H4mm3R Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Opublikowano 31 Sierpnia 2010 meszrum pamiętaj że to automat, tu priorytetem jest jak najmniejsze obciążanie skrzyni i może przez to turbo mniej dmucha albo faktycznie jest tak jak mówisz
meszrum Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Opublikowano 31 Sierpnia 2010 meszrum pamiętaj że to automat, tu priorytetem jest jak najmniejsze obciążanie skrzyni i może przez to turbo mniej dmucha albo faktycznie jest tak jak mówisz jeżeli podejrzysz mapy [np. winolsem], to wychodzi jak drut 2340mbar. zresztą spójrz na log 011 AVF @multi: http://img831.imageshack.us/img831/3969/011avf.jpg [to, że jest to multi wynika z literek AG przed wersją oprogramowania] dlatego uważam, że pedał gazu nie był wciśnięty w 100%.
H4mm3R Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Opublikowano 31 Sierpnia 2010 meszrum pamiętaj że to automat, tu priorytetem jest jak najmniejsze obciążanie skrzyni i może przez to turbo mniej dmucha albo faktycznie jest tak jak mówisz jeżeli podejrzysz mapy [np. winolsem], to wychodzi jak drut 2340mbar. zresztą spójrz na log 011 AVF @multi: http://img831.imageshack.us/img831/3969/011avf.jpg [to, że jest to multi wynika z literek AG przed wersją oprogramowania] dlatego uważam, że pedał gazu nie był wciśnięty w 100%. Skoro tak mówisz, to tak musi być
carpa84 Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Zrobiłem tak przełączyłem na manualną zmianę ! Zmieniłem na 3 i dodałem gaz prawie do samego końca żeby nie włączyć Kickdown bo gdzieś mi się obiło o ucho żeby tak zrobić ! Dzisiaj zrobię jeszcze raz z włączeniem Kickdown.
H4mm3R Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Zrobiłem tak przełączyłem na manualną zmianę ! Zmieniłem na 3 i dodałem gaz prawie do samego końca żeby nie włączyć Kickdown bo gdzieś mi się obiło o ucho żeby tak zrobić ! Dzisiaj zrobię jeszcze raz z włączeniem Kickdown. To nie tiptronik, jak masz na manualu, to od 3 biegu pójdzie w górę, jak wciśniesz gaz. Po przekroczeniu ~ 4tyś/obr. to zmieni na 4 bieg.
Bart-S Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Logi rób na 4-ce, na 3-ce za szybko przechodzi przez wymagany zakres obrotów. Ja swoje dynamiczne robiłem na 4-tym biegu, przy 4400 automatyczne odcięcie i wtedy kończyłem zapis. Jak już mówiłem wcześniej oprócz głównego bloku pomiarowego na drugiej pozycji odpal blok pomocniczy (taki gdzie pokazuje wciśnięcie pedału gazu, np. MVB 02, druga pozycja - będzie wszystko jasne). Meszrum - czy ja także mógłbym podesłać Ci moje wyniki do analizy. Jestem w tym temacie zielony a Ty jak wiadomo ładnie to wszystko ogarniasz
HiRide Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Zrobiłem tak przełączyłem na manualną zmianę ! Zmieniłem na 3 i dodałem gaz prawie do samego końca żeby nie włączyć Kickdown bo gdzieś mi się obiło o ucho żeby tak zrobić ! Dzisiaj zrobię jeszcze raz z włączeniem Kickdown. Jesli wcisnie gaz na "3 biegu" do calkowitego oporu a predkosc obrotowa silnika bedzie mala skrzynia przejdzie automatycznie na 2 badz 1 bieg... W b7 napewno jest tak samo ze wciskasz gaz do oporu i zdaje sie ze pedal dalej nie pojdzie ale jak przylozysz wiecej sily to pedal pokonuje opor i schodzi nizej moze 2 cm.Wtedy wlasnie jest ten niby kickdown a obroty silnika dochodza do maksymalnych. To nie tiptronik, jak masz na manualu, to od 3 biegu pójdzie w górę, jak wciśniesz gaz. Po przekroczeniu ~ 4tyś/obr. to zmieni na 4 bieg. Jesli wcisnie gaz na "3 biegu" do calkowitego oporu a predkosc obrotowa silnika bedzie mala skrzynia przejdzie automatycznie na 2 badz 1 bieg... W b7 napewno jest tak samo ze wciskasz gaz do oporu i zdaje sie ze pedal dalej nie pojdzie ale jak przylozysz wiecej sily to pedal pokonuje opor i schodzi nizej moze 2 cm.Wtedy wlasnie jest ten niby kickdown a obroty silnika dochodza do maksymalnych.
carpa84 Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Podaje kolejne logi i już chyba właściwe ! Wielkie sorry za tamte ale jestem początkującym "logarzem" !
meszrum Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Podaje kolejne logi i już chyba właściwe ! Wielkie sorry za tamte ale jestem początkującym "logarzem" ! carpa84, nadal źle. ale wszystko wskazuje na to, że masz serię. Logi rób na 4-ce, na 3-ce za szybko przechodzi przez wymagany zakres obrotów. Ja swoje dynamiczne robiłem na 4-tym biegu, przy 4400 automatyczne odcięcie i wtedy kończyłem zapis. Jak już mówiłem wcześniej oprócz głównego bloku pomiarowego na drugiej pozycji odpal blok pomocniczy (taki gdzie pokazuje wciśnięcie pedału gazu, np. MVB 02, druga pozycja - będzie wszystko jasne). Meszrum - czy ja także mógłbym podesłać Ci moje wyniki do analizy. Jestem w tym temacie zielony a Ty jak wiadomo ładnie to wszystko ogarniasz jasne. najlepiej na PW - przynajmniej zauważę...
