Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Wycena rozrządu


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam kupilem A4 1.9 TDI 110KM silnik AFN i musze wymienić rozrzad. Znajomy zrobił mi wycene co musze wymieć , mozecie spojrzec i potwiedzic ze wszystko jest do wymiany ? :

Kpl.rozrządu - 220 zł. Skf- w komplecie pasek rozrządu to: DAYCO lub GATES

Pompa wody -156 zł. skf

Napinacz paska wspomagania + alternatora- 235 zł. skf

Rolka paska Klimy-115 zł. skf

Pasek Klimy -15 zł. gates

Pasek alter- 35 zł. Gates

Opublikowano

Kpl.rozrządu - 220 zł. Skf- w komplecie pasek rozrządu to: DAYCO lub GATES

Pompa wody -156 zł. skf

te opcjonalnie, ale bez sensu to ruszać jeśli rolka nie hałasuje. sprawdz paski czy nie są popenkane i tyle

Napinacz paska wspomagania + alternatora- 235 zł. skf

Rolka paska Klimy-115 zł. skf

Pasek Klimy -15 zł. gates

Pasek alter- 35 zł. Gates

Opublikowano

czyli wstepnie kupic tylko pasek + 2 rolki i pompe wody ? a reszte jak mechnik stwierdzi ze trzeba ? tylko komu ufac? :)

Opublikowano

U mnie mechanik powiedzial ze pasek i rolka od klimy sa ok wiec nie wymienialem i jest ok :good:

Opublikowano

dokładnie kup najpierw tylko to, a reszta zazwyczaj wychodzi w parniu jak u mnie

Opublikowano

dzownilem dzisiaj do kolesia od ktorego kupilem auto .... robil rozrząd 60 tyś temu ale wymienial tylko pasek i te 2 rolki napinajaca i prowadząca, a zatem czeka mnie wymiana wszystkiego skoro dawno nie bylo wymieniane ?

Opublikowano

jeśli twierdzi, że robił to 60000 temu, to spokojnie możesz pojeździć tak przez 40kkm.

Opublikowano

dzownilem dzisiaj do kolesia od ktorego kupilem auto .... robil rozrząd 60 tyś temu ale wymienial tylko pasek i te 2 rolki napinajaca i prowadząca, a zatem czeka mnie wymiana wszystkiego skoro dawno nie bylo wymieniane ?

Jeżeli montował oryginalny rozrząd to 90 tkm a jak zamienniki w super okazyjnej cenie to 60 tkm.

Opublikowano

jeśli twierdzi, że robił to 60000 temu, to spokojnie możesz pojeździć tak przez 40kkm.

Góra 10k km bym przejechał.

Niektórzy się już przekonali co to znaczy wierzyć poprzedniemu właścicielowi :gwizdanie:

Wymieniaj cały rozrząd, będziesz miał spokój na 90k km.

Ja kupowałem taki zestaw:

1. pasek rozrzadzu Continental CT945

2. pasek klimatyzacji Continental 4PK855

3. pasek wieloklinowy Continental 5PK159

4. rolka paska rozrzadu INA

5. rolka paska rozrzadu INA

6. rolka paska klimatyzacji INA

7. rolka paska wieloklinowego INA

8. pompa wody Ruville

9. simmeringi Victor Reinz x2

10. Napinacz paska rozrządu INA SKF VKM11014

Opublikowano

ALE ROZBIERZNOSC W ODPOWIEDZIACH :) CHCE WYMIENIC ROZRZAD ALE NIE WIEM CZY ZROBIC TYLKO PODSTAWOWE RZECZY CZY WSZYSTKO CO WYMIENILEM NA POCZATKU WATKU[br]Dopisany: 06 Sierpień 2010, 08:48_________________________________________________A MOZE KTOS O CENACH SIE WYPOWIDZIEC? CZY SA DOBRE ? CO MYSLICIE O SKF? LEPIEJ DOLOZYC DO INA ?

Opublikowano

Ja bym wymienił wszystko tak na wszelki wypadek. 90k km to bardzo dużo czasu spokoju.

Jeśli wymienisz tylko to co wymieniłeś to kiedy wymienisz resztę rzeczy?

Jak chcesz to napisz do TOM77 - ma części w cenach hurtowych i jeszcze doradzi :wink4:

Wiele osób z tego forum brało od niego części.

Opublikowano

OK WYMIENIAM WSZYSTKO :) A CO MYSLICIE O SKF ROLKACH ? I PASKU GATES ? LEPIEJ INA I CONTI ?

