Dajmon Opublikowano 21 Grudnia 2014 Opublikowano 21 Grudnia 2014 Z tego co wyczytałem tutaj z forum, to wszystkie na ten swój czas, takie właśnie były montowane. Takie właśnie, bo wówczas takie tylko były dostępne. Dopiero z upływem czasu i dalszym rozwojem elektroniki i jej badań (już przez użytkowników), powstał nowy nr modułu. Czy jest on nowszy, lepiej wykonany. Nie wiem.
powaguspisz Opublikowano 21 Grudnia 2014 Opublikowano 21 Grudnia 2014 Witam Panowie Gdzie tego dokładnie szukać, bo umnie dzieje się tak samo nie wiedziałem o co chodzi aż natrafiłem na ten wątek. Znika i pojawia się raz na jakiś czas, nie wiedziałem co to jest a teraz wiem, zerknął bym i sprawdzić jaki jest tego stan tylko nie wiem gdzie szukać ?? Sorki już doczytałem i widzę. Trzeba będzie w cieplejsze dni sprawdzic.
niestandardowy Opublikowano 21 Grudnia 2014 Opublikowano 21 Grudnia 2014 Nie koniecznie. Czasami po pristu nie ma zasiegu...
barrowiec1 Opublikowano 22 Grudnia 2014 Opublikowano 22 Grudnia 2014 (edytowane) Czy jest tu jakiś angol, który ma palemkę? Edytowane 22 Grudnia 2014 przez barrowiec1
GreGoriO Opublikowano 22 Grudnia 2014 Opublikowano 22 Grudnia 2014 Szukasz kogoś kto ma (palemkę) czy kogoś kto mieszka poza Pl. Z drugiej strony weź pod uwagę, że jeśli komuś w Uk czy nawet Portugalii palemka oświeci to ma przekłamanie o godzinę. Z racji zmiany czasu pewnie ma programowo wyłączone VAGiem
barrowiec1 Opublikowano 22 Grudnia 2014 Opublikowano 22 Grudnia 2014 Szukam kogos, kto ma palemkę w uk. Gadałem z mechanikiem i palemki są, tylko zegary są zakodowane na uk. Chciałbym zakodować na Europę i zobaczyć co będzie... Przecież Portugalia ma km i litry i licznik na europe jest zakodowany...
GreGoriO Opublikowano 22 Grudnia 2014 Opublikowano 22 Grudnia 2014 (edytowane) tak, ale Portugalia czas ma taki sam, jak w UK. poruszałem ten problem w innym wątku po plotkach w hiszpańskiej TV, że chcieli by przejść na czas londyński z uwagi na położenie geograficzne. Jako że mam cały czas palemkę to szukam rozwiązania...co w przypadku zmiany strefy czasowej? czy da radę zmienić, Kodowaniem? Pytałem też na forum hiszpańskim, portugalskiego nie znam.. Jak na razie nie uzyskałem odpowiedzi, więc wnioskuję z tego że w UK i PT wyłączone jest to programowo. Jeśli jest tak jak mówisz, że w UK godzina jest pokazywana i to poprawnie, to trzeba by było posprawdzać kodowania poszczególnych kanałów i porównać z tymi w EU. to byłby jakiś trop... Edytowane 22 Grudnia 2014 przez GreGoriO
barrowiec1 Opublikowano 22 Grudnia 2014 Opublikowano 22 Grudnia 2014 Może ktoś ma moduł zbędny do pożyczenia, ewentualnie do odsprzedania jak wszystko będzie grało ;-)
BeyerBrown Opublikowano 22 Grudnia 2014 Opublikowano 22 Grudnia 2014 (edytowane) Obawiam się, że wersje liczników wyskalowane w milach (tj. na rynek USA i UK) nie mają nawet gniazda w liczniku do podłączenia anteny. Oczywiście VAG-iem idzie im przestawić kodowanie, ale bez "elektroniki" toto nie ruszy... Ja mam wersję amerykańską licznika i spróbowałem przeszczepić brakującą "elektronikę" (gniazdo z pinami i kilka elementów SMD) z wersji europejskiej - niestety póki co bez efektu, na odpowiednim pinie nie chce się u mnie pojawić 5V zasilania :/ Mógłby ktoś potwierdzić lub zaprzeczyć moją tezę, tj.że auta (liczniki) z rynku UK nie mają gniazda do wpięcia anteny? Edytowane 22 Grudnia 2014 przez BeyerBrown
barrowiec1 Opublikowano 22 Grudnia 2014 Opublikowano 22 Grudnia 2014 U mnie jest gniazdo do podpięcia. I mechanior był zdziwiony że nie mam zegara... W uk, jak jest licznik ustawiony na uk, pewnie sam zmienia-odejmuje godzinę, dlatego chce sprawdzić jak to będzie z kodowaniem na Europę w uk. A nie chce kupować modułu w aso, bo jak się okaże, że nie pójdzie to 45f w błoto...
