Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BRD] A4 S-line 2.0 TDi 170 by mgtan


mgtan

Rekomendowane odpowiedzi

Czyli tym sposobem mamy bezproblemowego diesla od Audi w B7 po za 3.0 :)....

Bezproblemowego - czytaj kosztów brak w razie awarii :)

jak to bezproblemowego :gwizdanie: a pękające głowice w BRD ? a problem z nietrzymaniem mocy ? DPF ? Dwumas? o napedzie pompy oleju nie wspominam :cool1:

Chyba chodzi ci o BLB?? Nietrzymanie mocy wynika z wtrysków - które ASO wymienia za friko obecnie. DPF - jaki problem?? nie miałem i gadałem z ludxmi co mają po 250.000km i nie mieli problemów. Napęd pompy oleju - nie trafiłem jeszcze na sztukę co by miała z tym problem w BRD. Troszkę się jednak różni od BLB ten silnik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba chodzi ci o BLB?? Nietrzymanie mocy wynika z wtrysków - które ASO wymienia za friko obecnie. DPF - jaki problem?? nie miałem i gadałem z ludxmi co mają po 250.000km i nie mieli problemów. Napęd pompy oleju - nie trafiłem jeszcze na sztukę co by miała z tym problem w BRD. Troszkę się jednak różni od BLB ten silnik.

yyyy raczej nie bardzo :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem - nie trafiłem jeszcze na sztukę co miała problem z tym co napisał Filip.

Jedyne co trafiłem to wtryski. Zero innych problemów. Ty miałes coś u siebie z problemów po za wtryskami co za tym idzie nie trzymaniem mocy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem auto, w którym wymieniano głowicę, całe szczęście jeszcze w ASO w DE. Wtrysk rzecz jasna mnie też zaskoczył. DPF miał już wysoki stopień zapełnienia i pewnie niedługo pojawiłyby się z nim problemy ( parę razy już mi wyskakiwała kontrolka, ale procedura oczyszczania pomagała na jakiś czas).

Przy wizycie w AZ Serwis w Gdańsku dowiedziałem się, że w kilku BRD robili już i głowicę i wtryski i pompę oleju, DPF też wycinali. :kwasny:

Dobrze, że teraz faktycznie są ASO, które wymieniają wtryski za free, ale nie każdy ma auto obsługiwane tylko przez ASO. :przebiegly:

A co do BLB, nie tylko tam były problemy z pompą oleju, bo np. w BPW też jest ten problem :cool1:

A co do przebiegu, auto w momencie sprzedaży ( miesiąc temu) miało 203 tys przebiegu.

Aha, i jeszcze ta irytująca nierówna praca silnika na jałowym biegu :disgust:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziwne... może te sztuki co robili to były te Audi co babcia do kościoła jeździła i dlatego na szafie 141.000 a naprawdę 341.000 km miały.

W AV gadałem to po za wtryskami nie mieli nic co by się w nich działo a sztuki były po 250.000 km.

Co do nierównej pracy na biegu jałowym i nie trzymaniu mocy - wtryski :)...

Jak dla mnie obecnie 2.0 BRD które jesli użytkowane poprawnie i jeźdzone z głową nie ma problemów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziwne... może te sztuki co robili to były te Audi co babcia do kościoła jeździła i dlatego na szafie 141.000 a naprawdę 341.000 km miały.

Nie przesadzajmy, nie ma nawet na niemieckich stronach tak dużo BRD z przebiegiem>300 000 , przecież to raptem max. 5 letnie auta.

