ba$ior Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Audi RS5 VS BMW M3 roadtest (English subtitled) Cadillac CTS-V Coupe vs Audi RS 5 vs BMW "If you want the best in the class, Its definitely the M3!" Very well said by Autoweek Audi RS5 driven by autocar.co.uk Czyżby nowe RS 5 było gorsze od "starego" M3 E92 ? M3 jest już 3 lata na rynku i doczekało się faceliftingu. Audi miało dużo czasu aby zrobić lepsze auto...ale nie wierze tym wszystkim "testerom", którzy śmigają do pracy Citroenem C3...
Flyer Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Co gazeta to opinia. Ostatnio czytalem test, gdzie porownywano kilka modeli audi i porsche, RS5 wygralo z prosiakiem [nie pamietam jakim].
PABLO Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Co gazeta to opinia. Ostatnio czytalem test, gdzie porownywano kilka modeli audi i porsche, RS5 wygralo z prosiakiem [nie pamietam jakim]. Mam to w domu właśnie i czytałem kilka razy ten artykuł AUTO MOTO, są tam 4 pary najmocniejszych wersji Audi i Porsche Czyli: 991 Carrera S vs RS5 0-1 R8 Spyder 5.2 FSI Quattro vs 991 TURBO S Cabrio 0-1 A8 4.2 FSI Quattro vs Panamera 4S 1-1 Q7 V12 TDI Quattro vs Cayenne TURBO 0-1 Czyli w końcowym starciu Audi przegrało z Porsche 2-3 ale najlepsze opinie zebrało nowe RS5 "Supersportowe Audi imponuje dopracowaniem, silnikiem, układem jezdnym, wreszcie przydatnością do codziennego użytkowania." A co najlepsze, do tej pory w testach osiągi zazwyczaj były takie same co producent deklaruje albo minimalnie gorszę a co zauważyłem w nowych samochodach na teście wychodzą lepsze osiągi czyli 0-100km/h wyszło 4,3 a producent podaje 4,6s
PABLO Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Opublikowano 15 Sierpnia 2010 a co tam siedzi za motor ? Zaraz napisze Ci wszystko z tego artykułu
Thom4s Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Opublikowano 15 Sierpnia 2010 a co tam siedzi za motor ? W RS5 jest pokrewny (w 80%) motor z R8 V10 tyle, że bez pary cylindrów. Na szczęście ma mało wspólnego z RS4 B7. Mnie miażdży skrzynia S-Tronic. Następne audi na pewno będe kupował z tą skrzynką. Manual umiera śmiercią naturalną w sportowych autach na rzecz zautomatyzowanych manuali.
ba$ior Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 15 Sierpnia 2010 a co tam siedzi za motor ? Zaraz napisze Ci wszystko z tego artykułu Czekamy na info z gazetki. Dobrze, że coś pozytywnego o tym modelu napisali. Wrzuciłem jeszcze jeden filmek o RS 5 [br]Dopisany: 15 Sierpień 2010, 22:52_________________________________________________ a co tam siedzi za motor ? W RS5 jest pokrewny (w 80%) motor z R8 V10 tyle, że bez pary cylindrów. Na szczęście ma mało wspólnego z RS4 B7. Mnie miażdży skrzynia S-Tronic. Następne audi na pewno będę kupował z tą skrzynką. Manual umiera śmiercią naturalną w sportowych autach na rzecz zautomatyzowanych manuali. Ja myślałem (i nadal myślę), że to jest ten sam motor, który w RS 4 B7 siedział tylko lekko dłubnięty - większy moment, więcej HP i skrzynia dwu sprzęgłowa podpięta pod to. Daj więcej info, przekonaj mnie Koleś w filmiku zachwala S-tronik w tym motorze 4.2 v8 FSI (pierwszy raz Audi zastosowało w modelu RS taki wynalazek
Thom4s Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Ja mogę jutro wrzucić test z Autocar'a. Piszą, że to najlepsze audi jakie w tej chwili produkują.
