pieckinn Opublikowano 9 Sierpnia 2010 Opublikowano 9 Sierpnia 2010 jak w temacie, w audi 80 1.9 tdi avf ( po swapie ) ubyło na mocy po pół roku jazdy. Od razu powiem tak : ,, zmieniałem n75 od audi a4 1.9 tdi AFN " ale efekt jest taki sam jak wcześniej, ciśnienie nigdzie nie ucieka, robiłem logi i wychodziło na to że nie ma odpowiedniego doładowania, tak samo zmieniłem wężyki podciśnieniowe do n75, szukałem gdzie mogło uciekać ciśnienie ale nic z tego, nie ma w układzie zaworu n18 i n239 ale przez pół roku nie było takiej sytuacji jaką mam teraz, błędy jakie mam to 17964 - Charge Pressure Control : Negative Deviation 17977 - Cruise Control Switch i oczywiście te błędy n18 i n239, vagiem sprawdzałem i przy pedale w podłogę był 0.4 bar doładowania do 2700 obrotow a później jest strzał na 1 bar do 3200-3300 i łapie notlaufa. [br]Dopisany: 09 Sierpień 2010, 13:07_________________________________________________ Logi na zapas ;( _________________________________________________ 11BS
letallec Opublikowano 9 Sierpnia 2010 Opublikowano 9 Sierpnia 2010 Brak sterowania turbina. Cos namieszales w kabelkologii lub N75 nie dziala. Mozesz zrobic log 011BS?
pieckinn Opublikowano 9 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 9 Sierpnia 2010 nic nie było ruszane, jeździł przez pół roku jak szatan, i po odpaleniu po nocy już muł nie ciągnie nic prawie, w miare dodawania gazu grucha odbija liniowo do pozycji boost off i przy okolo 3200 odbija na chwile do pozycji boost max na ćwierć sekundy i znowu boost off, a 011bs to na postoju ? bo nie ogarnięty jestem w tym temacie,
antonio Opublikowano 9 Sierpnia 2010 Opublikowano 9 Sierpnia 2010 tak 011 BS na postoju bo podczas jazdy się nie da
pieckinn Opublikowano 9 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 9 Sierpnia 2010 właśnie czytałem http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=18478.0 ;] i dokształciłem się co nieco,
letallec Opublikowano 9 Sierpnia 2010 Opublikowano 9 Sierpnia 2010 nic nie było ruszane, jeździł przez pół roku jak szatan, i po odpaleniu po nocy już muł nie ciągnie nic prawie, w miare dodawania gazu grucha odbija liniowo do pozycji boost off i przy okolo 3200 odbija na chwile do pozycji boost max na ćwierć sekundy i znowu boost off, a 011bs to na postoju ? bo nie ogarnięty jestem w tym temacie, 011 robisz na postoju. Masz taki przycisk "Basic Setting". Wybierasz kanal 011 i jedziesz.....
pieckinn Opublikowano 9 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 9 Sierpnia 2010 zrobione,[br]Dopisany: 09 Sierpień 2010, 15:06_________________________________________________za parę dni podmienie n75 i map sensor, wtedy zobaczymy, w ciemno kasy pakować nie będę ;]
letallec Opublikowano 9 Sierpnia 2010 Opublikowano 9 Sierpnia 2010 zrobione,[br]Dopisany: 09 Sierpień 2010, 15:06_________________________________________________za parę dni podmienie n75 i map sensor, wtedy zobaczymy, w ciemno kasy pakować nie będę ;] Niedobrze. N75 nie dziala poprawnie
pieckinn Opublikowano 9 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 9 Sierpnia 2010 jak robiłem logi to widziałem jak grucha chodziła poprawnie, od dołu do góry do końca. Jestem w kropce już nie wiem co mam robić ;/[br]Dopisany: 09 Sierpień 2010, 16:48_________________________________________________inaczej mówiąc na 11bs grucha zachowywała się tak jak na filmiku[br]Dopisany: 09 Sierpień 2010, 16:53_________________________________________________... na filmiku który znalazłem tutaj http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=18478.0
letallec Opublikowano 9 Sierpnia 2010 Opublikowano 9 Sierpnia 2010 To moze masz dziure w dolocie w okolicy intercoolera? Na pewno niskie cisnienie doladowania jest przyczyna trybu awaryjnego. Posprawdzaj dolot.
elmo814 Opublikowano 9 Sierpnia 2010 Opublikowano 9 Sierpnia 2010 moze banalne ale czy bezpieczniki sprawdziłes??
pieckinn Opublikowano 10 Września 2010 Autor Opublikowano 10 Września 2010 hmmm, bezpieczniki tego nie sprawdzałem, może to i prawda bo wieczorem przed usterką to jeszcze była dosłownie bestia rwał się do jazdy, a z rana muł, aaale w przedziale 3200-3300 około łapie doładowanie 1 bar i to trwa dosłownie ćwierć sekundy, a później ten sam muł, sprawdzimy ;] [br]Dopisany: 09 Sierpień 2010, 23:42_________________________________________________ To moze masz dziure w dolocie w okolicy intercoolera? Na pewno niskie cisnienie doladowania jest przyczyna trybu awaryjnego. Posprawdzaj dolot. najwięcej czasu poświęciłem na badanie intercoolera na 0.8 doładowaniu cisza, nic nie uciekało, [br]Dopisany: 09 Sierpień 2010, 23:47_________________________________________________ moze banalne ale czy bezpieczniki sprawdziłes?? bezpieczniki sprawne[br]Dopisany: 10 Sierpień 2010, 18:08_________________________________________________n75 podmieniony i dalej to samo, need help ;/
Sztomel Opublikowano 11 Września 2010 Opublikowano 11 Września 2010 potrzebny jest kawałek wężyka (wzmocnionego wewnętrznie oplotem z meteriału o średnicy wewn. 4 mm - możesz zakupić taki np. w Praktikerze) i podpinasz jeden jego koniec do trójnika na wężu pomiędzy pompą podciśnienia a serwem hamulców a drugi koniec bezpośrednio do gruszki przy turbo. Robisz log dynamiczny 011 i jeśli będziesz miał przeładowanie i w efekcie tryb awaryjny to pozostaje Ci do sprawdzenia akumulator podciśnienia oraz zaworek jednokierunkowy przed N75. Gdzieś musi być nieszczelność. Pod względem elektrycznym masz wszystko OK bo nie wywala błędu dot. N75.