Opublikowano

O części zaczep kolegę z forum TOM77, przy okazji wymień uszczelniacz na wale, wałku pośrednim, wałku rozrządu i deklem zaworów. Koszt niewielkie uszczelniaczy, bo około 9 zł za sztukę, a pod dekiel około 40 zł. Przez cieknący uszczelniacz musiałem wymienić rozrząd po 40 tys km, bo olej przesączał się na pasek rozrządu.

Opublikowano

SPOKO TORCHE WYDATKOW MNIE CZEKA :( NAPISALEM DO KOLEGI TOMA77 BO ON JEST NA URLOPIE .... ZOABCZYMY CZY PRZEBUJE MOJE CENY BO MAM DOBRE NA MIEJSCU

Opublikowano

Nie pisz dużymi literami, gdyż oznacza to krzyk i sprawdzaj proszę ortografię, trzeba szanować swój ojczysty język. TOM77 ma również bardzo dobre ceny, części zamienne biorę głównie u niego.

Opublikowano

O części zaczep kolegę z forum TOM77, przy okazji wymień uszczelniacz na wale, wałku pośrednim, wałku rozrządu i deklem zaworów. Koszt niewielkie uszczelniaczy, bo około 9 zł za sztukę, a pod dekiel około 40 zł. Przez cieknący uszczelniacz musiałem wymienić rozrząd po 40 tys km, bo olej przesączał się na pasek rozrządu.

Możesz podać numery tych uszczelniaczy żeby wszystko było jasne?

Może wreszcie uda się ustalić listę części do wymiany rozrządu bo wszędzie jest po trochu i zawsze coś ktoś dopisze.

Opublikowano

co do wczesniejszego pytania to wg mnie lepiej dolozyc do czesci INA :wink4:

paski bierz z Contitecha, doplacisz parenascie zlotych a bedziesz mial super jakosc

rolki bierz SKFu lub Ruvilla

dorzuce tobie jeszcze nr wszystkich potrzebnych czesci do AFNa:

#1. pasek rozrzadzu Continental CT945 - 53,73 zl

#2. pasek klimatyzacji Continental 4PK855 - 16,18 zl

#3. pasek wieloklinowy Continental 5PK1592 - 34,59 zl

#4. rolka paska rozrzadu Ruville 55415 - 64,77 zl

#5. rolka paska rozrzadu Ruville 55426 - 93,98 zl

#6. rolka paska klimatyzacji Ruville 55464 - 82,70 zl

#7. rolka paska wieloklinowego Ruville 55462 - 63,14 zl

#8. pompa wody Ruville 65470 - 125,18 zl

#9. plyn chlodniczy Febi 1,5L - 23,85 zl x2 = 47,70 zl

#10. simmeringi Victor Reinz 81-19299-10 22J 32x47x10 - 8,49 zl x2 = 16,98 zl

Opublikowano

Tzieland super opis wielkie dzieki :) a skad takie dobre ceny ? :) ja w swoim zestawei mam jest napinacz paska wspomagania i alternatora ... wymieniac to ?

Opublikowano

ja 7tyś km temu zrywałem mordke w mojej i zmieniałem wszystko. przynajmniej mam z głowy... czeci nie drogie mimo ze górna pólka.

nie wymieniłem tylko pompy wody.

a tak to:

pasek rozrzadu

napinacz p.rozrz.

rolka prow p.rozrz.

uswzczelniacz właka rozrzadu

uszczelniacz wału korbowego + nowa śruba centralana- nie stosuje sie 2 x tej samej

uszczelka pokrywy wałka rozrzadu

koło dolne rozrzadu wału korbowego

pasek klinowy oporzyrzadowania silnika

paseknap sp.klim

napinacz paska nap.spreż.klimy.

czesci zapakowałem dokładnie takie jak Tzieland wymienił tych firm z tym ze ja uszczelniacze i uszczelke montuje zawsze Erlinga(nigdy z ta firma nie miałem klopotów-dla mnie sprawdzone)

Co do paska DAYCO(wzmacniany) nigdy wiecej...załozyłem kiedys taki pasek w byłym TDI w golfie- troszkę z nim modziłem i zabrałem sie za wymiane pompy wtryskowej. rozrząd zmieniałem 7000km wczesniej(2 miesiące). gdy spiąłem rozrząd i obracałem wałem dla sprawdzenia - pasek pekł na szfie... :shocked: pojechałem na drugi dzien do sklepu i myslłaem ze facetowi w łeb zajeb.... skur....syn tak sie upierał aby go wział ze to naprawde bardzo dobra firma ze wagonami sprzedaje te paski.... fakt faktem oryginalnie tej firmy paski montowane sa w naszych furmankach....

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...