Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 ALT] Obroty skaczą na zimnym przez 20 sekund


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich. To moj pierwszy post. Szukalem na forum ale nie znalazlem podobnego problemu, otoz po nocy przy odpaleniu oborty skacza (od 900 - 600) przez ok. 20 sekund pozniej tak jak by wlacza sie ssannie (obroty wejda na 1200) i spokojnie opadaja. Pozniej jest juz wszystko wporzadku. Dodam tylko, ze jak kupilem auto mialem problem z odpaleniem rano tzn. zaraz gasl. Problem sie rozwiazal jak wyjezdzilem cala benzyne i zalalem nowa. Teraz drecza mnie jeszcze te obroty. Bede wdzieczny za pomoc. Pozdrawiam

Opublikowano

Czy ten problem masz tylko na zimnym silniku? Czy rankiem przy odpalaniu słyszysz charakterystyczny warkot, jakby to był silnik Diesel'a?

Opublikowano

Na zimnym silniku i po dluzszym postoju ok 5-6 godz. Nie slysze zadnego warkotu, czy tez glosnej pracy silnika. Tak jak by nie dostawal odpowiedniej dawki paliwa, silnik chodzi nierowno, obroty skacza i pozniej sie to normuje.

Opublikowano

Ja mam tak ze gdy autko dluzej postoi np.5 godz. i wiecej po odpaleniu slysze ok.2 sek. warkotu(wiem ze to wariator) nastepnie przez okolo 20-30sek.obroty mam na 1200.Pozniej wszystko sie normuje.tez nie mam pojecia co to moze byc i czy w ogole powinno tak byc ze po odpaleniu zimnego silnika obroty na chwile wskakuja na 1200 zamiast odrazu na 900.

Opublikowano

czy to nie przeplywomierz :gwizdanie: :gwizdanie: Bo ja tak mam ale wyjmuję, czyszczę i jest ok :good:

Opublikowano

Miałem podobnie i zawsze przy zmianie biegów, ale w moim przypadku był to czujnik gazu... Nie pamiętam czy przy odpalaniu obroty wariowały...

Przy wariatorze obroty podskakują, ale to na 2-3 sekundy max - tak jak odgłos stukania.

Opublikowano

mi nie wariuja obroty tylko po dluzszym postoju slychac najpierw stukot wariatora-ok.2 sek. a pozniej obroty sa na 1200 przez 20-30 sek. i stoja w miejscu,nie faluja.po tym czasie wszystko sie normuje i schodzi na 900.Jaka moze byc przyczyna?

Opublikowano

Kolego Jajo dzisiaj rano przysluchalem sie jak zapalalem silnik i faktycznie bylo slychac warkot jak w dieslu, i standardowo przy tym falowaly mi obroty. Do tego zaraz po odpaleniu bylo slychac jakis trzask pod maska i przed koncem falowania obrotow po ok 20 sek. znowu ten sam trzask.

Pozniej juz wszystko dobrze. Moze to cos z wariatorem ?

Opublikowano

mi nie wariuja obroty tylko po dluzszym postoju slychac najpierw stukot wariatora-ok.2 sek. a pozniej obroty sa na 1200 przez 20-30 sek. i stoja w miejscu,nie faluja.po tym czasie wszystko sie normuje i schodzi na 900.Jaka moze byc przyczyna?

Gdzies na forum pisali ze to normalne ze przez kilkanascie sekund po odpaleniu silnik wchodzi na 1200.

Ja tak mialem od poczatku i mam nadal.

A wariator tez mi stuka z rana - myslisz ze moze miec jakis zwiazek z podwyzszonymi obrotami ?

Opublikowano

Klekotanie to na bank wariator - dłubaliśmy przy tym niedawno. I dokładnie - ja też mam 1200 przez kilkanaście sekund, a potem normalnie 900. Trzeba by się zapytać Vzvz jak u niego wygląda sprawa z obrotami przy odpalaniu - on wymieniał ostatnio wariator...

Opublikowano

jak chodzi na ssaniu to ma wyższe obroty :decayed: ale to normalka :cool1:

A odnośnie tego falowania obrotów to na początek sprawdź przewód odmy i podciśnienia czy nie ma gdzieś lewego powietrza ...

Opublikowano

A moglbys mi powiedziec gdzie mam to dokladnie sprawdzic. Jestem laikeim stad moja prosba.

Chcialem zamiescic zdjecie mojego silnika ale nie wiem jak.

Nagralem tez filmik jak odpalam go, silnik skacze i po ok 20 sek. cos strzeli i wlacza sie ssanie i jest dobrze. Sam nie wiem co mam robic.[br]Dopisany: 20 Sierpień 2010, 17:04_________________________________________________Na przewodzie odmy nie bylo jednej zlaczki to ja zalozylem ale nic sie nie zmienilo.[br]Dopisany: 20 Sierpień 2010, 17:07_________________________________________________Dzisiaj podlaczylem go pod vaga i pokazal mi blad 17544.

Czyli : Długoterminowa adaptacja składu mieszanki 1- mieszanka uboga - b.jałowy.

Ma ktos jakies pomysly?

Bede wdzieczny za jakies podpowiedzi

Opublikowano

u mnie wyskoczyła uboga mieszanka jak cewka była na wykończeniu wtedy jeszcze nie wiedziałem że to cewka a po jakimś tygodniu padla całkiem po wymianie elegancko

Opublikowano

Falowanie obrotów musi mieć coś wspólnego z wariatorem, bo podobnie jak on występuje jedynie na zimnym silniku. Gdy auto rozrusza się przez jakąś minutę, dwie i wyłączy się silnik, podczas kolejnego startu jest wszystko normalnie - 900 obr. i oczywiście żadnego stukotu.

Opublikowano

Sprawdze jak wyglada u mnie sprawa z cewkami. Z wariatorem jeszcze poczekam bo to troche wiekszy wydatek.

jak to jest ze sprawdzaniem cewek? czy wystarczy sprawdzic "missfire detected" na vag'u ?

Opublikowano

Wczoraj zabralem sie do przeczyszczenia przeplywomierza. Korzystalem z danych znajdujacych sie na forum.

Prosze o pomoc bo moj przeplywomierz nie posiada tego drucika z opornikiem :shocked:. Nie wiem czy tak ma byc czy nie.

To jest moj przeplywomierz:

http://img835.imageshack.us/img835/5689/p8280245.jpg

A to jest zdjecie ktore znalazlem, strzalka wskazuje ten drucik ktorego nie mam.

http://img838.imageshack.us/img838/2509/img4449qi3.png

Prosze o pomoc.[br]Dopisany: 29 Sierpień 2010, 11:01_________________________________________________Szukalem jeszcze na forum i podobno te nowe przeplywki nie maja juz tego drucika ktory jest widoczny na drugim zdjeciu.

Sam juz nie wiem.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...