PABLO Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Silnik - Benzynowy , V8, 32V, wtrysk bezpośredni Rozrząd - DOHC, łańcuch Pojemność - 4163 cm Moc - 331KW/450KM przy 8250/min Maks. moment - 430Nm przy 4000-6000/min Skrzynia biegów - 7 - biegów., aut. dwusprzęgłowa Napęd - 4x4 Zawieszenie - Przód: oś wielowahaczowa, sprężyny śrubowe, amortyzatory, stabilizator, Tył - oś wielowahaczowa, sprężyny śrubowe, amortyzatory, stabilizator, ESP Hamulce - tarcze wentylowane (ceramiczne opcja za dopłatą) Opony - przód/tył: 275/30 ZR 20 Rozmiar felg - 9 x 20 Dł./szer./wys. - 465,1/186,0/136,9cm Rozstaw osi - 275,1cm Masa własna/ładowność - 1790/435kg Bagażnik - 455l Norma spalin - Euro 5 Pomiary testowe. 0-100km/h - 4,3s (4,6s fabryka) Prędkość maks. - 250km/h (ogr. el.) Hamowanie - I TUTAJ UWAGA Tarcze zimne - 33,2m Tarcze gorące - 32,3m śr. spal. test - 13,8;/100km 98/99okt śr.spal. ECE - 10.8l/100km 98/99okt Emisja CO2 - 252g/km Cena - 77 700tys JURO Co do tarcz ceramicznych to nie ma jeszcze podanej ceny ale dodam że w porszaku 911 carrera s taka dopłata wynosi 39 100zł To tyle, pierwszy raz się tyle rozpisałem a nie skopiowałem na temat danych audicy
ba$ior Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Ja mogę jutro wrzucić test z Autocar'a. Piszą, że to najlepsze audi jakie w tej chwili produkują. Pewnie artykuł do tego filmiku, który zamieściłem [br]Dopisany: 15 Sierpień 2010, 22:56_________________________________________________ Silnik - Benzynowy , V8, 32V, wtrysk bezpośredni Rozrząd - DOHC, łańcuch Pojemność - 4163 cm Moc - 331KW/450KM przy 8250/min Maks. moment - 430Nm przy 4000-6000/min Skrzynia biegów - 7 - biegów., aut. dwusprzęgłowa Napęd - 4x4 Zawieszenie - Przód: oś wielowahaczowa, sprężyny śrubowe, amortyzatory, stabilizator, Tył - oś wielowahaczowa, sprężyny śrubowe, amortyzatory, stabilizator, ESP Hamulce - tarcze wentylowane (ceramiczne opcja za dopłatą) Opony - przód/tył: 275/30 ZR 20 Rozmiar felg - 9 x 20 Dł./szer./wys. - 465,1/186,0/136,9cm Rozstaw osi - 275,1cm Masa własna/ładowność - 1790/435kg Bagażnik - 455l Norma spalin - Euro 5 Pomiary testowe. 0-100km/h - 4,3s (4,6s fabryka) Prędkość maks. - 250km/h (ogr. el.) Hamowanie - I TUTAJ UWAGA Tarcze zimne - 33,2m Tarcze gorące - 32,3m śr. spal. test - 13,8;/100km 98/99okt śr.spal. ECE - 10.8l/100km 98/99okt Emisja CO2 - 252g/km Cena - 77 700tys JURO Co do tarcz ceramicznych to nie ma jeszcze podanej ceny ale dodam że w porszaku 911 carrera s taka dopłata wynosi 39 100zł To tyle, pierwszy raz się tyle rozpisałem a nie skopiowałem na temat danych audicy Co do ceny ceramiki w RS 5...32.900 zł Wrzucam polski cennik Audi RS5 - plik w Excelu: http://www.mediafire.com/?a9qfwejqqakvy6k
Thom4s Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Ja myślałem (i nadal myśle), że to jest ten sam motor, który w RS 4 B7 siedział tylko lekko dłubnięty - większy moment, więcej HP i skrzynia dwu sprzęgłowa podpięta pod to. Mylisz się ba$ior, czytałem o tym, tym bardziej musieli zmienić motor od RS4 , który przecież boryka się z dość dużym problemem nietrzymania mocy i zbierania się szlamu. Zresztą był już nawet film z Autoweek, który w dałeś w 1 linku ale tylko o RS5 w którym mówią o pochodzeniu tego silnika. Pewnie artykuł do tego filmiku, który zamieściłem Dokładnie, kupuję każdy numer co tydzień od 2 lat. Najlepsza i bardzo kompetentna gazetka.
