MARCIN607 Opublikowano 4 Sierpnia 2010 Opublikowano 4 Sierpnia 2010 Panowie jak wyżej auto 1,8T Q silnik AVJ. od ilu obrotów turbina ciągnie?? szukałem ale nie znalazłem odpowiedzi[br]Dopisany: 04 Sierpień 2010, 20:03_________________________________________________dadam że ciągnie jakby od 2,5tyś obrotów?
Buba Opublikowano 4 Sierpnia 2010 Opublikowano 4 Sierpnia 2010 przeciez mozesz kompa podpiac i zrobic logi bo bo masz czujnik doladowania
MARCIN607 Opublikowano 4 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 4 Sierpnia 2010 to do spotu czekam-ale to normalne że od 2.5 ciągnie?(pytam znowu żebym był w miare spokojny)
MARCIN607 Opublikowano 4 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 4 Sierpnia 2010 kupiles prezesie fure? Maćku Cichosza bo się rozniesie przyjade a spot-zobaczycie ale uciekamy od tematu
Buba Opublikowano 4 Sierpnia 2010 Opublikowano 4 Sierpnia 2010 to do spotu czekam-ale to normalne że od 2.5 ciągnie?(pytam znowu żebym był w miare spokojny) mniej wiecej w tych okolicach powinno zaczac sie max doladowanie wiec wydaje mi sie ze wszytsko jest dobrze pozostaje pytaniem ile tego boostu jest :gwizdanie:
MARCIN607 Opublikowano 4 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 4 Sierpnia 2010 Buba łagodzisz moje nerwy-sprawdzimy i wstawię tu info. może komuś się to przyda. Przesiadka z AVF jest ciężka-tam od 1,9tyś już ciagnęla
Buba Opublikowano 4 Sierpnia 2010 Opublikowano 4 Sierpnia 2010 Buba łagodzisz moje nerwy-sprawdzimy i wstawię tu info. może komuś się to przyda. Przesiadka z AVF jest ciężka-tam od 1,9tyś już ciagnęla u mnie od 1800 :gwizdanie:
krawcu11 Opublikowano 4 Sierpnia 2010 Opublikowano 4 Sierpnia 2010 bede milczal jak grob :> to nie diesel to pewnie trzeba czekac dłuzej bo i skala jest dłuzsza na obrotomierzu (opinia laika:)
mk14_80 Opublikowano 4 Sierpnia 2010 Opublikowano 4 Sierpnia 2010 u mnie tez w tych granicach .. ciężko usłyszec
MARCIN607 Opublikowano 4 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 4 Sierpnia 2010 mechanik też mi mówił że w tak powinno być-ale muszę się zapytać WAS-dla spokojnego sumienia. :gwizdanie:
Peterka Opublikowano 5 Sierpnia 2010 Opublikowano 5 Sierpnia 2010 Witam, U mnie świst turbo słychąc od około 2200 obrotów i mam wrażenie że ciągnie tak od 2400. Logi pokazują podobnie. Dmucha od 2450 - 0,55 bar. Pozdro
miro1983 Opublikowano 5 Sierpnia 2010 Opublikowano 5 Sierpnia 2010 A wplyw temperatury otoczenia nie ma przypadkiem minimalnego wplywu na moment doladowania? Tak gdzies kiedys wyczytalem...
moskal Opublikowano 5 Sierpnia 2010 Opublikowano 5 Sierpnia 2010 Przesiadka z AVF jest ciężka-tam od 1,9tyś już ciagnęla :polew: :polew: oczywiście ze ciągnęła od 1900 ale kończyła na 3800 :kox: :kox: a tutaj przyjacielu ciagnie od 2500 ale do 6800 czyli jeszcze o 3/4 wiecej niż w AVF :naughty: :naughty:
MARCIN607 Opublikowano 5 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 5 Sierpnia 2010 czyli jest dobrze :tongue4: Przesiadka z AVF jest ciężka-tam od 1,9tyś już ciagnęla :polew: :polew: oczywiście ze ciągnęła od 1900 ale kończyła na 3800 :kox: :kox: a tutaj przyjacielu ciagnie od 2500 ale do 6800 czyli jeszcze o 3/4 wiecej niż w AVF :naughty: :naughty:
netoo Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Opublikowano 11 Sierpnia 2010 U mnie w 1.8T na zimnym było już słychać świst przy 1700, ale odczuwalne od ok 2200.
MARCIN607 Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 11 Sierpnia 2010 u mnie słychać świst ale zimówek
Buba Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Opublikowano 11 Sierpnia 2010 u mnie słychać świst ale zimówek w sierpniu na zimowkach :gwizdanie:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się