mgtan Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Siema, Więc odebrałem, no efekt mieszany. Po zmianie według tabelki efekt jest taki że przód opadł ze 35mm a tył stał prawie jak na 1BA... dziwne conajmniej. Z przodu jak skręce koła to między oponą a nadkolem jest ja wiem może z 1-1,5 cm? W lini prostej szczelina ma około 1,5cm. A więc odebrałem i na dzieńdobry dociążyłem tył około 50kg w bagazniku, no usiadł tak jakbym chciał z tyłu, a z przodu nisssko aż Rogalotti mówił żebym jednak pomyślał na zmianą na deczko wyższe ;-) bo będe zachaczał. Zrobiłem teraz wieczorem zdjęcie ale malo widać, rano może zrobie lepsze to wstawie. Dzisiaj przejechałem z 80km i z obciążeniem z tyłu jakby deczko tył usiadł jeszcze. Ale zobaczymy. na chwile obecnę efekt zmiany jest taki że jak to zoabczyłem to się załamałem troche. - przód stoi nisko bardzo (wg mnie za nisko o około 5-10mm) - momentami się bałem kolein - aczkowlwiek nic nie zachaczyłem na jezdni mimo że zaliczyłem trase Janki, Targówek itp. czyli kolein nie brakuje. - tył stoi za wysoko - jak na 1BA.. mam nadzieje że opadnie jeszcze na równo. prowadzenie.... no wieć tak, wzrosła precyzja prowadzenia, samochód się nie przechyla w zakrętach... warszawiacy wiedzą o co chcodzi -> trasa trouńska długie dwa łuki koło Powązek, porpostu miód, bez przechylania na boki, idealnie po torze. Komfort podrózy - w zasadzie uważam że jest lepiej niż na 1BA!! tzn nierówności wybiera równie komfortowo a zarazem bardziej zdecydowanie, róznica jest odczuwalna na głeokich peknięciach na ulicy, to troche głosniej jest i twardziej. Najbardziej zastanawia mnie inny fakt... wzrosło spalanie! ???????? to normlane? ckurde jutro zobacze jeszcze raz, może mi się wydaje.
Flyer Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Opublikowano 30 Sierpnia 2010 pojezdzij miesiac... powinien tyl sie ulozyc... :gwizdanie:
mgtan Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 30 Sierpnia 2010 no zoabczymy, ale mam obawy co do przodu... ze tyci jednak za nisko. mam wrazenie że to jest tak że na przód powinny pójśc springi o 1 wyższe (większy Weight Range) niż w tabeli, a na tył o jeden niższe niż w tabeli.
alvaro Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Trzeba było pisać do mnie bym Ci podał na podstawie swojego byłego auta - też BRD,, też FWD, też sedan i miało ori BV , trochę słabo widać jak siedziało, ale możesz porównać... http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=110935.0
mgtan Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 31 Sierpnia 2010 tak to wygląda, tył jest dociążony o około 70kg cieżarem (nie ma to jak ksiązki ):
Trezor Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Opublikowano 31 Sierpnia 2010 No dociążone, wygląda bardzo dobrze. Przód nisko, ale ja bym tak zostawił.
mystic.pl Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Pięknie siedzi :kox: jak na eibach'ach :kox: [br]Dopisany: 31 Sierpień 2010, 11:17_________________________________________________ ... tył jest dociążony o około 70kg cieżarem: Teściową w bagażniku zamknąłeś :>
mgtan Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 31 Sierpnia 2010 książki z przeprowadzki hehe... wiedza waży ;-) teściowa mi jeszcze nie grozi jak wyjmę 70kg to podskoczy do góry... zrobie fotki w czwartek bez obciążenia zupełnego... i zobaczymy. Mam tylko przeczucie żee tył kicha. co do przodu, to wczoraj patrzyłem nakoleinach i jak stoje w koleinach głębokich to mam 3-4cm do osłony silnika. Osłona jest oddalona jakoś od silnika? czy odrazu niemal go dotyka? pytam czy w razie zahaczenia o coś, zdejmę osłonę czy odrazu np. miske olejową czy cokolwiek innego.
mystic.pl Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Opublikowano 31 Sierpnia 2010 teściowa mi jeszcze nie grozi Szczęśliwiec
mgtan Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Trzeba było pisać do mnie bym Ci podał na podstawie swojego byłego auta - też BRD,, też FWD, też sedan i miało ori BV , trochę słabo widać jak siedziało, ale możesz porównać... http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=110935.0 jakbym wiedział to bym pisał... :/ a jakie springi masz/miałes 1BV w tym A4? masz numery części?
alvaro Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Opublikowano 31 Sierpnia 2010 1BV ale podać będzie na razie ciężko bo dekodowanie vinu w ETCE nie działa i na stronie http://etka-online.com/ też coś się kiełbasi...
mgtan Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 31 Sierpnia 2010 1BV ale podać będzie na razie ciężko bo dekodowanie vinu w ETCE nie działa i na stronie http://etka-online.com/ też coś się kiełbasi... a możesz mi na priva wysłać VIN? sprawdze w ASO jakie masz springi i porównam.[br]Dopisany: 31 Sierpień 2010, 18:21_________________________________________________myślicie że tył niżej?? tak patrzę po całym dniu to wyglada na to że auto usiadło z tyłu troche.
Flyer Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Spokojnie, auto Ci jeszcze usiadzie pod wlasnym ciezarem.
mgtan Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 31 Sierpnia 2010 nie strasz... przód niech nawet nie mysli o opadaniu niżej! co do przodu, to wczoraj patrzyłem nakoleinach i jak stoje w koleinach głębokich to mam 3-4cm do osłony silnika. Osłona jest oddalona jakoś od silnika? czy odrazu niemal go dotyka? pytam czy w razie zahaczenia o coś, zdejmę osłonę czy odrazu np. miske olejową czy cokolwiek innego.
Flyer Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Opublikowano 31 Sierpnia 2010 spokojnie, moje auto tez nisko stoi [mniej wiecej jak twoje] i przez 3 lata nigdy nie przyhaczylem
mgtan Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 31 Sierpnia 2010 zmierzyłem od krawędzi błotnika (rantu nad kołem) do ziemi - przód 63 cm - tył 66 cm (dociążony) tylko nie wiem z czym to porównać, bo zeby sprawdzić efekt to by trzeba było mieć ten sam rozmiar alu i gumy... ma ktoś 235/18/40 ? ;-) wiem że 235/45/17 były niższe minimalnie..
alvaro Opublikowano 1 Września 2010 Opublikowano 1 Września 2010 Co do VINu to jak będę w chacie za godzinę lub dwie do Ci wyślę
mgtan Opublikowano 1 Września 2010 Autor Opublikowano 1 Września 2010 czy wam po obnirzeniu zawiasu samochód więcej pali?????? [br]Dopisany: 01 Wrzesień 2010, 09:30_________________________________________________dzisiaj sprawdziłem ciśnienie w kapciach, i z przodu miałem 2.0 i się zastanawiam kto tak ładnie mi upuścił powietrze, prowadzić się prowadził fajnie, ale jakoś tak z ruszenia potrzebował wiecej pary, teraz ma 2,2 lepiej się rusza ale hmm.. twardziej ;-) jakie macie cisnienie przy 235/40/18?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się