Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

[B6 AVF] Brak mocy, doładowanie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

jak w temacie, w audi 80 1.9 tdi avf ( po swapie ) ubyło na mocy po pół roku jazdy. Od razu powiem tak : ,, zmieniałem n75 od audi a4 1.9 tdi AFN " ale efekt jest taki sam jak wcześniej, ciśnienie nigdzie nie ucieka, robiłem logi i wychodziło na to że nie ma odpowiedniego doładowania, tak samo zmieniłem wężyki podciśnieniowe do n75, szukałem gdzie mogło uciekać ciśnienie ale nic z tego, nie ma w układzie zaworu n18 i n239 ale przez pół roku nie było takiej sytuacji jaką mam teraz, błędy jakie mam to 17964 - Charge Pressure Control : Negative Deviation 17977 - Cruise Control Switch i oczywiście te błędy n18 i n239, vagiem sprawdzałem i przy pedale w podłogę był 0.4 bar doładowania do 2700 obrotow a później jest strzał na 1 bar do 3200-3300 i łapie notlaufa. [br]Dopisany: 09 Sierpień 2010, 13:07_________________________________________________98032258.th.jpg

91057926.th.jpg

55144564.th.jpg

52023401.th.jpg

Logi na zapas ;(

_________________________________________________

11BS 11bsd.jpg

Opublikowano

Brak sterowania turbina. Cos namieszales w kabelkologii lub N75 nie dziala. Mozesz zrobic log 011BS?

Opublikowano

nic nie było ruszane, jeździł przez pół roku jak szatan, i po odpaleniu po nocy już muł nie ciągnie nic prawie, w miare dodawania gazu grucha odbija liniowo do pozycji boost off i przy okolo 3200 odbija na chwile do pozycji boost max na ćwierć sekundy i znowu boost off, a 011bs to na postoju ? bo nie ogarnięty jestem w tym temacie,

Opublikowano

tak 011 BS na postoju bo podczas jazdy się nie da :tongue4:

Opublikowano

nic nie było ruszane, jeździł przez pół roku jak szatan, i po odpaleniu po nocy już muł nie ciągnie nic prawie, w miare dodawania gazu grucha odbija liniowo do pozycji boost off i przy okolo 3200 odbija na chwile do pozycji boost max na ćwierć sekundy i znowu boost off, a 011bs to na postoju ? bo nie ogarnięty jestem w tym temacie,

011 robisz na postoju. Masz taki przycisk "Basic Setting". Wybierasz kanal 011 i jedziesz.....

Opublikowano

zrobione,[br]Dopisany: 09 Sierpień 2010, 15:06_________________________________________________za parę dni podmienie n75 i map sensor, wtedy zobaczymy, w ciemno kasy pakować nie będę ;]

Opublikowano

zrobione,[br]Dopisany: 09 Sierpień 2010, 15:06_________________________________________________za parę dni podmienie n75 i map sensor, wtedy zobaczymy, w ciemno kasy pakować nie będę ;]

Niedobrze. N75 nie dziala poprawnie

Opublikowano

jak robiłem logi to widziałem jak grucha chodziła poprawnie, od dołu do góry do końca. Jestem w kropce już nie wiem co mam robić ;/[br]Dopisany: 09 Sierpień 2010, 16:48_________________________________________________inaczej mówiąc na 11bs grucha zachowywała się tak jak na filmiku[br]Dopisany: 09 Sierpień 2010, 16:53_________________________________________________... na filmiku który znalazłem tutaj http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=18478.0

Opublikowano

To moze masz dziure w dolocie w okolicy intercoolera? Na pewno niskie cisnienie doladowania jest przyczyna trybu awaryjnego. Posprawdzaj dolot.

Opublikowano

moze banalne ale czy bezpieczniki sprawdziłes??

Opublikowano

hmmm, bezpieczniki tego nie sprawdzałem, może to i prawda bo wieczorem przed usterką to jeszcze była dosłownie bestia rwał się do jazdy, a z rana muł, aaale w przedziale 3200-3300 około łapie doładowanie 1 bar i to trwa dosłownie ćwierć sekundy, a później ten sam muł, sprawdzimy ;] [br]Dopisany: 09 Sierpień 2010, 23:42_________________________________________________

To moze masz dziure w dolocie w okolicy intercoolera? Na pewno niskie cisnienie doladowania jest przyczyna trybu awaryjnego. Posprawdzaj dolot.

najwięcej czasu poświęciłem na badanie intercoolera na 0.8 doładowaniu cisza, nic nie uciekało, [br]Dopisany: 09 Sierpień 2010, 23:47_________________________________________________

moze banalne ale czy bezpieczniki sprawdziłes??

bezpieczniki sprawne[br]Dopisany: 10 Sierpień 2010, 18:08_________________________________________________n75 podmieniony i dalej to samo, need help ;/

Opublikowano

potrzebny jest kawałek wężyka (wzmocnionego wewnętrznie oplotem z meteriału o średnicy wewn. 4 mm - możesz zakupić taki np. w Praktikerze) i podpinasz jeden jego koniec do trójnika na wężu pomiędzy pompą podciśnienia a serwem hamulców a drugi koniec bezpośrednio do gruszki przy turbo. Robisz log dynamiczny 011 i jeśli będziesz miał przeładowanie i w efekcie tryb awaryjny to pozostaje Ci do sprawdzenia akumulator podciśnienia oraz zaworek jednokierunkowy przed N75. Gdzieś musi być nieszczelność. Pod względem elektrycznym masz wszystko OK bo nie wywala błędu dot. N75.