ba$ior Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Witam, Widzę, że temat ruszył. Jaka jest wasza opinia na temat nowego modelu Audi RS5 ?? Druga sprawa to porównanie do M3 E92. Liczę na waszą opinię i spostrzeżenia
Thom4s Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Ja akurat wolę quattro niż RWD no i środek miażdży suty w RS5. Z zewnątrz miej więcej remis chociaż uważam, że RS5 wygląda bardziej muskularnie pomimo, że nie ma poszerzanych nadkoli jak to było w poprzednich modelach (aż dziwne, że w tym nie ma). Czytałem również, że skrzynia DCT w BMW lubi się psuć.
ba$ior Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Ja akurat wolę quattro niż RWD no i środek miażdży suty w RS5. Z zewnątrz miej więcej remis chociaż uważam, że RS5 wygląda bardziej muskularnie pomimo, że nie ma poszerzanych nadkoli jak to było w poprzednich modelach (aż dziwne, że w tym nie ma). Czytałem również, że skrzynia DCT w BMW lubi się psuć. Wszystko OK ale RS 5 ma poszerzenia ale w nowym stylu dla modeli RS - przypatrz się takie "kwadratowe" jak w nowym modelu RS6... Tu ciekawy opis z jazdy RS 5: http://www.a5oc.com/forums/showthread.php/test-drive-rs5-12156/index.html[br]Dopisany: 15 Sierpień 2010, 23:10_________________________________________________ Ja myślałem (i nadal myśle), że to jest ten sam motor, który w RS 4 B7 siedział tylko lekko dłubnięty - większy moment, więcej HP i skrzynia dwu sprzęgłowa podpięta pod to. Mylisz się ba$ior, czytałem o tym, tym bardziej musieli zmienić motor od RS4 , który przecież boryka się z dość dużym problemem nietrzymania mocy i zbierania się szlamu. Zresztą był już nawet film z Autoweek, który w dałeś w 1 linku ale tylko o RS5 w którym mówią o pochodzeniu tego silnika. Pewnie artykuł do tego filmiku, który zamieściłem Dokładnie, kupuję każdy numer co tydzień od 2 lat. Najlepsza i bardzo kompetentna gazetka. Racja. Jakoś mi to uleciało...teraz doczytałem..."The V8 has a totally different character than the V8 in the S5. It is more a race engine (derived from the V10 in the R8/Gallardo) and needs its revs and does not have so much torque in lower revs as you would expect. "
PABLO Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Opublikowano 15 Sierpnia 2010 a co tam siedzi za motor ? W RS5 jest pokrewny (w 80%) motor z R8 V10 tyle, że bez pary cylindrów. Na szczęście ma mało wspólnego z RS4 B7. Mnie miażdży skrzynia S-Tronic. Następne audi na pewno będe kupował z tą skrzynką. Manual umiera śmiercią naturalną w sportowych autach na rzecz zautomatyzowanych manuali. Nie do końca bo w R8 Spider 5.2l skrzynia automatyczna za dopłatą 35 tys. zł jest strasznie wielkim nie wypałem i o wiele lepiej operować 6-stopniowym manualem
adamooo Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Opublikowano 15 Sierpnia 2010 qźwa szkoda że takie drogie to to dla mnie rs5 to fura madafaka.. fajnie przygasają lampki ledowe z tyłu.. i z przodu też ciekawe o co w tym chodzi :gwizdanie:
Thom4s Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Racja. Jakoś mi to uleciało...teraz doczytałem..."The V8 has a totally different character than the V8 in the S5. It is more a race engine (derived from the V10 in the R8/Gallardo) and needs its revs and does not have so much torque in lower revs as you would expect. " Właśnie miałem wkleić ten cytat
PABLO Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Opublikowano 15 Sierpnia 2010 qźwa szkoda że takie drogie to to dla mnie rs5 to fura madafaka.. fajnie przygasają lampki ledowe z tyłu.. i z przodu też ciekawe o co w tym chodzi :gwizdanie: Trza to wyrezać zaraz u siebie Temacik ładnie ruszył
Thom4s Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Nie do końca bo w R8 Spider 5.2l skrzynia automatyczna za dopłatą 35 tys. zł jest strasznie wielkim nie wypałem i o wiele lepiej operować 6-stopniowym manualem Tyle, że tam jest skrzynia typu Robitised Manual, jeszcze inny typ - ta sama co w Gallardo. Źle się tym jeździ na codzień. fajnie przygasają lampki ledowe z tyłu.. i z przodu też ciekawe o co w tym chodzi :gwizdanie: To wina kamery.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się