sancho80 Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Opublikowano 19 Sierpnia 2010 hej, szukalem ale nie moglem znalezc takiej informacji.. powiedzcie, seryjny Intercooler do B6 AVF jaki ma potencjal? aktualnie mam okolo 160koni i zastanawiam sie nad wymiana turbo na ARL, chcialbym podejsc do jakis 190km, ponoc wtryski wiecej juznie uciagna..
Jarol Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Opublikowano 19 Sierpnia 2010 hej, szukalem ale nie moglem znalezc takiej informacji.. powiedzcie, seryjny Intercooler do B6 AVF jaki ma potencjal? aktualnie mam okolo 160koni i zastanawiam sie nad wymiana turbo na ARL, chcialbym podejsc do jakis 190km, ponoc wtryski wiecej juznie uciagna.. Podstawowy problem to nie da się włożysz turbo z ARL do AVF. Na seryjnym intercoolerze myśle że max da rade zrobić 180-185km. Ale niestety auto w upalne dni będzie troszke puchło. Ja miałem 180km i w lecie był odczuwalny minimalny spadek mocy. Co było powodem że po programie masz taki słaby wynik?? Chciałeś lajtowy program czy tylko tyle dało sie zrobić???
poziek Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Opublikowano 19 Sierpnia 2010 szukalem ale nie moglem znalezc takiej informacji.. ale bajki opowiadasz....
sancho80 Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 19 Sierpnia 2010 seria 130koni wiec jak po samym sofcie to mysle ze w miare ok wynik...ja nie robilem, pierwszy wlasciciel robil program przez audi bezposrednio w aucie na gwarancji.. ja bym tylko wymienil turbine na troche wieksza, ewentualnie FIMC zeby jeszcze ze 20 koni doskrobac..
aju Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Opublikowano 19 Sierpnia 2010 seria 130koni wiec jak po samym sofcie to mysle ze w miare ok wynik...ja nie robilem, pierwszy wlasciciel robil program przez audi bezposrednio w aucie na gwarancji.. ja bym tylko wymienil turbine na troche wieksza, ewentualnie FIMC zeby jeszcze ze 20 koni doskrobac.. te auta miewają pod 150koni w serii więc wynik mierny raczej Czyli pewnie masz te 160koni bez wykresu z hamowni.... typu gotowiec z serwisu audi
sancho80 Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 25 Sierpnia 2010 ok, to ile w takim razie powinno wyjsc wzorcowo z motoru AVF ?
Jarol Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Opublikowano 25 Sierpnia 2010 ok, to ile w takim razie powinno wyjsc wzorcowo z motoru AVF ? Wzorcowo to około 175km i 400Nm
marewel Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Ja miałem 180km i w lecie był odczuwalny minimalny spadek mocy. Zaraz znajde Twoj cytat gdzie pisales ze nie "puchło". Seryjny ic nie wystarcza nawet do seryjnej 130 w upalne dni.
Jarol Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Seryjny ic nie wystarcza nawet do seryjnej 130 w upalne dni. To powiedz jakim cudem w moim aucie na seryjnym IC było 180km, kiedy hamowałem auto był upał ponad 30 stopni??
marewel Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Opublikowano 27 Sierpnia 2010 W Twoim pojeździe same cuda sie dzieją,temp spada w dolocie.
trzeciaq Opublikowano 8 Września 2010 Opublikowano 8 Września 2010 na moim AVF jest w tej chwili 184ps i 385Nm. IC jest seryjny a turbo od od 170ps 2.0
norka Opublikowano 8 Września 2010 Opublikowano 8 Września 2010 gadalem z gosciem, posiadaczem AVF-a i on na seryjnym IC i turbo od BRD ma 200KM ale nie wiem ile NM i mówil ze nie nic nie dymi i wszystko jest OK, a jego kolega ma 215KM i 400NM u mnie wyszlo 182KM i 378NM z turbina od BRD i FMIC 14cm
trzeciaq Opublikowano 9 Września 2010 Opublikowano 9 Września 2010 ICek Ickowi nie rowny, wszystko takze zaleyz od stanu pompek, jak sa dobre to dmuchaja na 200, ale napewno nie sa to pompki seryjne. Serja starczna na okolo 170 -180ps
sancho80 Opublikowano 10 Września 2010 Autor Opublikowano 10 Września 2010 od czego najczesciej sie wsadza do a4 dobry, wydajny FIMC?
kamosor Opublikowano 10 Września 2010 Opublikowano 10 Września 2010 Kup u respekta koszt 14 ,18 cm ok.420-480 zł i masz nówkę
Stichy Opublikowano 12 Września 2010 Opublikowano 12 Września 2010 Ja mam taki i mysle go przypasowac do mojego AVFa z BRD - wymiary 680mm x 115mm http://allegro.pl/intercooler-mercedes-c-klasa-i1223162233.html
trzeciaq Opublikowano 14 Września 2010 Opublikowano 14 Września 2010 od 3.0tdi ale trzeb troche pociac zderzak zeby wskoczyl w swoje miejsce
miro_x Opublikowano 14 Września 2010 Opublikowano 14 Września 2010 Ja mam modzony z renault laguna. zderzak pocięty w piz...
trzeciaq Opublikowano 14 Września 2010 Opublikowano 14 Września 2010 jak wymienisz dokladne na od S-line to ten od 3.0 wchodzi bez ciecia ( podobno) i jest wtedy wystarczajacyd od modzenia. a drudzy mowia zeby zalozyc najwiekszego chinczyka jaki wejdzie bez ciecia - do 250ps wystarczy spokojnie chinol. bo przy 3.0 trzeba troche belke spilowac
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się