Dev Opublikowano 24 Stycznia 2011 Opublikowano 24 Stycznia 2011 Tlumiki trzeba ciac czy sa jakos rozbieralne? niestety tylko cięcie wydechy nie sa rozbieralne mogły sie już rozleciec wewnątrz tj, tlumiki sa wylozone masa tłumiąca w postaci jakiejs waty watę wydmuchalo ze swoich miejsc i zapchała małe otwory wewnatrz tłumika i reszte juz wiesz
Bieniek Opublikowano 24 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 24 Stycznia 2011 No to tniemy jutro wydech :kox:
Dev Opublikowano 24 Stycznia 2011 Opublikowano 24 Stycznia 2011 no tak.... ale co dalej ????? musisz miec drugi na podmiankę no chyba że chcesz chwile przejechac bez :mysli: :mysli: i sprawdzic czy to na pewno zapchany tłumik (i)
Bieniek Opublikowano 24 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 24 Stycznia 2011 no tak.... ale co dalej ????? musisz miec drugi na podmiankę no chyba że chcesz chwile przejechac bez :mysli: :mysli: i sprawdzic czy to na pewno zapchany tłumik (i) No chyba sie przejade bez :naughty: :naughty: Bo jak innaczej.W ciemno nie bede wydechow kupowal.
Dev Opublikowano 24 Stycznia 2011 Opublikowano 24 Stycznia 2011 nie musisz od razu kupowac ani nawet ciąc wystarczy tylko odpiac i podwiesic na drucie
wypsiu Opublikowano 24 Stycznia 2011 Opublikowano 24 Stycznia 2011 Bieniek jak się okaże że masz mysie gniazdo to będzie dopiero zwała ...
Flyer Opublikowano 24 Stycznia 2011 Opublikowano 24 Stycznia 2011 Odepnij wydech koncowy i sie przejedz... po co od razu niszczyc tlumiki ja slyszalem, ze wydech przytyka sie po 400k km...
Tomeks Opublikowano 24 Stycznia 2011 Opublikowano 24 Stycznia 2011 ja slyszalem, ze wydech przytyka sie po 400k km... :decayed jeszcze go dobijaj
wypsiu Opublikowano 25 Stycznia 2011 Opublikowano 25 Stycznia 2011 Odepnij wydech koncowy i sie przejedz... po co od razu niszczyc tlumiki ja slyszalem, ze wydech przytyka sie po 400k km... ...przecież Bieniek ma już 640k km coś koło tego no nie Tomeks to powinien być już cały przelotowy ...
Bieniek Opublikowano 25 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 25 Stycznia 2011 Znalezlismy jeszcze 2 katalizatory :naughty: Byly przytkane.Teraz ladnie dymi z 2 rurek.Tyle,ze niewiele sie poprawilo
Flyer Opublikowano 25 Stycznia 2011 Opublikowano 25 Stycznia 2011 Znalezlismy jeszcze 2 katalizatory :naughty: gratulacje a wiesz, ze katy z 2.5 sa warte dosc sporo?
Bieniek Opublikowano 25 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 25 Stycznia 2011 Zostawilem je w warsztacie za opieke nad autem i cala robocizne.
Dev Opublikowano 27 Stycznia 2011 Opublikowano 27 Stycznia 2011 Tomek, co z autem ???? wiadomo juz cos ???
Bieniek Opublikowano 28 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 28 Stycznia 2011 Tomek, co z autem ???? wiadomo juz cos ??? Narazie tyle,ze dymi juz rowno.Nastepny krok to program seria.
meszrum Opublikowano 29 Stycznia 2011 Opublikowano 29 Stycznia 2011 po przywróceniu serii zrób wszystkie logi [zgodnie ze sztuką] i pojedź na hamownię. wówczas będziesz wiedział jaki jest deficyt mocy, a z logów oraz krzywych wykresu po hamowaniu będzie można ustalić w jakim zakresie obrotowym jej brakuje i dlaczego.
przemik Opublikowano 31 Stycznia 2011 Opublikowano 31 Stycznia 2011 Tomek Dlaczego nie widziałem Twoich logów w dziale diagnostyki ????? Dlaczego uwierzyles w slowa tych krętaczy...ech ale na to juz za pozno.... ZENUJĄCA HISTORIA z tym autem... szkoda kolegi z forum...
Bieniek Opublikowano 31 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 31 Stycznia 2011 Tomek Dlaczego nie widziałem Twoich logów w dziale diagnostyki ????? Dlaczego uwierzyles w slowa tych krętaczy...ech ale na to juz za pozno.... ZENUJĄCA HISTORIA z tym autem... szkoda kolegi z forum... Narazie mam logi z wakacji. Moge je wrzucic. Od tej pory poprawily sie troche korekcje. W tyg postaram sie wrzucic te cholerna serie,tylko z czasem kiepsko.
