truckmaniac Opublikowano 21 Lutego 2010 Opublikowano 21 Lutego 2010 U mnie próbowałem już cuda na kiju i nie fu fu Może parkujesz w miejscu oddziaływania pola elektro-magnetycznego (np. niedaleko transformatora) - tylko uważaj bo pewnego dnia można nie odjechać z parkingu HEHEHENie . Ani w POlsce, ani we Włoszech, ani nigdzie indziej nie pojawiła się ta fuckin antenka. Nawet na moment.
saintos Opublikowano 9 Marca 2010 Opublikowano 9 Marca 2010 palma is back zastosowałem się do rad, wziąłem i jeździłem, a ona wzięła i sama wróciła
Dembsey Opublikowano 17 Marca 2010 Opublikowano 17 Marca 2010 Panowie może Ci co mają problemy mają moduł o oznaczeniu 4B0 919 145A który został zastąpiony modułem 4B0 919 145B (z jakiś powodów - być może właśnie z tych o których piszecie). Czy instalacja do tego modułu była w każdym aucie czy trzeba ją samemu poprowadzić ?
alvaro Opublikowano 17 Marca 2010 Opublikowano 17 Marca 2010 Trzeba ją prowadzić bo angol którego miałem na części nie miał tego bajeru i nie miał wiązki pod lampą, poza tym zegar jest "inny" przy opcji z tym bajerkiem bo ma dodatkowo kostkę 3 czy 4 pinową... Sprawdzę z ciekawości jaki numer ma ten odbiornik który jest na sprzedaż
Pawlo 2004 Opublikowano 4 Kwietnia 2010 Opublikowano 4 Kwietnia 2010 U mnie nigdy nie pojawiła sie ta palma a śmigam po UK i przez Niemcownie jak jade do PL i kurde nic ale musze jeszcze sprawdzić jakie mam kodowanie w liczniku
Mychu Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Hej, ja dziś zakodowałem kanał 19 kodem: 01011 - niestety palmy brak. Jak sie pojawi to napiszę Z innej beczki. Czy na pierwszym miejscu powinna być 3? Ja chcę, żeby podświetlenie zegarów i przebieg pojawiały się jak włączę światła (a nie zapłon). Czy wtedy koduję jako 0 na pierwszym miejscu? Kodowałem zgodnie z: Select 17 (Instrument Cluster) Adaptation -> Function 10 -> Channel 19 (Misc) xxxx?: Remote Clock 0 - Remote Clock not active 1 - Remote Clock active xxx?x: Ambient Temperature 0 - no Display, Illumination inactive 1 - Display and Illumination active xx?xx: Driver Information System (DIS) 0 - DIS 1 1 - Highline without DIS 2 - DIS 2 x?xxx: Board Computer 0 - only Level 2 (long time memory) 1 - Level 1 and 2 ?xxxx: Illumination Option 0 - Needle and Scala only active at 'Light on" 1 - Needle already active at 'Ignition on' 2 - Scale already active at 'Ignition on' 3 - Scala (2. Map) and Needle at "ignition on" active
alvaro Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Odbiornik z B7 ma numer 4B0919145A zmieniony na 4B0919145B a wygląda tak : http://www.allegro.pl/item988405089_audi_a3_a4_a6_a8_odbiornik_zegara_radiowego.html
Pawlo 2004 Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Ja zmieniłem kodowanie i... nic a nic. Jak palemki nie było tak nie ma i juz jej raczej nie bedzie
Gość czesiu-84 Opublikowano 18 Maja 2010 Opublikowano 18 Maja 2010 Hej. Kupiłem ten moduł (4B0919145B), wtyczki i przewody z końcówkami. Teraz potrzebuję pomocy w połączeniu.Który styk w które miejsce w kostce. Z góry dzięki za pomoc.
alvaro Opublikowano 19 Maja 2010 Opublikowano 19 Maja 2010 czesiu-84 moduł modułem ale Twoje zegary nie mają "opcji" odbiornika radiowego i sama antena Ci nic nie da...
