pietrosss Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Witam wszystkich. To moj pierwszy post. Szukalem na forum ale nie znalazlem podobnego problemu, otoz po nocy przy odpaleniu oborty skacza (od 900 - 600) przez ok. 20 sekund pozniej tak jak by wlacza sie ssannie (obroty wejda na 1200) i spokojnie opadaja. Pozniej jest juz wszystko wporzadku. Dodam tylko, ze jak kupilem auto mialem problem z odpaleniem rano tzn. zaraz gasl. Problem sie rozwiazal jak wyjezdzilem cala benzyne i zalalem nowa. Teraz drecza mnie jeszcze te obroty. Bede wdzieczny za pomoc. Pozdrawiam
Jajo! Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Czy ten problem masz tylko na zimnym silniku? Czy rankiem przy odpalaniu słyszysz charakterystyczny warkot, jakby to był silnik Diesel'a?
pietrosss Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Na zimnym silniku i po dluzszym postoju ok 5-6 godz. Nie slysze zadnego warkotu, czy tez glosnej pracy silnika. Tak jak by nie dostawal odpowiedniej dawki paliwa, silnik chodzi nierowno, obroty skacza i pozniej sie to normuje.
prostacz Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Ja mam tak ze gdy autko dluzej postoi np.5 godz. i wiecej po odpaleniu slysze ok.2 sek. warkotu(wiem ze to wariator) nastepnie przez okolo 20-30sek.obroty mam na 1200.Pozniej wszystko sie normuje.tez nie mam pojecia co to moze byc i czy w ogole powinno tak byc ze po odpaleniu zimnego silnika obroty na chwile wskakuja na 1200 zamiast odrazu na 900.
Wandej Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Opublikowano 18 Sierpnia 2010 czy to nie przeplywomierz :gwizdanie: :gwizdanie: Bo ja tak mam ale wyjmuję, czyszczę i jest ok
pietrosss Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 18 Sierpnia 2010 No dobrze ale u mnie obroty faluja ok 20 sekund. 2 sekundy to nie jest zle. Nie wiem co moze byc przyczyna.
Jajo! Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Miałem podobnie i zawsze przy zmianie biegów, ale w moim przypadku był to czujnik gazu... Nie pamiętam czy przy odpalaniu obroty wariowały... Przy wariatorze obroty podskakują, ale to na 2-3 sekundy max - tak jak odgłos stukania.
prostacz Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Opublikowano 18 Sierpnia 2010 mi nie wariuja obroty tylko po dluzszym postoju slychac najpierw stukot wariatora-ok.2 sek. a pozniej obroty sa na 1200 przez 20-30 sek. i stoja w miejscu,nie faluja.po tym czasie wszystko sie normuje i schodzi na 900.Jaka moze byc przyczyna?
pietrosss Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Kolego Jajo dzisiaj rano przysluchalem sie jak zapalalem silnik i faktycznie bylo slychac warkot jak w dieslu, i standardowo przy tym falowaly mi obroty. Do tego zaraz po odpaleniu bylo slychac jakis trzask pod maska i przed koncem falowania obrotow po ok 20 sek. znowu ten sam trzask. Pozniej juz wszystko dobrze. Moze to cos z wariatorem ?
gregorypeck Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Opublikowano 18 Sierpnia 2010 mi nie wariuja obroty tylko po dluzszym postoju slychac najpierw stukot wariatora-ok.2 sek. a pozniej obroty sa na 1200 przez 20-30 sek. i stoja w miejscu,nie faluja.po tym czasie wszystko sie normuje i schodzi na 900.Jaka moze byc przyczyna? Gdzies na forum pisali ze to normalne ze przez kilkanascie sekund po odpaleniu silnik wchodzi na 1200. Ja tak mialem od poczatku i mam nadal. A wariator tez mi stuka z rana - myslisz ze moze miec jakis zwiazek z podwyzszonymi obrotami ?
