Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Zegar radiowy w Audi A4 B6


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

U mnie próbowałem już cuda na kiju i nie fu fu :tongue4:

Może parkujesz w miejscu oddziaływania pola elektro-magnetycznego (np. niedaleko transformatora) - tylko uważaj bo pewnego dnia można nie odjechać z parkingu ;):tongue4:

HEHEHE

Nie . Ani w POlsce, ani we Włoszech, ani nigdzie indziej nie pojawiła się ta fuckin antenka. Nawet na moment. :thumbdown:

Opublikowano

Panowie może Ci co mają problemy mają moduł o oznaczeniu 4B0 919 145A który został zastąpiony modułem 4B0 919 145B (z jakiś powodów - być może właśnie z tych o których piszecie).

Czy instalacja do tego modułu była w każdym aucie czy trzeba ją samemu poprowadzić ?

Opublikowano

Trzeba ją prowadzić bo angol którego miałem na części nie miał tego bajeru i nie miał wiązki pod lampą, poza tym zegar jest "inny" przy opcji z tym bajerkiem bo ma dodatkowo kostkę 3 czy 4 pinową... Sprawdzę z ciekawości jaki numer ma ten odbiornik który jest na sprzedaż

Opublikowano

U mnie nigdy nie pojawiła sie ta palma a śmigam po UK i przez Niemcownie jak jade do PL i kurde nic :wallbash: ale musze jeszcze sprawdzić jakie mam kodowanie w liczniku

Opublikowano

Hej, ja dziś zakodowałem kanał 19 kodem: 01011 - niestety palmy brak. Jak sie pojawi to napiszę :)

Z innej beczki. Czy na pierwszym miejscu powinna być 3? Ja chcę, żeby podświetlenie zegarów i przebieg pojawiały się jak włączę światła (a nie zapłon). Czy wtedy koduję jako 0 na pierwszym miejscu?

Kodowałem zgodnie z:

Select 17 (Instrument Cluster)

Adaptation -> Function 10

-> Channel 19 (Misc)

xxxx?: Remote Clock

0 - Remote Clock not active

1 - Remote Clock active

xxx?x: Ambient Temperature

0 - no Display, Illumination inactive

1 - Display and Illumination active

xx?xx: Driver Information System (DIS)

0 - DIS 1

1 - Highline without DIS

2 - DIS 2

x?xxx: Board Computer

0 - only Level 2 (long time memory)

1 - Level 1 and 2

?xxxx: Illumination Option

0 - Needle and Scala only active at 'Light on"

1 - Needle already active at 'Ignition on'

2 - Scale already active at 'Ignition on'

3 - Scala (2. Map) and Needle at "ignition on" active

Opublikowano

Ja zmieniłem kodowanie i... nic a nic. Jak palemki nie było tak nie ma :kwasny: i juz jej raczej nie bedzie :)

Gość czesiu-84
Opublikowano

Hej.

Kupiłem ten moduł (4B0919145B), wtyczki i przewody z końcówkami.

Teraz potrzebuję pomocy w połączeniu.Który styk w które miejsce w kostce.

Z góry dzięki za pomoc.

Opublikowano

czesiu-84 moduł modułem ale Twoje zegary nie mają "opcji" odbiornika radiowego i sama antena Ci nic nie da...

Opublikowano

Chłopaki ja przed wczoraj wyjmowałem akumulator bo sprawdzałem drożność odpływów wody z podszybia i odłączony był około godzinę. Podłączyłem i już nie świeciła się antenka od zegara, ustawiłem sobie ręcznie ale dzisiaj rano poszedłem do fury i już się świeci. Także samo się ustawia :hi:

Opublikowano

Chłopaki ja przed wczoraj wyjmowałem akumulator bo sprawdzałem drożność odpływów wody z podszybia i odłączony był około godzinę. Podłączyłem i już nie świeciła się antenka od zegara, ustawiłem sobie ręcznie ale dzisiaj rano poszedłem do fury i już się świeci. Także samo się ustawia :hi:

to ze samo sie ustawia to wiemy bo takie jest glowne zadanie takiego zegarka :decayed: niestety nie wszystkim w tym takze mnie palemka chce powrocic na swoje miejsce :thumbdown:

Zastanawiam sie czy nie kupic tej nowszej antenty z modelu b7.Najpierw jednak chyba wyciagne swoj i zobacze jak to tam wyglada-moze cos wyrezam i bedzie mi tez pokazywal np cisnienie barometryczne :cool1:

Gość czesiu-84
Opublikowano

Koledzy, jeszcze raz chciałem poprosić o schemat połączenia licznik - moduł synchronizacji zegara.