Flyer Opublikowano 31 Stycznia 2011 Opublikowano 31 Stycznia 2011 Dlaczego nie widziałem Twoich logów w dziale diagnostyki ????? Przemek, wysylalem je do Ciebie na PW w tym samym momencie jak Tomek przeslal mi je (czyli ponad pol roku temu) btw, odezwe sie niebawem w sprawie logowania
przemek4net Opublikowano 31 Stycznia 2011 Opublikowano 31 Stycznia 2011 Witam, @Bieniek Przypadek Twojego auta znam z forum AKP jeszcze "pod Trzeniem" http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=71376&highlight=aksamitnie Generalnie to narywanie pachnialo mi uszkodzona VP44 co wiazalem troche z tym modelem silnika (BDH?) - uwierzylem nawet, ze update softu uleczyl to (na zasadzie soft ori nie potrafil dac sobie rade z ustabilizowaniem obrotow na tym etapie zuzycia VP44 a updatowany dawal sobie rade) Byl to troche "model flagowy" fachowosci Piotrusia (zatkanie ust "niewiercom" jak Meszrum) . Jezeli auto nie pracuje jak nalezy to: - jest to jedna wielka sciema tylko by zabrylowac i skuteczniej moc naganiac klientow SSerwisowi (na AKP w starych postach i obecnie na forum A6 latwo znalezc promowanie tego serwisu - formalnie przeciez konkurencja Piotrusia) - ktos bez sensu (ale nie sadze, ze Trzeniu by to zrobil) wgral czipa, ktory oczywiscie "poprawke stabilizujaca" spuscil do kibla => sam ocen co jest bardziej prawdopodobne Pompa VP44 nie da sie w 100% sprawdzci na aucie (sa logi oddajace jej stan - ale troche jak prognoza pogody... czasem sie sprawdza a czasem nie) i jedynie mozna ja sprawdzic w serwisie diesla (najczesciej bosche - nie wszystkie ale tez i nie tylko) po wyciagnieciu z auta Co do tych logow to "za Trzenia wskazywaly one jej prawdopodonne uszkodzenie (tak przy okazji...) Odnosze wrazenie po stylu opisywania problemu, ze jestes jeszcze kompletnie zielony i latasz po serwisach troche wg przypadku zostawiajac to tu to tam kilka stow - to droga prosta do osiwienia i zubozenia sie. Potrzebujesz naprawde nietuzinkowego mechanika. Musisz (potrzeba zyciowa) nauczyc sie logowac i najlepiej rozumiec logi, mysle, ze jezeli do tej pory pompa nie zostala wyjeta na stol to czas to zrobic i w razie potrzeby ja naprawic Jezeli nie masz czasu by wejsc w temat to sprzedaj auto bo "zwykli mechanicy" w zyciu nie wyprostuja auta jezeli siedzi pompa Co do silikonowania - pamietaj, ze jak 2 powierzchnie posmarujesz i zlaczysz to na obrzezach silikon wyjdzie (to jeszcze o zadnym druciarstwie nie swiadczy) - co do jakosci silikonowania u Piotrusia to bym tez za wysoko tego nie ocenial bo mialem u niego wymieniany rozrzad i 2 tygodnie po robocie mialem pod autem zasyfiona kostke olejem - z racji odleglosci wolalem lokalnie poprawic fuszere (dobrze pamietam, ze jedna z pozycji na wycenie bylo "uszczelnienie silnika") - tez nie zdziwilbym sie jakby fizycznie mi ten rozrzad czy samo silikonowanie wymieniali np w sserwis albo po prostu jego pracownik czy uczen (jezeli ma) Jeszcze w jakies sciemy wierzysz czy uleczony? Pozdrawiam, Przemek
Bieniek Opublikowano 31 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 31 Stycznia 2011 Dzieki za odpowiedz.Pompa zostala wyjeta i sprawdzona w serwisie.Sprawdzali nastawnik i cos tam jeszcze.Powiedzieli,ze jest ok. No checi do naprawy sa,tylko pomalu pomyslu sie koncza. Najpierw seria,pozniej logi. W kazdej chwili moge przelozyc graty od BDG i zobaczyc czy jest jakas poprawa. Nie kumam tylko problemow z odpalaniem. Chce teraz zalatwic vaga i przed odpalanie zrobic test grzania swiec,zeby wymusic ich dzialanie i zobaczymy.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się