Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Zegar radiowy w A4 B6


MASA

Rekomendowane odpowiedzi

próbowałem wyciągać bezpiecznik i zmieniać na te godziny 1,59 2,58 i nic

Jeśli padł odbiornik (tak jak to było m.in. u mnie), to ustawianie zegarów na 1:59 czy 2:58 nic nie da.

Sprawdź napięcie w wiązce - będzie wiadomo, co dalej.

--

Pozdrawiam.

Sławek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może się przyda....

Zegar_radiowy.jpg

<br /><br />

...i jeszcze to...

Synchronizacja_zegara.jpg

<br /><br />

Pozdrawiam.

I podziwiam zarazem Tych co walczą z tą zegarynką. U mnie antenka zgasła jakiś rok temu. Chwile walczyłem. W końcu czas z manuala i jest gitara.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

….To i ja podzielę się swoimi spostrzeżeniami. W moim przypadku przedwczoraj odłączyłem na około dobę akumulator. Oczywiście po jego podłączeniu ikona anteny lub jak niektórzy wolą „palma” zniknęła. Ponieważ nie pojawiła się przez godzinę postanowiłem nastawić czas ręcznie – było to około 21:00. Na drugi dzień wsiadając rano do auta około 06:00 nie zauważyłem by ikonka się pojawiła. Od 06:00 samochód stał pod pracą. Około 14:00 jak wsiadłem do auta zauważyłem ikonkę anteny na wyświetlaczu – wszystko samo się automatycznie ustawiło. Dodam, że nie grzebałem zani vagiem ani też nie ustawiałem czasu ręcznie np. na 02:59 itp…

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Korzystając z ciepłego dnia dobrałem się wreszcie do tego nieszczęsnego odbiornika w swoim aucie.

Gdy go w końcu wyciągnąłem, moim oczom ukazał się taki oto widok:

To by chyba wyjaśniało, czemu "palma" się nie pojawiała. :kwasny:

Ten mój ma numer 4B0919145A, czyli to ten najstarszy i najbardziej awaryjny model. Z lektury tego wątku wynika, że powinienem kupić odbiornik o numerze 8K0919145A.

I teraz pytanie do tych, którzy już to wymieniali: czy gniazda w obu modelach są takie same? Czy moja obecna wtyczka będzie pasowała do tego nowego odbiornika?

--

Pozdrawiam.

Sławek

Wynika z tego zdjęcia, że autko było prane w pupę

---------- Post dopisany 04-08-2012 at 15:24 ---------- Poprzedni post napisany 30-07-2012 at 16:38 ----------

Jest antenka też i w moim autku. Montowałem całość od podstaw, bo w wyposażeniu UTS nie miałem. Poszło gładko i od razu zadziałało po restarcie liczników i ustawieniu 2.58. Po pięciu minutach zahulało.

Jeszcze jedno.

Choć autko stoi prawie pod ukraińską granicą, nie było problemu z synchronizacją.

Dzięki wielkie wszystkim, którzy do wątku dodali coś sensownego.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

panowie a jaki kod ma być wpisany w kanale 19? obecnie mam 11 i palmy nie ma. autko to a4 b5 2000 r zegary jager z modułem w zegarach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:hi: przeczytałem wątek od dechy do dechy i stwierdzam że padł mi chyba ten moduł. Kupie raczej z końcówką B. ASO na chwile obecna pokazuję cenę 167.17 trochę sporo :thumbdown: Na allegro można wyrwać za 50zł tylko ciekawe czy dobry :whistling: szkoda tylko że jest tyle roboty żeby ściągnąć ten zderzak :thumbdown: no cóż , odłączę jeszcze aku, sprawdzę jeszcze raz z godzinami i wymienię moduł. Wcześniej wszystko było ok. Palma była 24h :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja kupilem w aso bo na allegro to loteria. A jak wiadomo te moduly sa awaryjne i nie wiadomo co sie trafi. A jesli chodzi o wymiane czujnika to zajelo mi to 20 min w sedanie. Odkrecilem prawa strone i srodek i lekko odgialem zderzak aby weszla reka z kluczem. Nie trzeba calego zderzaka zrzucac. Jak jest w avancie to nie wiem.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok, dzięki :wink:

---------- Post dopisany 21-01-2013 at 21:22 ---------- Poprzedni post napisany 16-01-2013 at 00:57 ----------

Panowie dziś po 5 dniach jadę autem, patrze na zegar, co widzę palemką :decayed: oby została :banan:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A u mnie jak wymieniłem moduł to cały czas świeci. Po odłączeniu zegarów albo aku wystarczy że zamkne auto na 5 minut, cany się wyłączą i palma wraca. To może być oznaka kończącego się modułu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie też non stop palemka, bardziej u nich brak zasięgu, jak zgubie palmę to też żeby wróciła to muszę w konkretnym miejscu postawić na parkingu żeby wróciła

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

właśnie to samo chciałem napisać... zależy chyba od miejsca parkowania

mieszkam wprawdzie na końcu europy ale też tak mam, że nie wszędzie mi łapie...mam swoje miejsce gdzie zawsze wciągu kilkunastu minut sygnał wraca, w innym nawet jeśli to jest otwarta przestrzeń, choćby 24h sygnału niet

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zauważ że ja mieszkam pod Gibraltarem w prostej linii od nadajnika jak już pisałem jest

to ja wam powiem, że mieszkając na końcu europy również mam sterowanie radiowe....zarówno w aucie jak i w domowym sprzęcie....

w linii prostej jest 1905 km, a na Gibraltar gdzie pracuję 1931 km, od NADAJNIKA (wg google earth)...

http://a4-klub.pl/uklad-elektryczny-16/all-zegar-radiowy-aucie-990/index18.html#post2900436

więc sygnał jest mocny... tutaj pewnie są inne zakłócenia, że pomimo zdecydowanie mniejszej odległości nie zawsze łapiecie sygnał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem jak to będzie, na razie się pali , u mnie zawsze była palemka, nawet w starej b5 miałem palemkę cały czas, region u mnie jest ok :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie może ktoś jeszcze potwierdzić gdzie włącza się ten zegar w liczniku? Na wcześniejszych stronach piszecie coś takiego

Adres 17 - Instruments

10 - Adaptacja --> kanał 19

?xxxx: Illumination Option

0 - Needle and Scala only active at 'Light on"

1 - Needle already active at 'Ignition on'

2 - Scale already active at 'Ignition on'

3 - Scala (2. Map) and Needle at "ignition on" active

x?xxx: Board Computer

0 - only Level 2 (long time memory)

1 - Level 1 and 2

xx?xx: Driver Information System (DIS)

0 - DIS 1

1 - Highline without DIS

2 - DIS 2

xxx?x: Ambient Temperature

0 - no Display, Illumination inactive

1 - Display and Illumination active

xxxx?: Remote Clock

0 - Remote Clock not active

1 - Remote Clock active

po czym później ktoś napisał że chodzi o kodowanie, a nie adaptacje. Ale po wejściu w kodowanie nie ma możliwości wyboru kanału.

Mój problem polega na tym, że też mi antenka zniknęła po kasowaniu inspekcji olejowej.

Co najlepsze jak łącze się z 17-licznik to w okienku sft coding mam same zera :(

Mam jeszcze jedno pytanie, obecnie mam dwie pamięci licznika 1 i 2, aby to pozostało musze ustawić

0 - DIS 1

1 - Highline without DIS

2 - DIS 2

na 2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...