bobusiek Opublikowano 19 Maja 2010 Opublikowano 19 Maja 2010 Chłopaki ja przed wczoraj wyjmowałem akumulator bo sprawdzałem drożność odpływów wody z podszybia i odłączony był około godzinę. Podłączyłem i już nie świeciła się antenka od zegara, ustawiłem sobie ręcznie ale dzisiaj rano poszedłem do fury i już się świeci. Także samo się ustawia
HiRide Opublikowano 19 Maja 2010 Opublikowano 19 Maja 2010 Chłopaki ja przed wczoraj wyjmowałem akumulator bo sprawdzałem drożność odpływów wody z podszybia i odłączony był około godzinę. Podłączyłem i już nie świeciła się antenka od zegara, ustawiłem sobie ręcznie ale dzisiaj rano poszedłem do fury i już się świeci. Także samo się ustawia to ze samo sie ustawia to wiemy bo takie jest glowne zadanie takiego zegarka niestety nie wszystkim w tym takze mnie palemka chce powrocic na swoje miejsce Zastanawiam sie czy nie kupic tej nowszej antenty z modelu b7.Najpierw jednak chyba wyciagne swoj i zobacze jak to tam wyglada-moze cos wyrezam i bedzie mi tez pokazywal np cisnienie barometryczne
Gość czesiu-84 Opublikowano 20 Maja 2010 Opublikowano 20 Maja 2010 Koledzy, jeszcze raz chciałem poprosić o schemat połączenia licznik - moduł synchronizacji zegara. Czy to ma być tak? pin 1 licznik do pin 1 moduł pin 2 licznik do pin 3 moduł pin 4 licznik do pin 2 moduł pin 3 licznik pozostaje pusty Przy takim połączeniu Vag mi pokazuje, że odbiornik jest ok, ale palemki nie ma. Według instrukcji napraw audi (znalazłem opis na niemieckiej stronie), po odpowiednim kodowaniu, trzeba wyciągnąć bezpiecznik nr15 10A (reset zegarów) po włożeniu bezpiecznika ustawić zegar na godzinę 02.55 zamknąć samochód i odczekać 15min.Jeśli po tym czasie nie zadziała to moduł do wymiany.Jeszcze piszą, że zaleca się powtórzenie tej operacji 3 krotnie. Wyczytałem jeszcze, że każde audi ma to w standardzie, tylko w A4 AVANT 8E było to w opcji (nie wiem ile w tym prawdy). Pozdrawiam
alvaro Opublikowano 20 Maja 2010 Opublikowano 20 Maja 2010 A Ty dalej swoje... zegar "pod odbiornik radiowy" ma dodatkową 3 lub 4 pinową (nie pamiętam już a nie chce mi się wyciągać zegarów) czarną prostokątną kostkę...
Gość czesiu-84 Opublikowano 20 Maja 2010 Opublikowano 20 Maja 2010 Kolego, moduł już mam właśnie pod te gniazdo 4-ro pinowe na tyle licznika podłączony.
alvaro Opublikowano 20 Maja 2010 Opublikowano 20 Maja 2010 To zmieniałeś licznik czy miałeś takiego farta że miałeś już licznik "pod odbiornik" bo wiem że nie wszystkie zegary to mają...
Gość czesiu-84 Opublikowano 20 Maja 2010 Opublikowano 20 Maja 2010 Z tego co wyczytałem na forum niemieckim, to wszystkie zegary od 98 roku mają to gniazdo.W niemczech jest to reżanko popularne.Ale mniejsza o to, vag mi pokazuje odbiornik ok, a palemki nie ma. Pozdrawiam.
superdziki Opublikowano 20 Maja 2010 Opublikowano 20 Maja 2010 Koledzy, jeszcze raz chciałem poprosić o schemat połączenia licznik - moduł synchronizacji zegara. Czy to ma być tak? pin 1 licznik do pin 1 moduł pin 2 licznik do pin 3 moduł pin 4 licznik do pin 2 moduł pin 3 licznik pozostaje pusty Przy takim połączeniu Vag mi pokazuje, że odbiornik jest ok, ale palemki nie ma. Według instrukcji napraw audi (znalazłem opis na niemieckiej stronie), po odpowiednim kodowaniu, trzeba wyciągnąć bezpiecznik nr15 10A (reset zegarów) po włożeniu bezpiecznika ustawić zegar na godzinę 02.55 zamknąć samochód i odczekać 15min.Jeśli po tym czasie nie zadziała to moduł do wymiany.Jeszcze piszą, że zaleca się powtórzenie tej operacji 3 krotnie. Wyczytałem jeszcze, że każde audi ma to w standardzie, tylko w A4 AVANT 8E było to w opcji (nie wiem ile w tym prawdy). Pozdrawiam Tak jest w Elsie, czyli ok
alvaro Opublikowano 20 Maja 2010 Opublikowano 20 Maja 2010 mam zegary z B7 anglika z modelowo 2008 roku i nie ma tego gniazda...
Gość czesiu-84 Opublikowano 23 Maja 2010 Opublikowano 23 Maja 2010 No to widocznie wyczytałem jakieś po części fałszywe informacje, a sam mam szczęście, że mam to podłączenie. Kolego superdziki, dzęki za potwierdzenie informacji. Jak palemka się pojawi to dam znać.[br]Dopisany: 20-05-2010, 23:12:20_________________________________________________No i się palemka pojawiła :> Dzisiaj po przejechaniu 80km autostradą i postoju na parkingu otwartym około 3000m2 palemka się pojawiła. Pozdrawiam.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się