Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AEB] olej w kolektorze ssacym 1.8T


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

mam pytanie jaka moze byc przyczyna znajdujacego sie oleju w przewpdach ktore ciagna powietrze do kolektora ssacego? Zaznaczam ze silnik z turbo!

Opublikowano

turbo zaczyna wywalac olej. Zazwyczaj uszczelniacze od strony dolotu puszczaja po tych od strony wydechu wiec sugeruje sprawdzic czy nie masz tez oleju w wydechu, ew. czy nie widac zadnych wyciekow przy turbo od dolu

Opublikowano

Czyli w tym przewodzie co zdaje sie byc odmą i wogole w dolocie ma do turbo i potem dalej ma byc suchutko?

Opublikowano

Czasami jest tak że walnie olejem jak ma duży poziom... Nie koniecznie są to uszczelniacze turbo. Nie stresuj się, posprawdzaj od strony turbiny wlot i wylot czy jest suchy i daj znać.

Opublikowano

oki dzis wlasnie mam zostawic auto u mechanika to raczej sie wyjasni a tak apropo to calkiem sporo wyciaglo mi oleju mialem praktycznie max na bagnecie a zostala z tego polowa, wydech oczywiscie mokry bo jak zgasilem auto to widac bylo dymek od wypalajacego sie oleju w wydechu :/:/:/

Opublikowano

Trochę siem pospieszyłeś, mechanior zedrze z ciebie skórę, a być może wywaliło ci jednorazowo przez nadmiar oleju. Suchutko w przewodach między turbo i intercoolerem nigdy nie będzie jeżeli auto jest z 1996 r. Najpierw trzeba było poobserwować ile oleju ci bieże (1 l. na 1000 km to jeszcze norma) W wydechu może ci spalać olej z nieszczelnych uszczelniaczy zaworów i z innych powodów (uszczelka pod głowicą itp. a turbo to najdroższa część do wymiany

Opublikowano

(1 l. na 1000 km to jeszcze norma)

nie pomyliles czasem? 1 litr na 1k czy na 10kkm?

Opublikowano

(1 l. na 1000 km to jeszcze norma)

nie pomyliles czasem? 1 litr na 1k czy na 10kkm?

1l/1000km tak w książkach obsługi często podają, ale prawda jest taka że jeśli pobiera jeden litr na tysiąc to już jest gruuuuuubo!:(

Opublikowano

Noooo wlasnie. Dlatego mi sie wydawało ze na 10kkm.

Opublikowano

padla turbina, powiedziali mi ze przytarrt na fioletowo walek przez co dostala temperature i puscil uszczelniacz. Wymienili mi uwzgledniajac gwarncje ale powiedzial koles ze na nastepny raz tego mi nie zrobia bo wedlug niego jest to wina smarowanie, podejzenie przytkanej rurki zasilajacej hmmmm.... Powiedzial mi jeszcze ze wedlug niego ze tak mi olej pociaglo to moga byc uszczelniacze w silniku... Narazie zaloze turbo i lece zamowic rurke i zobacze czy nadal becie ciaglo olej jelsi tak to uszczelniacze do wuymiany. Orientuje sie ktos ile moze kosztowac mnie ta rurka do oleju? ehhh... ::/

Opublikowano

eee nie jest az tak zle nowy wezyk zasilajacy olej 220zl myslalem ze bedzie gorzej, tyle samo placilem za wezyk do wody przy turbo a jest duuzzoo krotszy. Jutro montuje turbo i zobaczymy jak bedzie sie sprawowac:):):)[br]Dopisany: 27 Sierpień 2007, 11:53 _________________________________________________wkoncu zrobione, nowe turbo, nowy wezyk doprowadzajacy olej do turbo i jest git :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...