Opublikowano

do praktikera mam jakieś 70km w jedną stronę, ale w poniedziałek poszukam czegoś podobnego w moim mieście,[br]Dopisany: 11 Wrzesień 2010, 12:47_________________________________________________dałem bezpośrednio wężyk od pompy vacum do gruchy VNT, niestety ale zapomniałem ze sobą wziąć laptopa, nie ciskając do podłogi doładowanie miałem momentami aż do 1.5 - 1.8 bara, jutro postaram się zrobić logi grupy 11[br]Dopisany: 14 Wrzesień 2010, 14:48_________________________________________________żeby nie było ;] turbinka z 2.7TDI[br]Dopisany: 14 Wrzesień 2010, 22:21_________________________________________________sorki że nie zrobiłem screenów logów, jestem mega zmęczony, ale mam nadzieję że nie obrazisz się jak dam po prostu linka do stronki gdzie wrzuciłem te logi http://www.speedyshare.com/files/24261905/log_vnt_max.csv[br]Dopisany: 15 Wrzesień 2010, 16:20_________________________________________________poddaje się, wszystkie wężyki podciśnienia wymienione i nic, n75 podmieniany z passata b5fl 1.9 tdi 100 czy tam 101km AVB, i nicc ;/ turbinka w najlepszej kondycji, jakieś sugestie ? need help ;(

Opublikowano

Z tego logu niewiele widać, edytowałeś chyba loga bo wartości są tak porozpieprzane, że czytać się tego nie daje. Lepiej nic w oryginalnych logach nie zmieniaj tylko wklej je od razu na stronę http://vaglog.rtnet.pl i wyjdą ładnie przekonwertowane. Log dynamiczny musi być robiony z pedałem w podłodze. Zrób jeszcze raz log z podanym podciśnieniem na "krótko" na gruchę przy turbo.

Opublikowano

nie wiem czy turbina nie rozleci się przy pedale w podłodze , jak przy 3 tys obrotów łapie 2 bary, ( 2.7 TDI turbo ) [br]Dopisany: 17 Wrzesień 2010, 16:15_________________________________________________http://vaglog.rtnet.pl/myrmidon_22603.html

mam wskaźnik boosta, ciśnienie po wciśnięciu pedału gazu rośnie w bardzo szybkim tempie, nie chciałem żeby rozerwało mi przewody do icka, to jest 2,3 i 4 bieg do 3 tys, na 50% wciśniętym pedale gazu. [br]Dopisany: 17 Wrzesień 2010, 16:25_________________________________________________na logach widać jedynie 1.7 bara max, jak już wracałem z wyłączonym laptopem to było do 2 barów zależy jak szybko wciska się gaz, wiec wole nie ryzykować ( jak by noga się podwinęła :gwizdanie: ) [br]Dopisany: 17 Wrzesień 2010, 18:03_________________________________________________gratis filmik ;]

[br]Dopisany: 18 Wrzesień 2010, 15:55_________________________________________________węże podciśnieniowe wymienione, temat będzie dalej drążony, [br]Dopisany: 18 Wrzesień 2010, 15:56_________________________________________________jutro postaram się podmienić komputer, bo ten co mam to jest z 1.9 tdi ASZ z softem od AVF, pod maską wszystko sprawdzałem i do niczego nie doszedłem, wszystko było podmieniane związane z podciśnieniem, [br]Dopisany: 28 Wrzesień 2010, 22:07_________________________________________________załamuje ręce i nie wiem co już może być, komputer podmieniony i dalej to samo
Opublikowano

może masz to samo co ja miałem czujnik doładowania turbiny uszkodzony.czujnik g71/g71 sprawdź bo u mnie było podobnie a stało sie z dnia na dzień.

Opublikowano

czyli podmianka na inny map sensor ? a jakie miałeś błędy na kompie jak siadł ci map sensor ? czy miałeś tylko to że wariowało doładowanie ?

Opublikowano

czyli podmianka na inny map sensor ? a jakie miałeś błędy na kompie jak siadł ci map sensor ? czy miałeś tylko to że wariowało doładowanie ?

padło mi z dnia na dzień. czasami potrafiło mi sie załączyć doładowanie na chwilę i znowu padaka.

a jakie logi miałem to mozesz sobie podejrzeć w temacie diagnostyki. na szczęście kupiłem org czujnik i moja laleczka zapiernicza jak należy.

Opublikowano

map sensor przeczyszczony i już wszystko w normie, dawna bestia powróciła ;]

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...