Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] FMIC do AVF


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

hej,

szukalem ale nie moglem znalezc takiej informacji..

powiedzcie, seryjny Intercooler do B6 AVF jaki ma potencjal? aktualnie mam okolo 160koni i zastanawiam sie nad wymiana turbo na ARL, chcialbym podejsc do jakis 190km, ponoc wtryski wiecej juznie uciagna..

Opublikowano

hej,

szukalem ale nie moglem znalezc takiej informacji..

powiedzcie, seryjny Intercooler do B6 AVF jaki ma potencjal? aktualnie mam okolo 160koni i zastanawiam sie nad wymiana turbo na ARL, chcialbym podejsc do jakis 190km, ponoc wtryski wiecej juznie uciagna..

Podstawowy problem to nie da się włożysz turbo z ARL do AVF. Na seryjnym intercoolerze myśle że max da rade zrobić 180-185km. Ale niestety auto w upalne dni będzie troszke puchło. Ja miałem 180km i w lecie był odczuwalny minimalny spadek mocy.

Co było powodem że po programie masz taki słaby wynik?? Chciałeś lajtowy program czy tylko tyle dało sie zrobić???

Opublikowano

szukalem ale nie moglem znalezc takiej informacji..

ale bajki opowiadasz....

Opublikowano

seria 130koni wiec jak po samym sofcie to mysle ze w miare ok wynik...ja nie robilem, pierwszy wlasciciel robil program przez audi bezposrednio w aucie na gwarancji..

ja bym tylko wymienil turbine na troche wieksza, ewentualnie FIMC zeby jeszcze ze 20 koni doskrobac..

Opublikowano

seria 130koni wiec jak po samym sofcie to mysle ze w miare ok wynik...ja nie robilem, pierwszy wlasciciel robil program przez audi bezposrednio w aucie na gwarancji..

ja bym tylko wymienil turbine na troche wieksza, ewentualnie FIMC zeby jeszcze ze 20 koni doskrobac..

te auta miewają pod 150koni w serii więc wynik mierny raczej

Czyli pewnie masz te 160koni bez wykresu z hamowni.... typu gotowiec z serwisu audi

Opublikowano

ok, to ile w takim razie powinno wyjsc wzorcowo z motoru AVF ?

Opublikowano

ok, to ile w takim razie powinno wyjsc wzorcowo z motoru AVF ?

Wzorcowo to około 175km i 400Nm :wink4:

Opublikowano

Ja miałem 180km i w lecie był odczuwalny minimalny spadek mocy.

Zaraz znajde Twoj cytat gdzie pisales ze nie "puchło".

Seryjny ic nie wystarcza nawet do seryjnej 130 w upalne dni.

Opublikowano

Seryjny ic nie wystarcza nawet do seryjnej 130 w upalne dni.

To powiedz jakim cudem w moim aucie na seryjnym IC było 180km, kiedy hamowałem auto był upał ponad 30 stopni?? :wink4:

Opublikowano

W Twoim pojeździe same cuda sie dzieją,temp spada w dolocie.

Opublikowano

na moim AVF jest w tej chwili 184ps i 385Nm. IC jest seryjny a turbo od od 170ps 2.0

Opublikowano

gadalem z gosciem, posiadaczem AVF-a i on na seryjnym IC i turbo od BRD ma 200KM ale nie wiem ile NM i mówil ze nie nic nie dymi i wszystko jest OK, a jego kolega ma 215KM i 400NM :mysli:

u mnie wyszlo 182KM i 378NM z turbina od BRD i FMIC 14cm

Opublikowano

ICek Ickowi nie rowny, wszystko takze zaleyz od stanu pompek, jak sa dobre to dmuchaja na 200, ale napewno nie sa to pompki seryjne.

Serja starczna na okolo 170 -180ps

Opublikowano

od czego najczesciej sie wsadza do a4 dobry, wydajny FIMC?

Opublikowano

od 3.0tdi ale trzeb troche pociac zderzak zeby wskoczyl w swoje miejsce

Opublikowano

Ja mam modzony z renault laguna. zderzak pocięty w piz...

Opublikowano

jak wymienisz dokladne na od S-line to ten od 3.0 wchodzi bez ciecia ( podobno) i jest wtedy wystarczajacyd od modzenia. a drudzy mowia zeby zalozyc najwiekszego chinczyka jaki wejdzie bez ciecia - do 250ps wystarczy spokojnie chinol. bo przy 3.0 trzeba troche belke spilowac

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...