W AV

Auto Vivę masz na myśli mam rozumieć? :wink4: Kiedyś do nich dzwoniłem, żeby o coś tam zapytać jak rozglądałem się za 2,0 TDI w B7 . Z rozmowy z gościem wynikało, że jaki silnik bym nie wybrał w AUDI to każdy będzie rewelacją :przebiegly: . Przecież nikt normalny w takim serwisie Ci nie powie- tego nie kupuj, bo to kupa. To byłby istny strzał w kolano. Chyba, że masz jakiegoś znajomego, lub jesteś stałym klientem, który regularnie zostawia u nich słoną gotówkę. :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie jestem stałym klientem i gadają ze mną otwarcie. O BRD przed zakupem tez wiedziałem o wtryskach że problemy się zdarzają :-) ale nic po za tym nie mieli.

Ewenementem był koles co przyjechał zakatowanym 3.0 TDi 240KM co zarżnął silnik upalając auto :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie jestem stałym klientem i gadają ze mną otwarcie. O BRD przed zakupem tez wiedziałem o wtryskach że problemy się zdarzają :-) ale nic po za tym nie mieli.

Ewenementem był koles co przyjechał zakatowanym 3.0 TDi 240KM co zarżnął silnik upalając auto :)

Ja zaufanie do ASO straciłem jeszcze mając A4 B6 i olałem ich wtedy ciepłym moczem.

Ja też wiedziałem o problemach BRD przed jego zakupem, ale historia w ASO pokazywała info, że wymieniali głowice ( mówiłem sobie, że drugi raz chyba nie pęknie, tym bardziej, że zamontowali już poprawioną wersję), wtryski też niby kiedyś tam wymieniane.

Ale w praktyce padł mi 1 wtrysk, po czym bałem się gdzieś dalej autem jechać, antidotum byłaby wymiana 3 kolejnych wtrysków + listwa ( mnie wymiana w chwili obecnej wtrysków za free nie dotyczyłaby), lada moment rozrząd, no i ew. ten DPF, czy pompa paliwa i wszystko na swój koszt.

A tak apropos ASO. Moje BRD miało w DE przedłużoną gwarancję, bodajże na 4 lata. Ale w PL nie chcieli mi jej uznać, tłumacząc, że obowiązuje ona tylko w kraju zakupu auta :blink: (chociaż dałem im kolejną szansę, po tym jak mnie potraktowali jeszcze za B6), chociaż wszystkie przeglądy do momentu sprowadzenia były robione w ASO AUDI Germany, ja chciałem je kontynuować w PL, ale oni mnie olali, dlatego tym bardziej zwątpiłem w polskie ASO, dlatego teraz wolę pojechać do sprawdzonego polecanego na forum warsztatu niż do.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dziwne... nie powinni ci odmówić geary, chyba że to był pakiet dilera to tak.

U mnie jest spoko... w sumie zawieszenie całe nowe - silnik zdrowy bez oznak jakichkolwiek problemów. Wnętrze świeże i czyste. Jak będe odsprzedawał auto nie będe miał żadnych wyrzutów itp. Osobiście jakbym był kupującym chętnie bym je kupił "ode mnie".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedyne co trafiłem to wtryski. Zero innych problemów. Ty miałes coś u siebie z problemów po za wtryskami co za tym idzie nie trzymaniem mocy?

Nie , dwaumas......... , palenie na 3 gary :mysli: dobrze ze jeszcze glowica nie pekla, ma mialem ledwo 90K jak sprzedalem........

Motor to dokladnie to samo co BLB , ma tylko inne tloki , inne walki ( ze wzgledu na DPF ) uklad wtryskowy i turbo i pewnie trwalszy imbus , reszta to co samo co w kazdym 2.0 TDI Vaga czyj jedno wielkie g.......

mgtan , wymienialem wtryski i w BLB i BRD i zarowno tu i tam nierowna praca jak byla przed wymiana tak byla i po , po prostu taki urok maja te motorki.

Ale w praktyce padł mi 1 wtrysk, po czym bałem się gdzieś dalej autem jechać

dokaldnie , mowiac brzydko ch..... ci z tego ze ci wymienia wtrysk za darmo jakci auto satnie o 2 w nocy w szczerym polu...........

