Bieniek Opublikowano 18 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 18 Stycznia 2011 Treaz wydalem prawie 4K i roznicy nie widac.To co mam sprzedac? :kwasny:
Bieniek Opublikowano 18 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 18 Stycznia 2011 Przeslo przez mysl,ale pomysl zbyt kosztowny...
Flyer Opublikowano 18 Stycznia 2011 Opublikowano 18 Stycznia 2011 Treaz wydalem prawie 4K i roznicy nie widac.To co mam sprzedac? :kwasny: 4k - na co tyle poszlo? spokojnie, problem sie znajdzie tak btw - czemu uwazasz, ze nie ma mocy? stracil ja jakis czas temu, czy od poczatku jest zamulony? zrob koniecznie komplet logow. Tomeks Cie objezdza?
Tomeks Opublikowano 18 Stycznia 2011 Opublikowano 18 Stycznia 2011 Tomeks[/b] Cie objezdza? a palcem w d*pie :gwizdanie: im szybciej,tym różnica jest większa[br]Dopisany: 18 Styczeń 2011, 23:28_________________________________________________ wkładaj 3.0tdi proponowałem mu mój silnik z całym osprzętem za 5tysi,ale wolał naprawiać ...a ja bym se jebną 3.0
wypsiu Opublikowano 18 Stycznia 2011 Opublikowano 18 Stycznia 2011 proponowałem mu mój silnik z całym osprzętem za 5tysi,ale wolał naprawiać ...ooo k**wa ale byś sobie Bieniek polepszył ...
Bieniek Opublikowano 18 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 18 Stycznia 2011 Walek,popychacze,rozrzad,jakie uszczelki duperele,olej,filtry i cos kolo 3500 wyszlo. Od poczatku jest zamulony. W pierwszy dzien po kupnie juz monitowalem u Tomeksa,ze cos mul jest. Pierwsze 2,3 biegi to tragedia.Pozniej troche lepiej jest.Poprostu czuc jest,ze autu cos dolega. Jakie macie propozycje.Od czego zaczac poszukiwanie.Wiem,wiem.Logi.Wrzucalem je juz kiedys.Watpie,zeby cos sie zmienilo.[br]Dopisany: 18 Styczeń 2011, 23:36_________________________________________________Najlesze jest to,ze nr silnika odczytany z bloku rozni sie z tym co jest na tabliczne znamionowej w komorze silnika....
Tomeks Opublikowano 18 Stycznia 2011 Opublikowano 18 Stycznia 2011 W pierwszy dzien po kupnie juz monitowalem u Tomeksa,ze cos mul jest. kąt wtrysku był zjebany,ustawiłeś i auto trochę ożyło. faktycznie,w Pile to auto zapitalało,a teraz jakoś nie chce ,ale aż takiej tragedii niema,nie przesadzaj
Flyer Opublikowano 18 Stycznia 2011 Opublikowano 18 Stycznia 2011 to moze tylko swiadczyc o tym, ze zamiast naprawic, to podmienili silnik, ale who knows. moze jeszcze w D byl zmieniany. tu bym nie dramatyzowal... hydraulike cala wymieniles? ja mimo wszystko bym zrobil logi raz jeszcze dla porownania. rozrzad dobrze ustawiliscie? przeplywke raczej odpusc - bo ona wygladala OK w ostatnich logach. do turbo zajrzales? pewnie nie :gwizdanie:
Bieniek Opublikowano 18 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 18 Stycznia 2011 Jak mamy to turbo sprawdzic?Trzeba rozbierac?Czy co? Nie wymienialem calej hydrauliki.Wymienilem walek,jeden popychacz i kompensator czy jak to sie tam nazywa. NIe ma juz tego dolka.Zreszta on byl prawie niewyczuwalny.No i kata tez juz nie ma.
Rdzewek_RdK Opublikowano 18 Stycznia 2011 Opublikowano 18 Stycznia 2011 Aż ręce opadają, jakie można mieć przygody przez kogoś.. :no: Ale wszystko chyba do ogarnięcia, będzie jeszcze hulać
Bieniek Opublikowano 18 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 18 Stycznia 2011 Piotrus nalega caly czas na pomiar kompresji. Zyczliwa rada czy moze cos wie.... Sprawdzimy.
Artur82 Opublikowano 18 Stycznia 2011 Opublikowano 18 Stycznia 2011 tak czytam czytam i nie wierze...auto kupione od kogos z forum i takie numery
Dev Opublikowano 19 Stycznia 2011 Opublikowano 19 Stycznia 2011 Piotrus nalega caly czas na pomiar kompresji. zwykle od tego sie zaczyna przy takiej usterce
adamooo Opublikowano 19 Stycznia 2011 Opublikowano 19 Stycznia 2011 po 1 to oddaj samochód to kogoś kto Ci porządnie sprawdzi przed wymianą części..najlepiej do jakiegoś chiptunera..
Flyer Opublikowano 19 Stycznia 2011 Opublikowano 19 Stycznia 2011 Piotrus nalega caly czas na pomiar kompresji. Zyczliwa rada czy moze cos wie.... Sprawdzimy. ma racje, sprawdz koniecznie. jesli nie masz juz dolka w mocy, to spoko - zostaw turbine, ale logi i tak bym zrobil zeby zobaczyc czy nie przeladowuje. po 1 to oddaj samochód to kogoś kto Ci porządnie sprawdzi przed wymianą części..najlepiej do jakiegoś chiptunera.. no prosze Cie... do chiptunera?
adamooo Opublikowano 19 Stycznia 2011 Opublikowano 19 Stycznia 2011 a do kogo..na początek sprawdzi stan silnika logami, zobaczy błędy, shamuje auto, itd itp. a każdy dobry master ma swoich mechaników i wszystko się zrobi na miejscu ps. jeśli dla Ciebie chiptuner to Pan który wgrywa gotowe pogramy lub wstawia boxy i nie zajmuje się mechaniką to Twoja sprawa dla mnie chiptunerów powtarzam dobrych jest tylko kilku w polsce :gwizdanie:
Flyer Opublikowano 19 Stycznia 2011 Opublikowano 19 Stycznia 2011 Adaś prosze Cie... nie pisz do mnie jak do jakiegos glaba. po logach nie bylo nic widac poza kiepskimi korekcjami na 1/2 cylindrach i przeladowaniu turbiny (podobno juz nie ma tego problemu) co Ci da hamowanie? auto nie jedzie i to czuc ponoc bez hamowni zobaczy bledy :polew:
adamooo Opublikowano 19 Stycznia 2011 Opublikowano 19 Stycznia 2011 Adaś prosze Cie... nie pisz do mnie jak do jakiegos glaba. no właśnie muszę pisać jak oddałby to jakiegoś dobrego speca to by działało a ma niedaleko jednego dobrego co fury by nie puścił dotąd aż by "nie stała na nogach":gwizdanie: jak wiadomo teraz kryzys więc mechanicy wymieniają wszystko żeby tylko zarobić :gwizdanie:
Flyer Opublikowano 19 Stycznia 2011 Opublikowano 19 Stycznia 2011 to mial nie wymieniac ulamanego popychacza i wyzlobionego walka rozrzadu ? starego rozrzadu tez mial nie wymeiniac? wez przeczytaj ten temat dokladnie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się