BeyerBrown Opublikowano 22 Grudnia 2014 Opublikowano 22 Grudnia 2014 (edytowane) Czyli byłem w błędzie... ale uwierzę gdy zobaczę to na foto Antenkę kupiłbym używaną (najlepiej najnowszą - 8K0) z możliwością zwrotu w ciągu 10 dni w razie czego. Z tego co wyczytałem w tym wątku uszkodzony odbiornik powoduje spadek napięcia zasilającego z 5V na np. 4,5V Wcześniej podałem też link do strony w której ktoś zamontował w A4 antenę z Audi TT (montowaną tuż za licznikiem), która jest bardzo podobna do tej montowanej w A6C5... obyłoby się bez przeciągania kabla przez całe auto i poszerzyło zakres poszukiwań używek w dobrej cenie Edytowane 22 Grudnia 2014 przez BeyerBrown
Tomi_81 Opublikowano 23 Grudnia 2014 Opublikowano 23 Grudnia 2014 Wychodzi na to że ja również powinienem ją mieć, a nie mam czyli rozumiem bez rozbierania autka pierwsze co sprawdzić czy jest zakodowany zegar
nitroo Opublikowano 23 Grudnia 2014 Opublikowano 23 Grudnia 2014 (edytowane) Dokładnie tak i czy wtyczka siedzi w liczniku. Edytowane 23 Grudnia 2014 przez nitroo
Dajmon Opublikowano 23 Grudnia 2014 Opublikowano 23 Grudnia 2014 Cześć. Po ostatnim moim poście (na poprzedniej stronie), to dzisiaj odebrałem nowy moduł 8K0....dwa dni temu zamówiony. Ze zniżką mechanika, zapłaciłem za niego coś 174zł. Zamontowałem go od razu do wtyczki wyprowadzonej przy wzmacniaczu, za boczkiem. Myślałem, że od razu się uruchomi. Przyjechał do domu i nic. W czasie drogi próbowałem zmieniać ustawienia zegara na różne godziny, typu 16.58, lub 2.58. Nic to nie pomogło. Po przyjeździe do domu, zamknąłem maszynę i poszedłem do domu przebrać się i z powrotem do maszyny. Zabrałem lapka i miernik do pomiaru napięcia na przewodzie. Po otwarciu z pilota samochodu, na moich oczach pojawiła się na zegarach ta palma. Hm. Ciekawe. No cóż. Podłączyłem jednak Vag'a w celu sprawdzenia, co jest w instrumentach. Palma jest, godzina się ustawiła z datą, jednak tak jak na screen'ach - w blokach pomiarowych Instrumentów, brak jest: odbiornik OK, występuje: odbiornik nOK. Aczkolwiek jest podpisana ta komórka jako: Receiver Status - odbiornik nOK, więc nie ma odbioru aktualnie sygnału. Hm? Palma świeci. Jeszcze jedno. Podczas świecenia się tej palmy, kliknąłem na przycisk MODE pod FIS'em w celu ręcznej zmiany godziny/daty. Pojedyncze klikniecie wprowadziło mnie do zmiany godzin, kolejne kliknięcie powodowało wyjście z funkcji zegarka. Dotychczas miałem tak, że po każdym kliknięciu przechodziłem w następną kolumnę, czyli w minuty, dzień, miesiąc, rok i zatwierdzenie. Co możecie mi podpowiedzieć na temat wyświetlania się na VAG;u: odbiornik nOK ???? Co do: Z tego co wyczytałem w tym wątku uszkodzony odbiornik powoduje spadek napięcia zasilającego z 5V na np. 4,5V U mnie kolego miałem równe 5.0V, z podłączonym i wypiętym starym modułem. Miałem również 5.0V cały czas na szynie sygnałowej, bez względu czy moduł był podłączony czy wypięty.
r7adek Opublikowano 21 Stycznia 2015 Opublikowano 21 Stycznia 2015 Ma ktoś zdjęcie wtyczki przy liczniku od modułu zegara radiowego ? Jak tam się dostać ? Coś jest u mnie z nim nie tak, myślałem że padł mi, kupiłem kolejny i dalej to samo, brak antenki. Napięcie pokazuje mi 0,10 to wychodzi na to, że na przewodach coś nie tak.
nitroo Opublikowano 22 Stycznia 2015 Opublikowano 22 Stycznia 2015 A jaki numer modułu kupiłeś? Ori, czy używka?
r7adek Opublikowano 22 Stycznia 2015 Opublikowano 22 Stycznia 2015 A jaki numer modułu kupiłeś? Ori, czy używka? Nr kupiłem używany ale taki jak miałem 4B0 919 145A.
nitroo Opublikowano 22 Stycznia 2015 Opublikowano 22 Stycznia 2015 To jest już stary moduł wycofany z produkcji. Jaką masz gwarancję, że jest sprawny?
niestandardowy Opublikowano 22 Stycznia 2015 Opublikowano 22 Stycznia 2015 (edytowane) Ja kupilem 4B0 i byl wlasnie walniety. Jak juz to moglek kupowac 8K0 Edytowane 22 Stycznia 2015 przez niestandardowy
nitroo Opublikowano 22 Stycznia 2015 Opublikowano 22 Stycznia 2015 Ja kupiłem z Allegro kiedyś 8K0 i też był walnięty, ale faktycznie 4B0 to większe prawdopodobieństwo wadliwej części...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się