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedyne co trafiłem to wtryski. Zero innych problemów. Ty miałes coś u siebie z problemów po za wtryskami co za tym idzie nie trzymaniem mocy?

Nie , dwaumas......... , palenie na 3 gary :mysli: dobrze ze jeszcze glowica nie pekla, ma mialem ledwo 90K jak sprzedalem........

Motor to dokladnie to samo co BLB , ma tylko inne tloki , inne walki ( ze wzgledu na DPF ) uklad wtryskowy i turbo i pewnie trwalszy imbus , reszta to co samo co w kazdym 2.0 TDI Vaga czyj jedno wielkie g.......

mgtan , wymienialem wtryski i w BLB i BRD i zarowno tu i tam nierowna praca jak byla przed wymiana tak byla i po , po prostu taki urok maja te motorki.

no to co się dzieje z 2.0 TFSI?? branie oleju? nieszczelności? itp? co o tym mówić? a kosztuje tyle samo co 2.0 TDi Cr 170 :tongue4: :tongue4:

co do nierównej pracy, to winowajcą za to są wtryski - czyste wtryski silnik chodzi równo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to co się dzieje z 2.0 TFSI?? branie oleju? nieszczelności? itp? co o tym mówić? a kosztuje tyle samo co 2.0 TDi Cr 170

chyc by pil i 5L na 1000 to jedzie

co do nierównej pracy, to winowajcą za to są wtryski - czyste wtryski silnik chodzi równo.

no to widocznie tobie pomoglo , bo w moich dwoch 2.0 TDI wymiana mozna powiedziec polowy osprzetu , w tym wtryskow nic nie dala :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BRD ma kuty wal :)

Polonez i fiat 125p tez miały :decayed: :decayed: :decayed: :decayed:

a tak na powaznie ta akcja z PD-kami w BLB jest jeszcze aktualna ? :mysli: :mysli: :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja dlatego kupiłem 2,7 TDI. Jedyne co trzeba było zrobić to regeneracja klap kolektora, co kosztowało ułamek wartości 1 PD. I póki co mam nadzieję w najbliższym czasie nic poważnego się nie szykuje. A nawet jakby to będą jakieś objawy mam nadzieję, a nie tak jak w BRD, że nagle gaśnie. :wallbash:

A swoją drogą to 2,7 TDI zaskakuje mnie spalaniem na poziomie 8l, praktycznie to samo jak w BRD, a praca silnika to inny świat mimo wszystko co innego niż głośna praca pompek. :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a praca silnika to inny świat mimo wszystko co innego niż głośna praca pompek

chyba inna galaktyka :rolleyes: swoja droga to nie do konca moge uwierzyc ze audi pozwolio sobie na to zeby do auta klasy premium ( w nawet A6 :shocked:) wsadzic cos co kultura pracy siega wczesnych lat 90 :rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Filip - wtryski wymieniają za Friko :). Więc nie czuje tego. Mam Assistance z Audi. W caełej EUgdzie bym nie był mam auto zastępcze w 2 h od zgłoszenia. Auto odstawiają naprawione we wskazany adres i tyle :).

Tak czy siak to dalej jest diesel i już. To że benzyna chodzi inaczej to oczywiste. to tylko R4 TDI. Ja jestem zadowolony z mojego egemplarza i nie mam nic do ukrycia przy sprzedaży. Wszystkie faktury od nowości sa dostepne jak i cała pozostała dokumentacja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak czy siak to dalej jest diesel i już. To że benzyna chodzi inaczej to oczywiste. to tylko R4 TDI.

oczywiscie , ale zobacz jak chodzi 2.0 TDI w B8........... jak bys nie widzial obrotomierza to bys nie wiadzial ze to TDI.Tak to powinno wygladac w tej klasie.

PD oczywisice fajne i w latach 90 rewolucyjne bo to byb pierwszy diesel ktory jechal ! ale czas robi swoje a 20 lat w motoryzacji to duzo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...