Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 1Z] przeplywomierz - jakie objawy ?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
jeśli padnięty jest przepływomierz

jak napisałem wyzej .... nie ma co wróżyc z fusów .... (choc tak jak napisał Pikus to nie powinno byc przyczyna wiekszego apetytu na gnojówke ) ...

a powodów zwikszonego spalania moze byc bardzo duzo :

-opony

-geometria zawieszenia

-filtry (powietrza)

-wysrane wtryski

-walnięty czujnik temperatury paliwa

-wysrany termostat

-dziura w baku ... ;-)

..... i wiele innych powodów

Opublikowano
-dziura w baku ... ;-)

Ten jest najbardziej prawdopodobny. :lol::lol::lol:

Opublikowano

z tym bakiem to jak byś zgadł bo moj jest jak by zalany od góry aż do dołu widziałem w kanale na przeglądzie ale to chyba z powodu ,że zalałem go ile wlazło ok 80litr.i ostatnio i może górą trochę puściło choć nie wiem czy to możliwe?ale w garażu plamy nie ma.

Opublikowano
z tym bakiem to jak byś zgadł bo moj jest jak by zalany od góry aż do dołu widziałem w kanale na przeglądzie ale to chyba z powodu ,że zalałem go ile wlazło ok 80litr.i ostatnio i może górą trochę puściło choć nie wiem czy to możliwe?ale w garażu plamy nie ma.

to moze napiszesz jakie to jest to DUZE spalanie u Ciebie :?:

Opublikowano
ostatnio ok 6,5 jazda mieszana ,ale teraz wyjdzie troszkę więcej musze dojeżdzić do 200km i zalać ,ale wróżę z e wskazówki że może być 7-7,5

i to ma byc duzo ... :?: :roll:

rozumiem ze ceny gnoju sa wysokie i kazdy chce jezdzic na kropelce ... ale bez przesady .... :twisted:

a silnik trzyma temperature jak sie rozgrzeje ... :?:

Opublikowano
Latem jeszcze zdawało mi się że pali ok 5,5 w trasie

[ Dodano: 18-12-2006, 23:20 ]

temperatura nie rusza sie z 90

5.5 w trasie (ale to tylko CI sie zdawało :twisted: )

6.5 mieszana i 7 przy dzisiejszych temperaturah powietrza to jak najbardziej wynik do zaakceptowania ......

lepiej zajmij sie probleme z brakiem "moczu" ..... :twisted:

Opublikowano

A jeszcze zapytam :czy w waszych jak sie rozgrzeje silnik to tez nie słychać turbiny.bo w moim jak jest zimny to gwizda ale tak do 1800obr.w rozgrzanym prawie nic i to mnie niepokoiło co do mocy ,a nie przepływka.,bo podmieniałem od brata i nie było róznicy./nic nie kopci./

[ Dodano: 18-12-2006, 23:30 ]

a ja czytałem te bajki o 5 a nawet 4,9 litra i się podniecałem

Opublikowano
A jeszcze zapytam :czy w waszych jak sie rozgrzeje silnik to tez nie słychać turbiny.bo w moim jak jest zimny to gwizda ale tak do 1800obr.w rozgrzanym prawie nic i to mnie niepokoiło co do mocy ,a nie przepływka.,bo podmieniałem od brata i nie było róznicy./nic nie kopci./

teraz jest zimno wic jezdze z zamknietymi szybami i nic nie słysze ... poza tym mam beret z nausznikami .... :twisted:

w Twoim TDI (jak i w moim ;-) ) jest turbo o zmiennej geometrii łopatek (VGT) której charakterystyczna cecha jest to ze na niski obrotach wydaje taki przyjemny dla ucha (przynajmniej dla mnie ;-) ) gwizd ... :twisted: (wiec prawdopodobnie kolejny Twój niecelny strzał co do braku mocy :twisted: ) ... poza tym ciezko przez net okreslic czy to jest "zdrowy" gwizd czy nie :roll:

reszta nalezy do Vag'a.....

a ja czytałem te bajki o 5 a nawet 4,9 litra i się podniecałem

sa w zyciu lepsze "rzeczy" zeby sie podniecic ... :twisted:

Opublikowano
OK dzięki będę musiał pogonic braciszka żeby się naumiał /bo już kupił/tylko opornie mu to idzie i przetestował tego vaga

co do diagnozy Vag'iem to bylo juz kilka razy opisane na forum ... poszukaj a zobaczsz z jest to łatwe .... a bratu daj spokoj , to w koncu chyba Twoje Audi .. ;-)

Opublikowano

parę dni temu wyciąłem kata i teraż wiem dopiero że mam turbinę,nawet na wolnych obr.gwiżdze cichutko, apotem aż przyjemnie , ale nadal sie muli na chwilę przy 2900obr., a potem SDI ćwiczymy dalej.

Opublikowano

Witam

Mam pytanko odnosnie przeplywonierza.Odpielem wtyczke od przeplywki i nie bylo zadnej reakcji samochod jezdzi tak samo.Czy to moze swiadczyc ze przeplywka jest do niczego.Prosze o pomoc

P.s chcialem dodac ze podpielem go do VAG-a i nic nie wykazalo oprocz "bląd sterowania silnika

Opublikowano

Witam

Mam pytanko odnosnie przeplywonierza.Odpielem wtyczke od przeplywki i nie bylo zadnej reakcji samochod jezdzi tak samo.Czy to moze swiadczyc ze przeplywka jest do niczego.Prosze o pomoc

P.s chcialem dodac ze podpielem go do VAG-a i nic nie wykazalo oprocz "bląd sterowania silnika

jest duze prawdopodobienstwo ;).... zrob logi dynamiczne 003,008,010,011 i bedzie wiadomo ...

Opublikowano

Miałem padniętą przepływkę. Auto zamulało, praktycznie zero przyspieszenia. Jesli chodzi o spalanie to nie widziałem drastycznej różnicy. Ale jak już wymieniłem przepływkę to miodzio jak deptałem gaz....... :D

Opublikowano

parę dni temu wyciąłem kata i teraż wiem dopiero że mam turbinę,nawet na wolnych obr.gwiżdze cichutko, apotem aż przyjemnie , ale nadal sie muli na chwilę przy 2900obr., a potem SDI ćwiczymy dalej.

Czy pozbycie sie kata mozewplynac na moc auta ? lub cos innego? i w jaki sposob

Opublikowano

Czy ktos orientuje gdzie moge spradzic logi dynamiczne na terenie bylego woj.walbrzyskiego?

Na Podzamczu, w W-chu prawdopodobnie można to bedzie sprawdzić u "Skiba Bosch" (jakoś tak to chyba się nazywa).

tel do nich to(74) 840 83 30 ->do warsztatu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...