Czy to ma być tak?

pin 1 licznik do pin 1 moduł

pin 2 licznik do pin 3 moduł

pin 4 licznik do pin 2 moduł

pin 3 licznik pozostaje pusty

Przy takim połączeniu Vag mi pokazuje, że odbiornik jest ok, ale palemki nie ma.

Według instrukcji napraw audi (znalazłem opis na niemieckiej stronie), po odpowiednim kodowaniu, trzeba wyciągnąć bezpiecznik nr15 10A (reset zegarów) po włożeniu bezpiecznika ustawić zegar na godzinę 02.55 zamknąć samochód i odczekać 15min.Jeśli po tym czasie nie zadziała to moduł do wymiany.Jeszcze piszą, że zaleca się powtórzenie tej operacji 3 krotnie.

Wyczytałem jeszcze, że każde audi ma to w standardzie, tylko w A4 AVANT 8E było to w opcji (nie wiem ile w tym prawdy).

Pozdrawiam

Opublikowano

A Ty dalej swoje... zegar "pod odbiornik radiowy" ma dodatkową 3 lub 4 pinową (nie pamiętam już a nie chce mi się wyciągać zegarów) czarną prostokątną kostkę...

Gość czesiu-84
Opublikowano

Kolego, moduł już mam właśnie pod te gniazdo 4-ro pinowe na tyle licznika podłączony.

Opublikowano

To zmieniałeś licznik czy miałeś takiego farta że miałeś już licznik "pod odbiornik" bo wiem że nie wszystkie zegary to mają...

Gość czesiu-84
Opublikowano

Z tego co wyczytałem na forum niemieckim, to wszystkie zegary od 98 roku mają to gniazdo.W niemczech jest to reżanko popularne.Ale mniejsza o to, vag mi pokazuje odbiornik ok, a palemki nie ma.

Pozdrawiam.

Opublikowano

Koledzy, jeszcze raz chciałem poprosić o schemat połączenia licznik - moduł synchronizacji zegara.

Czy to ma być tak?

pin 1 licznik do pin 1 moduł

pin 2 licznik do pin 3 moduł

pin 4 licznik do pin 2 moduł

pin 3 licznik pozostaje pusty

Przy takim połączeniu Vag mi pokazuje, że odbiornik jest ok, ale palemki nie ma.

Według instrukcji napraw audi (znalazłem opis na niemieckiej stronie), po odpowiednim kodowaniu, trzeba wyciągnąć bezpiecznik nr15 10A (reset zegarów) po włożeniu bezpiecznika ustawić zegar na godzinę 02.55 zamknąć samochód i odczekać 15min.Jeśli po tym czasie nie zadziała to moduł do wymiany.Jeszcze piszą, że zaleca się powtórzenie tej operacji 3 krotnie.

Wyczytałem jeszcze, że każde audi ma to w standardzie, tylko w A4 AVANT 8E było to w opcji (nie wiem ile w tym prawdy).

Pozdrawiam

Tak jest w Elsie, czyli ok

Opublikowano

mam zegary z B7 anglika z modelowo 2008 roku i nie ma tego gniazda... :wink4:

Gość czesiu-84
Opublikowano

No to widocznie wyczytałem jakieś po części fałszywe informacje, a sam mam szczęście, że mam to podłączenie.

Kolego superdziki, dzęki za potwierdzenie informacji.

Jak palemka się pojawi to dam znać.[br]Dopisany: 20-05-2010, 23:12:20_________________________________________________No i się palemka pojawiła :>

Dzisiaj po przejechaniu 80km autostradą i postoju na parkingu otwartym około 3000m2 palemka się pojawiła.

Pozdrawiam.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...