mareks84 Opublikowano 19 Sierpnia 2007 Opublikowano 19 Sierpnia 2007 mam pytanie jaka moze byc przyczyna znajdujacego sie oleju w przewpdach ktore ciagna powietrze do kolektora ssacego? Zaznaczam ze silnik z turbo!
Kunio Opublikowano 19 Sierpnia 2007 Opublikowano 19 Sierpnia 2007 turbo zaczyna wywalac olej. Zazwyczaj uszczelniacze od strony dolotu puszczaja po tych od strony wydechu wiec sugeruje sprawdzic czy nie masz tez oleju w wydechu, ew. czy nie widac zadnych wyciekow przy turbo od dolu
Misior Opublikowano 19 Sierpnia 2007 Opublikowano 19 Sierpnia 2007 Czyli w tym przewodzie co zdaje sie byc odmą i wogole w dolocie ma do turbo i potem dalej ma byc suchutko?
poziek Opublikowano 19 Sierpnia 2007 Opublikowano 19 Sierpnia 2007 Czasami jest tak że walnie olejem jak ma duży poziom... Nie koniecznie są to uszczelniacze turbo. Nie stresuj się, posprawdzaj od strony turbiny wlot i wylot czy jest suchy i daj znać.
mareks84 Opublikowano 20 Sierpnia 2007 Autor Opublikowano 20 Sierpnia 2007 oki dzis wlasnie mam zostawic auto u mechanika to raczej sie wyjasni a tak apropo to calkiem sporo wyciaglo mi oleju mialem praktycznie max na bagnecie a zostala z tego polowa, wydech oczywiscie mokry bo jak zgasilem auto to widac bylo dymek od wypalajacego sie oleju w wydechu :/:/:/
mareks84 Opublikowano 20 Sierpnia 2007 Autor Opublikowano 20 Sierpnia 2007 juz stoi u mechaniora, jutro bedzie rano rozbieral i wszystko sie okaze;) <zgrzyta zębami>
MarEsp Opublikowano 21 Sierpnia 2007 Opublikowano 21 Sierpnia 2007 Trochę siem pospieszyłeś, mechanior zedrze z ciebie skórę, a być może wywaliło ci jednorazowo przez nadmiar oleju. Suchutko w przewodach między turbo i intercoolerem nigdy nie będzie jeżeli auto jest z 1996 r. Najpierw trzeba było poobserwować ile oleju ci bieże (1 l. na 1000 km to jeszcze norma) W wydechu może ci spalać olej z nieszczelnych uszczelniaczy zaworów i z innych powodów (uszczelka pod głowicą itp. a turbo to najdroższa część do wymiany
Misior Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Opublikowano 22 Sierpnia 2007 (1 l. na 1000 km to jeszcze norma) nie pomyliles czasem? 1 litr na 1k czy na 10kkm?
MoKrY Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Opublikowano 22 Sierpnia 2007 (1 l. na 1000 km to jeszcze norma) nie pomyliles czasem? 1 litr na 1k czy na 10kkm? 1l/1000km tak w książkach obsługi często podają, ale prawda jest taka że jeśli pobiera jeden litr na tysiąc to już jest gruuuuuubo!
Misior Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Noooo wlasnie. Dlatego mi sie wydawało ze na 10kkm.
mareks84 Opublikowano 27 Sierpnia 2007 Autor Opublikowano 27 Sierpnia 2007 padla turbina, powiedziali mi ze przytarrt na fioletowo walek przez co dostala temperature i puscil uszczelniacz. Wymienili mi uwzgledniajac gwarncje ale powiedzial koles ze na nastepny raz tego mi nie zrobia bo wedlug niego jest to wina smarowanie, podejzenie przytkanej rurki zasilajacej hmmmm.... Powiedzial mi jeszcze ze wedlug niego ze tak mi olej pociaglo to moga byc uszczelniacze w silniku... Narazie zaloze turbo i lece zamowic rurke i zobacze czy nadal becie ciaglo olej jelsi tak to uszczelniacze do wuymiany. Orientuje sie ktos ile moze kosztowac mnie ta rurka do oleju? ehhh... ::/
Kunio Opublikowano 27 Sierpnia 2007 Opublikowano 27 Sierpnia 2007 wyjmij starą, nalej do srodka rozpuszczalnika i porzadnie przedmuchaj kompresorem - to wystarczy
mareks84 Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Autor Opublikowano 30 Sierpnia 2007 eee nie jest az tak zle nowy wezyk zasilajacy olej 220zl myslalem ze bedzie gorzej, tyle samo placilem za wezyk do wody przy turbo a jest duuzzoo krotszy. Jutro montuje turbo i zobaczymy jak bedzie sie sprawowac:):)[br]Dopisany: 27 Sierpień 2007, 11:53 _________________________________________________wkoncu zrobione, nowe turbo, nowy wezyk doprowadzajacy olej do turbo i jest git
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się