Jajo! Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Klekotanie to na bank wariator - dłubaliśmy przy tym niedawno. I dokładnie - ja też mam 1200 przez kilkanaście sekund, a potem normalnie 900. Trzeba by się zapytać Vzvz jak u niego wygląda sprawa z obrotami przy odpalaniu - on wymieniał ostatnio wariator...
gregorypeck Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Opublikowano 18 Sierpnia 2010 podobny temat z obrotami byl juz kiedys przerabiany: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=96546.0
WinterOOOO Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Opublikowano 18 Sierpnia 2010 jak chodzi na ssaniu to ma wyższe obroty ale to normalka A odnośnie tego falowania obrotów to na początek sprawdź przewód odmy i podciśnienia czy nie ma gdzieś lewego powietrza ...
pietrosss Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 20 Sierpnia 2010 A moglbys mi powiedziec gdzie mam to dokladnie sprawdzic. Jestem laikeim stad moja prosba. Chcialem zamiescic zdjecie mojego silnika ale nie wiem jak. Nagralem tez filmik jak odpalam go, silnik skacze i po ok 20 sek. cos strzeli i wlacza sie ssanie i jest dobrze. Sam nie wiem co mam robic.[br]Dopisany: 20 Sierpień 2010, 17:04_________________________________________________Na przewodzie odmy nie bylo jednej zlaczki to ja zalozylem ale nic sie nie zmienilo.[br]Dopisany: 20 Sierpień 2010, 17:07_________________________________________________Dzisiaj podlaczylem go pod vaga i pokazal mi blad 17544. Czyli : Długoterminowa adaptacja składu mieszanki 1- mieszanka uboga - b.jałowy. Ma ktos jakies pomysly? Bede wdzieczny za jakies podpowiedzi
gregorypeck Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Opublikowano 20 Sierpnia 2010 wklej "17544" w wyszukiwarke i zobacz ile tego jest na tym forum
risones Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Opublikowano 21 Sierpnia 2010 u mnie wyskoczyła uboga mieszanka jak cewka była na wykończeniu wtedy jeszcze nie wiedziałem że to cewka a po jakimś tygodniu padla całkiem po wymianie elegancko
Jajo! Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Falowanie obrotów musi mieć coś wspólnego z wariatorem, bo podobnie jak on występuje jedynie na zimnym silniku. Gdy auto rozrusza się przez jakąś minutę, dwie i wyłączy się silnik, podczas kolejnego startu jest wszystko normalnie - 900 obr. i oczywiście żadnego stukotu.
pietrosss Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Sprawdze jak wyglada u mnie sprawa z cewkami. Z wariatorem jeszcze poczekam bo to troche wiekszy wydatek.
gregorypeck Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Sprawdze jak wyglada u mnie sprawa z cewkami. Z wariatorem jeszcze poczekam bo to troche wiekszy wydatek. jak to jest ze sprawdzaniem cewek? czy wystarczy sprawdzic "missfire detected" na vag'u ?
pietrosss Opublikowano 29 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 29 Sierpnia 2010 Wczoraj zabralem sie do przeczyszczenia przeplywomierza. Korzystalem z danych znajdujacych sie na forum. Prosze o pomoc bo moj przeplywomierz nie posiada tego drucika z opornikiem . Nie wiem czy tak ma byc czy nie. To jest moj przeplywomierz: http://img835.imageshack.us/img835/5689/p8280245.jpg A to jest zdjecie ktore znalazlem, strzalka wskazuje ten drucik ktorego nie mam. http://img838.imageshack.us/img838/2509/img4449qi3.png Prosze o pomoc.[br]Dopisany: 29 Sierpień 2010, 11:01_________________________________________________Szukalem jeszcze na forum i podobno te nowe przeplywki nie maja juz tego drucika ktory jest widoczny na drugim zdjeciu. Sam juz nie wiem.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się