pieckinn Opublikowano 16 Września 2010 Autor Opublikowano 16 Września 2010 do praktikera mam jakieś 70km w jedną stronę, ale w poniedziałek poszukam czegoś podobnego w moim mieście,[br]Dopisany: 11 Wrzesień 2010, 12:47_________________________________________________dałem bezpośrednio wężyk od pompy vacum do gruchy VNT, niestety ale zapomniałem ze sobą wziąć laptopa, nie ciskając do podłogi doładowanie miałem momentami aż do 1.5 - 1.8 bara, jutro postaram się zrobić logi grupy 11[br]Dopisany: 14 Wrzesień 2010, 14:48_________________________________________________żeby nie było ;] turbinka z 2.7TDI[br]Dopisany: 14 Wrzesień 2010, 22:21_________________________________________________sorki że nie zrobiłem screenów logów, jestem mega zmęczony, ale mam nadzieję że nie obrazisz się jak dam po prostu linka do stronki gdzie wrzuciłem te logi http://www.speedyshare.com/files/24261905/log_vnt_max.csv[br]Dopisany: 15 Wrzesień 2010, 16:20_________________________________________________poddaje się, wszystkie wężyki podciśnienia wymienione i nic, n75 podmieniany z passata b5fl 1.9 tdi 100 czy tam 101km AVB, i nicc ;/ turbinka w najlepszej kondycji, jakieś sugestie ? need help ;(
Sztomel Opublikowano 17 Września 2010 Opublikowano 17 Września 2010 Z tego logu niewiele widać, edytowałeś chyba loga bo wartości są tak porozpieprzane, że czytać się tego nie daje. Lepiej nic w oryginalnych logach nie zmieniaj tylko wklej je od razu na stronę http://vaglog.rtnet.pl i wyjdą ładnie przekonwertowane. Log dynamiczny musi być robiony z pedałem w podłodze. Zrób jeszcze raz log z podanym podciśnieniem na "krótko" na gruchę przy turbo.
pieckinn Opublikowano 30 Września 2010 Autor Opublikowano 30 Września 2010 nie wiem czy turbina nie rozleci się przy pedale w podłodze , jak przy 3 tys obrotów łapie 2 bary, ( 2.7 TDI turbo ) [br]Dopisany: 17 Wrzesień 2010, 16:15_________________________________________________http://vaglog.rtnet.pl/myrmidon_22603.html mam wskaźnik boosta, ciśnienie po wciśnięciu pedału gazu rośnie w bardzo szybkim tempie, nie chciałem żeby rozerwało mi przewody do icka, to jest 2,3 i 4 bieg do 3 tys, na 50% wciśniętym pedale gazu. [br]Dopisany: 17 Wrzesień 2010, 16:25_________________________________________________na logach widać jedynie 1.7 bara max, jak już wracałem z wyłączonym laptopem to było do 2 barów zależy jak szybko wciska się gaz, wiec wole nie ryzykować ( jak by noga się podwinęła :gwizdanie: ) [br]Dopisany: 17 Wrzesień 2010, 18:03_________________________________________________gratis filmik ;] [br]Dopisany: 18 Wrzesień 2010, 15:55_________________________________________________węże podciśnieniowe wymienione, temat będzie dalej drążony, [br]Dopisany: 18 Wrzesień 2010, 15:56_________________________________________________jutro postaram się podmienić komputer, bo ten co mam to jest z 1.9 tdi ASZ z softem od AVF, pod maską wszystko sprawdzałem i do niczego nie doszedłem, wszystko było podmieniane związane z podciśnieniem, [br]Dopisany: 28 Wrzesień 2010, 22:07_________________________________________________załamuje ręce i nie wiem co już może być, komputer podmieniony i dalej to samo
kileeer Opublikowano 30 Września 2010 Opublikowano 30 Września 2010 może masz to samo co ja miałem czujnik doładowania turbiny uszkodzony.czujnik g71/g71 sprawdź bo u mnie było podobnie a stało sie z dnia na dzień.
pieckinn Opublikowano 30 Września 2010 Autor Opublikowano 30 Września 2010 czyli podmianka na inny map sensor ? a jakie miałeś błędy na kompie jak siadł ci map sensor ? czy miałeś tylko to że wariowało doładowanie ?
kileeer Opublikowano 30 Września 2010 Opublikowano 30 Września 2010 czyli podmianka na inny map sensor ? a jakie miałeś błędy na kompie jak siadł ci map sensor ? czy miałeś tylko to że wariowało doładowanie ? padło mi z dnia na dzień. czasami potrafiło mi sie załączyć doładowanie na chwilę i znowu padaka. a jakie logi miałem to mozesz sobie podejrzeć w temacie diagnostyki. na szczęście kupiłem org czujnik i moja laleczka zapiernicza jak należy.
pieckinn Opublikowano 5 Października 2010 Autor Opublikowano 5 Października 2010 map sensor przeczyszczony i już wszystko w normie, dawna bestia powróciła ;]
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się