...

:OMG: az tyle

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie w b5 1,9TDI AVG padły wtryski, pompa, przekładnia 3x, koło dwumaoswe, sprzegło, 3x turbo, katalizator, czujnik n75 i wiele innych... wiec do bolaczek BRD srednio to sie umywa...

:OMG: az tyle

:) nowy wlasciel ma cały nowy osprzet:D

koniec OT

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kurfa... Turdi to prawda jest taka, że co by teraz nie kupic to ryzyko jest...

żaden klekot nie jest dobry teraz od VAG...

cała nadzieje w 2.0 TDi ale na CR 143km... to podobno się dobrze spisuje, ale jest poprostu za słabe dla mnie... mój BRD na padającym wtrysku go objeżdzał... pisze na padającym bo skoro padł to był bliski śmierci.

Wydaje mi się że w B7 to jedynie 1.8 T lub 3.0 ASB były ok..a reszta to jest na wałek...

Turdzi co do tego co napisłeś o twoich odczuciach... to rozumiem cie, i mam takie samo podejście...drogi samochód który nie powinien miec tych chorób..ale popatrz na to z innej strony...nie ma na co zmienić żeby byc pewnym co się...nieprawdaż?

tutaj mam choć pewność co do przebiegu, że nie bodte, wszystkie papiery itp... a co kupić w jego miejsce? :mysli: :mysli: ;( niemam pomysłu. Poprostu im nowsze samochody tym bardziej one są papierowe.

co do innych rzeczy to na priva dostałem już link do felg co szuyukam ale w 18 calach i nie ori i tanie...ael raczej nie zaryzykuje bo będą powypaczane jak to zamienniki.[br]Dopisany: 23 Styczeń 2011, 19:16_________________________________________________

Turdzi Ty mówiłes że felga z B8 kosztuje u ciebie 4k PLn zamiast 15 tys w PL.... o którym wzorze mówisz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tym, że rzeczy które Ty wymieniłeś padają z powodu starości, zużycia, bądź złego użytkowania, a to co się dzieje np. w BLB to ewidentna wada konkstrukcyjna.

nie widzialem twojego pasta :embarrassed:, dokaldnie o to chodzi ok. moge wymienic turbo bo kots dawal w palnik na zimnym , moze barac olej bo pierscienie sie zuzyly z tego samego powodu kupilem uzywany samochod jak dbasz tak masz przyjme na klate , ale awarie ukladu paliwowego i osprzetu sterujacego to ewidentny f*ck up fabryki i o to mi najbardziej chodzi.

Z innej bajki ale tej samej beczki znajomy kupil nowe Polo 1.6 TDI z tym najmocniejszym motorem.Po 5 tygodniach i 4 tys km od odpioru auto zgaslo i stanelo na autostradzie jak rano jechal do pracy.Lawet i do serwisu.Jakis czujnik padl.Stalo sie to pod domem a co by bylo gdyby byloto gdzie w lesie noca gdzies w srodku niemec ?I jak masz tu ufac takiemu autu.Ja bo BRD mowie dowidzenia dyzlom na bardzo dlugi czas i wracam do benzyny , moze i nie bedzie tak szybko jak w 3.0TDI ale przynajmiej na luzie anie z dusza na ramieniu.Obecne tdi sa zwycajnie za bardzo skomplikowane a co nowa norma spalin to jest tylko gorzej!

Turdzi Ty mówiłes że felga z B8 kosztuje u ciebie 4k PLn zamiast 15 tys w PL.... o którym wzorze mówisz?

Mowilem w wzorze ROTOR ale 4 K kasztuja jak kupujesz nowe auto i zamawiasz je do pakietu S-line.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Turdzi spójrz tylko że w B8 benzyniaki nie maja za dobrej opini...

potwierdze ci jeszcze co do tego 2.0 211 km...

w B7 w zasadzie to silnikiem na lata jest 4.2 V8 jak kogoś stać...na 25 l/100km. Audi zrobiło tu wpadke nie w silniku a w oprogramowaniu, co jest poprawione już, bo nawet w ASO pytałem i powiedział koleś że problem był taki ale został usuniety.

w B8 może 3.2 265 jest OK... ale tego silnika jak na lekarstwo bo osiągi auta sa zbyt bliskie do 211km w 2.0

Osobiście jakbym miał kase na wache, to bym kupił b7 RS4, wgrał poprawny program i auto na lata.

A po za tym to b7 3.0 TDi ASB, chyba jednak 2.0 200km bym tez rozważał - problem z dwoma ostatnimi jest jeden - to są jak perełki trudne do odnalezienia.

na autoscout jest b7 3.0 TDI 233km z 2007 z dobrym wyposażeniem ale kosztuje 100.000 pln + opłaty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to ja za 100k + opłaty wolę B8 170 konne...

a ja bym mial powazny dylemat... gdybym mial taka gotowke :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W 4.2 V8 padają cewki i tez nie jest tanio.Niestety nie ma reguły.No RS5 to jeszcze długo nie będą okolice 100tys zł ani nawet 200tys zł.. :hi:

Wolnossak w RS5 też już ponoć serii nie trzyma :thumbdown: Jak benzyniak w B8 czy A5 to 2.0t albo 3.0t :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...