carpa84 Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Ale co jest źle ? Pedał był wciśnięty w 100% Jechałem na 4 ok 1800 włączyłem logowanie i wcisnąłem pedał do końca, zredukowało mi na 3 doszło do 4... i wskoczyła 4 a ja cały czas gaz do spodu. Na MVB 2 jak pisał Bart-s miałem 100 % co zresztą widać na wykresie. Napisz proszę co źle zrobiłem to jutro zrobię jeszcze raz. Ale jak piszesz że mam serie to gdzie w takim razie tkwi mój problem ze spalaniem ?
HiRide Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Opublikowano 31 Sierpnia 2010 i dlaczego przyspiesza do setki w niecale 10 sek?
smoku666 Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Opublikowano 31 Sierpnia 2010 i dlaczego przyspiesza do setki w niecale 10 sek? mocna seria ?
czaki22 Opublikowano 1 Września 2010 Opublikowano 1 Września 2010 ja mysle ze bylo tak : frezowanie gniazd to wielki kit Mr. S., zapodał Ci program zebys myślał ze frezowanie gniazd odmłodziło ci auto i ,że ten servis jest best of the best, jedz sobie do aso tam u siebie i niech zrobia aktualny soft silnika, zazadaj po prostu aktualizacji ecu
carpa84 Opublikowano 1 Września 2010 Autor Opublikowano 1 Września 2010 Nie jest tak jak mówisz. Frezowali gniazda a jak nie to coś tam robili na 100 %, bo jak odebrałem auto i jechałem do domu i po ujechaniu 300 km zaświeciła mi się kontrolka od oleju i miałem wyciek z pod pokrywy i od razu zadzwoniłem do nich i ich mechanik powiedział mi że nie wymienił mi uszczelki bo nie można jej kupić osobno tylko w komplecie z pokrywą ato sa duże koszty więc tylko ją odtłuścili i założyli starą i z tond ten wyciek ! Udałem się do mojego mechanika bo do domu miałem 80 km i mój mechanik bez problemu zamówił samą uszczelkę (28zł) i jak ją wymieniał to mówił że niby coś tam ruszali ale nie był w stanie określić dokładniej co . Zadzwoniłem do Sserwisu i zj.... mechanika bo z szefem nie mogli mnie połączyć i co by było jak by mi się to stało podczas drogi powrotnej do Hiszpanii i dlaczego ściemnia że niema uszczelki jak jest i pytałem jeszcze w 2 sklepach i wszyscy mieli na stanie bez problemu ! Także od tego momentu zaczęły się moje podejrzenia co do Sserwisu !!
Bart-S Opublikowano 1 Września 2010 Opublikowano 1 Września 2010 carpa84 - ze spokojem. Nie jest tak jak mówisz... uszczelka pokrywy zaworów była dostępna jakiś czas temu jako osobna część. Potem tak jak powiedział Ci mechanik z Sserwis można ją kupić tylko w komplecie z osłoną a to ponad 500zł. Oczywiście można kupić nie ori zamiennik - jednak Sserwis ma (albo miał) podpisaną umowę z Kulczyk-Tradex więc korzysta z ori części... i już masz obraz całej sytuacji.[br]Dopisany: 01 Wrzesień 2010, 10:31_________________________________________________Jeszcze sprawdzam dla pewności - na początku 2008 była jeszcze dostępna. Koszt oryginalnej uszczelki to 76zł (038 103 483 D)[br]Dopisany: 01 Wrzesień 2010, 10:42_________________________________________________No i muszę zwrócić honor - uszczelka dla AVF jest nadal dostępna osobno (sugerowałem się ostatnim przypadkiem przy, na który trafiłem przy silniku BRU gdzie uszczelkę wycofano z oferty i jest dostępna tylko w komplecie z pokrywą). Przepraszam za zamieszanie...
czaki22 Opublikowano 4 Września 2010 Opublikowano 4 Września 2010 a ja ci mowie jedz do aso sprAcz czy nadpisany eprom ecu został, i ile razy moze jest tez data zaktualizuj na najnowszy
carpa84 Opublikowano 5 Września 2010 Autor Opublikowano 5 Września 2010 A czy nie można sprawdzić tego przy pomocy zwykłego Vaga ?
carpa84 Opublikowano 12 Września 2010 Autor Opublikowano 12 Września 2010 Odświeżę trochę temat otóż spalanie bez zmian i co mnie jeszcze strasznie dziwi to to że wypada mi cały czas adaptacja przód jak i tył ! Czy jest możliwe to że jest za mało oleju w skrzyni ? I jakie są objawy gdy jest go za mało ?
HiRide Opublikowano 12 Września 2010 Opublikowano 12 Września 2010 Kurde masakra co ten Sopa zrobil ze skrzynia.Na jego koszt powinienes wracac do niego i niech robi do porzadku
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się