bartek.mod Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Witam mam audi a4 b7 2.0 TDI nie zawsze sie to dzieje ale jak np. ruszam autem i po przejechaniu ok 1.5 km tzn po rozgrzaniu silnika gaszę go i (nie zawsze), ale potem nie chce zapalić kreci ale sie strasznie trzesie po paru razach zapala tak jak by pompa za druzo paliwa zostawiała czy cos nie mam pojęcia co sie dzieje? Proszę o jakieś podpowiedzi!
Muskel1 Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Opublikowano 17 Sierpnia 2010 No co sie dzieje? Nikt ci tu nie odpowie na to pytanie bez kilku faktow.
bartek.mod Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Podłączyłem Vag'a i nic nie pokazało w elektronice czysto ok. Nie wiem co to ale jak pokręcę go dłużej dodam gazu to zapali...co to może być???
Muskel1 Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Ok. Jak nie ma bledow to zrob logi (wyczytasz w dziale Diagnostyka jak nalezy logowac). Przyczyn moze byc wiele, dlatego potrzebne logi, moze tam cos bedzie widac. Poza tym to auto musisz zapalac bez dodawania gazu. Jakies innne objawy? np: kopci na siwo lub na czarno przy zapalaniu? Smierdzi?
ks Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Opublikowano 19 Sierpnia 2010 To wygląda na problem z zasilaniem paliwem. Widzisz jakąś różnicę gdy bak jest pełny i gdy prawie pusty?
bartek.mod Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 21 Sierpnia 2010 jak zrobić te logi??? a nie ma różnicy czy bak jest pełny czy pusty zobaczę czy kopci przy zapalaniu ale wiem ze każdy diesel kopci jak sie go zapala gdy pedał na postoju wcisnę do końca to delikatnie na czarno dmuchnie ale to normalne co?[br]Dopisany: 19 Sierpień 2010, 20:11_________________________________________________Dzisiaj jak zapalałem zimny to puścił dymka niebieskiego i zaśmierdziało spalinami czy to cos znaczy ??? i znowu zrobiłem ok15km i nie chciał zapalić po 3 razie zapalił dziwnie go trzesie wtedy tak szarpie silnikiem... chyba będzie trzeba odwiedzić servis audi bo tu nie znajdę rozwiązania
Muskel1 Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Kolego, napisalem Ci zrob logi i napisalem gdzie wyczytasz jak sie to robi. Bez tego ani rusz bo przyczyn moze byc wiele. Nikt tu z fusow nie potrafi wrozyc, wiec nie ma sie co wsciekac. Wejdz tu http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=18478.0 poczytaj co i jak sie robi, wstaw logi na forum a na pewno ktos cos poradzi. Chyba, ze jestes niecierpliwy i Ci sie przelewa to jedz do ASO niech nie za czynnosci, ktore sam mozesz zrobic skasuja jak za zboze.
pukko Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Opublikowano 22 Sierpnia 2010 po 1,5 km trudno powiedzieć czy silnik jest nagrzany, raczej nie, no chyba że w 40 stopniowym upale, to może tak
ks Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Poczytaj też tu http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=51767.0.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się